Auteur Topic: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?  (gelezen 35316 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #100 Gepost op: 11-03-2006, 16:39:33 »
Er waren er inderdaad 3 die zeker weten dat ze doorgaan: Toine, Liz en Roderick. Heeft Karel de mol niet meegerekend of is de mol één van deze drie. Ik ben toch geneigd het laatste te denken....  ::vergroot::

Ik lees dit nu pas en ik dacht ook gelijk aan dat 1 van die 3 mensen de mol moet zijn. Hij zal nooit zeggen dat de mol een vrijstelling heeft verdiend, dan is het over en sluiten met het programma. Ik ga er dus vanuit dat 1 van die 3 de mol is, en dan neig ik meer naar Toine. Ook omdat hij die 2 duizend euro liet liggen en Geert eruit kickte tijdens het memoryspel.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #101 Gepost op: 12-03-2006, 11:55:52 »
Ik lees dit nu pas en ik dacht ook gelijk aan dat 1 van die 3 mensen de mol moet zijn. Hij zal nooit zeggen dat de mol een vrijstelling heeft verdiend, dan is het over en sluiten met het programma. Ik ga er dus vanuit dat 1 van die 3 de mol is, en dan neig ik meer naar Toine. Ook omdat hij die 2 duizend euro liet liggen en Geert eruit kickte tijdens het memoryspel.

Karel wist tijdens de opnames ook niet wie de mol was en een mol gaat altijd door naar de volgende ronde, daarom zullen ze dat niet specifiek melden.

 :)

Offline issie

  • Forumlid
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #102 Gepost op: 12-03-2006, 12:13:25 »
Maar op het moment dat ie dat zei wist ie wel wie de mol was.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #103 Gepost op: 13-03-2006, 14:16:41 »
Tja wat is nu die verrassing....misschien moet die eigenlijk nog komen (want hij zou het hele spel gaan doorwerken).
Verrassend is natuurlijk wel het afgezonderde danskoppel. Wat mij daarbij het meeste dwarszit is dat het precies de perfecte types zijn om een tango te gaan dansen. Ik bedoel : als je op voorhand een stel (uit deze groep kandidaten) er uit moet pikken : wie zijn het meest geschikt daarvoor, wie zie je dat wel doen met de juiste stijl en flair, tja dan denk ik echt dat ik Liz en Roderick zou kiezen....
Hoe toevallig kan dit zijn, juist deze 2  ::)

Ik sluit ze zeker niet uit als mollen en voor het eerst begin ik te geloven in een 2-mollen theorie (geen seizoen zonder dat deze mogelijkheid geopperd wordt  ;) )...
dat zou pas verrassend zijn en nog niet eerder vertoond in de Nederlandse series, en als het Liz én Roderick zijn gaan ze die tango natuurlijk helemaal niet verknallen (want al maaaaaanden les gehad), maar heel veel geld binnenhalen dat vervolgens ongetwijfeld weer even snel verspeeld mag worden door de rest van de groep in ruil voor algemene vrijstellingen en zelfs terugkeer van de reeds afgevallenen  ::rofl:: (Da's natuurlijk geen voordeel maar het verleden heeft bewezen hoeveel vrijstellingen waard zijn)

Oké, het zal waarschijnlijk niet zo zijn, maar ik denk wel dat ik dan van mijn stoel af ga vallen  ::jaja::

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #104 Gepost op: 18-05-2006, 17:40:50 »
nee verrassing was dat 2 kandidaten 3 afleveringen zich moesten afzonderen van de groep en angela was stewardess

mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #105 Gepost op: 18-05-2006, 17:51:11 »
Er is nog steeds onduidelijk waar dit nu op sloeg. Dat de fans van hun stoel zouden vallen omdat Angela 6 seconden in beeld was als grondstewardess? Dat de jokers werden ingevoerd, of dat er zich twee direct voor 2 afleveringen afzonderden? Voor zover ik weet is dat met dat afzonderen al eens eerder gebeurd, van Angela lijkt me sterk. Maar we zullen het zondag weten.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #106 Gepost op: 18-05-2006, 19:48:26 »
ja  want ik vond noou niks egt ehel erg van me stoelvallend :P

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #107 Gepost op: 18-05-2006, 22:57:03 »
Ach, volgens mij was Karel iets te opgewonden toen hij dat zei :P
WIDM addicted....

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #108 Gepost op: 19-05-2006, 15:56:18 »
Vanavond komt de grote verrassing... GEEN WIDM meer!! :\'(
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #109 Gepost op: 19-05-2006, 16:01:57 »
Maar euhm, zeiden ze ook niet dat de verrassing aan het begin van de aflevering kwam? Dan zijn het dus de 2 kandidaten die worden afgezonderd van de groep, toch? ???

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #110 Gepost op: 19-05-2006, 20:44:20 »
Je hebt gelijk, Karel had het over de eerste aflevering. Wat mij verbaasd heeft, gedurende de hele afgelopen serie, was het feit dat veel mensen door de hele serie heen gingen vlooien. Maar zondag zullen we het definitief weten. Bij mijn weten is het afzonderen al eens eerder gedaan, maar de jokers waren volgens mij nieuw.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #111 Gepost op: 19-05-2006, 21:39:32 »
Het innovatieve aspect lag hem in het feit dat er reeds bij de aankomst twee mensen uit de groep verwijderd werden. Dat was nog nooit gebeurd.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #112 Gepost op: 19-05-2006, 21:41:15 »
Vanavond komt de grote verrassing... GEEN WIDM meer!! :\'(

 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #113 Gepost op: 19-05-2006, 23:02:04 »
Vanavond komt de grote verrassing... GEEN WIDM meer!! :\'(

??????????????????

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #114 Gepost op: 20-05-2006, 10:35:28 »
::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::
??????????????????

mss dat jullie het nog nie door hadden, maar VORIGE week was de LAATSTE aflevering van dit seizoen. ff voor de duidelijkheid :P.

enne ik ben benieuwt wat nou die grote verrassing was, omdat ik maar nie kan geloven dat het die afzondering ws van 2 kandi's

Offline liefe mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #115 Gepost op: 20-05-2006, 12:52:54 »
Hoi Hoi

wie wil er meedoen aan een wie is de mol spel online we hebben nog twee mensen nodig en dan kan het beginne!!
het adres is http://createforum.com/phpbb/wieisdemolspel.html
kom snel dan kunnen we zo snel mogelijk beginnen.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #116 Gepost op: 20-05-2006, 13:15:09 »
Hmmm, lijkt mij nix om WIDM op internet te spelen. Het leuke van WIDM is het psychische en dat mis je hierbij. Je mag hier trouwens ook geen links plaatsen.
WIDM addicted....

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wat zal die "grote" verrassing zijn vanavond?
« Reactie #117 Gepost op: 20-05-2006, 14:01:13 »
mss dat jullie het nog nie door hadden, maar VORIGE week was de LAATSTE aflevering van dit seizoen. ff voor de duidelijkheid :P.


ooooh.. gut.

ik denk trouwens dat de grote verassing de afzondering was, iets anders of schokkenders kan ik niet bedenken.