Auteur Topic: molspelletjes  (gelezen 34836 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: molspelletjes
« Reactie #60 Gepost op: 30-03-2006, 20:41:57 »
Jee ik heb alle foto's goed bij het flashfilmpje 8)

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #61 Gepost op: 30-03-2006, 23:10:10 »
Heel leuk dat memory spel ::ok::

De foto's van George waren de laatste die ik omdraaide.  ;D

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: molspelletjes
« Reactie #62 Gepost op: 11-04-2006, 21:59:26 »
Ik heb weer een quizje gemaakt, van de eerste 5 afleveringen, per aflevering 4 vragen: http://home.student.uva.nl/n.schouten/dequiz2.htm

De quiz van vorig jaar is er ook nog, en is ook te spelen via bovenstaande link.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: molspelletjes
« Reactie #63 Gepost op: 11-04-2006, 23:03:37 »
ieh, ik heb een rood scherm, is dat iets slechts?  :(

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: molspelletjes
« Reactie #64 Gepost op: 11-04-2006, 23:12:50 »
hm, hij rekent alles fout bij liz, hm oke, je ehbt dus groen als je alles goed hebt. bij deze.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 23:32:12 door Lautjuh »

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: molspelletjes
« Reactie #65 Gepost op: 12-04-2006, 00:09:58 »
Ik kan me herinneren dat er andere jaren molspelletjes op de site stonden.
Ik kan ze nu niet vinden. Kijk ik er overheen? :-\\

In ieder geval ging het me erom, dat ik wilde kijken of jullie de volgende al hadden opgenomen...

http://i.euniverse.com/funpages/cms_content/6489/a-maze-ing_new_cursor3.swf

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!
adem in adem uit adem in adem uit adem in adem uit adem in adem uit

pfffffffffffffffffffffffffff
mijn hemel
een hartslag van 550 MOOI!!!!



Triomf!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #66 Gepost op: 12-04-2006, 07:42:51 »
Ik heb weer een quizje gemaakt, van de eerste 5 afleveringen, per aflevering 4 vragen: http://home.student.uva.nl/n.schouten/dequiz2.htm

De quiz van vorig jaar is er ook nog, en is ook te spelen via bovenstaande link.

Alles goed!  ::tandpastasmiley::

Mooi gemaakt Heinz. Vooral de weergave ervan. Het lijkt gewoon echt alsof je de test maakt :) En inderdaad, zet het muziekje aan wat je hoort onder de test en je bent volledig in de juiste stemming  ::ok:: Voor de rest vond ik het zelf een beetje jammer dat na de 20ste vraag je enkel een groen scherm kreeg en niet iets van geluid erbij of iets als dat. Dus zeg maar een filmpje van een executie met een groen beeld. Dus dat je dan kort Karel enter in ziet drukken en dat het geluid daarbij ook mee zit. Dat had ik zelf het mooist gevonden.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: molspelletjes
« Reactie #67 Gepost op: 12-04-2006, 18:08:46 »
Voor de rest vond ik het zelf een beetje jammer dat na de 20ste vraag je enkel een groen scherm kreeg en niet iets van geluid erbij of iets als dat. Dus zeg maar een filmpje van een executie met een groen beeld. Dus dat je dan kort Karel enter in ziet drukken en dat het geluid daarbij ook mee zit.

Leuk idee, ik zal eens kijken of ik er zoiets van kan maken. De test zal overigens na elke aflevering met 4 vragen worden uitgebreid.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: molspelletjes
« Reactie #68 Gepost op: 12-04-2006, 18:46:02 »
Toch maar 3 foutjes gemaakt  :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: molspelletjes
« Reactie #69 Gepost op: 12-04-2006, 20:56:26 »
Ik schrok me dood..! ::tandpastasmiley::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: molspelletjes
« Reactie #70 Gepost op: 14-04-2006, 13:54:08 »
Ik heb weer een quizje gemaakt, van de eerste 5 afleveringen, per aflevering 4 vragen: http://home.student.uva.nl/n.schouten/dequiz2.htm

De quiz van vorig jaar is er ook nog, en is ook te spelen via bovenstaande link.



Ik heb de quiz vernieuwd: je kunt nu 1 keer een joker inzetten en als je een rood scherm krijgt krijg je er een leuke opmerking van Karel bij.. 8)

http://home.student.uva.nl/n.schouten/dequiz2.htm
« Laatst bewerkt op: 14-04-2006, 19:15:55 door Heinz »

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: molspelletjes
« Reactie #71 Gepost op: 14-04-2006, 13:59:03 »
Ik heb de quiz vernieuwd: je kunt nu 1 keer een joker inzetten en als je een rood scherm krijgt krijg je er een leuke opmerking van Karel bij.. 8)

http://home.student.uva.nl/n.schouten/dequiz2.htm

Leuk! :D
2024: wie is de Mol?

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: molspelletjes
« Reactie #72 Gepost op: 14-04-2006, 16:56:42 »
Nog even een opmerking met betrekking tot die quiz.

Die quiz is erg gefocust op vijf kandidaten ^^
Vijf kandidaten die iedereen wel voor mol aanziet.
Frederique, Milouska, Liz, Roderick en voor de paar die daarin geloven Toine ;)

Ik heb het met de beoordeling zo gedaan dat je uitkomt op Roderick als je alle vragen goed hebt. 1 vraag minder en je zit op Frederique, 1 vraag minder en je zit op Toine, 1 vraag minder en je hebt Milouska en slechts 1 vraag goed en je zit op Liz :P

Hoezo, sterke focus op Roderick? *fluit*  ;D

Maargoed, zo hebben jullie een kijk op hoe ik de beoordeling heb ingesteld ;) En die allerlaatste vraag wie je mol is, krijg je geen punten voor, die is bonus en benadrukt enkel welk plaatje je zult krijgen.

Met Flash Player Dit is een afspeelprogrammatje voor alle Flash bestanden. Vraagje Willemson, kon je wel het memory spel spelen? Bij funstuff. Want ook dat memoryspel is 1tje die gemaakt is in Flash (en nog zeer mooi ook :) )
Ik deed alleen die quiz, zonder afl 3 opnieuw te bekijken of dat flash dingetje, en ik had ineens alle vragen goed  ??? Ik vulde maar wat in, geheel willekeurig!  :o
Molloot sinds seizoen 4

Offline Iwan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #73 Gepost op: 14-04-2006, 19:35:07 »
Zijn er hier ook mensen die het belgische mol adventure hebben gespeeld?
Ik sta nl. een beetje vast op het vliegveld, ik weet niet hoe ik voor de bus moet betalen, het geld heb ik :\'(
Iemand tips  ???

Grts
The show must go on

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #74 Gepost op: 14-04-2006, 19:39:10 »

Offline Iwan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #75 Gepost op: 14-04-2006, 19:46:29 »
The show must go on

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: molspelletjes
« Reactie #76 Gepost op: 15-04-2006, 15:41:00 »
Ik heb de quiz vernieuwd: je kunt nu 1 keer een joker inzetten en als je een rood scherm krijgt krijg je er een leuke opmerking van Karel bij.. 8)

http://home.student.uva.nl/n.schouten/dequiz2.htm

Na elke aflevering doe ik er 4 vragen bij. De quiz bestaat nu uit 4X6 = 24 vragen.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #77 Gepost op: 15-04-2006, 15:54:43 »
Na elke aflevering doe ik er 4 vragen bij. De quiz bestaat nu uit 4X6 = 24 vragen.

Je hebt hem heel leuk verbeterd Heinz!  ;D ::rofl:: ::ok::

Het zou nog het mooist zijn als je ook nog de antwoorden in kon geven per cijfer. Dus het eerste antwoord, dan klik je "1", tweede antwoord, dan klik je "2". Zoals ze op TV ook doen. Ik weet niet of dat mogelijk is, maar dan issie helemaal volledig :)

EDIT: Heinz.. vraag 24 luidt: "Hoeveel jokers worden er totaal ingezet in aflevering 6?" Jij hebt geen goed antwoord maar het is "1"!!! Roderick zet wel degelijk 1 joker in!
« Laatst bewerkt op: 15-04-2006, 16:06:18 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: molspelletjes
« Reactie #78 Gepost op: 15-04-2006, 16:14:36 »

Het zou nog het mooist zijn als je ook nog de antwoorden in kon geven per cijfer. Dus het eerste antwoord, dan klik je "1", tweede antwoord, dan klik je "2". Zoals ze op TV ook doen. Ik weet niet of dat mogelijk is, maar dan issie helemaal volledig :)

Dat gaat me niet lukken. ;D

Citaat
EDIT: Heinz.. vraag 24 luidt: "Hoeveel jokers worden er totaal ingezet in aflevering 6?" Jij hebt geen goed antwoord maar het is "1"!!! Roderick zet wel degelijk 1 joker in!

Als je op 1 klikt kom je toch bij het groene scherm uit? ???

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: molspelletjes
« Reactie #79 Gepost op: 15-04-2006, 16:19:50 »
Dat gaat me niet lukken. ;D

Als je op 1 klikt kom je toch bij het groene scherm uit? ???

Niet bij mij, mocht van geluk spreken dat ik nog steeds die sjekkel had die rechtsonder zo mooi stond te pronken :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan