Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 232763 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #120 Gepost op: 28-01-2007, 20:08:51 »
Oh naja het viel me op me de arm..

Dus d8 zet ik het er effe bij  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline wij2

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #121 Gepost op: 28-01-2007, 20:17:22 »
Denken jullie dat we hierdoor de mol hebben.. wat denken jullie ??

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #122 Gepost op: 28-01-2007, 20:25:48 »
Ik denk het wel..
Het is niet echt een hint die opvalt...
(Zoals nadja)

Dus ik denk dat dit je hint was voor de kijkers thuis...
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #123 Gepost op: 28-01-2007, 20:53:04 »
ghehe denk het niet :) .. al zoiu het maar zo kunnen.
tis leuk gevonden !
dennis for mole !

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #124 Gepost op: 29-01-2007, 23:11:45 »
Goed gevonden Iris! Ik zat al op Inge als mol dit zou wel een mooie subtiele aanwijzing zijn zeg.... 8)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #125 Gepost op: 31-01-2007, 13:33:54 »
Ik weet niet wie er eergisterenochtend (maandag) naar Giel Beelen geluisterd heeft (3fm), maar daar had hij Inge aan de telefoon (Giel-mobiel). Het bleek dat ze afgelopen zondag de finale uitzending hebben opgenomen, dus nu weten alle kandi's wie de mol is. Giel had Inge vrijdag ook al aan de telefoon om haar de foppen door te zeggen dat hij wist wie de mol is: REnate. Daardoor werd Inge heel boos. Dat zij van niets wist en hij dit niet zomaar mocht zeggen. Dus maandag spraken ze daarover en Giel zei: "uit jouw opmerking van vrijdag afgaande lig jij er dus uit voor de ontknoping!!" Daarop kon Inge alleen een beetje lachen, ze zei dat hij wel heel slim bezig was. Ze zei niet letterlijk ja of nee. En hij vroeg toen of zij verrast was wie de mol is en toen zei ze letterlijk: "ik had deze mol NIET verwacht, ik was echt verbaasd". Ik concludeer hier uit dat Inge NIET de mol is, ook niet de finale haalt en er dus vlug uitgaat. En ik geloof niet in het "Ze is actrice, dus kan ze dit goed spelen", het klonk te echt.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #126 Gepost op: 31-01-2007, 13:57:13 »
Als Inge gezegd heeft dat ze niet verwacht had dat de desbetreffende persoon de mol is, dan lijkt mij dat het niet iemand is waarmee ze de test heeft ingevuld (Renate, Nadja..)

off ze acteert in het gesprek en ze is zelf de mol:P

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #127 Gepost op: 31-01-2007, 14:54:41 »
off ze acteert in het gesprek en ze is zelf de mol:P

 :P NOT  ::pinokkio::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #128 Gepost op: 31-01-2007, 16:08:36 »
Ik vind het een beetje flauw om zo de mol proberen te vinden.
The British are not impressed.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #129 Gepost op: 31-01-2007, 16:11:22 »
  ::ohno:: k'vind dit niet leuk om te weten eerlijk gezegd.  :\'(
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #130 Gepost op: 31-01-2007, 16:12:46 »
Leuk gevonden  ;D


Trouwens, in het jokeroverzicht staat er dat ze nog steeds 2 jokers heeft. Misschien is dat ook wel zo, maar ik denk eigenlijk niet dat ze zo lang heeft opgespaart. Misschien heeft ze ze wel ingezet, maar zagen wij dat niet  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #131 Gepost op: 31-01-2007, 16:21:44 »
Trouwens, in het jokeroverzicht staat er dat ze nog steeds 2 jokers heeft. Misschien dat ook wel zo, maar ik denk eigenlijk niet dat ze zo lang heeft opgespaart. Misschien heeft ze ze wel ingezet, maar zagen wij dat niet  :P

Zou heel goed kunnen, want van Dick hebben we ook niet gezien dat ie in aflevering 3 zijn joker inzette terwijl hij er in aflevering 4 geen meer heeft.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #132 Gepost op: 31-01-2007, 16:26:39 »
Dat komt denk ik omdat je ze lang niet altijd de test ziet "beindigen." Vaak zien we ze nu alleen even zitten
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #133 Gepost op: 31-01-2007, 17:01:48 »
Ik vind het een beetje flauw om zo de mol proberen te vinden.

Ik vertel alleen maar wat ik gehoord heb op de radio hoor, meer niet  :-\\ Ik denk overigens niet dat zij de mol is, ook niet na dit verhaal.  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 31-01-2007, 17:06:44 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #134 Gepost op: 31-01-2007, 18:12:18 »
Ik heb het ook ninet over jou, maar over Giel.
The British are not impressed.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #135 Gepost op: 31-01-2007, 18:16:19 »
Ach, ik vind het wel grappig hoor.
In feite zegt ze niet zoveel. En anders is het beetje dom van haar natuurlijk. Ze hoeft jniet zo te reageren.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #136 Gepost op: 31-01-2007, 18:21:08 »
Ik vind het een beetje flauw om zo de mol proberen te vinden.

 ::rofl:: Wat doen wij hier dan  ;)

Nee, maar ik snap je punt. Ik ben blij dat ik dit niet gehoord heb, want heb al het een en ander van Giel `s ochtends gehoord wat ik gewoon niet wil horen, waar of niet, vooral van Inge...
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #137 Gepost op: 31-01-2007, 18:31:48 »
::rofl:: Wat doen wij hier dan  ;)
In elk geval geen kandidaten bellen en ons voordoen als een redactielid en zo uitspraken proberen te ontfutselen en daar conclusies aan verbinden.
The British are not impressed.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #138 Gepost op: 31-01-2007, 18:35:01 »
Ik weet niet wie er eergisterenochtend (maandag) naar Giel Beelen geluisterd heeft (3fm), maar daar had hij Inge aan de telefoon (Giel-mobiel). Het bleek dat ze afgelopen zondag de finale uitzending hebben opgenomen, dus nu weten alle kandi's wie de mol is. Giel had Inge vrijdag ook al aan de telefoon om haar de foppen door te zeggen dat hij wist wie de mol is: REnate. Daardoor werd Inge heel boos. Dat zij van niets wist en hij dit niet zomaar mocht zeggen. Dus maandag spraken ze daarover en Giel zei: "uit jouw opmerking van vrijdag afgaande lig jij er dus uit voor de ontknoping!!" Daarop kon Inge alleen een beetje lachen, ze zei dat hij wel heel slim bezig was. Ze zei niet letterlijk ja of nee. En hij vroeg toen of zij verrast was wie de mol is en toen zei ze letterlijk: "ik had deze mol NIET verwacht, ik was echt verbaasd". Ik concludeer hier uit dat Inge NIET de mol is, ook niet de finale haalt en er dus vlug uitgaat. En ik geloof niet in het "Ze is actrice, dus kan ze dit goed spelen", het klonk te echt.
Volgens mij is Inge echt wel zo gehaaid dat ze in dit telefoongesprek wel degelijk toneelspeelt...(wie weet wist ze zelfs al dat ze gebeld zou worden) >:D
Als ze in het spel zichzelf is dan vind ik haar altijd behoorlijk theatraal alsof ze niet helemaal zichzelf is. Kan natuurlijk ook zijn dat ze altijd een beetje geacteerd overkomt dat weet ik niet precies. Maar door dit telefoontje van Giel ben ik er niet van overtuigd dat zij het niet zou kunnen zijn. Ik verdenk haar nog steeds. Wat ik ook nog opvallend vond in afl4. dat Renate en Alex maar liefst 4000 euro pakken in de buggy en Inge en Nadja slechts 1000...Verdenk Inge ervan dat ze Nadja steeds verkeerd heeft voorgelicht en vlaggetjes over het hoofd heeft gezien...(o nee dat is een bordje met stop jaja).
P.s. En Giel Beelen die is nu eenmaal FLAUW........... ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 31-01-2007, 18:37:37 door Lonneke40 »

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #139 Gepost op: 31-01-2007, 18:45:05 »

P.s. En Giel Beelen die is nu eenmaal FLAUW........... ::jaja::

 :o ::ohno:: echt niet! Toppertje in de ochtend! Maar goed smaken verschillen nou eenmaal.

Snel weer on-topic.

Ik stem voor Inge als afvaller deze week. En niet obv dit fragment, maar gewoon een gevoel. Er moet toch iemand uit...
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in