Auteur Topic: Visie van Dick  (gelezen 25024 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Visie van Dick
« Reactie #60 Gepost op: 2-06-2006, 18:22:01 »
Negeer hem maar!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Visie van Dick
« Reactie #61 Gepost op: 3-06-2006, 16:52:46 »
hier word al over gesproken maar waar weet ik niet meer dus eigenlijk vind ik dat hier een slotje op moet

SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
::)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Visie van Dick
« Reactie #62 Gepost op: 3-06-2006, 19:17:44 »
ik zie niet in waarom. dit topic gaat over dick en 9 van de 10 posts gaan over dick .. sooo !
laten we dick vooral NIET vergeten :p duzz nee ... geen slotje
dennis for mole !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Visie van Dick
« Reactie #63 Gepost op: 3-06-2006, 20:14:20 »
haha, ik ga binnenkort weer van dick genieten als ik serie 3 weer ga kijken  ;D

[haha, als dick hier ooit leest lacht ie zich vast slap.
in dat geval: hoi dick!  ::zwaai:: volgend jaar gaan we weer op de foto!  ;D]

[ik ben trouwens nog steeds aan t uitvissen waarom ik dick zo geweldig vind  :D
ik denk omdat hij gewoon zo normaal is. en niemand hem bijzonder vind.]

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Visie van Dick
« Reactie #64 Gepost op: 5-06-2006, 23:15:35 »
Ohhh is DAT Dick... laat ik nu steeds ged8 hebben dat het die wat oudere kalende man was die halverwege de serie eruit ging...  ::regenboog:: Hoe heette die ook alweer? Kan best van de allereerste serie zijn, ik vond hem altijd erg goed en ook erg mollig... hij was een voormalige manager, hoge pief ergens van geweest, toen achterin de 60 d8 ik.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Visie van Dick
« Reactie #65 Gepost op: 6-06-2006, 00:32:25 »
Ohhh is DAT Dick... laat ik nu steeds ged8 hebben dat het die wat oudere kalende man was die halverwege de serie eruit ging...  ::regenboog:: Hoe heette die ook alweer? Kan best van de allereerste serie zijn, ik vond hem altijd erg goed en ook erg mollig... hij was een voormalige manager, hoge pief ergens van geweest, toen achterin de 60 d8 ik.

bedoel jij niet cor uit NL2?
geloof dat er in belgie 1 of 2 ook een oude man zat, maar die heb ik niet gezien..

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Visie van Dick
« Reactie #66 Gepost op: 6-06-2006, 09:39:00 »
Oja Cor! Daar ben ik geweldig ingetrapt toen hoor. Sorry Dick, maar jou had ik wel in de smiezen als niet de mol ;).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Visie van Dick
« Reactie #67 Gepost op: 6-06-2006, 11:13:26 »
Cor, even voor hij zijn exit kreeg, ik meen tegen Doortje:

"Ik heb nooit iets tegen de mol gehad, maar NU wel". Hij moest toen in die oncomfortable auto slapen, terwijl een jonger iemand (was geloof ik Doortje), heerlijk in een bed kon slapen.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Visie van Dick
« Reactie #68 Gepost op: 6-06-2006, 12:25:39 »
Cor, even voor hij zijn exit kreeg, ik meen tegen Doortje:

"Ik heb nooit iets tegen de mol gehad, maar NU wel". Hij moest toen in die oncomfortable auto slapen, terwijl een jonger iemand (was geloof ik Doortje), heerlijk in een bed kon slapen.
Ik heb net deze serie voor het eerst gezien (thanks Lutek!), en zo was het niet helemaal. Doortje en Cor hebben allebei in de auto geslapen, na de opdracht met de 'handigerds', 'slimmeriken' en 'dommeriken'.
En de uitspraak dat 'hij niks tegen de Mol had, maar nu wel', deed hij nadat ze de zandloperproef hadden verloren. (Ze moesten toen een nacht lang elk kwartier de zandloper omdraaien en op een bepaald tijdstip een toeter laten horen). Die proef hebben ze verloren omdat er 1 keer niet was afgevinkt op het rooster. En dat rooster had Cor helemaal in elkaar gezet. Hij vond het dus een persoonlijke actie van de Mol tegen hem, omdat hij zich wel verantwoordelijk voelde voor die hele proef. Daarom had hij eerst niks tegen de Mol, maar op dat moment wel.
« Laatst bewerkt op: 6-06-2006, 17:42:59 door Iris_77 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Visie van Dick
« Reactie #69 Gepost op: 6-06-2006, 16:57:18 »
Ik heb het nooit meer teruggezien, Iris, maar die uitspraak (op zich) herinner ik me. Jij plaatst het nu in het juiste verband. :) Dacht echt dat Doortje lekker in een echt bed mocht slapen toen.

Ik vind het nog steeds jammer dat Yvonne toen niet won. Maar gunde het Sigrid natuurlijk wel.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Visie van Dick
« Reactie #70 Gepost op: 6-06-2006, 17:36:37 »
Ik heb het nooit meer teruggezien, Iris, maar die uitspraak (op zich) herinner ik me. Jij plaatst het nu in het juiste verband. :) Dacht echt dat Doortje lekker in een echt bed mocht slapen toen.

Ik vind het nog steeds jammer dat Yvonne toen niet won. Maar gunde het Sigrid natuurlijk wel.

ondanks dat ik echt een mega yvonne fan ben, was één opmerking van haar toch wel een beetje zuur hoor. toen sigrid het geld had gewonnen zei ze, 'ik had het goed kunnen gebruiken, maarja.'
beetje rare timing zo vlak na de ontknoping. vond het geen leuke afsluiting (bleef er mee in mijn maag zitten  :-\\)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Visie van Dick
« Reactie #71 Gepost op: 7-06-2006, 13:56:04 »
ondanks dat ik echt een mega yvonne fan ben, was één opmerking van haar toch wel een beetje zuur hoor. toen sigrid het geld had gewonnen zei ze, 'ik had het goed kunnen gebruiken, maarja.'
beetje rare timing zo vlak na de ontknoping. vond het geen leuke afsluiting (bleef er mee in mijn maag zitten  :-\\)

Net of je het geld de -terechte- winaar niet gunt.. idd beetje raar..
The sun came up and reality set in.

Offline Sjoerdiosie

  • Forumlid
Re: Visie van Dick
« Reactie #72 Gepost op: 8-06-2006, 09:55:30 »
Ik heb net deze serie voor het eerst gezien (thanks Lutek!), en zo was het niet helemaal. Doortje en Cor hebben allebei in de auto geslapen, na de opdracht met de 'handigerds', 'slimmeriken' en 'dommeriken'.
En de uitspraak dat 'hij niks tegen de Mol had, maar nu wel', deed hij nadat ze de zandloperproef hadden verloren. (Ze moesten toen een nacht lang elk kwartier de zandloper omdraaien en op een bepaald tijdstip een toeter laten horen). Die proef hebben ze verloren omdat er 1 keer niet was afgevinkt op het rooster. En dat rooster had Cor helemaal in elkaar gezet. Hij vond het dus een persoonlijke actie van de Mol tegen hem, omdat hij zich wel verantwoordelijk voelde voor die hele proef. Daarom had hij eerst niks tegen de Mol, maar op dat moment wel.
dat met handigerds slimmeriken en domnmeriken was in Belgie 2 en dat was met Eefje en David volgens mij. die hebben toen in een auto geslapen, maar toen zeiden ze niet dat ze een hekel ahdden aan de mol, ze waren juist blij omdat ze hierdoor veel geld hadden gewonnen (in 't kort.)

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Visie van Dick
« Reactie #73 Gepost op: 8-06-2006, 11:02:58 »
dat met handigerds slimmeriken en domnmeriken was in Belgie 2 en dat was met Eefje en David volgens mij. die hebben toen in een auto geslapen, maar toen zeiden ze niet dat ze een hekel ahdden aan de mol, ze waren juist blij omdat ze hierdoor veel geld hadden gewonnen (in 't kort.)
Klopt, was ook in België 2. Maar ook in Nederland 2. Er zijn veel opdrachten uit de Belgische series gebruikt in de Nederlandse series.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Visie van Dick
« Reactie #74 Gepost op: 8-06-2006, 13:48:06 »
Klopt, was ook in België 2. Maar ook in Nederland 2. Er zijn veel opdrachten uit de Belgische series gebruikt in de Nederlandse series.

Was toch met de denkers, de doeners en de dromers??
The sun came up and reality set in.

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Visie van Dick
« Reactie #75 Gepost op: 8-06-2006, 14:58:14 »
Was toch met de denkers, de doeners en de dromers??
Dat was weer in serie 3nl ::vergroot::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Visie van Dick
« Reactie #76 Gepost op: 8-06-2006, 15:20:57 »
Dat was weer in serie 3nl ::vergroot::

Ok! Maar het lijkt er wel veel op!  ::jaja::
The sun came up and reality set in.

Offline Sjoerdiosie

  • Forumlid
Re: Visie van Dick
« Reactie #77 Gepost op: 8-06-2006, 16:10:56 »
Klopt, was ook in België 2. Maar ook in Nederland 2. Er zijn veel opdrachten uit de Belgische series gebruikt in de Nederlandse series.
o.. sorry  ::schaam:: die moet ik nog bestellen  ::schaam::

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Visie van Dick
« Reactie #78 Gepost op: 8-06-2006, 16:12:45 »
o.. sorry  ::schaam:: die moet ik nog bestellen  ::schaam::
Ik heb ze zelf ook net pas voor het eerst bekeken hoor  ;) Vandaar dat het allemaal nog vers in m'n geheugen ligt.