Poll

wie is de mol in de reeks van 2006?

Frederique Huydts
9 (12.9%)
Roderick Veelo
24 (34.3%)
Milouska Meulens
37 (52.9%)

Totaal aantal stemmen: 70

Auteur Topic: Wie is de mol 2006?  (gelezen 102924 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #60 Gepost op: 21-01-2006, 00:17:53 »
iedereen gaat tog in iedere zin,actie,wolk,knipoog een molactie zien dus het wordt weer lachen !!! :D

Geweldig ;D
2024: wie is de Mol?

Offline -itsme-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #61 Gepost op: 22-01-2006, 14:16:57 »
LOL, ik heb ook op richard gestemd :D
EN DE MOL IS.....

Offline feeder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #62 Gepost op: 23-01-2006, 16:47:03 »
ik ga voor of milousha of marylou.
die hebben de letters mol in hun voornaam. natuurlijk een jammerlijke basis om je op te baseren, maar toch  ::ok::
ik hoop dat pepestraten een beetje ver komt, want die gozer magk wel!

getekend: de #1 feederfan

Offline Binck

  • Forumlid
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #63 Gepost op: 23-01-2006, 21:02:36 »
Ik heb ook op Richard gestemd, alhoewel ik die Geert ook niet helemaal vertrouw... Maar goed, da's puur op gevoel he. Vind die oranje bodywarmer namelijk nogal verdacht... ::zwaai::

Offline Lo

  • Forumlid
Richard Groenendijk is de mol
« Reactie #64 Gepost op: 25-01-2006, 00:48:39 »
Heej, ik zag dat jullie de kandie-draadjes wie de mol is nog niet hadden. Nou ja, het hoeft er ook maar 1 te zijn want ze maken het wel erg makkelijk dit jaar. Richard Groenendijk is de mol.  ;D

Vorig jaar had ik het met Yvon en daarvoor Elise als schot voor de boeg meteen goed. Je moet gewoon denken als de AVRO-redactie. Vrouw, geen commercieel type, geen actrice. Dat volgde uit het rijtje mollen tot dan toe. Deborah, Nico, Sjors, dus Elise, dus Yvon. Dat zoekt de redactie dacht ik, en het bleek te kloppen. Nu denk ik dat het rijtje man, geen commercieel type, geen acteur winnend is. Omdat er zoveel acteurs zijn houd ik Chris Tates als 1e reserve. Het is zeker een man, dus dat maakt de zoektocht al meteen 50% makkelijker ::vergroot::.

Greetz,
Lo  :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Richard Groenendijk is de mol
« Reactie #65 Gepost op: 25-01-2006, 00:53:57 »
Heeeeeeeeey LO!!!!! ::joehoe::

Wat leuk je weer te 'zien'!!!

Denk niet dat Richard de mol is, want hij is de enige cabaretier, hehehe  >:D
Zou téveel opvallen imo  :-X vind 'm ook nogal opvallen type, dus dat ruled hem voor mij al uit  :P ::vergroot::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Richard Groenendijk is de mol
« Reactie #66 Gepost op: 25-01-2006, 02:45:41 »
Geweldige theorie, ik denk dat ik de serie niet eens ga kijken, voor mij is de LOL er al af zo.. ::niet-ok:: ::ohno::


grapje
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Richard Groenendijk is de mol
« Reactie #67 Gepost op: 25-01-2006, 14:24:16 »
Vrouw, geen commercieel type, geen actrice.
Yvon Jaspers is wel een actrice. Ze heeft onder andere in rozengeur en wodka lime gespeeld.

Dat het een man is, dat kan. Maar hoeft niet. Vorig jaar dachten ook veel mensen dat het een man was, omdat die daarvoor een vrouw was. En het bleek toch een vrouw te zijn ;).
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Richard Groenendijk is de mol
« Reactie #68 Gepost op: 25-01-2006, 14:25:14 »
Yvon Jaspers is wel een actrice. Ze heeft onder andere in rozengeur en wodka lime gespeeld.

Dat het een man is, dat kan. Maar hoeft niet. Vorig jaar dachten ook veel mensen dat het een man was, omdat die daarvoor een vrouw was. En het bleek toch een vrouw te zijn ;).

Maw, het blijft gissen. ;D
2024: wie is de Mol?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Richard Groenendijk is de mol
« Reactie #69 Gepost op: 25-01-2006, 14:26:07 »
Altijd ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Richard Groenendijk is de mol
« Reactie #70 Gepost op: 25-01-2006, 19:01:15 »
Lo, is dat Lo uit de Voodoo-chat? Ik leid dat af uit de mollen die je opnoemt. In dat geval: long time no speak.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2006, 19:23:10 door Bodejos »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Richard Groenendijk is de mol
« Reactie #71 Gepost op: 25-01-2006, 19:23:12 »
Hoe bedoel je Lo de 14e? Is dat de 14e maan van Jupiter, daar heet ook een van Lo? Of Lodewijk de 14e, de Zonnekoning?

Ik ken een aantal mensen van de molfanatengroep. Ik ken jou alleen niet of heb je een andere nick, Bodejos?

Hidiho Cadfael  ::regenboog::! Ja hij zal vast gaan opvallen ::oink::, maar dat was voor velen vorig jaar juist een reden Marc-Marie te verdenken. Ik vermoed dat de redactie daarom dit keer gekozen heeft juist voor de surprise  :o te gaan. Ga het mollenrijtje maar na, Sjors sprong er erg uit en daarna kwamen twee rustige mollen. Nu weer tijd om uit te pakken  ::bravo::?!

En haast zeker een man, vorig jaar dacht ik een vrouw omdat ervoor wel Elise zat maar de eerste BN-groep vast een vrouw als mol zou hebben. En het niet met de regelmaat vrouw-man-vrouw-man is maar drie keer vrouw op rij lijkt me niet  ::trots::.

Greetz,
Lo 
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Richard Groenendijk is de mol
« Reactie #72 Gepost op: 25-01-2006, 19:28:42 »
Hoe bedoel je Lo de 14e? Is dat de 14e maan van Jupiter, daar heet ook een van Lo? Of Lodewijk de 14e, de Zonnekoning?

Ik ken een aantal mensen van de molfanatengroep. Ik ken jou alleen niet of heb je een andere nick, Bodejos?

 
Was al aan het twijfelen tussen twee namen. Jij EN lodewijk (de 14e, ja) hadden namelijk beide in een vroeg stadium Elise als mol.....en Ja, ik ben DIE Jos. (M43 is er al een tijd van af, alleen niet in mijn inlognaam).

Offline De_Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • let toch op!
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #73 Gepost op: 26-01-2006, 00:37:32 »
Het is echt koffiedik kijken..maar als je de foto bekijkt..dan Knalt er echt eentje ontzettend uit..die ene in de oranje jas.

Dus mijn stem zit op Richard
Doe eens gek pak een Mol.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Richard Groenendijk is de mol
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2006, 01:18:29 »


Hidiho Cadfael  ::regenboog::! Ja hij zal vast gaan opvallen ::oink::, maar dat was voor velen vorig jaar juist een reden Marc-Marie te verdenken. Ik vermoed dat de redactie daarom dit keer gekozen heeft juist voor de surprise  :o te gaan. Ga het mollenrijtje maar na, Sjors sprong er erg uit en daarna kwamen twee rustige mollen. Nu weer tijd om uit te pakken  ::bravo::?!



Greetz,
Lo 

Ik had eigenlijk vorig jaar meteen al voorspeld dat Marc-Marie zou gaan winnen  ::trots::
Al voordat de mol begonnen was  ::trots:: ::)
Mol moet, mol doet je goed!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #75 Gepost op: 26-01-2006, 15:32:11 »
Hoi Cad  ::zwaai::  ::zwaai:: Alles goed???

Oke, schot voor de boeg van mijn kant: Toine van Peperstraten is de Mol. Het MOET dit jaar een man zijn en Richard ligt erg voor de hand. Toine komt 'dommig' over bij Studio Sport (in mijn ogen) en daardoor denk ik dat hij een heel goede mol kan zijn.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #76 Gepost op: 26-01-2006, 16:45:49 »
Peggy. Da's logisch.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #77 Gepost op: 26-01-2006, 19:26:30 »
Ik moet een mol hebben, waarmee ik op de avrosite weer een leuke nickname kan vormen. Iemand suggesties?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Vooraf}Wie is de mol 2006?
« Reactie #78 Gepost op: 27-01-2006, 09:05:56 »
Ik moet een mol hebben, waarmee ik op de avrosite weer een leuke nickname kan vormen. Iemand suggesties?
Ik heb wel een aantal opties voor je:
Mary Lou van Steenis: MolMaLou
Chris Tates: TaTuTates
Roderick Veelo: VeelMol
Milouska Meulens: MilMeulMol
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Binck

  • Forumlid
Damestoilet
« Reactie #79 Gepost op: 29-01-2006, 23:02:24 »
Heyz!
Ik ben niet zo'n speurneus maar ik zat net op de site van Richard Groenendijk te kijken en ik vond het in de eerste instantie ook wat opvallend dat 'ie een weblog aan de mol had besteed. Maar toen las ik de laatste regel van zijn weblog daarvóór (op het damestoilet heet dat) en dan denk ik zou die zin iets te betekenen hebben...? Een Mol zit toch onder de grond...? Bovendien is de serie volgens mij opgenomen nét nadat die log is geschreven.... Maar goed; ik zal wel weer te ver gaan in mijn idee. :-\\ maar ik blijf even bij Richard (en Geert als tweede mol)