Auteur Topic: De MFD 2006: 21 mei!  (gelezen 278875 keer)

Offline FalconMatrix

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #400 Gepost op: 10-05-2006, 00:22:42 »
Ik weet zeker dat Frédérique ook gekomen was als ze niet overleden was.

Weet ik ook zeker ja, helaas mocht het niet zo zijn  :\'(
Ik hoop eigenlijk toch wel stiekem dat ze toch nog wel wat aandacht aan haar gaan besteden tijdens de MFD. Is het niet omdat ze overleden is maar dan minstens omdat ze in de finale is gekomen. Zeker als Chris ook komt opdagen moet dit gebeuren... ze is niet voor niets de gezicht geworden van WIDM2006, ook al zou ze de Mol niet zijn en verliest ze misschien wel, toch is ze een symbool geworden in mijn ogen.
Roderick: "Mijn eigen karakter; bij tijd en wijle introvert, af en toe achterbaks en...stiekem!"

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #401 Gepost op: 10-05-2006, 00:37:40 »
Ik weet wel zeker dat er aandacht wordt besteed aan Frédérique. Al zou niemand anders het doen, dan doe ik het wel.

is er love in the air  ??? ::nieuwsgierig::

 ;)
Nee, wij reizen samen.
The British are not impressed.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #402 Gepost op: 10-05-2006, 10:26:45 »
Ze zou, net zoals wij, met ongeduld hebben gewacht, totdat ze zich kon opgeven :)

ja dat denk ik echt... ja
Triomf!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #403 Gepost op: 10-05-2006, 11:09:45 »
Hoe leuk is de fandag voor iemand die alleen maar gelurkt heeft op dit forum en geen vriendinnen meekrijgt en dus alleen moet ??? Dit forum is trouwens leuk! Bij de volgende serie ben ik hier zeker te vinden, maar dit jaar had ik niet zoveel toe te voegen haha. Is er ergens een voorsteltopic trouwens?

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #404 Gepost op: 10-05-2006, 11:17:36 »
Welkom Seraphina, ::bravo::

Wij gaan vanuit Arnhem naar de molfandag. Er is ook nog Ninka die misschien vanuit Nijmegen gaat. Heb haar een mailtje gestuurd dat ze met ons mee kan rijden. Voor jou is ook nog plaats. Stuur me dan een mailtje als je mee wilt. ::zwaai::

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #405 Gepost op: 10-05-2006, 11:22:25 »
Hey Kabouter! Da`s superlief! Ik weet alleen nog niet zeker of ik ga en aangezien ik Weekend-OV heb is vervoer niet `t lastigste...ik ben nog in twijfel haha. Ik beslis dit weekend en laat `t dan wel even weten okay? In ieder geval bedankt voor `t aanbod  ::bravo::!

Na m`n werk maar eens even lekker gaan posten hier overal  ::tandpastasmiley::.



Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #406 Gepost op: 10-05-2006, 12:00:15 »
Prima, ik hoor/lees het wel!  ::zwaai::

Offline marisord

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #407 Gepost op: 10-05-2006, 12:55:51 »
NIEUWS NIEUWS NIEUWS

Nog meer kandidaten op MFD 2006

9 mei 2006 - Vandaag hebben we nog meer goed nieuws met betrekking tot de MolFanDag vernomen. Naast Roderick, Peggy, Richard, Liz en Karel zullen ook Geert en Mary-Lou aanwezig zijn op de MolFanDag. Daarnaast zullen ook Milouska en Toine proberen naar Amersfoort te komen. Ook Sander de Heer, kandidaat van WIDM 5, doet zijn best om er dit jaar wederom bij te zijn.

Joehoe!! Ik kom ook!!!
Ben ook niet zo van het posten, maar lees echt heel vaak mee!!
Vorig jaar ben ik ook geweest, en dat was echt super!!
Met zoveel kandidaten aanwezig van dit jaar, moet het wel een onwijs leuke fandag worden!

Heb er zin in!!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #408 Gepost op: 10-05-2006, 13:19:38 »
Hoe leuk is de fandag voor iemand die alleen maar gelurkt heeft op dit forum en geen vriendinnen meekrijgt en dus alleen moet ??? Dit forum is trouwens leuk! Bij de volgende serie ben ik hier zeker te vinden, maar dit jaar had ik niet zoveel toe te voegen haha. Is er ergens een voorsteltopic trouwens?



hallo Seraphina....

dit is een hardstikke leuk forum ;D
Zelfs na het einde van wie is de mol blijft het hier gezellig op de andere fora van Realitynet. ;)
Je kunt je voorstellen in de Ontvangsthal

Enne tijdens de fandag is er zoveel te bespreken met iedereen, dat je totaal geen tijd hebt om je alleen te voelen ;D. Misschien heb je daar meer last van tijdens de reis er naar toe, maar ik zie dat je al met iemand mee kunt reizen ::ok::

Dus tot ziens op de fandag? ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #409 Gepost op: 10-05-2006, 13:33:25 »
Best grappig dit, ik ben een grote molfan (heb alle seizoenen gezien), maar ik woon in Noorwegen. Maarrrrr, ik vlieg op 18 mei naar Nederland voor een familiebezoek, en ik ben op 21 mei in Utrecht.... de Molfandag lonkt... >:D

Hoe laat begint het en hoe lang duurt heteigenlijk?  ;)(misschien is het al eerder gevraagd, maar het staat nog steeds niet op de MFDpagina)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #410 Gepost op: 10-05-2006, 14:31:12 »
Helaas, helaas, voor iedereen die er op gehoopt had: ik kan niet aanwezig zijn deze molfandag. En daar baal ik van. Veel plezier iedereen!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #411 Gepost op: 10-05-2006, 16:13:22 »
Hoe laat begint het en hoe lang duurt heteigenlijk?  ;)(misschien is het al eerder gevraagd, maar het staat nog steeds niet op de MFDpagina)

De deuren openen om 13u, de MFD vangt aan om 13u30 en we sluiten af rond 17u30. :)

Helaas, helaas, voor iedereen die er op gehoopt had: ik kan niet aanwezig zijn deze molfandag. En daar baal ik van. Veel plezier iedereen!

Daan ::oink:: hoe is dit mogelijk?? Sander komt zelfs mss :o
2024: wie is de Mol?

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #412 Gepost op: 10-05-2006, 18:11:13 »
Helaas, helaas, voor iedereen die er op gehoopt had: ik kan niet aanwezig zijn deze molfandag. En daar baal ik van. Veel plezier iedereen!
:o Daan :o Nouuww :(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #413 Gepost op: 10-05-2006, 18:38:00 »
Helaas, helaas, voor iedereen die er op gehoopt had: ik kan niet aanwezig zijn deze molfandag. En daar baal ik van. Veel plezier iedereen!
Foutje in de planning, D**N?

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #414 Gepost op: 10-05-2006, 19:00:37 »
hallo Seraphina....

dit is een hardstikke leuk forum ;D
Zelfs na het einde van wie is de mol blijft het hier gezellig op de andere fora van Realitynet. ;)
Je kunt je voorstellen in de Ontvangsthal

Enne tijdens de fandag is er zoveel te bespreken met iedereen, dat je totaal geen tijd hebt om je alleen te voelen ;D. Misschien heb je daar meer last van tijdens de reis er naar toe, maar ik zie dat je al met iemand mee kunt reizen ::ok::

Dus tot ziens op de fandag? ::zwaai::


Waarschijnlijk wel tot op de fandag ja :), heb er stiekem al heel veel zin in dus ergens is de beslissing al gemaakt  ::tandpastasmiley::. Nu nog even kijken of ik gebruik maak van het aanbod van kabouter of dat ik ga treinen. En ik moet m`n ouders nog even melden dat ik er die dag dus niet ben  ::hypocriet:: (ik studeer in Nijmegen, maar ben in het weekend altijd thuis bij hun) en ik moet even checken of m`n moeder niet toevallig mee wil! *heeft er megazin in*

Wow, dat voorstelforum is mooi, maar `t is wat overdreven om mezelf voor te stellen met een heel topic, dus ik maak even van de gelegenheid gebruik om heel erg HOIIIII te zeggen tegen iedereen  ::regenboog::.

XXX.
« Laatst bewerkt op: 10-05-2006, 19:02:33 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #415 Gepost op: 10-05-2006, 19:35:41 »
Snik snik, ik vind het steeds jammerder dat ik niet kan komen!! :\'( :-\\
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #416 Gepost op: 10-05-2006, 20:37:42 »
Snik snik, ik vind het steeds jammerder dat ik niet kan komen!! :\'( :-\\
:( Arme jongen. Ik zal wel veel foto's maken van Peggy voor je, en die print ik dan voor je op m'n nieuwe printer en dan krijg je ze wel als je weer wat komt brengen voor mij, OK?  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #417 Gepost op: 10-05-2006, 20:52:07 »
Foutje in de planning, D**N?
Belangrijkere zaken (moet als vertegenwoordiger voor een nieuwe stichting in het culturele wereldje van Breda optreden). Heel jammer inderdaad.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #418 Gepost op: 10-05-2006, 20:54:35 »
Belangrijkere zaken (moet als vertegenwoordiger voor een nieuwe stichting in het culturele wereldje van Breda optreden). Heel jammer inderdaad.
Belangrijkere zaken dan het bezoeken van de Molfandag? ???

Cultuurbarbaren, daar in Breda

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #419 Gepost op: 10-05-2006, 21:00:23 »
:( Arme jongen. Ik zal wel veel foto's maken van Peggy voor je, en die print ik dan voor je op m'n nieuwe printer en dan krijg je ze wel als je weer wat komt brengen voor mij, OK?  ;)
zouden ze je wel herkennen zonder je gele pak? ;D
After all those years do you still think you can tell heaven from hell