Poll

Moet het volgende WIDM-seizoen met bekende Nederlanders?

Nee
Ja
Misschien

Auteur Topic: Nog 2 jaar WIDM  (gelezen 37059 keer)

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #140 Gepost op: 2-04-2006, 19:29:38 »
Haha, ja inderdaad of anders 9 onbekende nederlands en 1 bekende!
Of fifty-fifty, doe je 5 bekende en 5 onbekende, en dan moet je eigelijk  een hele grote fan doen haha, das grappig, dus een guus meeuwis met zijn grootste fan (als onbekende nederlander) volgensmij is die "fan" aan het einde van het programma geen fan meer van zijn bekende nederlander, haha dan ga je je toch irriteren :P of laat jou grote held je ineens in de steek haha, misschien n**it ie je wel bij het leven........ en is ie de mol  ::rofl::


Haha, dat zou echt leuk zijn, dat word nog eens een grappige serie  ::rofl::
......

Offline The Hedgehog

  • Forumlid
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #141 Gepost op: 2-04-2006, 21:41:33 »
Heb ook iets gehoord van een junior versie of zoiets.

Is dit niet de 1 aprilgrap van het Jeugdjournaal zoals ze voorgaande jaren hebben gedaan met Big Brother voor kinderen? Of bedoel je met een Junior-versie een serie voor kandidaten van jonger dan bijv. 25 jaar? Zou ook best een mogelijkheid kunnen zijn.

Wat ik Angela vorig jaar hoorde zeggen, was dat het voordeel van BN'ers is dat ze weten hoe televisie wordt gemaakt. Zo zullen biechts vaak opnieuw moeten en zullen mensen hun woorden moeten herhalen als dat interessant voor de opnamen is en het de 1e keer niet op band is opgenomen.

Maar een Junior-serie (bijv. voor mensen <25 jaar) zou volgens mij heel goed kunnen werken. ::ok::

Offline Molicious

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Volgend jaar ''Wie is de Mol'' in Moldavië?
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #142 Gepost op: 2-04-2006, 21:48:08 »
Is dit niet de 1 aprilgrap van het Jeugdjournaal zoals ze voorgaande jaren hebben gedaan met Big Brother voor kinderen? Of bedoel je met een Junior-versie een serie voor kandidaten van jonger dan bijv. 25 jaar? Zou ook best een mogelijkheid kunnen zijn.

Wat ik Angela vorig jaar hoorde zeggen, was dat het voordeel van BN'ers is dat ze weten hoe televisie wordt gemaakt. Zo zullen biechts vaak opnieuw moeten en zullen mensen hun woorden moeten herhalen als dat interessant voor de opnamen is en het de 1e keer niet op band is opgenomen.

Maar een Junior-serie (bijv. voor mensen <25 jaar) zou volgens mij heel goed kunnen werken. ::ok::

Zou wel leuk zijn ja!!!!(maar niet in plaats van de echte WIDM maar erbij)
Ik zeg ook maar wat..

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #143 Gepost op: 2-04-2006, 21:52:02 »
neh, een <25 groep zou ik niet wat vinden.. ik vind juist de verschillende leeftijden in de groep wel leuk.

ik blijf voor een combi met bn'ers en niet bn'ers, kijken hoe dat gaat botsen  ;D
(oh en dan wil ik zelf mee doen, uiteraard)

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #144 Gepost op: 21-07-2006, 12:54:46 »
ik vind het juist wel leuk met een junior-editie maar dan tussen de 10 en 18 en dan de jongste de mol kijken hoe kinderen van mijn leeftijd (ja mensen ik ben 10 jaar voor dat mensen beginnen te twijfelen ik heb gehoord dat iemand dacht dat ik me voordoe als 10 maar 40 ben wat niet waar is) kunnen saboteren maar dan wil ik de mol zijn  ::tandpastasmiley::
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #145 Gepost op: 21-07-2006, 14:25:54 »
Er komt geen Junior-Serie.

Kinderen zijn veel te kwetsbaar voor alle kwaaltjes etc.
En dan ben je als crew erg verantwoordelijk voor de kindertjes, en als ze iets gebeurd, dan zijn de rapen gaar!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #146 Gepost op: 21-07-2006, 14:30:43 »
Dat wil zeggen, de spreekwoordelijke rapen, geen echte rapen natuurlijk, dat snap je hè. Zijn geen echte rapen die gaar waren, dat zijn spreekwoordelijke rapen, is een uitdrukking, is een gezegde, is een manier om iets duidelijk te maken, is een gezegswijze. Maar geen echte rapen natuurlijk hè dat snap je hè. Geen echte rapen die gaar waren dat waren spreekwoordelijke rapen, die waren gaar, maar geen echte rapen natuurlijk, natuurlijk niet. Spreekwoordelijke rapen, die waren gaar, maar de echte rapen natuurlijk niet. Tuurlijk niet! Dachten jullie dat dat echte rapen zijn? Tuurlijk waren dat geen echte rapen, denk nu toch eens na! Dat kan toch helemaal niet! Echte rapen die gaar waren! Op zon moment?! Op zon moment?! Dat kan toch helemaal niet man! Dus [dat kind dat] ligt daar dood te bloeden, en in een keer van: "Hey de rapen hè!" Dat kan toch niet man! Dat zijn spreekwoordelijke rapen, die zijn gaar!
The British are not impressed.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #147 Gepost op: 21-07-2006, 14:31:48 »
Dat wil zeggen, de spreekwoordelijke rapen, geen echte rapen natuurlijk, dat snap je hè. Zijn geen echte rapen die gaar waren, dat zijn spreekwoordelijke rapen, is een uitdrukking, is een gezegde, is een manier om iets duidelijk te maken, is een gezegswijze. Maar geen echte rapen natuurlijk hè dat snap je hè. Geen echte rapen die gaar waren dat waren spreekwoordelijke rapen, die waren gaar, maar geen echte rapen natuurlijk, natuurlijk niet. Spreekwoordelijke rapen, die waren gaar, maar de echte rapen natuurlijk niet. Tuurlijk niet! Dachten jullie dat dat echte rapen zijn? Tuurlijk waren dat geen echte rapen, denk nu toch eens na! Dat kan toch helemaal niet! Echte rapen die gaar waren! Op zon moment?! Op zon moment?! Dat kan toch helemaal niet man! Dus [dat kind dat] ligt daar dood te bloeden, en in een keer van: "Hey de rapen hè!" Dat kan toch niet man! Dat zijn spreekwoordelijke rapen, die zijn gaar!

Hans Teeuwen!

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #148 Gepost op: 21-07-2006, 14:48:48 »
 ::rofl:: schitterend!! hahahaha you rock
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #149 Gepost op: 21-07-2006, 14:53:09 »
Maar nou weer

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #150 Gepost op: 21-07-2006, 14:54:05 »
Wel even on topic blijven hé >:D ::hypocriet::

tja jullie vroegen laatst zelf waar de moderators gebleven waren ;D ;) ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #151 Gepost op: 21-07-2006, 14:55:50 »
Wel even on topic blijven hé >:D ::hypocriet::

tja jullie vroegen laatst zelf waar de moderators gebleven waren ;D ;) ::)

Vraagje: 2 jaar WIDM is dat gelijk aan nog 2 keer Molfandagen :)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #152 Gepost op: 21-07-2006, 14:59:42 »
Vraagje: 2 jaar WIDM is dat gelijk aan nog 2 keer Molfandagen :)

oeh dat durf ik niet te zeggen...ik weet wel dat de organisatie van de molfandagen veel tijd in beslag neemt maar dat dat altijd wel loont tijdens de fandagen.

Ik hoop persoonlijk dus van wel Tinuzz en ga me er wel  hard voor te maken...net als veel anderen overigens ::bravo::

Wordt (ooit)vervolgd  ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #153 Gepost op: 21-07-2006, 15:00:35 »
oeh dat durf ik niet te zeggen...ik weet wel dat de organisatie van de molfandagen veel tijd in beslag neemt maar dat dat altijd wel loont tijdens de fandagen.

Ik hoop persoonlijk dus van wel Tinuzz en ga me er wel  hard voor te maken...net als veel anderen overigens ::bravo::

Wordt (ooit)vervolgd  ;)

::ok::

Want het was leuk geregeld, en een leuk en gezellig zaaltje trouwens ::ok::

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Nog 2 jaar WIDM
« Reactie #154 Gepost op: 21-07-2006, 15:19:11 »
zou wel leuk zijn
mijn beroep? mole hunter!!!