Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 258555 keer)

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #700 Gepost op: 8-05-2006, 00:25:26 »
ik denk idd ook dat er geen afwijkende bloem was (tenzij iemand me van het tegendeel kan overtuigen, maar volgens mij heeft niemand hier een afwijkende bloem gezien)
wie de mol is dat maakt niet uit, zolang hij/zij het juiste antwoord maar kan geven.
wat de andere 2 finalisten zeggen maakt dan niet uit, als zij richard hadden gezegd was het peggy geweest. zoiets.
De reden dat de afwijkende bloem niemand opgevallen is, kan best gelegen zijn in het feit dat nou net Richard die aflevering afviel. Dus een mogelijke aanwijzing richting hem wordt gelijk gecanceld wegens niet meer van belang zijnde.
Revenge is a dish best served not

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #701 Gepost op: 8-05-2006, 11:25:26 »
De reden dat de afwijkende bloem niemand opgevallen is, kan best gelegen zijn in het feit dat nou net Richard die aflevering afviel. Dus een mogelijke aanwijzing richting hem wordt gelijk gecanceld wegens niet meer van belang zijnde.

ik denk dat die bloem niemand is opgevallen, zelfs op die foto zie je het al amper..

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #702 Gepost op: 8-05-2006, 13:00:22 »
eventjes ter toevoeging aan alle biechtleugentheorien ::pinokkio:: ::trots::
de biecht wordt voor de test opgenomen dus tussen de spellen door moeten ze af en toe wat vertellen over het spel, daar wordt dus ook opgenomen wie ze verdenken en op wie ze gaan etc.
door de test kunnen ze dus ineens iets heel anders denken door de vragen etc.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #703 Gepost op: 8-05-2006, 14:50:46 »
Deze laatste muzikale hint is toch overduidelijk Milouska !

When I see you, I see you upside down.
De bevalling ! Eerst het hoofd en als laatste de voetjes. ;D

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #704 Gepost op: 8-05-2006, 14:55:14 »
Leuk gevonden, alleen zullen de hints moeten slaan op datgene wat we in de afleveringen zien. En niet wat strax op de homevideo staat van Meulens...

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #705 Gepost op: 8-05-2006, 14:58:07 »
Ik vond het ook wel leuk gevonden, maar je hebt gelijk. ::jaja::

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #706 Gepost op: 8-05-2006, 17:51:37 »
Goed puzzelwerk !  ::ok::

Nu hopen (voor je) dat het ook zo is.
Voor mij hoeft het niet zo

Ik heb niet gepuzzeld hoor :P Dit komt allemaal van de muzikale hints topics :) Ik heb er alleen een overzichtje van gemaakt.
WIDM addicted....

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #707 Gepost op: 8-05-2006, 17:52:51 »
ziet geen overzichtje ::zwaai::

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #708 Gepost op: 8-05-2006, 18:03:21 »
ziet geen overzichtje ::zwaai::

Ziet hier het overzichtje (helemaal onderaan kijken) :)
WIDM addicted....

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #709 Gepost op: 8-05-2006, 23:36:34 »
Nou, mooi samengevat dan ;)

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #710 Gepost op: 9-05-2006, 08:08:45 »
Wie nog twijfelt moet maar eens luisteren naar het gefluister alhier: http://wieisdemol.realitynet.org/forum/topic,24281.260.html

Offline FalconMatrix

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #711 Gepost op: 10-05-2006, 13:48:08 »
Deze laatste muzikale hint is toch overduidelijk Milouska !

When I see you, I see you upside down.
De bevalling ! Eerst het hoofd en als laatste de voetjes. ;D

Ik vind het toch eerder op Roderick slaan  ;D
Want als ze de tentjes aan het opbouwen zijn en het héél hard begint te waaien moeten ze op de tenten gaan liggen. En dan hoor je iedereen wel wat zeggen. Milouska ligt voor de camera (rechtovereind)en verteld dat het normaal is dat er een storm op komst is. Daarna zie je Roderick, en de camera staan aan de kant van zijn hoofd, je ziet hem dus upside down! (als hij zegt: Dit is geen uitrusten hoor!) Dat van de baby was gewoon perfecte afleiding aangezien die niets met de show te maken heeft, je moet naar de shows kijken!  8)
Roderick: "Mijn eigen karakter; bij tijd en wijle introvert, af en toe achterbaks en...stiekem!"

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #712 Gepost op: 10-05-2006, 16:38:50 »
Als het mij zou lukken om een fatsoenlijk screenshot hier te kunnen plaatsen met als bewijs dat Milouska toch echt de Mol is, mollogo op onderkant zoutblok en dus hint upside down waarschijnlijk, dan is het Roderick kamp helemaal stil  ::zwaai::

Nog wachten tot vrijdag en dan weten we het. Milouska blijft mijn mol maar als ze het niet is, ach ik treur niet omdat ik het dan fout had.

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #713 Gepost op: 10-05-2006, 18:34:33 »
Ik heb de aflevering nog een keer gekeken, en ik zag inderdaad iets aan het onderkant van het zoutblok wat door zou kunnen gaan voor zo'n vingerafdruk, maar ik denk niet dat het echt wat is. Milouska kon nooit 100% zeker zijn dat zij dat zoutblok had kunnen pakken, want wat als Roderick net even iets sneller was geweest, dat had de hint dus helemaal verkeerd geweest. Ik denk niet dat ze over zoiets een hint maken, want je kunt gewoon nooit zeker weten dat de goede kandidaat het blok pakt. Voor hetzelfde geldt wilde Roderick dat blok graag pakken (Omdat hij dus de Mol is  ;) ) en pakte Milouska het blok snel voor zijn neus weg.
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #714 Gepost op: 10-05-2006, 20:31:57 »
Ik heb de aflevering nog een keer gekeken, en ik zag inderdaad iets aan het onderkant van het zoutblok wat door zou kunnen gaan voor zo'n vingerafdruk, maar ik denk niet dat het echt wat is. Milouska kon nooit 100% zeker zijn dat zij dat zoutblok had kunnen pakken, want wat als Roderick net even iets sneller was geweest, dat had de hint dus helemaal verkeerd geweest. Ik denk niet dat ze over zoiets een hint maken, want je kunt gewoon nooit zeker weten dat de goede kandidaat het blok pakt. Voor hetzelfde geldt wilde Roderick dat blok graag pakken (Omdat hij dus de Mol is  ;) ) en pakte Milouska het blok snel voor zijn neus weg.
Dat hoeft niet persé verkeerd te gaan. Waarschijnlijk hadden ze meerdere cameras op de groep gericht (want, wat viel er naast deze opdracht nog meer te filmen?). Elke camera heeft waarschijnlijk zijn eigen aanzicht op de kandidaten en dus ook op de zout blokken.
De mol zou de opdracht meegekregen kunnen hebben om het blok op te pakken, maar als dat dan niet zou lukken kunnen ze het vanaf een andere camera positie filmen waarop het logo niet te zien is.

Maar goed, ik heb het nog niet terug gekeken.
Yessie, op welke tijd zie jij iets?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #715 Gepost op: 10-05-2006, 20:44:57 »
Het ziet er wel uit alsof het met 1 camera gefilmd is. Maar met film is het zo, niet is wat het lijkt. Ze kunnen het zoutblok wel drie keer op de slee hebben gelegd.
The British are not impressed.

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #716 Gepost op: 10-05-2006, 20:45:44 »

Yessie, op welke tijd zie jij iets?

Ik heb het even opgezocht en je ziet het op 09:50 ongeveer, al ben ik er nog steeds van overtuigd dat het niets is  ::zwaai::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #717 Gepost op: 10-05-2006, 23:07:36 »
Voor de liefhebbers :)

WIDM addicted....

Offline FalconMatrix

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #718 Gepost op: 10-05-2006, 23:42:32 »
Voor de liefhebbers :)



Weet je... één van de bladeren van de boomtoppen opdracht leek ook op een vingerafdruk!  ::)

Ja sorry hoor, speculeren is leuk, maar dit vind ik toch wel ver gezocht :P Hoe weten ze nou wie de steen gaat oprapen, wie weet kreeg Frédérique wel weer een supervrouw moment en ging ze alles staan sjouwen  ;)
Roderick: "Mijn eigen karakter; bij tijd en wijle introvert, af en toe achterbaks en...stiekem!"

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #719 Gepost op: 10-05-2006, 23:46:17 »
Weet je... één van de bladeren van de boomtoppen opdracht leek ook op een vingerafdruk!  ::)

Ja sorry hoor, speculeren is leuk, maar dit vind ik toch wel ver gezocht :P Hoe weten ze nou wie de steen gaat oprapen, wie weet kreeg Frédérique wel weer een supervrouw moment en ging ze alles staan sjouwen  ;)

[sarcasme]Jah, dat blad had ik ook gezien![/sarcasme]

Ik ben het met je eens. Ik kon me niet voorstellen dat dat een hint zou zijn. Ik heb het screenshot ook geplaatst om het tegendeel te bewijzen :)




WIDM addicted....