Auteur Topic: Jouw reactie als ... de mol is  (gelezen 5553 keer)

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Jouw reactie als ... de mol is
« Gepost op: 10-05-2006, 14:42:36 »
Ik lees over het hele forum verspreid wat mensen ervan zouden vinden als Fré/Mi/Ro de mol zou zijn. De een zou het verschrikkelijk slecht vinden als Milouska de mol is, de ander zou het geweldig vinden. Ik vraag me dus af hoe jij zou reageren als ... de mol is:  ::oink::::jaja:: of  ::ohno:: . Ik zal zelf beginnen

Als .... de mol is dan:

Frédérique: vond ik haar op zich een goede mol, alhoewel ze wel erg veel verdacht werd. Bovendien vind ik dan dat ze best hun best hebben moeten gedaan op de montage, want dan zat dus echt bijna de helft van de kandidaten op haar (Toine, Peggy, Roderick, Milouska)

Roderick: vind ik het de slechtste mol van alle seizoenen bij elkaar. Kijk, dat je je een beetje low-profile wil opstellen en niet te opvallend wil mollen OK, maar het is toch wel erg als de hints meer in jouw richting wijzen dan jouw acties...  ::niet-ok::

Milouska: vind ik haar een perfecte mol. Ze laat alles mislukken en bijna niemand verdenkt haar, dat is dan toch de perfecte mol? Ook ben ik dan erg blij dat het allemaal een rol was, en dat ze in het echt dus wel weet dat de wereld rond is :)

Ben benieuwd wat jullie ervan denken!
« Laatst bewerkt op: 10-05-2006, 22:02:45 door BoredBadger »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #1 Gepost op: 10-05-2006, 14:57:17 »
Als...

Frédérique de mol is dan zou ik daar erg tevreden mee zijn. Ze heeft hier en daar dingen gedaan waarvan je kan zeggen: "Ja, dat is een mollenstreek" Maar aan de andere kant deed ze prima mee in de opdrachten en ging ze ervoor. Al met al zou ik de mol fout hebben als Frédérique de mol blijkt te zijn. Ze heeft mij dan in ieder geval misleidt

Milouska de mol is dan zou ik dat minder leuk vinden, maar dan heeft ze de rol als mol wel zo gespeeld dat ze mij ook misleidt heeft ;) Waarom zou ik Milouska als mol minder leuk vinden? Omdat ik haar tactiek als mol teveel van hetzelfde vind. Vorig jaar bij Yvon lag het er ook dubbel bovenop, maar om dan het jaar erna het weer zo toe te passen vind ik te veel van het goede. Maar ik kan erinkomen dat mensen haar verdenken, want ik ben er echt niet van overtuigd dat Milouska echt zo is als dat ze in de serie overkomt op tv.

Roderick de mol is dan ben ik blij  :D Ik vind hem echt niet de slechtse mol als hij de mol blijkt te zijn. Kijk, je mag hem dan wel slecht vinden omdat je nauwelijks echte mollenstreken hebt kunnen ontdekken bij hem in tegenstelling tot Milouska, waarbij je dat erg goed kan. Maar om daarom nu te zeggen dat ie de slechtse aller tijden is kan ik niet inkomen. Hij is gewoon een mol die subtiel handelt. Die molt niet openlijk zoals bij Milouska waar het er bovenop ligt. Roderick heeft een andere tactiek en pakt het anders aan. En dat ie daardoor minder mollenstreken heeft, problemen mee? Daarbij, het leeuwendeel van de muzikale aanwijzingen kan je op hem sterk terug koppelen. Plus niet te vergeten de dagboeken (al moet je die met een korreltje zout nemen want ik zie er iemand ook wel vooraan dat ze iemand anders dan de kandidaten zelf de dagboeken laat schrijven)

Dus... in smileys vertaald

Als Frédérique de mol is::ok::  :)  ::bravo::  ::love::

Als Milouska de mol is:   ???  :-\\  :(  ::ok::

Als Roderick de mol is:D  ;D  ::trots::  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #2 Gepost op: 10-05-2006, 19:44:42 »
Als Milouska de mol is ben ik blij, want ik heb haar al vanaf afl. 1

Als Frédérique de mol is ben ik blij, want ik heb enorme bewondering voor haar gekregen.

Als Roderick de mol is ben ik blij, en zeg ik petje af. Goed gedaan jochie !

We zien wel. Ik vind ze alledrie klasse.  ::bravo:: Ik ben geen type die door het lint gaat als ik op de verkeerde mol zit.  >:( Het is een spel waar ik met veel plezier naar kijk en probeer mee te denken (ook al lukt dat niet altijd!)Maar ik blijf er wel iedere vrijdag voor thuis  ::jaja::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #3 Gepost op: 10-05-2006, 19:49:54 »
als fred de mol :  ergens wist ik het :P
als mil de mol :    yess!!!  vanaf aflevering 1 al goed
als ro de mol is : ik d8 al  met die hint de voor laatste aflevering  dat kon gewoon niet

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #4 Gepost op: 10-05-2006, 20:07:13 »
Als Milouska het is ben ik verontwaardigt: Dat was ik vorig jaar ook met Yvon. Zoo obvious mollen dat de andere denken dat zo obvious niet de mol kan zijn is stom, heel stom

Als Roderick het is ben ik verbaast: Dan is hij - op George na natuurlijk - de beste mol ooit

Als Frédérique het is ben ik trots: Dan heb ik voor het eerst de mol goed ongeveer ::tandpastasmiley::

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #5 Gepost op: 10-05-2006, 22:06:37 »
Als Roderick de mol is, dan grijns ik alleen maar. Zit in dat geval vanaf de eerste aflevering goed en dat is me nog nooit gebeurd. Ben ook nooit op mijn eerste ingeving blijven zitten eigenlijk. Tenminste, niet als ik de mol juist had ;D

Als Milouska de mol is, dan zeg ik oké. Wel obvious gemold dan, maar minder erg dan vorig jaar Yvon, die de mol niet kon zijn wegens veels te duidelijk.  ::ok::

Als Frédérique de mol is, dan roep ik waarschijnlijk "geweldig". Ze heeft me dan perfect om de tuin weten te leiden, en dan is de serie nog meer een eerbetoon aan haar, met haar enthousiasme en dapperheid, dan wanneer ze de winnaar zou zijn.  ::bravo::

Als iemand anders de mol blijkt te zijn, of er geen mol inzat dit jaar, tja... ::oink::
Revenge is a dish best served not

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #6 Gepost op: 11-05-2006, 10:57:45 »
Ik ben iig bij niemand echt heel verbaasd, wel een klein beetje bij Fré. Als Roderick de mol is, ben ik blij, het was voor mij vanaf dag 1 degene over wie het grootste molgevoel had. Ik weet wel dat Milouska het wel héél goed zou kunnen zijn en ondanks haar  ::ok:: prestatie, ben ik dan toch een beetje teleurgesteld... Ik vind gewoon niet dat zij het dan leuk heeft gedaan of een leuke rol (hoop ik dan maar) heeft aangenomen.
Als Fré het dan toch zou zijn, vind ik dat natuurlijk super! Ik kijk erg uit naar de finale en de uitleg van alle hints (en maar hopen dat het er veel waren en ook allemaal naar voren komen!). Maar aan de andere kant baal ik nu al een beetje dat het weer voorbij is...

Ik hoop dat iig gelijk krijg over mijn theorie over het kaartje op de AVRO site, de foto van Toine en de muzikale hint na de auto-opdracht.  ::tandpastasmiley::
(maar dat zal wel niet ::))
« Laatst bewerkt op: 11-05-2006, 11:01:15 door IDM »
Laten we jabberen.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #7 Gepost op: 11-05-2006, 16:44:22 »
Als Milouska het is juich ik, als Fre of Ro het is zal ik mezelf voor de kop slaan! ;D

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #8 Gepost op: 11-05-2006, 17:01:21 »
Als Milouska de mol is ben ik blij, want dan had ik de mol al redelijk snel door (in tegenstelling tot vorig jaar toen ik volledig op Lottie zat...). Aan de andere kant is het wel jammer, want ze heeft best wel duidelijk gemold. Haar kandidaten heeft ze dan echter goed gefopt. Over Milouska heb ik dus gemengede gevoelens. Aan de ene kant wel goed gedaan, aan de andere kant had ik liever een wat subtielere mol... ;D :-\\ ::ok::

Als Roderick de mol is, zou ik willen weten wat hij nou precies fout heeft gedaan. Ik weet dat veel hints naar hem toe geleid kunnen worden en ik weet dat hij af en toe vage trekjes heeft, maar echte mollenacties heb ik bij hem niet gezien. Maar mssn blijkt morgen dat hij ontzettend veel, maar subtiel heeft gemold. ??? 8) ::vergroot::

Als Frédérique de mol is, zeg ik: goed gedaan. Ze heeft dan flink gemold, maar op zo'n manier dat ik haar niet heb verdacht. Enige jammere is dat bijna alle kandidaten op het goede spoor zaten. Toch zou ik haar een van betere mollen noemen. ::ok:: :-\\ ::bravo::
WIDM addicted....

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #9 Gepost op: 11-05-2006, 17:55:32 »
Als Roderick het is dan ben ik blij, want dan heb ik de mol goed, maar blijft er toch een dubbel gevoel bij wat hij nu eigenlijk allemaal heeft uitgespookt, gelukkig laten ze dat dan meteen zien. En hoop ik dat de endemol 9 euro  tot 1 van de hints behoorde (daarop is mijn molkeuze nl gebaseerd :S :S)

Als Milouska de mol is vindt ik dat ze het geweldig heeft gespeeld tegenover haar molkandidaten, maar ja het is op tv gewoon heel anders neergezet waarschijnlijk waardoor het wel heel erg ongeloofwaard is overgekomen op mij.

En als Fred de mol is, dan wil ik haar molacties in de eerste paar afleveringen wel even zien, die van het diner is dan iig duidelijk ;)

Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #10 Gepost op: 11-05-2006, 19:11:44 »
Als Fré de Mol is denk ik: leuk, goed gespeeld en het verbaast me ook niet (ik heb haar lange tijd verdacht totdat ik 'het licht' heb gezien  ;) ).

Als Roderick de Mol is denk ik: had ik het tóch goed!! Lekker Mollen, vooral niet te nadrukkelijk. Daar hou ik wel van.

Als Milous de Mol is denk ik: Neeeeeeeeeee, dat kán niet!!! Zij is zó overduidelijk aan het Mollen geweest, heeft zich zó dom gedragen.

Milouska is voor mij dit jaar wat Marc-Marie vorig jaar was; iemand die té overduidelijk bezig was. Daarom heb ik toen Marc-Marie en nu Milouska ook geen seconde verdacht (en ik vraag me oprecht af hoe iemand er van overtuigd kan zijn dat Milouska de Mol is). Maar als ze de Mol is, heeft ze het dus op zich goed gedaan in die zin dat ik haar niet heb verdacht. Maar ik vind het dan wel slecht gedaan dat zij zo overduidelijk haar streken heeft laten zien. (Beetje tegenstrijdig misschien, maar het zou niet mijn Mollenstijl zijn...)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #11 Gepost op: 11-05-2006, 21:25:33 »
Als Milouska de mol is dan:
ga ik uit mijn dak: daar baal ik dan enorm van!!
Ik vind dat ze veel te obvious gemold heeft dan, waardoor eigenlijk iedereen haar wel verdenkt (van de kijkers) maar ook 75% van die mensen denken: dat is te obvious, zij kan het niet zijn. Dat vind ik niet leuk. Het is een tactiek, maar ik vind het geen leuke tactiek. Ik vind dat een mol onopvallend moet mollen, zodat je achteraf kan zien bij de uitleg wat hij/zij gedaan heeft en je echt zo zit:  ::oink:: en vervolgens in een deuk ligt om de acties. Vorig jaar was Yvon ook een beetje obvious, maar niet zo obvious als Milouska. Bij de laatste opdracht van Yvon: de Nyoman zoeken, heb ik achteraf in een deuk gelegen. Milouska heeft dan de andere kandidaten wel enorm om de tuin geleidt, dat is leuk voor haarzelf. Dan kan ze achteraf zeggen: ik ben heus niet zo dom hoor, ik speelde het allemaal, en is haar ego weer wat opgekrikt. Ik hoop dus voor haar dat ze het is, maar ik zou het niet leuk vinden. Ik verdenk Milouska ook, maar ik behoor tot de 75% van de mensen die het gedrag te obvious vinden.

Als Roderick de mol is vind ik dat hij heel subtiel te werk gegaan is. Ik hoop dan wel dat er nog meer mollenacties zijn, want tot nu toe heb ik weinig molledingen van hem gezien. Als hij geen mollenacties uitgehaald heeft die wij niet gezien hebben, dan vind ik het wel jammer: dan wijzen er idd meer hints op hem dan mollenstreken. Dat zou ik jammer vinden. Ik hou van onverwachte dingen die ikzelf niet opgemerkt heb. Dus als Roderick de mol is vind ik dat hij een goede mol is, maar hoop ik op nog meer mollenstreken, anders valt het me een beetje tegen.

Als Frédérique de mol is, vind ik dat ze het heel goed gedaan heeft. Af en toe mollen maar bij elke opdracht de volle 100% geven. Fanatiek als de pest, en ondertussen geld verkwisten. In de ene opdracht heel veel fout doen (autoracen en diner), maar bij de andere juist weer veel geld binnenhalen (fietsen). Dan ga je twijfelen: zou ze dan toch de mol niet zijn, of juist wel? Dat vind ik leuk. Bij haar moet je echt nadenken: is het mollensabotage, of alleen maar om de anderen op het verkeerde been te zetten?
En als Frédérique de mol is, tja, dan had ik het goed vanaf aflevering 1. Ik heb tijdens WIDM enorm veel bewondering gekregen voor deze sterke vrouw die helaas niet kon winnen van die rotziekte... Ik hoop voor haar dat ze de mol is. En als ze dat niet is dan wint ze. Verliezen kan ze niet, het is sowieso een winnares, als je zo in het leven stond.

Milouska als mol vind ik:  ::niet-ok::
Roderick als mol vind ik met extra mollenstreken  ::ok:: , maar zonder  :-\\
Frédérique als mol vind ik  ::ok::
Triomf!

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #12 Gepost op: 12-05-2006, 00:30:12 »
fre:  ::rofl:: omdat ik haar niet als mol zou zien
milouska:  ::jaja:: jep hadden we aan kunnen zien komen
ro:  ::) hoooooo had ik toch gelijk bij afl 1 :P

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Jouw reactie als ... de mol is
« Reactie #13 Gepost op: 19-07-2006, 12:32:46 »
als Ro de mol was had ik gezegd eindelijk de mol goed
als Frë de mol was zei ik neeeeeeeee!!! dat kan niet
als Mil de mol was (ze was het ook)zei ik kan niet dat mens is zo dom (in de serie dan he) dat mens weet nog niet eens wat mollen of de mol betekent
mijn beroep? mole hunter!!!