Poll

Wat vind je van deze theorie?

Supertheorie, zeker correct
7 (12.3%)
Mogelijk correct
24 (42.1%)
Waarschijnlijk incorrect
9 (15.8%)
Onzin
12 (21.1%)
Geen idee
5 (8.8%)

Totaal aantal stemmen: 53

Auteur Topic: [Theorie] Iedereen gelijke kansen  (gelezen 25667 keer)

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: [Theorie] Iedereen gelijke kansen
« Reactie #40 Gepost op: 12-05-2006, 19:00:36 »

Conclusie:  volgens de plaatsentabel na aflevering 9 is Roderick de Mol.



Ik denk dat ik helemaal met deze theorie mee ga!   ::ok:: ::bravo:: ::joehoe:: ::jaja::
Ik vind hem wel knap bedacht!  ::ok::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Theorie] Iedereen gelijke kansen
« Reactie #41 Gepost op: 12-05-2006, 22:26:53 »
Conclusie: volgens de plaatsentabel na aflevering 9 is Roderick de Mol.

De gelijkekansentheorie zat er dit jaar volkomen naast. Niet 1 keer werd de correcte Mol voorspeld. Als we de theorie volgend jaar weer willen toepassen dan zullen we toch het probleem in de berekening moeten oplossen dat op de eerste bladzijde van dit topic wordt genoemd:

Liz en Roderick blijven onveranderd bovenaan staan. Dit is wel een zwak punt van deze berekening. Meedoen aan opdrachten levert meestal strafpunten op. Een kandidaat die een paar opdrachten overslaat, voldoet daardoor beter aan de verwachting van de theorie dat de anderen hem ongeveer even vaak aan het werk hebben gezien. Gijs heeft vorig jaar vier opdrachten overgeslagen (grotten, trein, wie-van-de-drie en truck). Daardoor heeft hij ook bovenaan gestaan in de plaatsentabel totdat hij uitviel. Het is voor de theorie te hopen dat als Liz en Roderick niet de Mol zijn, zij voor de finale uitgeschakeld worden.
Kandidaat Roderick heeft de finale gehaald en dus...  :-\\

Ik vond het in ieder geval wel leuk dat ik, op initiatief van Gotcha, deze theorie er weer bij heb gehaald dit seizoen. Bedankt voor alle reacties!  ::joehoe::

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: [Theorie] Iedereen gelijke kansen
« Reactie #42 Gepost op: 13-05-2006, 01:55:04 »
En toch vind ik het nog steeds geen onzinnige theorie. Ik denk alleen dat het spel een soortement ontwikkeling doorgemaakt heeft, waardoor deze theorie minder en minder van toepassnig wordt. Vergeet niet, dat we hier in Nederland inmiddels al aan serie 7 toe zijn...test het eens op de wat onbekendere series 1 en 2 in het buitenland, niet België, grote kans dat het dan weer genadeloos de juiste mol aanwijst. Nu alleen nog de ervaringen van de herhalingen van het spel en daarmee de doorontwikkelingen naar een onzichtbaardere mol hierbij betrekkend incalculeren en het komt goed. Mijns inziens is het spel deze theorie voorbij geëvolueerd. Met wat aanpassingen moet het echter mogelijk zin volgende keer de mol wel middels deze theorie te ontmaskeren.
Revenge is a dish best served not

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: [Theorie] Iedereen gelijke kansen
« Reactie #43 Gepost op: 13-05-2006, 06:07:26 »
Dit keer zaten we er naast.
Ik dank hier vooral Erik TKS die met volle toewijding en op een perfecte manier deze theorie in deze reeks van mij heeft overgenomen.
Op naar de volgende reeks.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen