Auteur Topic: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!  (gelezen 164543 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #280 Gepost op: 11-02-2007, 14:00:40 »
Er zitten een paar leuke vragen bij! ::rofl:: ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #281 Gepost op: 11-02-2007, 14:03:49 »
Ik ben weer terug. Het was ontzettend leuk. Geweldig was het toen de twee tuk-tuks aan kwamen rijden! Met in de voorste Karel aan het stuur, natuurlijk in zijn Mol-jas en met zijn Mol-hoed op. Achterin zaten Eva en Paul. Mijn foto's zijn niet echt gelukt, maar ik weet zeker dat we binnenkort prachtige foto's van anderen op dit forum zullen zien. Ik zal er zo vast eentje opzetten en meer vertellen. :)

edit: Karel in de tuk-tuk:



Citaat
Dit zijn de vragen die zijn gesteld aan de kandidaten van Wie is de Mol? in het kartcentrum op 11 februari.

Ik heb ook nog gevraagd door wie de groepjes in de Thaise letters-opdracht zijn ingedeeld. Het antwoord: dit hebben de kandidaten zelf gedaan. Karel: "Maar de kandidaten wisten niet wat voor opdracht ze zouden krijgen." Ik: "Maar de Mol wel." Karel: "Wij glimlachen (en zeggen niets)" Dit is voor mij een bevestiging dat de Mol in de controlroom zat, maar goed, dan kunnen het nog steeds Eva en Nadja zijn.. 8)
« Laatst bewerkt op: 11-02-2007, 14:14:59 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #282 Gepost op: 11-02-2007, 14:10:15 »
Citaat
Eva, hoe zat het met het bieden op de luxekamer?

Deze vraag stelde ik, in combinatie met de vraag of ze zich wel eens expres verdacht gedragen heeft zodat anderen haar zouden verdenken. Eva antwoordde dat ze dit wel eens deed, wie niet, maar dat ze na de veiling echt dacht dat ze niet het winnende bod zou hebben. Ze was echt verbaasd en probeerde zichzelf niet verdacht te maken.

De volgende twee vragen zijn niet beantwoord:

Wordt het antwoord van Inge in de lift (de hand of een hand) goed of fout gerekend?
Zijn de kandidaten er nog achter gekomen wat Karel heeft het voor elkaar? betekende?
« Laatst bewerkt op: 11-02-2007, 14:39:39 door Heinz »

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #283 Gepost op: 11-02-2007, 14:18:51 »
I want to hear and see more.

Chopper let go: chopper is iemand die in een helicopter vliegt. Het zou mij dus niet verbazen als deze hint, zo eerder werd gezegd, naar eva leidt. Volgens mij valt voor mij de puzzel op de juiste plaats. Alles leidt naar mijn idee naar Eva.

Jammer dat ik niet kon komen. Krijgen we ook antwoorden op de vragen?

Sijb
« Laatst bewerkt op: 11-02-2007, 14:39:54 door sijb »

Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #284 Gepost op: 11-02-2007, 14:37:23 »
De leeftijd van de zoekers varieerde denk ik tussen ongeveer 10 en 60 (mijn moeder!)

Briljant in elkaar gezet weer. Ontzettend leuk gehad!!
You don't wanna fall apart this time

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #285 Gepost op: 11-02-2007, 14:53:44 »
ik was het helemaal vergeten (niet dat ik omcht/kon komen, maar toch)

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #286 Gepost op: 11-02-2007, 15:02:44 »
Kunnen jullie ook nog wat antwoorden op de vragen posten?  :P

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #287 Gepost op: 11-02-2007, 15:04:38 »
  ::jaja:: daar wachten we met smart op! En leuke foto's natuurlijk.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #288 Gepost op: 11-02-2007, 15:10:12 »
 ;D

het was echt zoooooooooo vet :D
die tuk-tuks: Karel achter het stuur met Eva en Paul achterin. Was dus met Romy, en zij mocht tussen Eva en Paul in zitten: was echt helemaal top!!
Leuke vragen gesteld, foto's en handtekeningen....
Toen gingen ze verloten wie er mocht karten tegen Dick en Paul, en toen mocht ik!!!

echt super met Paul en Dick daar in dat omkleedkamertje. We moesten een haarnetje op, was een geweldig gezicht: Dick met haarnetje!!!
Heb hem nog een keer afgesneden, bewust zodat hij mij niet in ging halen, maar later toen DIck mij in ging halen deed hij dat echt heel beschaafd!! Hij netjes achter zich kijken of hij mij niet plette, terwijl ik net tevoren hem de "vangrail" in had gebeukt :P

het was super!! en foto's volgen!!!!!!!!!
Triomf!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #289 Gepost op: 11-02-2007, 15:10:59 »
;D

het was echt zoooooooooo vet :D
die tuk-tuks: Karel achter het stuur met Eva en Paul achterin. Was dus met Romy, en zij mocht tussen Eva en Paul in zitten: was echt helemaal top!!
Leuke vragen gesteld, foto's en handtekeningen....
Toen gingen ze verloten wie er mocht karten tegen Dick en Paul, en toen mocht ik!!!

echt super met Paul en Dick daar in dat omkleedkamertje. We moesten een haarnetje op, was een geweldig gezicht: Dick met haarnetje!!!
Heb hem nog een keer afgesneden, bewust zodat hij mij niet in ging halen, maar later toen DIck mij in ging halen deed hij dat echt heel beschaafd!! Hij netjes achter zich kijken of hij mij niet plette, terwijl ik net tevoren hem de "vangrail" in had gebeukt :P

het was super!! en foto's volgen!!!!!!!!!


Cool dat je mocht karten tegen Dick en Paul!! ::ok::

Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #290 Gepost op: 11-02-2007, 15:12:32 »
De antwoorden die ik nog weet:
- Eva, wat zei je tegen Alex toen hij afviel? Liefs aan iedereen
- Eva, hoe zat het met het bieden op de luxekamer? Ik deed gewoon per ongeluk mijn hand omhoog. Niemand die het gelooft, maar ik had ook nooit verwacht dat ik het dan zou hebben. Alles ging zo snel.
- Karel, hebben ze tegen jou gezegd dat je sommige kandidaten een andere kleur Molboekje moest geven? Ik heb ineens last van een ontzettend slecht geheugen
- Hoe moest de volgorde van de letters in de speuropdracht in Bangkok worden vastgesteld? Door de dierenriem van de chinese astrologie
- Wordt het antwoord van Inge in de lift (de hand of een hand) goed of fout gerekend? Je zult tot aflevering 10 moeten wachten voor het antwoord daarop
- Waarom kunnen Dick en Inge niet met elkaar opschieten? Inge heeft zweetvoeten en Dick snurkt en dat is een slechte combinatie. Inge vond vooral dat de beste teams gemaakt moesten worden. Ze hebben niks tegen elkaar, maar samen op een vlot zou niet werken. Dick vulde aan: gelukkig had ik in Renate een hele goede partner  >:(
- Dick, heb je last van de wespensteken gehad? Ja, maar EHBO was snel ter plaatse
- Crew, vinden jullie niet dat er nu te veel wordt afgeweken van het format? Uitgebreid antwoord. Misschien aan de persoon zelf om hierover verslag te doen in haar topic. Wil het gras niet voor haar voeten wegmaaien. Goede vraag!
- Inge, waarom dacht je dat je iedereen kon overhalen om te gaan abseilen? Ze vond het zo geweldig en ze gunde het iedereen. Ze had nooit gedacht dat Renate niet zou gaan.
- Zijn de kandidaten er nog achter gekomen wat Karel heeft het voor elkaar? betekende? Wilden ze niet zeggen
- Inge, waarom gaf je zo gemakkelijk je Molboekje aan Paul? Omdat ze ervan overtuigd was dat ze het terug zou krijgen. Ze vertrouwde Paul na de 1e avond stappen met Paul en Sander
- Dick, wat vond je het leukste hotel? Het goedkoopste hotel. (Eva: "Ik weet het voor mezelf wel!")
- Nu kwam er iemand naar voren met een diploma Molbestrijding met klemmen. Hij wilde weten of alle deelnemers hem een hand durfden te geven.  
- Mannelijke kandidaten, waarom doen jullie het slechter in het spel dan de vrouwen? Volgens Karel komt het doordat de vrouwen gemener zijn.
- Allen: waren jullie verbaasd toen de Mol bekend werd gemaakt? Geen antwoord
- Karel, waarom druk je steeds zo hard op de Enter-toets? Om het spannend te maken
- Krijgen de kandidaten vooraf informatie over de opdracht? Hun kleding lijkt aangepast te zijn. Iedere dag was de vraag aan de redactie: wat moet ik aan?
- Kandidaten, worden jullie vaak door kijkers aangesproken over het programma? Ja en soms uit het niets. Dick: sinds vrijdagochtend ineens veel minder. Daarvoor zongen stadions vol: "Jol, je bent de mol"
Paul, heb je geboden tijdens de veiling?  Dit kan ik me niet herinneren.


You don't wanna fall apart this time

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #291 Gepost op: 11-02-2007, 15:14:19 »
Paul heeft net het karten gewonnen!
   Naam    Tijd
1. Paul   37,56
2. Arco   39,78
3. Justin 40,34
4. Dick   41,10
5. Vera   43,94
6. Thessa 47,07
Justin is iemand van de crew. Het was dus niet Laura maar Vera die ging karten. De derde persoon was Thessa.
Dick was helemaal niet blij met zijn plaats. Zijn commentaar: Weer zo'n klote-auto! ::rofl::

heeeey dit gaat over de snelste ronde!! Mijn snelste ronde was de langzaamste in totaal
ik was overigens op 1 na laatste hoor!!!! :P
Dick zijn commentaar idd hahahahha
later in het omkleedhokje ook tegen die tv-crew: ik heb nog ene quote voor jullie: en hij echt zo: ja dat auto'tje met die buggies was langzaam, maar aan deze is ook gekloot :D 8)
Triomf!

Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #292 Gepost op: 11-02-2007, 15:15:29 »
Weet iemand van welke zender/programma de tv ploeg was en wanneer we het terug kunnen zien?
You don't wanna fall apart this time

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #293 Gepost op: 11-02-2007, 15:17:29 »
Het lijkt me van Shownieuws, of niet?
Dat was vorige keer iig wel.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #294 Gepost op: 11-02-2007, 15:18:25 »
het was van de internetcrew zeiden ze...
Triomf!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #295 Gepost op: 11-02-2007, 15:19:17 »
het was van de internetcrew zeiden ze...


De internetredactie van .nl ?

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #296 Gepost op: 11-02-2007, 15:27:39 »
De internetredactie van .nl ?
geen idee haha
maar in de loop van de week zou het op internet komen :)
Triomf!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #297 Gepost op: 11-02-2007, 15:29:41 »
geen idee haha
maar in de loop van de week zou het op internet komen :)


In de loop van de week...
Maar er was geen SBS6 bij?

Offline romy de mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dick geeft rood!!!
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #298 Gepost op: 11-02-2007, 15:45:49 »
nee het was geen sbs
nadja is mijn mol

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: SMS-actie: Zoektocht naar de MOL!
« Reactie #299 Gepost op: 11-02-2007, 15:46:23 »
Zijn er ook nog vragen gesteld mbt. de fandag?