Auteur Topic: Toine is niet de mol!  (gelezen 56405 keer)

Offline Ron Dabe

  • Forumlid
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 12-03-2006, 11:18:52 »
Sander was fanatiek, Toine lijkt fanatisme te faken. Interessant  ::vergroot::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #81 Gepost op: 12-03-2006, 11:22:54 »
mijn gevoel (en verstand) zeggen dat Toine volgende week weg is. Gezien het leaderfilmpje..
Chris blijft er denk ik een stuk langer in (finale)

Hoe kom je aan dit gegeven en waarop basseer jij je dan dat Toine het veld moet ruimen volgende week? Als ik de sneak preview voor volgende week bekijk dan zegt Toine op het einde:

Citaat van: Toine van Peperstraten
Soms moet je keuzes maken, tussen wie je wel steunt (camera focust op Frederique) en wie niet (camera focust op Chris). Als je dat een matennaaier vind, dan ben ik een matennaaier

Hieruit denk ik dus dat aflevering 2 een ruzie zal veroorzaken tussen Toine en Chris. Toine zal Frederique steunen en geen steun toekennen aan Chris wat Chris op zijn beurt Toine zal benoemen als "matennaaier" Althans zo denk ik het dus, en ik denk mede hierdoor dat Toine geen risico loopt op executie, Chris echter wel.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #82 Gepost op: 12-03-2006, 12:23:26 »
Toine is goed. Echt wel  ::jaja::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #83 Gepost op: 12-03-2006, 12:26:39 »
Toine is goed. Echt wel  ::jaja::

vind ik ook, heel symphatiek ook, hij mag winnen van mij  :D

mol is ie toch niet  8)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #84 Gepost op: 12-03-2006, 12:28:20 »
Haha, misschien gaat Toine wel Chris elimineren. Misschien ontpopt Toine zich wel als een echte smeerlap!

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #85 Gepost op: 12-03-2006, 13:01:01 »
Tione is een smeerlap als hij het moet zijn ja, een matenaaier zoals ie zelf al zei. Maar hij is ook sympathiek hoor

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #86 Gepost op: 12-03-2006, 13:05:57 »
Hij beantwoordde de "Wat doet Frédérique over tien jaar"-vraag ook wel erg nauwkeurig. Een mol had hier makkelijk een klein 'foutje' in kunnen maken.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #87 Gepost op: 12-03-2006, 13:08:41 »
Hij beantwoordde de "Wat doet Frédérique over tien jaar"-vraag ook wel erg nauwkeurig. Een mol had hier makkelijk een klein 'foutje' in kunnen maken.
Toine is niet de mol

Offline Lurtt

  • Forumlid
  • De mol van 2007
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #88 Gepost op: 12-03-2006, 13:09:33 »
Denk jij.... ;)  ;D

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #89 Gepost op: 12-03-2006, 15:15:08 »
ik denk ook niet dat Toine de mol is.


Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #90 Gepost op: 12-03-2006, 17:40:12 »
Hij beantwoordde de "Wat doet Frédérique over tien jaar"-vraag ook wel erg nauwkeurig. Een mol had hier makkelijk een klein 'foutje' in kunnen maken.

Maar dat zou hem gelijk enorm verdacht maken natuurlijk....
Je kan beter net doen alsof je echt een vrijstelling nodig hebt, en dan iedereen langzaam maar zeker elimineren uit het memory spel.

Zouden er wel 2 foto's van Toine ingezeten hebben? Zijn foto's zijn volgens mij niet omgedraaid  ::vergroot::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #91 Gepost op: 12-03-2006, 18:54:05 »
Zouden er wel 2 foto's van Toine ingezeten hebben? Zijn foto's zijn volgens mij niet omgedraaid  ::vergroot::

Volgens mijn aantekeningen draait Geert in zijn laatste beurt een van de foto's van Toine om. De enige kaart die volgens mij niet in beeld gekomen is, is de kaart rechtsonder. Dit zou logischerwijs de tweede foto van Toine moeten zijn, want dat is de enige die mist.

Volgens mij waren dit de kaarten. 1 staat voor -1000, 2 staat voor +2000, O voor een joker. De overige letters zijn de eerste letters van de kandidaten, met M voor Milouska en L voor Mary-Lou.

O F O R O L
P 2 1 G O O
O M 1 R G 1
O T O 2 P O
C O L O 2 1
2 F O C M T
« Laatst bewerkt op: 12-03-2006, 21:58:23 door Siebrand »

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #92 Gepost op: 12-03-2006, 20:21:06 »
Volgens mijn aantekeningen draait Geert in zijn laatste beurt een van de foto's van Toine om. De enige kaart die volgens mij niet in beeld gekomen is, is de kaart rechtsonder. Dit zou logischerwijs de tweede foto van Toine moeten zijn, want dat is de enige die mist.


Maar aangezien die niet is omgedraaid..... ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #93 Gepost op: 12-03-2006, 21:53:42 »
Volgens mijn aantekeningen draait Geert in zijn laatste beurt een van de foto's van Toine om. De enige kaart die volgens mij niet in beeld gekomen is, is de kaart rechtsonder. Dit zou logischerwijs de tweede foto van Toine moeten zijn, want dat is de enige die mist.

Volgens mij waren dit de kaarten. 1 staat voor +1000, 2 staat voor -2000, O voor een joker. De overige letters zijn de eerste letters van de kandidaten, met M voor Milouska en L voor Mary-Lou.

O F O R O L
P 2 1 G O O
O M 1 R G 1
O T O 2 P O
C O L O 2 1
2 F O C M T
Er waren toch ook -1000 bordjes? niet dat ik verder weet hoe het zat... maar ik dacht dat Milouska eerst -1000 omdraaide.

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #94 Gepost op: 12-03-2006, 21:57:39 »
Er waren toch ook -1000 bordjes? niet dat ik verder weet hoe het zat... maar ik dacht dat Milouska eerst -1000 omdraaide.

Ehm, ja, foutje! ::schaam:: De 1 staat natuurlijk voor -1000, de 2 voor +2000.

Offline Roek

  • Forumlid
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #95 Gepost op: 12-03-2006, 22:40:10 »
Als Toine de mol is, mag hij wel eens wat beter zijn best gaan doen. Hij beantwoordt een vraag in het eerste spel goed (+1000) en draait bij zijn eerste memory-beurt 2x2000 om (totaal +3000). Daarna zegt hij: ,,Ik wilde geen risico nemen''. Hij wist helemaal niet waar die andere 2x2000 lag, want niemand wist dat. Wij ook niet. ,,Dus toen ging ik even voor mezelf''. En nam Geert, omdat dat het enige was waar hij zeker van was (en hij wilde een vrijstelling). Hij is het niet, gewoon een handige kandidaat.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #96 Gepost op: 12-03-2006, 22:42:01 »
Hoe kom je aan dit gegeven en waarop basseer jij je dan dat Toine het veld moet ruimen volgende week? Als ik de sneak preview voor volgende week bekijk dan zegt Toine op het einde:

Hieruit denk ik dus dat aflevering 2 een ruzie zal veroorzaken tussen Toine en Chris. Toine zal Frederique steunen en geen steun toekennen aan Chris wat Chris op zijn beurt Toine zal benoemen als "matennaaier" Althans zo denk ik het dus, en ik denk mede hierdoor dat Toine geen risico loopt op executie, Chris echter wel.
Ik zeg niet dat Toine het veld moet ruimen, ik zeg dat ik denk dat Toine het veld moet ruimen. Het is Toine of Chris volgende week

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #97 Gepost op: 13-03-2006, 00:48:23 »
Hij is het niet, gewoon een handige kandidaat.
Inderdaad, hij speelt het spel veel te goed om de mol te kunnen zijn.
The British are not impressed.

Offline Dumke

  • Forumlid
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #98 Gepost op: 13-03-2006, 15:27:42 »
De volgorde waarop de kandidaten over de brug gingen was:
1. Richard
2. Geert
3. Peggy
4. Toine
5. Frédérique
6. Chris
7. Mary-Lou
8. Milouska

Bij het memory-spel zouden de kandidaten in omgekeerde volgorde spelen, maar de eerste beurt (die ze lieten zien althans) ging als volgt:
1. Milouska
2. Mary-Lou
3. Chris
4. Frédérique
5. Peggy
6. Geert
7. Toine (die Richard omdraait)

Waarom wordt Toine niet direct na Frédérique getoond?

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Toine is (niet) de mol!
« Reactie #99 Gepost op: 13-03-2006, 18:53:03 »
Waarom wordt Toine niet direct na Frédérique getoond?

Ik denk omdat ze niet genoeg tijd hadden om alles te vertonen, en de beurt van Toine niet zo interessant was omdat hij twee verschillende kaartjes omdraaide.