Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 75597 keer)

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 1
« Reactie #200 Gepost op: 9-01-2007, 19:40:13 »
O, en in het filmpje van Alex (was niet op tv, maar is te vinden op wieisdemol.nl) (allemaal kijken want Lottie zit er ook in!) wordt er niets gezegd, maar is er achtergrondmuziek (dat is op zich al vreemd, want bij de andere filpjes wordt denk ik alleen maar gepraat) De muziek is "Een eigen huis" met daarin de zin "toch wou ik dat ik simpelweg gelukkig was". Ik gok dat geluk het thema van de serie wordt.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #201 Gepost op: 9-01-2007, 21:15:09 »
O, en in het filmpje van Alex (was niet op tv, maar is te vinden op wieisdemol.nl) (allemaal kijken want Lottie zit er ook in!) wordt er niets gezegd, maar is er achtergrondmuziek (dat is op zich al vreemd, want bij de andere filpjes wordt denk ik alleen maar gepraat) De muziek is "Een eigen huis" met daarin de zin "toch wou ik dat ik simpelweg gelukkig was". Ik gok dat geluk het thema van de serie wordt.

Lottie is toch te zien in het filmpje van Liesbeth?
En er zijn meer filmpjes met alleen muziek, bijv. het filmpje van Nadja met "Sammy" van Ramses Shaffy en het filmpje van Inge met "There There" van Radiohead (wat ik persoonlijk een vreemde keuze vind - is Inge een Radiohead-fan???). En het filmpje van Renate heeft ook alleen muziek, ik heb ergens hier op het forum gelezen dat het van Alicia Keys is.
O, BTW, het stukje van "There There" bij Inge is:
There's always a siren
Singing you to shipwreck
(don't reach out, don't reach out)
Steer away from these rocks
We'd be a walking disaster.

Tja misschien past het gewoon leuk bij een rijdende cabrio maar voor hetzelfde geld zit er een hint in?

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #202 Gepost op: 9-01-2007, 21:33:15 »
Tja misschien past het gewoon leuk bij een rijdende cabrio maar voor hetzelfde geld zit er een hint in?

Ik weet niet of ik meega in die theorieën hier, maar heb wel een toevoeging voor de onderbouwing. De teletekst-ondertiteling voor doven en slechthorenden meldde tijdens het filmpje van Inge keurig dat het muziek van Radiohead was. Ik kijk die ondertiteling niet zo vaak, dus ik dacht dat het normaal was om te vermelden welk nummer er te horen is. Maar misschien is het dit keer met opzet Radiohead geweest en hebben ze het daarom vermeld?
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #203 Gepost op: 9-01-2007, 21:40:07 »
Ik weet niet of ik meega in die theorieën hier, maar heb wel een toevoeging voor de onderbouwing. De teletekst-ondertiteling voor doven en slechthorenden meldde tijdens het filmpje van Inge keurig dat het muziek van Radiohead was. Ik kijk die ondertiteling niet zo vaak, dus ik dacht dat het normaal was om te vermelden welk nummer er te horen is. Maar misschien is het dit keer met opzet Radiohead geweest en hebben ze het daarom vermeld?

O maar in dat geval is het ook nog wel leuk te vermelden dat het nummer afkomstig is van de cd "Hail to the Thief!".
Aangezien de mol de pot besteelt.... ;)

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #204 Gepost op: 10-01-2007, 11:21:12 »
Wat ik me afvroeg over dat filmpje van Inge: wie rijdt er in haar auto? Ik neem aan dat zijzelf de enige is die de sleutel ervan heeft (ze woont toch alleen??) Dat betekent dus dat ze zelf rijdt en dus weet dat het filmpje gemaakt is. Maar er werd toch gezegd dat de kandidaten niet wisten dat de filmpjes gemaakt zijn...

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 1
« Reactie #205 Gepost op: 10-01-2007, 13:55:32 »
renate was wel lekker besug hoor...
eerst ongeveer niks in die koffer stoppen. vervolgens tegen iedereen zeggen dat ze goed gehaktballen kan maken.
maar dick ken er ook wat van. gaat hij bij de opdracht van die filmpjes et een beatles shirt aan zitten terwijl sander de beatle fan was.
Nee hoor. Hij heeft dat shirt aan bij de executie. Tijdens de koffer opdracht en de filmpjes opdracht had hij streepjes aan.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 1
« Reactie #206 Gepost op: 10-01-2007, 14:03:30 »
* haar stemgedrag (wat ze beweerd) klopt weer niet met het spel want ze heeft dan wel 4 jokers ingezet als ze vol voor sander ging had ze veel meer vragen fout dan 4 en in dat geval was het game over geweest voor renate
Sander had geen jokers dus die kon gemakkelijk meer vragen fout hebben.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 1
« Reactie #207 Gepost op: 10-01-2007, 14:19:19 »
haar stemgedrag (wat ze beweerd) klopt weer niet met het spel want ze heeft dan wel 4 jokers ingezet als ze vol voor sander ging had ze veel meer vragen fout dan 4 en in dat geval was het game over geweest voor renate

Ze had dus 4 (foute) vragen zeker goed.
En dan heb je nog andere vragen die ze goed had, ook al had ze op Sander gestemd.
Denk hierbij aan vragen als:
- Is de Mol een man/vrouw
- Heeft de Mol de afstand gemeten tussen het motorblok en het bordje
...

Reken maar dat Renate door die 4 jokers en "toevallige correcte antwoorden" wel zeker 8 van de 20 vragen goedgekeurd heeft gekregen.
Je mag dus gerust stellen dat je met die 4 jokers in deze fase van de strijd, met 8 mogelijke afvallers, zogoed als buiten schot bent.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline willem29

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alex is leuk !
Re: Aflevering 1
« Reactie #208 Gepost op: 10-01-2007, 14:47:11 »
Wat ik me afvroeg over dat filmpje van Inge: wie rijdt er in haar auto? Ik neem aan dat zijzelf de enige is die de sleutel ervan heeft (ze woont toch alleen??) Dat betekent dus dat ze zelf rijdt en dus weet dat het filmpje gemaakt is. Maar er werd toch gezegd dat de kandidaten niet wisten dat de filmpjes gemaakt zijn...

Wie zegt dat het Inges auto is ?? Kan toch ook gewoon een soortgelijke zijn... Voor een uurtje een Beetle huren lijkt me niet zon probleem

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 1
« Reactie #209 Gepost op: 10-01-2007, 15:20:12 »
Een Beatle huren? :o Paul of Ringo?
The British are not impressed.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #210 Gepost op: 10-01-2007, 18:02:51 »
Een Beatle huren? :o Paul of Ringo?

Ringo das een goed plan ja! Welke mol graaft hem op?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 1
« Reactie #211 Gepost op: 10-01-2007, 18:45:09 »
Umm, hij leeft nog hoor.
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #212 Gepost op: 10-01-2007, 20:05:56 »
::rofl::   niet dat is het wist hoor maar :P

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 1
« Reactie #213 Gepost op: 11-01-2007, 12:58:18 »
::rofl::   niet dat is het wist hoor maar :P

Zullen we afspreken dat we alleen Nederlands schrijven in het forum....

Offline mutzje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Paramore rocks
Re: Aflevering 1
« Reactie #214 Gepost op: 11-01-2007, 15:11:05 »
 ::rofl::

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #215 Gepost op: 11-01-2007, 15:27:56 »

De eerste aflevering van 'Wie is de Mol 7' was top!  ::ok::
Zijn er mensen die vorige edities van 'Wie is de Mol' hebben op VHS of DVD? Ik ben een Vlaamse gast, die op zoek is naar de eerste 4 nederlandse en de 3 Vlaamse Mol-reeksen.
Kan iemand mij hierbij helpen?

greetz

Mijn Mol top 3:
1)PAUL
2)DICK
3)EVA

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #216 Gepost op: 11-01-2007, 16:18:52 »
Zijn er mensen die vorige edities van 'Wie is de Mol' hebben op VHS of DVD? Ik ben een Vlaamse gast, die op zoek is naar de eerste 4 nederlandse en de 3 Vlaamse Mol-reeksen.
Kan iemand mij hierbij helpen?

Even een quote van mezelf uit het Afleveringen downloaden topic:

Deze serie wordt ook weer op DVD (incl. mooi menu) gezet. Ik ga nog even met Lutek babbelen, maar ik ga na dit seizoen weer een verkoopronde houden! 8)

(meer info volgt tijdens of na dit seizoen)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #217 Gepost op: 11-01-2007, 16:24:35 »
Even een quote van mezelf uit het Afleveringen downloaden topic:

Deze serie wordt ook weer op DVD (incl. mooi menu) gezet. Ik ga nog even met Lutek babbelen, maar ik ga na dit seizoen weer een verkoopronde houden! 8)

(meer info volgt tijdens of na dit seizoen)


Bedankt voor de info

Offline Jennifer_w

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #218 Gepost op: 11-01-2007, 18:06:30 »
'Meneer Jol' is de enige zonder 7 in zijn geboortejaar.

Waar slaan die teksten op naast dat poppetje bij het filmpje van Nadja? Iemand daar al over nagedacht?

En waarom heeft iedereen het over de Belgische mol op TV bij het filpje van Eva. Wat er volgens mij te zien is, zijn alle eerdere mollen (zowel vlaamse als nederlandse)!

Waarom zou je in hemelsnaam een dikke reisgids over Thailand meenemen als je wie is de mol kandidaat bent. Verwacht je dan dat je de toerist kan uithangen???


Offline broodje bal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #219 Gepost op: 11-01-2007, 18:49:40 »
Waarom zou je in hemelsnaam een dikke reisgids over Thailand meenemen als je wie is de mol kandidaat bent. Verwacht je dan dat je de toerist kan uithangen???

omdat het natuurlijk wel stoer staat zon reisgidsje die eerst paar euro waard is en die later 150 euro op kan leveren:P en je hem later alsnog voor 0 euro kwijt bent, opzich wel stoere mol actie:P