Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 45837 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Aflevering 8
« Gepost op: 28-04-2006, 17:51:34 »
Vanaf 20u30 kan je hier alles kwijt over aflevering 8! :D
2024: wie is de Mol?

Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re: Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 28-04-2006, 20:55:26 »
Gaaf Fré in de finale!!!  :D
Moge zij de winnares zijn en al het geld aan het Kankerfonds schenken (en laat de Avro het verdubbelen)  ::ok::



Fijn is dat: de mol heeft gewoon een extra mollenboekje, dus er staat geen mollenopdrachten in  :-X
« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 21:04:40 door HJL Von Mollensteyn »
"I love it when a plan comes together"

Offline issie

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 28-04-2006, 21:24:28 »
haha al 3e keer achter elkaar dat ik afvaller goed heb!'

Zal me onderhand tegenvallen als ik mol en winnaar verkeerd heb  ::tandpastasmiley:: (is ook eerste keer anders altijd super naast de mol)
« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 21:26:20 door issie »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 28-04-2006, 21:27:47 »
Shit, mijn Molletje is eruit!! :(

Wat een fantastische aflevering weer, 4!! opdrachten en de locatie van de uitslag, grandioos! Dit was weer een topper van de bovenste plank, ik heb weer genoten! ::ok:: 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 28-04-2006, 21:28:07 »
Schitterend hoe Frederique die berg opfietste.. heb er net als Roderick en de andere kandidaten sprakeloos naar zitten kijken. Magisch mooi.


Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 28-04-2006, 21:29:12 »
maak deze topic eens snel sticky  ::jaja::

Toch Peggy eruit, ik werd een beetje bang, dacht zometeen vliegt m'n mol eruit. Helaas ben ik Milouska wel een brokkie meer gaan verdenken ook, maar ik val niet van m'n geloof af. Roderick is het gewoon, al hoewel hij bij de opdrachten toch niet echt meeging voor de verkeerde antwoorden en deedt Milouska dat wel.

Peggy en Toine stemden vol op Frederique, ga er dan ook maar vanuit dat ze echt niet de mol kan zijn.


Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 28-04-2006, 21:30:19 »
Hoe hard kan de realitijd zijn, sprakeloos van Frederique's prestatie, de gure wind op de achtergrond, een uitgestrekt prachtig landschap, deze vrouw had nooit mogen sterven
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 28-04-2006, 21:31:16 »
ONVOORSTELBAAR!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
Ik zag Frédérique die berg op fietsen en kan me dan écht niet voorstellen dat ze er niet meer is, tranen in m'n ogen.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline DeMol1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 28-04-2006, 21:32:00 »
Peggy eruit. Jammer was een leuke kandidate

ik weet het al van aflevering 1 zeker! Roderick is de mol!!!
wat me deze aflevering opviel,
bij het molboekjes voorlezen zegt milouska uit haar boekje roderick is de mol
en dan knikt roderick.
bij het dilemmaspel was het geloof ik bij milouska haar dilemma met dat madonna zeggen fré en peggy nee dat zou ze niet doenn en dan denkt roderick die weet alle antwoorden natuurlijk)van jawel ze doet het wel en meteen erachter aan maar meeste stemmen geldenn
kortom rod is het egt  

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re: Aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 28-04-2006, 21:32:35 »
Heel sportief dat ze de vrijstelling niet hebben afgepakt van Fre !
Ben het helemaal eens met van Mollesteyn, hoop dat Fre wint (al is ze mijn Mol) en dat de avro het bedrag verdubbelt en schenkt aan het kankerfonds !!
Ondanks het feit dat Peggy ook op Fre zat en weer afvalt (net als Toine) blijf ik er bij dat Fre de mol is. Ik denk namelijk dat ook Roderick en Milouska op haar zitten en dat dus diegene die het minste goed heeft (alledrie dezelfde mol) er uit is.
Grt Miek

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 28-04-2006, 21:32:38 »
Prachtig, de prestatie die Frédérique geleverd heeft. Fantastisch zoals ze dat gedaan heeft. Peggy deed het ook goed trouwens in die opdracht.

Hoewel ik op Peggy had gestemd, hoopte ik toch dat Roderick of Milouska eruit zou gaan. Nu weet ik nog niet welke van de twee nu de Mol is. Ik heb nu weer een lichte voorkeur voor Milouska.  :-\\

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #11 Gepost op: 28-04-2006, 21:33:40 »
Kzat bijna te janken... Khad de andere kandi's de nek omgedraaid als ze fredje gestopt zouden hebben.
Maar iig, Peggy ligt eruit zoals verwacht, en ik neem aan dat ze op frederique stemde, dus die is het ook niet. Volgens mij stemde Milouska helemaal niet op Frederique, maar is dat zo gemonteerd. Molous en Ro staan bij mij nou 50-50, ik zie het wel. Wel apart overigens die laaste scene waar ze met zn drieën staan, net alsof ze doorhebben wie de mol is... Ik alleen niet!
Tell me what your telescope says

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #12 Gepost op: 28-04-2006, 21:34:52 »
Wat spannend ik vreesde toch ff voor Roderick ondanks dat ik hem al mol heb,maar gelukkig en me gevoel zegt me dat Peggy echt op Milouska heeft gestemd.

Ook de iets te langere eind blik van Roderick en Frederique,ja ik heb je door Roderick van Frederique of een Frederique blik van Roderick. Me gevoel zij me nu eerst dat het een blik van de Mol en de winaar is en dat Frederique de mol recht in de ogen keek en Roderick de winares doordat Frederique zo na hem kijkt door heeft of andersom. Niet zo goed dus eigelijk omdat ik Frederique nu 7x als verliezer had ipv winares.

Vooral de laaste aflevering en ook deze hoe subtil/lacherig Roderick door laat schemeren dat hij de mol is en zo mensen wel weer op het verkeerde been zet.

Wat een afgang ook dat Frederique zo lang fietste,zeker een aplausje waard. ;D
« Laatst bewerkt op: 28-04-2006, 21:37:45 door Pierce_Brosnan »

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #13 Gepost op: 28-04-2006, 21:35:22 »
Wow wat een geweldige prestatie van Fré!!!!  ::oink::

Gave uitzending met leuke opdrachten!

Roderick is en blijft mijn MOL!! Hij is het gewoon! Fré wint en Milouska is de verliezer (hoop ik)

Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #14 Gepost op: 28-04-2006, 21:36:41 »
Wel ongelooflijk dat Milouska zoveel moest mollen. Dat bij dat fietsen was net iets te obvious. Ze had beter nog een stuk kunnen doorfietsen en of zogenaamd halfdood van de fiets afvallen zoals Peggy echt deed. Ook bij die vragen ging het met die van haar weer fout. Terwijl het daar niet om veel geld ging.

Offline JeroenS

  • Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #15 Gepost op: 28-04-2006, 21:37:48 »
Prachtige aflevering weer! De opdrachten waren niet eens zo enorm geweldig, maar Frederique maakte alles goed op haar fiets... geweldig om te zien!

Nog 1 weekje, en dan weten we wie de Mol is :o

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Aflevering 8
« Reactie #16 Gepost op: 28-04-2006, 21:38:22 »
Peggy eruit, ik wist het!

Roderick is de mol, let maar op. ;D
2024: wie is de Mol?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #17 Gepost op: 28-04-2006, 21:38:34 »
Wel apart overigens die laaste scene waar ze met zn drieën staan, net alsof ze doorhebben wie de mol is... Ik alleen niet!

Ja, net alsof Roderick en Frederique zich allebei realiseren: Milouska moet het zijn. :P

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 8
« Reactie #18 Gepost op: 28-04-2006, 21:41:30 »
Wow echt een super prestatie van Frédérique. Ongelofelijk jammer echt dat ze nu is overleden.

Milouska is zeker weten de mol.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #19 Gepost op: 28-04-2006, 21:42:38 »
opvallend ook dat Roderick weer zegt op het einde.....een van ons is dus de MOL  ::tandpastasmiley::
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......