Auteur Topic: De MFD 2006: 21 mei!  (gelezen 278902 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #800 Gepost op: 22-05-2006, 19:46:38 »
Artikel?

Offline Egelot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #801 Gepost op: 22-05-2006, 19:48:13 »
Ik bedoel als je boven klikt op Interactie en dan op het roodgedrukte Molfandag 2006.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #802 Gepost op: 22-05-2006, 19:50:21 »
hé robbie, daar zijn die vorig jaar foto's dus! jij had ze!
 ::zwaai::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #803 Gepost op: 22-05-2006, 19:53:39 »
Ik bedoel als je boven klikt op Interactie en dan op het roodgedrukte Molfandag 2006.
Daar worden nog foto's en eventueel verslagen aan toegevoegd als het goed is.
Zoals vorig jaar.

@Lau: die had ik vorig jaar toch ook gepost?  ??? Ze zijn daar altijd blijven staan :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #804 Gepost op: 22-05-2006, 19:56:21 »
Hallo medemollers, de site ging gisteren blijkbaar bijna plat door de vele reakties en bezoekers, daardoor nogmaals maar even mijn toevoeging van deze dag.

Ik vond het gisteren prima geregeld, behalve dat er WEL voldoende parkeerruimte waren (zag 2 parkeerkelders), echter allemaal omdat het zondag was gesloten. Dat was dan ook het enige minpuntje.

De zaak was gezellig druk, en de BN'ers waren heel leuk om eens in het echt mee te maken.

Van die dag zijn er door ons ook diverse foto's gemaakt die je hier kunt bekijken.
http://82.161.91.107/fotos/wieisdemol/blad1.htm

Dat van die parkeergarage was idd een minpunt.. Ben je overal op voorbereid (zelfs regen), maar niet op een gemeente die de parkeergarages op slot gooit ???
er was eens......

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #805 Gepost op: 22-05-2006, 19:56:49 »
Hallo medemollers, de site ging gisteren blijkbaar bijna plat door de vele reakties en bezoekers, daardoor nogmaals maar even mijn toevoeging van deze dag.

Ik vond het gisteren prima geregeld, behalve dat er WEL voldoende parkeerruimte waren (zag 2 parkeerkelders), echter allemaal omdat het zondag was gesloten. Dat was dan ook het enige minpuntje.

De zaak was gezellig druk, en de BN'ers waren heel leuk om eens in het echt mee te maken.

Van die dag zijn er door ons ook diverse foto's gemaakt die je hier kunt bekijken.
http://82.161.91.107/fotos/wieisdemol/blad1.htm
Heey leuk, ik zie mn bordje in de veiling!  :D
Ze zijn wel HUGE zeg.. :-\\
Molloot sinds seizoen 4

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #806 Gepost op: 22-05-2006, 19:57:34 »
Ik heb mijn fotoos ook (eindelijk) online, en wel hier: http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/rogierdevrind/my_photos in het enige album (als het goed is).

De MFD was weer leuk. De kandidaten deden ook enthousiast mee. Ik ga er vanuit dat verder het meeste al gezegd is.


... en voor mijn vrouwelijke forumgenoten: zie attachment
 (Ik vindt deze (verknipte) foto goed gelukt. En al heb ik geen gevoelens voor het mannelijk geslacht, Geert staat hier volgens mij wel zeer stylish en aantrekkelijk op. Toch?)
« Laatst bewerkt op: 22-05-2006, 20:00:16 door Rat »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #807 Gepost op: 22-05-2006, 20:02:17 »
@Lau: die had ik vorig jaar toch ook gepost?  ??? Ze zijn daar altijd blijven staan :)

ik was ze kwijt  :-X
had geen idee meer wie ze had... maar ze zijn weer terecht.

hoe is het sleutel gordijn er eigenlijk van af gekomen?
karina bleef er iig flink inhangen!  ::rofl::  (oh sorry, niet grappig  :-X ::rofl::)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #808 Gepost op: 22-05-2006, 20:02:54 »
Ik heb nieuwe foto's neergezet!

http://spaces.msn.com/duikertjemartin/

Bij foto's...
Molloot sinds seizoen 4

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #809 Gepost op: 22-05-2006, 20:04:11 »
Over dat sleutelgordijn: Karel stond er aan te pielen toen ie een telefoontje pleegde, ookal stond er met koeienletters: NIET AANKOMEN! ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #810 Gepost op: 22-05-2006, 20:09:11 »
... en voor mijn vrouwelijke forumgenoten: zie attachment
 (Ik vindt deze (verknipte) foto goed gelukt. En al heb ik geen gevoelens voor het mannelijk geslacht, Geert staat hier volgens mij wel zeer stylish en aantrekkelijk op. Toch?)
::jaja::  :-[

Eender welke foto staat ie goed op. :)

@ Heinz: ja en er stond ook "Bij voorbaad dank" Is dat Oud-Hollandsch of gewoon dom?  ::hypocriet::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #811 Gepost op: 22-05-2006, 20:11:35 »
::jaja::  :-[

Eender welke foto staat ie goed op. :)

@ Heinz: ja en er stond ook "Bij voorbaad dank" Is dat Oud-Hollandsch of gewoon dom?  ::hypocriet::

Das gewoon BlonT  8)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #812 Gepost op: 22-05-2006, 20:12:47 »
Dat vond ik een heeeeel mooi gebaar!!! Als ik het van te voren had geweten had ik wel iets extra's meegenomen om erin te plakken... Komt het idee van de crew of via Richard???

Hopelijk heeft iedereen er iets moois ingeschreven!!!

Dit was een initiatief van de crew.  ::tandpastasmiley::


Misschien heb je wel gelijk, ik moet ook bekennen dat ik er niet bij was, bij de fandag. Het viel mij alleen op dat George er dus was, en ik was nogal verbaasd...maar blijkbaar is het wel vrij gewoon dat er mensen van andere jaren komen? Ik dacht dat hij was komen opdagen met een instelling van "mensen zullen mij nog wel eens willen zien" maar blijkbaar was hij heel bescheiden, goed ik had het mis!

Elk jaar worden alle kandidaten van eerdere jaren uitgenodigd. George komt eigenlijk nooit. Dit was de eerste keer na de Portugal reeks dat hij kwam opdagen. En dat is heel wat. Hij heeft een hekel aan dit soort masale toestanden waarbij hij in de spotlights komt te staan. Wij waarderen het daarom des te meer dat hij is gekomen ::tandpastasmiley:: We stonden overigens wel verbaasd dat er dit jaar zo weinig oudkandidaten waren. Maar ook wel weer begrijpelijk. Velen van jullie hebben de eerste molreeksen nooit gezien en kennen ze dan ook niet.


Maar jongens het was een geweldige dag. Niet alleen jullie maar ook de crew, hoewel bekaf  :P heeft genoten. ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #813 Gepost op: 22-05-2006, 20:19:06 »
Ik heb mijn fotoos ook (eindelijk) online, en wel hier: http://uk.pg.photos.yahoo.com/ph/rogierdevrind/my_photos in het enige album (als het goed is).

De MFD was weer leuk. De kandidaten deden ook enthousiast mee. Ik ga er vanuit dat verder het meeste al gezegd is.


... en voor mijn vrouwelijke forumgenoten: zie attachment
 (Ik vindt deze (verknipte) foto goed gelukt. En al heb ik geen gevoelens voor het mannelijk geslacht, Geert staat hier volgens mij wel zeer stylish en aantrekkelijk op. Toch?)
Ja, alleen jammer van die sigaret. :(
First you go backwards, but then forwards again

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #814 Gepost op: 22-05-2006, 20:29:23 »
Dit was een initiatief van de crew.  ::tandpastasmiley::


Elk jaar worden alle kandidaten van eerdere jaren uitgenodigd. George komt eigenlijk nooit. Dit was de eerste keer na de Portugal reeks dat hij kwam opdagen. En dat is heel wat. Hij heeft een hekel aan dit soort masale toestanden waarbij hij in de spotlights komt te staan. Wij waarderen het daarom des te meer dat hij is gekomen ::tandpastasmiley:: We stonden overigens wel verbaasd dat er dit jaar zo weinig oudkandidaten waren. Maar ook wel weer begrijpelijk. Velen van jullie hebben de eerste molreeksen nooit gezien en kennen ze dan ook niet.


Maar jongens het was een geweldige dag. Niet alleen jullie maar ook de crew, hoewel bekaf  :P heeft genoten. ::ok::
mooi gesproken op de mfd  ::ok:: ::regenboog::
Molloot sinds seizoen 4

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #815 Gepost op: 22-05-2006, 20:35:07 »
(Ik vindt deze (verknipte) foto goed gelukt. En al heb ik geen gevoelens voor het mannelijk geslacht, Geert staat hier volgens mij wel zeer stylish en aantrekkelijk op. Toch?)
;D overal wel
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #816 Gepost op: 22-05-2006, 20:41:25 »
Dit was een initiatief van de crew.  ::tandpastasmiley::


Elk jaar worden alle kandidaten van eerdere jaren uitgenodigd. George komt eigenlijk nooit. Dit was de eerste keer na de Portugal reeks dat hij kwam opdagen. En dat is heel wat. Hij heeft een hekel aan dit soort masale toestanden waarbij hij in de spotlights komt te staan. Wij waarderen het daarom des te meer dat hij is gekomen ::tandpastasmiley:: We stonden overigens wel verbaasd dat er dit jaar zo weinig oudkandidaten waren. Maar ook wel weer begrijpelijk. Velen van jullie hebben de eerste molreeksen nooit gezien en kennen ze dan ook niet.

Hij was er toch nog een keer??? Ik dacht bij het 4e seizoen... De keer dat George de mol was, was Plien er trouwens ook, van Plien en Bianca... Daarna is ze nooit meer geweest...
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline rvanapeldoorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #817 Gepost op: 22-05-2006, 20:58:29 »
Op tvopjepc.nl kun je het seizoen van wieisdemol via de computer nog eens bekijken, en ook die van het vorige seizoen, maar wie heeft de seizoenen van daarvoor, of weet een link dat je ze kunt bekijken/downloaden.

Ben zeer benieuwd.

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #818 Gepost op: 22-05-2006, 21:13:20 »
Ook ik heb me werkelijk uitstekend vermaakt! (Judithh wat ben jij ouder geworden zegg!!! Ik had je niet herkend, ik zag je naam staan onder een paar foto's: "Is dat Judithh??  ::oink::")

Ik zou oorspronkelijk met een vriendin gaan, maar die had die ochtend migraine inclusief paniekaanval gekregen dus die kon helaas niet mee, maar in m'n eentje heb ik het ook heel gezellig gehad, whaha  ;D

Ik heb een paar keer met Richard gekletst, was heel gezellig, en eventjes met Peggy. (Die overigens wist wie ik was?!? Ze zei iets van: Hee jij bent toch die fan van Richard?? Jij wilde mij er aan het begin uithebben he!! Heb ik in het forum gelezen...
:-[ Haha oeps, ja inderdaad, ik heb maar even uitgelegd waarom...  ::rofl:: Gelijk mijn woorden ingetrokken, haha! Peggy was suuuuuuuperleuk en lief!!)
Ook heb ik Toine om een handtekening gevraagd, ik vond het trouwens best een lekker ding in het echt  ::love:: ::rofl:: beetje oud voor mij helaas, haha!

Voor de rest heb ik overal fijn staan kijken en nog een paar foto's gemaakt voor mensen.

Nog een leuk avontuur(tje): Ik kwam aan in Amsterdam met de trein, ik stap op de bus, de bus stopt op de eerste halte, ik kijk recht voor me uit, ik draai mijn hoofd naar rechts, kijk in het bushokje, wie zit daar.......

MILOUSKA!!!!

Wat een mollenstreek!! Haha! Ik durfde niet op het raampje te kloppen maar ik vond het zoooo gek!!  ::rofl::

Ik heb ook foto's gemaakt, ze staan op m'n space:

http://spaces.msn.com/enelym (wel eerst effe door de foto's van een musical doorklikken :P

My Camera Loves Geert  :P


Die lag zomaar 20 centimeter voor me op een tafeltje!! Haha!



Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #819 Gepost op: 22-05-2006, 21:29:45 »
twas ubergaaf ! tof ook om te zien dat de kandidaten evengoed mensen van vlees en bloed zijn, en eigenlijk heel normaal ... [ weet ook niet wat ik anders verwacht had :S ] anyway ... jammer dat we weer een jaar moeten wachten !
ik heb  genoten, en heb iig de badges van toine, milouska, roderick en geert ! en datis toch top :)
verder volgen de foto's nog
allereerst een karel die er zowat een bleef :p

  
dennis for mole !