Auteur Topic: molspelletjes  (gelezen 34837 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: molspelletjes
« Reactie #40 Gepost op: 29-03-2006, 20:00:47 »
Ik heb vandaag ook iets omtrend Wie Is De Mol gemaakt.
Van aflevering 3, dat rodelen tussen de boomtoppen door.
Gemaakt in Flash, maar het is half filmshots / half quiz.

Wie is de mol?

Hier staat dan de link die je moet aanklikken zodat je hem kan openen of opslaan op je eigen computer. Voor de rest, enjoy!  :)
Hoe moet je hem downloaden dan ???

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #41 Gepost op: 29-03-2006, 20:24:06 »
Wachten tot het tellertje rechtsboven in beeld op 0 staat. ::)
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: molspelletjes
« Reactie #42 Gepost op: 29-03-2006, 20:26:00 »
Wachten tot het tellertje rechtsboven in beeld op 0 staat. ::)
Heb ik gedaan. En dan?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #43 Gepost op: 29-03-2006, 20:31:52 »
Hoe moet je hem downloaden dan ???

Je klikt de link aan en dan opent zich de website van megaupload.

Vervolgens, als je erg goed kijkt zie je naast het logo van Mega Upload staan en boven "Ads door Gooooooogle"

of

"Wacht XX secondes alstublieft"

XX = afhankelijk van de aantal secondes

of

"Klik hier om te downloaden"

of

Zie je Mega Upload Links staan in beeld, die dus de download link blokkeert doordat ie een popupschermpje heeft staan voor de download link. In dat geval, ik verzeker je, je krijgt er geen virus/hack of wat dan ook van als je met je muis op het kruisje rechtsboven klikt zodat dat schermpje verdwijnt. Dan zie je als het goed is wel staan: "Klik hier om te downloaden"

Vervolgens klik je dus op "Klik hier om te downloaden" waarna je de keuze krijgt: of opslaan op je computer of openen, maar bij beide gevallen kan je het Flash filmpje bekijken
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: molspelletjes
« Reactie #44 Gepost op: 29-03-2006, 20:34:44 »
Als ik op de rode knop druk, om de vragen te krijgen, gebeurt er niks.  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #45 Gepost op: 29-03-2006, 20:36:50 »
Als ik op de rode knop druk, om de vragen te krijgen, gebeurt er niks.  :-\\

Niets??  ::ohno::

Hij hoort echt een internet venster te openen om je naar de vragenlijst te brengen  :(

Dat doet ie in ieder geval wel bij mij, of ik hem nu op mijn eigen pc open of via het internetbestand.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: molspelletjes
« Reactie #46 Gepost op: 29-03-2006, 20:41:58 »
Het hele filmpje met de foto's doet het wel gewoon.
Dan kan ik op een groene en een rode knop klikken:
Met de groene knop start he filmpje wel opnieuw (zoals de bedoeling is), maar met de rode gebeurt er helaas niets (behalve dan dat de knop ingedrukt wordt)...
De tekst "Opnieuw afspelen?" staat trouwens ook dwars door "te gaan!" heen van de zin ervoor... Ik weet niet of dat bij jou ook zo is?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: molspelletjes
« Reactie #47 Gepost op: 29-03-2006, 20:43:05 »
Je klikt de link aan en dan opent zich de website van megaupload.

Vervolgens, als je erg goed kijkt zie je naast het logo van Mega Upload staan en boven "Ads door Gooooooogle"

of

"Wacht XX secondes alstublieft"

XX = afhankelijk van de aantal secondes

of

"Klik hier om te downloaden"

of

Zie je Mega Upload Links staan in beeld, die dus de download link blokkeert doordat ie een popupschermpje heeft staan voor de download link. In dat geval, ik verzeker je, je krijgt er geen virus/hack of wat dan ook van als je met je muis op het kruisje rechtsboven klikt zodat dat schermpje verdwijnt. Dan zie je als het goed is wel staan: "Klik hier om te downloaden"

Vervolgens klik je dus op "Klik hier om te downloaden" waarna je de keuze krijgt: of opslaan op je computer of openen, maar bij beide gevallen kan je het Flash filmpje bekijken
Ah bedankt

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #48 Gepost op: 29-03-2006, 20:50:10 »
Flauw dat ie bij jouw onder knop rood niet je doorverwijst naar de quiz die ik erbij gemaakt heb, namelijk deze quiz.

En nee, ik heb niet de tekst "opnieuw afspelen" door de tekst "te gaan" Je kan het venster via de zijkanten ervan vergroten, verkleinen en op de standaard maat zoals ik het filmpje heb hoort geen enkele tekst door een andere tekst heen te gaan. Probeer dus een beetje het venster te rekken en zie dan of het wel goed staat.

Het hoort in ieder geval niet, en nu kan je als nog de quiz maken. ;)

Het hele filmpje met de foto's doet het wel gewoon.
Dan kan ik op een groene en een rode knop klikken:
Met de groene knop start he filmpje wel opnieuw (zoals de bedoeling is), maar met de rode gebeurt er helaas niets (behalve dan dat de knop ingedrukt wordt)...
De tekst "Opnieuw afspelen?" staat trouwens ook dwars door "te gaan!" heen van de zin ervoor... Ik weet niet of dat bij jou ook zo is?  ???
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #49 Gepost op: 29-03-2006, 20:50:56 »
Die Memory-spel is echt subliem gemaakt!!
Helemaal geweldig.

Bij dat Abseil filmpje had ik alles goed ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: molspelletjes
« Reactie #50 Gepost op: 29-03-2006, 20:53:56 »
Met welk programma moet je hem afspelen

Ik voel me zooooo'n n00b  ::tandpastasmiley::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #51 Gepost op: 29-03-2006, 20:59:14 »
Nog even een opmerking met betrekking tot die quiz.

Die quiz is erg gefocust op vijf kandidaten ^^
Vijf kandidaten die iedereen wel voor mol aanziet.
Frederique, Milouska, Liz, Roderick en voor de paar die daarin geloven Toine ;)

Ik heb het met de beoordeling zo gedaan dat je uitkomt op Roderick als je alle vragen goed hebt. 1 vraag minder en je zit op Frederique, 1 vraag minder en je zit op Toine, 1 vraag minder en je hebt Milouska en slechts 1 vraag goed en je zit op Liz :P

Hoezo, sterke focus op Roderick? *fluit*  ;D

Maargoed, zo hebben jullie een kijk op hoe ik de beoordeling heb ingesteld ;) En die allerlaatste vraag wie je mol is, krijg je geen punten voor, die is bonus en benadrukt enkel welk plaatje je zult krijgen.

Met welk programma moet je hem afspelen

Ik voel me zooooo'n n00b  ::tandpastasmiley::

Met Flash Player Dit is een afspeelprogrammatje voor alle Flash bestanden. Vraagje Willemson, kon je wel het memory spel spelen? Bij funstuff. Want ook dat memoryspel is 1tje die gemaakt is in Flash (en nog zeer mooi ook :) )
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: molspelletjes
« Reactie #52 Gepost op: 29-03-2006, 21:01:39 »
Citaat
Met Flash Player Dit is een afspeelprogrammatje voor alle Flash bestanden. Vraagje Willemson, kon je wel het memory spel spelen? Bij funstuff. Want ook dat memoryspel is 1tje die gemaakt is in Flash (en nog zeer mooi ook  :) )
Die werkt ja

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #53 Gepost op: 29-03-2006, 21:04:11 »
Die werkt ja

Dan hoor je dit filmpje ook te kunnen zien nadat je hem hebt opgeslagen/geopend nadat je hem hebt gedownload via die link. Enig verschil tussen dit filmpje en het memoryspel is dat het memoryspel van deze site is en dus op de server staat en dit filmpje niet op een server maar via een downloadwebsite aangeboden staat. Maar wie weet... *scharrelt zijn lycos tripod account op* kan ik wel voor iets zorgen via een makkelijkere manier  ;)

EDIT

Zo gezegd, zo gedaan: Zie hier mijn tripod website met flashfilm erop
« Laatst bewerkt op: 29-03-2006, 22:09:34 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: molspelletjes
« Reactie #54 Gepost op: 29-03-2006, 22:39:54 »
Dan hoor je dit filmpje ook te kunnen zien nadat je hem hebt opgeslagen/geopend nadat je hem hebt gedownload via die link. Enig verschil tussen dit filmpje en het memoryspel is dat het memoryspel van deze site is en dus op de server staat en dit filmpje niet op een server maar via een downloadwebsite aangeboden staat. Maar wie weet... *scharrelt zijn lycos tripod account op* kan ik wel voor iets zorgen via een makkelijkere manier  ;)

EDIT

Zo gezegd, zo gedaan: Zie hier mijn tripod website met flashfilm erop
die start bij mij ook niet..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: molspelletjes
« Reactie #55 Gepost op: 30-03-2006, 09:34:13 »
Flauw dat ie bij jouw onder knop rood niet je doorverwijst naar de quiz die ik erbij gemaakt heb, namelijk deze quiz.

En nee, ik heb niet de tekst "opnieuw afspelen" door de tekst "te gaan" Je kan het venster via de zijkanten ervan vergroten, verkleinen en op de standaard maat zoals ik het filmpje heb hoort geen enkele tekst door een andere tekst heen te gaan. Probeer dus een beetje het venster te rekken en zie dan of het wel goed staat.

Het hoort in ieder geval niet, en nu kan je als nog de quiz maken. ;)

Bedankt! ::ok:: Leuk geheugenspelletje.
Nu heb ik de quiz via internet ingevuld.
Aan het eind krijg ik de tekst: "Gefeliciteerd! Je hebt de meeste foto's goed geraden. Te weten allemaal ;) "
Betekent dit dat ik de mol ook goed heb?  :o  ;D  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #56 Gepost op: 30-03-2006, 09:55:24 »
Bedankt! ::ok:: Leuk geheugenspelletje.
Nu heb ik de quiz via internet ingevuld.
Aan het eind krijg ik de tekst: "Gefeliciteerd! Je hebt de meeste foto's goed geraden. Te weten allemaal ;) "
Betekent dit dat ik de mol ook goed heb?  :o  ;D  :P

 >:D

Gheghe...

Dat is nu net hoe ik de resultaten en antwoorden heb ingesteld KD.  :D

De eerste vijf vragen over de foto's, als je dan een goed antwoord ingeeft krijg een punt erbij om als resultaat: Roderick te krijgen ;) Zit je er net naast, krijg 1 punt voor het resultaat van Frederique. Weer 1 minder en je krijgt als resultaat Toine en als je er helemaal naast zit (de foto liet een jongen zien en je zei bijvoorbeeld: "Liz") dan krijg een punt voor Milouska als resultaat erbij.

Let wel, dat je deze invulstrategie voor elke vraag opnieuw moet gebruiken wil je uiteindelijk of Roderick of Frederique of Toine of Milouska of Liz als resultaat krijgen. En die allerlaatste vraag "Onder welke foto zit de mol?" >> dat is een bonusvraag, die telt niet mee voor de punten.

EDIT: Ik heb het filmpje aangepast en er iets aan toegevoegd. Wat dat iets is, moet jezelf maar uitvinden door het te bekijken. En willemson, nu valt hij echt te bekijken op: http://members.lycos.nl/joosiec16/ ;)

Bij mij laadt ie de pagina nu wel normaal zoals het hoort. Zet wel je geluidsboxjes aan, anders hoor je niet wat ik verandert heb, en het komt voor in het begin van het filmpje.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2006, 11:49:04 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: molspelletjes
« Reactie #57 Gepost op: 30-03-2006, 13:03:27 »
Erg leuk gemaakt, yvonisdemol! En ik had ook alles goed. ;D

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: molspelletjes
« Reactie #58 Gepost op: 30-03-2006, 16:02:13 »
Super leuk  ::ok::

Ik had ook alles goed ::trots::
......

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: molspelletjes
« Reactie #59 Gepost op: 30-03-2006, 19:02:09 »
Die 1e was echt schrikken!
memory ga ik zo spelen..
en die quiz is echt lol
had alles goed!

xx CO!!
Rust in Vrede, lieve Frédérique!