Auteur Topic: WIDM in de media  (gelezen 44325 keer)

WorldExpress

  • Gast
Re: Karel bij RTL Boulevard
« Reactie #60 Gepost op: 27-02-2006, 03:01:28 »
Tuurlijk, Angela gaan we missen. Maar ik gok erop dat wij ook op hem verzot raken

(hee, gebruik ik die uitdrukking ook nog eens een keer )

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Karel bij RTL Boulevard
« Reactie #61 Gepost op: 27-02-2006, 12:01:25 »
Nu we het toch over Boulevard hebben:
Hier een aantal beelden van Richard Groenendijk in WIDM die (geblinddoekt??) over een treinrails loopt:

http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=rtlboulevard)/system/media/wvx/actueel/rtlboulevard/miMedia/2006/week04/woensdag_groen_als_gras.avi_plain.xml/wm364.wvx

Deze en een hoop andere filmpjes zijn te zien op onze mediapagina:)  We proberen die pagina en onze nieuwspagina helemaal up to date te houden, dus kijk daar regelmatig wil je helemaal op de hoogte blijven van 't laatste nieuws.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2006, 19:59:30 door Han13 »

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: Karel bij RTL Boulevard
« Reactie #62 Gepost op: 27-02-2006, 14:22:59 »
Mijn welgemeende excuses...ik zag het later ook. *Schaam...*  ::schaam::
It's Student Demonstration Time!!!

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[AD] "Karel van de Graaf en de hang naar jong"
« Reactie #63 Gepost op: 1-03-2006, 10:53:42 »
Karel van de Graaf en de hang naar jong
Door AD VAESSEN

De ervaren anchorman Karel van de Graaf, onder meer bekend van TweeVandaag gaat de amusementreeks ‘Wie is de mol?’ presenteren. Een nieuwe uitdaging.


Karel van de Graaf zit op dieet voor zijn nieuwe programma. Hij houdt van viergangenmenu’s, die hij zelf klaarmaakt, gecombineerd met een goed glas wijn. Hij zet dan de tv in zijn keuken in Amersfoort aan en volgt ondertussen TweeVandaag. De strijd tegen de pondjes is serieus. Koekjes bij de koffie raakt hij demonstratief niet aan en hij verschijnt met een ‘dieetzakje’ aan de lunch in het College Hotel in Amsterdam. Hij vreest dat anders de maatkleren voor de opnamen van de tiende en laatste aflevering van Wie is de mol? niet meer passen.



Drie weken lang reisde Van de Graaf (55) met tien bekende Nederlanders - onder wie Toine van Peperstraten, Liz Snoijink en Chris Tates - kris kras door Argentinië. ,,Daarna was ik helemaal versleten. Het is een enorme operatie, met veel verplaatsingen. Je maakt deel uit van een karavaan: een vooruitploeg die twee dagen eerder is, de hoofdmacht, waartoe ik behoorde, en een bezemwagen.’’

Na aankomst in Argentinië wachtte de deelnemers de eerste oekaze van hun strenge begeleider. Ze dienden hun mobieltjes, paspoorten en geld in te leveren. ,,Het is een bloedstollend spannende serie,’’ belooft Van de Graaf met glimmende ogen. ,,We laten ze geen maden eten, proberen ze niet met elkaar in bed te krijgen. Het gaat om het gepuzzel in de groep, om het gekonkel, het ophouden van de schijn.’’

De BNN’ers voeren opdrachten uit die als ‘spectaculair’ en ‘angstaanjagend’ worden omschreven. Alleen als een opdracht slaagt, verdient de groep geld. De winnaar die van de mol het meeste blijkt te weten, vangt alle poen. De deelnemers hebben zich verplicht de naam van de saboteur niet te verklappen. Naar verluidt staat er een boete op van 250.000 euro. Van de Graaf volgt Angela Groothuizen als presentator op, die om vage redenen moest vertrekken. De AVRO-uitzending trok circa 1,5 miljoen kijkers.

Botst dit showprogramma op vrijdagavond niet met het zorgvuldig opgebouwde, vertrouwenwekkende imago als anchorman? ,,Ik doe een spel, dat heeft met journalistiek bijzonder weinig te maken. Maar dit verdraagt zich volgens mij uitstekend. Ik zie me zelf niet met eieren gooien, in een zwembroek op één been staan of een call-tv programma doen. Maar waarom zou ik bijvoorbeeld Twee voor Twaalf, los ervan dat het een VARA-programma is, niet kunnen presenteren?’’Kijkcijfers tellen zwaar, ook bij de publieke omroep. Maar Van de Graaf zegt dat hij er zijn levensgeluk niet door laat beheersen of bederven. ,,Toen mijn talkshow (Karel) werd opgeheven (1999), had dat wel een grote impact op mijn humeur. Het duurde maanden. Ik kijk nu nooit naar kijkcijfers. Het kan me geen zak schelen. Mijn hoofdredactie bewaakt dit. Mijn taak bij de publieke omroep is om informatie te brengen.’’

Hij hekelt de gekte van zenders om steeds meer jonge presentatoren aan te trekken. Brodeloos zal hij zelf niet snel worden. Zijn lucratieve contract bij de AVRO, waarmee hij meer verdient dan de minister-president, loopt tot 2010: ,,Alles moet jong en fun zijn. In de VS ga je pas op je 70ste of ouder weg. Jonge mensen vinden hen prettig in het nieuws en in de duiding. Liever een 70-jarige dan iemand van 23 of 33, die er uiteraard beter uitziet.’’

Hij verwacht dat de verjongingsgolf in Nederland gaat veranderen. ,,We hebben straks een samenleving waarin de vijftigplussers de meerderheid vormen.’’ Hij voegt er aan toe: ,,Philip (Freriks) blijft ook nog een tijdje zitten.’’

Van de Graaf: „Ik heb niks tegen jonge mensen. Het kan en moet naast elkaar bestaan. Het establishment in Hilversum voert klaarblijkelijk deze discussie, omdat het meer jeugd wil trekken. Maar mensen van rond de twintig komen in de tram of de trein naar me toe en zeggen: ‘Ik vind dat u het goed doet.’ Dán is mijn dag goed.’’

Bron: Algemeen Dagblad - 28 feb. 2006

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [AD] "Karel van de Graaf en de hang naar jong"
« Reactie #64 Gepost op: 1-03-2006, 10:59:24 »
Ik zal mijn post in het andere topic maar weghalen dan?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [AD] "Karel van de Graaf en de hang naar jong"
« Reactie #65 Gepost op: 1-03-2006, 11:14:51 »
Ik stel voor dat dit bericht in het andere topic over Karel wordt gehangen en dat we dit topic sluiten?
Hebben we alles over Karel gewoon in één topic  ::ok::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [AD] "Karel van de Graaf en de hang naar jong"
« Reactie #66 Gepost op: 1-03-2006, 11:34:21 »
Artikel lijkt mij iets voor Media. Dan kan dit topic idd op slot.
er was eens......

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
WIDM weer bij RTL Boulevard
« Reactie #67 Gepost op: 3-03-2006, 18:49:59 »
WIDM was net weer te zien bij RTL Boulevard. Ging over de officiële perspresentatie vandaag. Milouska Meulens, Geert Hoes, Richard Groenendijk en (ik dacht) Frédérick Huydts kwamen even aan het woord. Ook wat nieuwe beelden geloof ik (niet van de opdrachten). Ze wisten ook te melden dat WIDM op de zaterdagavond om 22:00 herhaald wordt. Vanavond rond 23:15 RTL Boulevard in de herhaling (het was al vroeg in de uitzending).
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM weer bij RTL Boulevard
« Reactie #68 Gepost op: 3-03-2006, 18:51:45 »
En ze zeiden dat Angela in de eerste aflevering zit ::tandpastasmiley::

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM weer bij RTL Boulevard
« Reactie #69 Gepost op: 3-03-2006, 18:53:01 »
Maar dat wisten we al van de Vara gids.  ::jaja::
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM weer bij RTL Boulevard
« Reactie #70 Gepost op: 3-03-2006, 18:53:46 »
Ohw dat heb ik even gemist dan ::oink::

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM weer bij RTL Boulevard
« Reactie #71 Gepost op: 3-03-2006, 18:55:26 »
Dit is al de 2de keer trouwens dat Richard in beeld kwam over Wie is de Mol.


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM weer bij RTL Boulevard
« Reactie #72 Gepost op: 3-03-2006, 18:56:10 »
enne...       is er ok een mogelijkheid dat op i-net te zien...?

kkan ut nie kijken  beetje laat:S

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM weer bij RTL Boulevard
« Reactie #73 Gepost op: 3-03-2006, 18:58:04 »
Waarschijnlijk komt het wel op de site.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM weer bij RTL Boulevard
« Reactie #74 Gepost op: 3-03-2006, 19:01:22 »
ok   mooi zo:d     tog altijd leuk om zoiets te bekijken

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: WIDM weer bij RTL Boulevard
« Reactie #75 Gepost op: 3-03-2006, 19:08:54 »
Dit is al de 2de keer trouwens dat Richard in beeld kwam over Wie is de Mol.



Dit viel mij ook al op idd. Maar in andere uitzending van bouelvard vertelde hij o.a. dat hij aan de weg aant timmeren is om wat meer bekend te worden qua caberetier. Dus ik denk dat ie alle aandacht pakt die die pakken kan. Is dus niet vreemd dat we hem wat vaker int nieuws zien dan wellicht de andere kandidaten.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM bij RTL Boulevard
« Reactie #76 Gepost op: 3-03-2006, 19:52:13 »
Shownieuws had net ook een item over de pers presentatie WIDM. Daarin zag je onder andere Milouska over die brug lopen (wankelend). Ook zag je een stukje van de groene kaart (deze is vernieuwd, dus misschien gebruiken ze nu ook dat nieuwe logo).
« Laatst bewerkt op: 3-03-2006, 19:54:44 door Scabbers »
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

WorldExpress

  • Gast
Re: WIDM bij RTL Boulevard
« Reactie #77 Gepost op: 3-03-2006, 20:00:39 »
Groene kaart? Sorry weet ff niet wat voor groene kaart? ;)

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM bij RTL Boulevard
« Reactie #78 Gepost op: 3-03-2006, 20:24:02 »
De kaart van Argentinië bedoel ik. Die je altijd in het begin ziet.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM bij RTL Boulevard
« Reactie #79 Gepost op: 3-03-2006, 22:44:14 »
Waar we vorig jaar de letter-theorie grotendeels van hadden.
The British are not impressed.