Auteur Topic: Chris is niet de mol!  (gelezen 14460 keer)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Chris is niet de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 20-03-2006, 19:13:16 »
Chris is gewoon beetje gen**it door een maat  ;)

Maar eruit is eruit hoor. al dat terugkomen hoeft van mij niet zo.
Trouwens, de Mol kan er onmogelijk uit volgens mij! Kan ie de volgende opdrachten toch niet meer sabotteren? Als de mol uitvalt, valt eigenlijk het hele spel weg.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Chris is niet de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 21-03-2006, 03:27:12 »
Nu ik dit zo van je lees over Chris en stel hij is de mol en de mol moet nu even eruit, dan zou dat kunnen zijn omdat Liz en Roderick ook veel van de mol moeten missen en dat de kansen nu meer gelijk zijn voor alle kandidaten (ik heb er zelf niet nog een keer de aflevering op nagekekenen en ga er gewoon van uit dat ie kandidaat is en idd op weg naar huis, is dit toch ook wel in me opgekomen, het zou een ware verrassing zijn, niet?

Ja ;)

Zie ook de muzikale hint, zang van "Chris" van Coldplay ontbreekt, zonder Chris geen compleet plaatje.

Heet het liedje niet "Warning"?
Chris deed teveel zijn best toch (volgens Karel), die zei: "Ja maar je hebt zo je best gedaan man, er is een fortuin binnen gehaald (oid)"
Chris:"Indien ik de mol niet was zou ik mensen die af en toe erg hun best deden juist verdenken. Er moet toch geld in de pot, daarna kan het mollen beginnen (oid).

Mja, het is misschien wat flauw te denken dat Chris terug komt (had Hugo uit de Belgische mol niet ooit ook een exit?), en ik heb eerlijk gezegd helemaal geen mol op het oog, maar die uitspraak van Chris vond ik wel erg opvallend.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Chris is niet de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 21-03-2006, 04:42:07 »
Ik zou het wel flauw vinden. Maar het zou kunnen (anders zijn er te weinig kandi's over in de laatste aflevering), dat er bij het dansevenement een terugkeer van Chris te winnen valt (net als Gijs vorig jaar). Of iets dergelijks.
The British are not impressed.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Chris is niet de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 21-03-2006, 13:00:13 »
Ik moet zeggen dat ik Chris wel lekker vaag en grappig vond. Hij bracht nog het meeste jeu aan het spel (meer dan die mislukte pogingen van Toine).Van mij mag hij terugkomen (al denk ik niet dat dat gebeurt).
« Laatst bewerkt op: 21-03-2006, 14:15:38 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline dre

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • de mol werkt verslavend
Re: Chris is niet de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 21-03-2006, 13:35:54 »
Nou.... Pas op (warning) Chris komt teug, is ook een goeie

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Chris is niet de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 21-03-2006, 19:00:38 »
Ik vind eruit is eruit.

Alleen vrees ik het ergste, want zoals Deadelus al zei: als er vanf nu elke x 1 uitgaat kom je niet uit met aantal personen en afleveringen.  ::oink::

Dus waarschijnlijk komen Geert en Chris terug óf er is een aflevering waarin er geen 1 uitgaat dankzij een vrijstelling of iets dergelijks.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Chris is niet de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 22-03-2006, 11:26:35 »
Ik vind eruit is eruit.

Alleen vrees ik het ergste, want zoals Deadelus al zei: als er vanf nu elke x 1 uitgaat kom je niet uit met aantal personen en afleveringen.  ::oink::

Dus waarschijnlijk komen Geert en Chris terug óf er is een aflevering waarin er geen 1 uitgaat dankzij een vrijstelling of iets dergelijks.
Dat laatste denk ik, een kandidaat terug laten komen is niet meer origineel

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Chris is niet de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 23-03-2006, 04:42:04 »
>>>>>HINTS<<<<<

Vanwege Chris's vreemde uitspraak "indien ik niet de mol was dan zou ik mensen die af en toe erg hun best doen juist extra verdenken" heb ik de beide stemrondes van Chris, plus de exit van zowel Geert als Chris teruggekeken.

Toen Geert het rode scherm kreeg, nam hij daarna van iedereen uitgebreid afscheid.
Toen Chris het rode scherm kreeg, zei hij "ik zie het" stond op en liep weg zonder iemand gedag te zeggen (de andere kandidaten keken elkaar verbaasd aan).

Na hun exit's waren er terugblikken (in blauw) van beide, in die van Chris viel me op dat zijn eerste stemronde 2 keer was gefilmd; in de eerste uitzending zagen we hem de 5 jokers op tafel leggen, en in de terugblik ook, met dit verschil dat hij de ene keer zijn 5 jokers in een klap op tafel legt, terwijl hij in het andere filmpje dat niet doet, we dan zien we hem nog langzaam de laatste joker er twijfelend bovenop leggen.
Ook zag ik Chris (in de terugblik) lachend bij een auto staan, hij doet de achterbak dicht en veegt erover (niet helemaal duidlijk) dat fragment kan ik me niet herinneren uit een van beide uitzendingen.

Wat ook opvallend was, was dat bij Chris stemming we hem beide keren niet zien typen, en tijdens zijn stemmen er opeens wordt ingezoemd op een voorbij rijdende trein, die zie je even later ook kort achter hem langs gaan.

Wanneer Geert weggaat geeft hij Karel een hand en loopt ver weg richting bus, terwijl wanneer Chris Karel een hand heeft gegeven er niet wordt gefilmd (in beeld gebracht) hoe hij wegloopt naar een auto/bus.

In het kort; Chris neemt geen afscheid van zijn mede kandidaten, er zijn 2 takes van zijn eerste stemronde, we zien hem niet echt weglopen, het beeld stopt gewoon wanneer hij Karel een hand heeft gegeven.

Plus natuurlijk "Indien ik de mol niet was".

Het zou me niet verbazen indien Chris retour komt in een volgende aflevering.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Chris is niet de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 23-03-2006, 16:58:04 »
Zou Chris (en Geert) dan terugkomen? Zou kunnen gezien de eerder al gelanceerde aantal afleveringen-theorie.

Maar ik blijf erbij, eruit is eruit.

Denk ook niet dat als Geert/Chris terugkomt zij de mol zouden zijn.
De Mol verlaat toch nooit het spel? Dan kan er nl. niet meer gemold worden.

ik weet ... niets is wat het lijkt...  ;D
Toch zou ik het stom vinden als de mol er tussentijds een afleveringetje tussen uit piept. ::jaja::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chris is niet de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 23-03-2006, 18:19:03 »
ik denk dat we in dit geval niet kunnen spreken van de mol verlaat nooit het spel,
want roderick en liz zitten ook al 2 afleveringen afgezonderd en zijn wel bezig met hun eigen spel, maar zitten ook niet in de groep.

Dus de kans dat de mol niet in de groep zit bestaat sowieso
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Chris is niet de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 23-03-2006, 18:43:30 »
Ja, hij zou dan niet in de groep zitten.
Maar hij heeft het spel niet verlaten. Zo bedoel ik het eigenlijk meer.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in