Auteur Topic: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!  (gelezen 164710 keer)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #80 Gepost op: 26-01-2007, 20:09:52 »
::)

Wat maakt het uit, een leugentje om bestwil :P

Wat is de 'bestwil' hierin? Kennelijk vindt men het hier op het forum normaal dat er stupide leugen(tje)s worden verteld en dat iemand die vraagtekens zet bij het waarheidsgehalte van die leugen op een SBS6-manier uitgefoeterd wordt.
Alles best, maar die uitspraak van Karel over het 'beschavingsgehalte' op dit forum is dan wel dringend aan herziening toe.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2007, 20:12:08 door Michmol »
Woosie down?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #81 Gepost op: 26-01-2007, 20:26:59 »
jij komt net aankakken op dit forum en hebt je verscheidene keren arrogant opgesteld, met name naar arco toe. alsof hij een klein kind was.
en nee, ik ken arco NIET. maar dat alleen was al een reden om het voor hem op te nemen. leugen of niet, dat boeit mij niets.
thats it.

dennis for mole !

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #82 Gepost op: 26-01-2007, 20:31:27 »
He he daar gaan we weer...jongens hou het een beetje gezellig onderling :)
Het elkaar aanvallen heeft totaal geen toegevoegde waarde voor het forum, het is enkel alleen maar heel erg irritant voor iedereen die wel gezellig wil meedenken en praten over een onwijs leuk programma.

Om eerlijk te zijn zie ik de lol er ook niet van in én vraag ik me ook heel erg af wat men dacht te bereiken met dit geintje.

Ik kan hier maar aan ding aan toevoegen en dat is het volgende:

Hou het gezellig voor iedereen en laat het maar aan de mol over om de boel te belazeren ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #83 Gepost op: 26-01-2007, 20:34:09 »
jij komt net aankakken op dit forum en hebt je verscheidene keren arrogant opgesteld, met name naar arco toe. alsof hij een klein kind was.
en nee, ik ken arco NIET. maar dat alleen was al een reden om het voor hem op te nemen. leugen of niet, dat boeit mij niets.
thats it.

Ooh, je bent van de welstandscommissie? Ik vraag me af wat er arroganter is; gewoon reageren op berichten of iemand niet au serieux nemen omdat hij 'pas' sinds dit seizoen forumlid is. Ik moet wel gniffelen om je stelling dat ík Arco als een klein kind behandel terwijl jij kennelijk vindt dat hij niet voor zichzelf op kan komen en hem -zelfs als hij onwaarheden vertelt- moet verdedigen door met een botte bijl op andere forummers in te hakken. Nogmaals: ik vind je gedrag van weinig beschaving getuigen.
Woosie down?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #84 Gepost op: 26-01-2007, 20:42:43 »
He he daar gaan we weer...jongens hou het een beetje gezellig onderling :)
Het elkaar aanvallen heeft totaal geen toegevoegde waarde voor het forum, het is enkel alleen maar heel erg irritant voor iedereen die wel gezellig wil meedenken en praten over een onwijs leuk programma.

Om eerlijk te zijn zie ik de lol er ook niet van in én vraag ik me ook heel erg af wat men dacht te bereiken met dit geintje.

Ik kan hier maar aan ding aan toevoegen en dat is het volgende:

Hou het gezellig voor iedereen en laat het maar aan de mol over om de boel te belazeren ;)

Ben ik een keer rustig en dan gaan jullie beginnen. :P ;)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #85 Gepost op: 26-01-2007, 20:44:22 »
je weet zelf hoe je op arco hebt gereageerd in andere topics. hoe kleinerend en arrogant, en dan heb je aan mij een verkeerde, jazeker !

verder ontopic, want ik heb wel respect voor bakkertje en de crew hier !

ik ben benieuwd waar we heen moeten de 11e februari, serie 5 zaten sanders jim en . . ? . . in een varkensschuur ofzo ? dat was toen sander zn boekje gejat was .... wat hebben jullie daar toen aangehad , aan die ontmoeting ? want ik was er niet bij ! ik ben zeeeeeer benieuwd wat we gaan doen :)

en tinus , meisje toch ... ik was net zo trots op je .. eindelijk rustig, sorrydat ik het dan weer moet verpesten :p
dennis for mole !

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #86 Gepost op: 26-01-2007, 20:48:30 »
Ik vond het anders best een geslaagde MOL-actie van me hoor.. ::) ;D

En ik heb niet zo snel last van iemand die me probeert af te zeiken, maar bedankt nevermind ::tandpastasmiley::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Botje

  • Forumlid
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #87 Gepost op: 26-01-2007, 20:48:40 »
Sander, Jim en Gijs waren dat. Het was vooral erg leuk! Maar of we er wat aan gehad hebben... tsja. Het was in een koeienstal, dus Boer Zoekt Vrouw. We hadden van tevoren vragen opgesteld hier op het forum, en die hebben we ook wel mogen vragen. Maar uiteindelijk wordt er door de crew echt wel goed opgelet dat er niets wordt weggegeven dat nog niet naar buiten mag.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #88 Gepost op: 26-01-2007, 20:59:16 »
word gaaf dus :)
dennis for mole !

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #89 Gepost op: 26-01-2007, 21:27:18 »
je weet zelf hoe je op arco hebt gereageerd in andere topics. hoe kleinerend en arrogant, en dan heb je aan mij een verkeerde, jazeker !

Als jij je op een dergelijke wijze tot mensen richt heeft de halve wereld aan jou een verkeerde, maar enfin. Ik wil geen woorden meer vuilmaken aan dit gedoe.

On topic: ik denk -net als Daedalus?- dat het 9e getal een 7 moet zijn. Mijn vorige 'theorie' dat het aantal malen achter elkaar voorkomen van een getal aangeeft welke letter onder een toets het zou kunnen zijn, blijkt na deze laatste cijferaanvullingen nog onhoudbaarder dan eerst. Het zijn geen coördinaten en er is nog geen afdoende manier gevonden om de reeks om te zetten in letters. Iemand anders een idee?
Woosie down?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #90 Gepost op: 26-01-2007, 21:36:24 »
Mja, die 66 vooral past nergens tussen. Geen coördinaat, geen letter van het alfabet, geen ascii code... :/ Ik kan er niks mee.
The British are not impressed.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #91 Gepost op: 26-01-2007, 21:44:06 »
Ik dus ook niet. Er zitten mijns inziens ook te veel 1en en 2en in de reeks om de cijfers een semantische betekenis toe te kennen. Ik ben student, maar kan hier voorlopig nog niks van bakken...
Woosie down?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #92 Gepost op: 26-01-2007, 22:07:35 »
* was al een half jaar ontopic , ghehe

ontopic : joram, ging jij ook met ons mee de 11e ??

ik snap het allemaal nog niet echt, ik hoop dat laus en arco meer geluk en wijsheid hebben, dan kom ik er ook :)
dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #93 Gepost op: 26-01-2007, 22:12:49 »
Ja, nev, dat was wel de bedoeling, maar we moeten dat nog maar eens goed afspeken, want, hoe kan het ook anders, de 10e is de wrapparty van Van Speijk. :\ Ze weten het weer lekker uit te zoeken.
The British are not impressed.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #94 Gepost op: 26-01-2007, 22:15:39 »
oh dat is echt beroerd, dat weten ze wel weer lekker te plannen !! :)
dennis for mole !

Offline Botje

  • Forumlid
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #95 Gepost op: 26-01-2007, 23:15:27 »
Hehehe, en dan zul je zien dat je wéér 's ochtends vroeg in een verlaten dorp bij een sporthal moet verzamelen.... Leuk, na zo'n feestje de vorige avond!
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #96 Gepost op: 27-01-2007, 00:35:59 »
Nee. En de ochtend na het feest maakt me niet zoveel uit, maar onze date valt zo wel een beetje in het water.
The British are not impressed.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #97 Gepost op: 27-01-2007, 12:46:08 »
Ik las in de avrobode dat 11 februari de uitzending van vroege vogels uit Weesp komt.
Misschien dat je daar heen moet?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #98 Gepost op: 27-01-2007, 12:47:57 »
Ik hoop dat we binnenkort meer weten.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #99 Gepost op: 27-01-2007, 13:14:08 »
jongens wat een geleuter...

raar dat niemand nog heeft weten uit te vogelen waar we heen moeten of wat we gaan doen! Twee jaar terug wisten we dat al gauw (hoewel, bij die sporthal...)Ik denk dat de AVRO ons met opzet nog ff in de spanning laat zodat we ons lekker zitten opfokken met zn allen en dan wordt het daarna gewoon weer een koeienstal ofzo.
Trouwens ik hoop niet dat het vroege vogels wordt, want dat is wel heel vroeg ;) we moeten ook nog tijd hebben om met de trein uit verafgelegen oorden te komen enz... (Middelburg  ::niet-ok::)
Er zal ook wel weer een cameraploeg aanwezig zijn, hopelijk ben ik niet het slachtoffer deze keer!

Maar wat ik echt wou posten: hebben we al goeie vragen om te stellen?
Tell me what your telescope says