Auteur Topic: Karel van de Graaf nieuwe presentator  (gelezen 94430 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #20 Gepost op: 10-07-2005, 10:43:51 »
Ik ga wel kijken.
En als het dan toch leuk wordt, dan bied ik mij nu al mijn excuses aan! ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #21 Gepost op: 10-07-2005, 12:15:09 »
In heel de wereld is het altijd een man geweest, dus wat dat betreft geen probleem of het een man of een vrouw is. Maar Angela zal wel gemist worden natuurlijk.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #22 Gepost op: 10-07-2005, 20:06:23 »
Ik verheug me erop te zien hoe een redelijk, nette man zoals karel (en ik ken um!) zich gaat bewegen binnen een spel als de mol
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #23 Gepost op: 10-07-2005, 20:23:02 »
Michiel is toch ook een redelijk nette man? :)

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #24 Gepost op: 11-07-2005, 15:45:42 »
Nou moet ik zeggen dat Karel van de Graaf als presentator van een programma over crossfietsen (BMX), héél lang geleden, wel leuk was om naar te kijken en te luisteren.
Dat deed ie echt leuk.
Ik vind hem alleen als presentator van actualiteiten helemaal niks en dat ligt niet aan de actualiteiten.
Toch nog maar ff afwachten dus, misschien valt het wel mee.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline eddie44

  • Forumlid
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #25 Gepost op: 11-07-2005, 17:24:13 »
Dit is absoluut de slechtste keus die ze kunnen maken! Een man die vast zit bij de AVRO en inderdaad hoogstbejaard is . Bovendien vreselijk vervelend om mee te werken. Bah! ::schaam::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #26 Gepost op: 12-07-2005, 17:39:43 »
Intervieuw met Karel


Karel van de Graaf wordt de nieuwe presentator van Wie is...de Mol?, waarvan de AVRO in 2006 een nieuwe reeks zal uitzenden. "Ik ben blij en verguld dat ik naast actualiteiten nu ook iets anders kan doen", aldus Van de Graaf.

"Ik vind Wie is...de Mol? een geweldig programma waar ik met veel plezier naar kijk. Daarnaast verheug ik me zeer op het woeste en grote land waar we naar toe gaan, bovendien ben ik er nog nooit geweest."

De kandidaten zijn net als in de afgelopen reeks met Angela Groothuizen bekende Nederlanders.

Onder leiding van Karel van de Graaf voeren deze tien kandidaten tal van opdrachten uit. Slaagt de opdracht, dan verdient de groep steeds geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De Mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot. De winnaar is degene die aan het eind van de rit weet wie de Mol is.

"Het programma is ongekend populair en heeft door de jaren heen een trouw kijkerspubliek opgebouwd", aldus een woordvoerder van de AVRO. "Afgelopen seizoen scoorde Wie is...de Mol? weer hoger dan het voorafgaande jaar. Gemiddeld trok de serie 1,5 miljoen kijkers met een hoogtepunt van 1,7 miljoen kijkers bij de ontknoping." Het programma wordt ondersteund door internet en radio. De internetsite werd 1 miljoen keer per week bezocht en het forum had ruim 2500 actieve bezoekers. "Wie is...de Mol? is jaarlijks zelfs zo populair dat het programma eigen fanclubs heeft die ondermeer speciale dagen voor hun leden organiseren."

Bron: Mediakrant.web-log.nl


Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #27 Gepost op: 12-07-2005, 20:04:12 »
Euhm.. die staat al in Post1 en op widm.com ;)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #28 Gepost op: 12-07-2005, 20:42:40 »
Goeiemorgen Nick!! ;D

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #29 Gepost op: 13-07-2005, 18:02:52 »
Hm, Karel, ken ik niet echt, maar het is in ieder geval beter dan Dooske idd. We zullen zien. Zolang WIDM maar blijft! (ik liep laatst George weer eens tegen het lijf. Die jongen woont toch in Utrecht? Ik heb hem al 4 keer in a'dam gezien! ::oink::)
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #30 Gepost op: 14-07-2005, 17:13:31 »
Hm, Karel, ken ik niet echt, maar het is in ieder geval beter dan Dooske idd. We zullen zien. Zolang WIDM maar blijft! (ik liep laatst George weer eens tegen het lijf. Die jongen woont toch in Utrecht? Ik heb hem al 4 keer in a'dam gezien! ::oink::)
volgens phil woont hij ook in A'dam hoor!
staat op de site van George en er heeft ook een artikel in een blad gestaan, waar dat in stond


wat betreft Karel....tja  :-\\  heb wel m'n twijfels, maar Karel is op zich geen kwaaie hoor!
wie weet kan hij dit prima presenteren, we zullen 'm, denk ik, een kans moeten geven  :)
hoewel......mocht angela nog terugkomen............GRÁÁÁÁÁG  ;D 8) PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE...... laat angela het toch doen!!!!!!!!  ::bravo::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #31 Gepost op: 14-07-2005, 22:34:11 »
..Het zal wel wat worden met die man hoor....als ze maar niet slaags worden tijdens een van de uitzendingen. ::rofl::(voor de ouderen onder ons die weten wel wat ik bedoel..)
back again..

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #32 Gepost op: 15-07-2005, 19:16:39 »
Ik dacht dat de AVRO wilde gaan verjongen... raar om aan te komen met een kerel die zo'n tien jaar ouder is dan Angela. :(

Volgens mn vader (werkzaam bij NL 2) gaat Karel weg bij de omroep en willen ze hem de presentatie van widm als een soort afscheidscadeau geven. Belachelijk...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #33 Gepost op: 15-07-2005, 22:48:55 »
Dat laatste vind ik inderdaad een vreemd verhaal, Floor. Maar ikzelf ben eigenlijk wel benieuwd hoe Karel het gaat doen. Ik vond het altijd jammer dat Angela zich meer richte op de menselijke kant van de presentatie-rol. Ik denk dat Karel het meer de Michiel-koele-presentator-manier gaat doen, en dat kan een hele leuke wending aan het spel geven.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #34 Gepost op: 16-07-2005, 16:51:28 »
Volgens mn vader (werkzaam bij NL 2) gaat Karel weg bij de omroep en willen ze hem de presentatie van widm als een soort afscheidscadeau geven. Belachelijk...
Dat betekent als er een 7e serie van widm komt dat er waarschijnlijk dan weer een nieuwe presentator/presentatrice komt.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #35 Gepost op: 16-07-2005, 20:51:28 »
Dat betekent als er een 7e serie van widm komt dat er waarschijnlijk dan weer een nieuwe presentator/presentatrice komt.
Of dat dit dan toch echt de laatste serie wordt?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #36 Gepost op: 16-07-2005, 22:25:32 »
Ach, we zullen wel zien waar het schip strand.

Ik denk dat we niet moeten verwachten dat het op de manier van Angela gaat gebeuren, maar op de Karel-manier. Misschien even wennen, maar toch leuk. *weet iemand toevallig of Karel al weg is? Als dat zo is, zoek dan de: "vermiste" BN'er :P*
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #37 Gepost op: 17-07-2005, 15:21:35 »
Of dat dit dan toch echt de laatste serie wordt?
Daarna is er altijd nog widm7fanserie
The British are not impressed.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #38 Gepost op: 17-07-2005, 16:36:38 »
Gaat die nog steeds door? :)

Gewoon afwachten denk ik. Met een nieuwe presentator is nooit van te voren te zeggen of het klikt. Het is net een soap, daar komen ook nieuwe karakters in, waar je van te voren ook nooit van kunt zeggen, ze passen erin of niet. Ik wacht dus af :)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel van de Graaf nieuwe presentator
« Reactie #39 Gepost op: 17-07-2005, 21:43:42 »
widm is ABSOLUUT niet te vergelijken met een soap
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta