Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 232667 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 31-01-2007, 18:48:10 »
Inge is nu mijn mol  >:D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 31-01-2007, 18:52:58 »
:o ::ohno:: echt niet! Toppertje in de ochtend! Maar goed smaken verschillen nou eenmaal.

Snel weer on-topic.

Ik stem voor Inge als afvaller deze week. En niet obv dit fragment, maar gewoon een gevoel. Er moet toch iemand uit...
Ik dacht dat je Inge er al uit had gestemd vorige keer..(zou het niet doen trouwens)
En ik vind Giel ook wel leuk hoor maar soms is ie gewoon flauw.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #142 Gepost op: 1-02-2007, 00:22:21 »

P.s. En Giel Beelen die is nu eenmaal FLAUW........... ::jaja::

Helemaal mee eens ik zou um ook wel eens willen bellen om te vragen waneer hij nu eindelijk die achterlijke pet eens afzet. Heeft iemand hem wel eens zonder gezien? Volgens mij is ie zo kaal als een luis.
Oops dat is off topic ... sorry ::hypocriet::

Inge lijkt me tot nu toe niet echt de mol dus zal ze t waarschijnlijk toch wel  zijn... ik zit al alle uitzendingen fout dus waarom nu niet?

Offline saroja

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #143 Gepost op: 1-02-2007, 09:54:36 »
Inge is echt niet de mol, in afl. 4 zei karel na de veiling tegen iedereen:"Goed geboden" (uiteraard niet tegen Dick) maar tegen Renate zei hij:"Goed gewerkt". Bij de opdracht met de letters in de stad (een paar afl geleden) zei Renate tegen Menno dat ze verkeerd zaten omdat Nadja hen verkeerd had gestuurd, natuurlijk is opvallende Nadja niet de mol maar het kwam Renate wel goed uit dat Menno Nadja verdacht. Bij het inspreken van de gedachten bij de test zei Renate dat ze helemaal op Nadja ging (wie stemt er nu op Nadja?). De toon waarop ze insprak dat ze Nadja verdacht was nogal nep. Ze wist de hele route en waar het geld lag in afl. 4 uit haar hoofd maar liet om het niet teveel op te laten vallen toch nog duizend euro liggen. Ze vertelde in afl. 1 dat ze graag gehaktballen maakte, dit kan natuurlijk waar zijn maar het was vooral omdat iedereen een fout antwoord zou geven bij het filmpje van Menno. Zo kon zij jokers winnen, die de rest dan zou mislopen (denk maar aan Milouska en Geert van vorig seizoen). Absoluut zeker: Renate is de Mol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline wij2

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 1-02-2007, 10:20:45 »
Inge is echt niet de mol, in afl. 4 zei karel na de veiling tegen iedereen:"Goed geboden" (uiteraard niet tegen Dick) maar tegen Renate zei hij:"Goed gewerkt". Bij de opdracht met de letters in de stad (een paar afl geleden) zei Renate tegen Menno dat ze verkeerd zaten omdat Nadja hen verkeerd had gestuurd, natuurlijk is opvallende Nadja niet de mol maar het kwam Renate wel goed uit dat Menno Nadja verdacht. Bij het inspreken van de gedachten bij de test zei Renate dat ze helemaal op Nadja ging (wie stemt er nu op Nadja?). De toon waarop ze insprak dat ze Nadja verdacht was nogal nep. Ze wist de hele route en waar het geld lag in afl. 4 uit haar hoofd maar liet om het niet teveel op te laten vallen toch nog duizend euro liggen. Ze vertelde in afl. 1 dat ze graag gehaktballen maakte, dit kan natuurlijk waar zijn maar het was vooral omdat iedereen een fout antwoord zou geven bij het filmpje van Menno. Zo kon zij jokers winnen, die de rest dan zou mislopen (denk maar aan Milouska en Geert van vorig seizoen). Absoluut zeker: Renate is de Mol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gah dan naar renate is( niet ) de mol topic wij hebben hier niet veel aan...

Offline saroja

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #145 Gepost op: 1-02-2007, 10:25:54 »
Tuurlijk is Inge niet de mol, we hebben toch allemaal gehoord wat haar reactie was op het boekjes jatten van Paul. Niet echt de reactie van een mol hoor.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 1-02-2007, 11:15:49 »
Ik heb Inge nog niet gezien als mol maar dit...

brengt me wel aan het twijfelen.
Dat is toch geen natuurlijke manier van je hand opsteken?

Weet iemand waar ze op bood en of het tot nu toe vaker is voorgekomen?
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 1-02-2007, 13:33:38 »
Ze bood bijna overal op...
Maar niet zoals deze manier ze dee het dan op een normale manier..
maar het kan oowk zo zijn dat ze het voor de lol dee

Dus misschien is het niet echt een hint..

maar ik hou der wel in de gaten  ::vergroot::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #148 Gepost op: 1-02-2007, 19:49:45 »
Verdenk Inge ervan dat ze Nadja steeds verkeerd heeft voorgelicht en vlaggetjes over het hoofd heeft gezien...(o nee dat is een bordje met stop jaja).

Zou inderdaad kunnen ja. Weetje, niets is wat het lijkt. Ik ga voor Dick, maar ik let wel op de anderen. En Inge zou het best wel kunnen zijn, maar mijn gevoel zegt iets anders.

[/quote]P.s. En Giel Beelen die is nu eenmaal FLAUW........... ::jaja:: [/quote]

 :o Echt niet!! Hij is juist leuk! Ik begin de dag met een dansje en met een lach als ik hem gehoord heb hoor!  ::ok::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Faaz71

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #149 Gepost op: 1-02-2007, 21:02:53 »
Ik zet mijn geld op Inge. In aflevering twee zei ze na de afdaling van dat gebouw dat ze onlangs voor het eerst had geabseild. Ik vermoed dat dit was in het kader van de voorbereiding op het programma. Daarna was zij het ook die de opdracht aannnam allen te overtuigen af te dalen terwijl het duidelijk was dat iig Alex dit niet zou doen.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #150 Gepost op: 1-02-2007, 21:45:18 »
Mijn goede reservemol  :D ::jaja::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #151 Gepost op: 1-02-2007, 22:18:54 »
Ik vind haar op en top kandidaat en doet niets waar ze heel lang over na heeft gedacht ofzo. Ze is nooit verdacht in mijn optiek.

Offline Zoot

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 1-02-2007, 23:25:11 »
De muzikale hints van Schiffers FM hebben het (bijna) allemaal over 'tijd':

The Times They Are-A-Changin' van Bob Dylan ("Come writers and critics, Who prophesize with your pen, And keep your eyes wide, The chance won't come again").

Turn, Turn, Turn  van The Byrds: "A time of love, a time of hate; A time of war, a time of peace". (Gekozen door Paul, waarschijnlijk de kandidaat met de meeste kennis achteraf van de uitkomst.)

Van Blof: "En mijn horloge zegt je; Dat het tijd is voor veranderingen; Goud en zilver
Hebben mij nooit iets gebracht." Gekozen door Menno, misschien ook verwijzend naar zijn keuze voor Mol nummer 1 en Mol nummer 2? Zijn nummer 1 was Paul, die dus niet de mol is.
Nadja geloof ik was zijn nummer 2.

Alleen One van U2 kan ik niet helemaal plaatsen. "Is it getting better; Or do you feel the same; Will it make it easier on you; Now you got someone to blame". Misschien doelt Liesbeth (dit is haar muzikale hint) op het feit dat veel kandidaten Nadja kiezen als mol.

De hints gaan (expliciet of impliciet) allemaal over tijd, over het gaan en komen van seizoenen of over tijden die veranderen. Hiermee wordt wellicht verwezen naar 'Goede Tijden, Slechte Tijden', en naar Inge. (Wellicht refereert Liesbeth met One naar hun gedeelde verleden bij de soap.)


INGE IS DE MOL.

Denk ik.



Offline Naftalie

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #153 Gepost op: 2-02-2007, 10:18:54 »
Ik verdenk Inge best wel, vooral vanwege het hele molboekjes verhaal.
Eerst geeft ze haar boekje zo aan Paul en zegt vervolgens iets in de trant van "Er staat toch niks nuttigs in". De enige speler wiens boekje volledig kansloze informatie bevat is natuurlijk het boekje van de mol.
Vervolgens verliest ze de bieding om Paul maar vraagt wel aan Karel of ze haar boekje terug mag. Ze klaagt ook nog dat ze nu haar lijstjes opnieuw moet opschrijven.

In deze aflevering zien we hoe Nadja een enorme zooi papier uit het boekje van Eva scheurt en tien pagina's uit dat van Inge. Vervolgens schrijft Nadja ook nog op het briefje dat ze achterlaat dat ze niet echt veel aan de informatie had.

Ik herinner me dat Milouska ooit vertelde dat ze moeite had met wat ze in haar molboekje moest schrijven omdat zij natuurlijk de mol was en dus niet op zoek naar aanwijzingen. Dat zou dus wel verklaren waarom er zo weinig in het boekje van Inge staat.

Offline Nonje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vanaf 4 jan weer lekker mollen
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #154 Gepost op: 2-02-2007, 13:14:29 »


Alleen One van U2 kan ik niet helemaal plaatsen. "Is it getting better; Or do you feel the same; Will it make it easier on you; Now you got someone to blame". Misschien doelt Liesbeth (dit is haar muzikale hint) op het feit dat veel kandidaten Nadja kiezen als mol.


Erg goed gevonden... Maar ik denk dat One van U2 dan weer slaat op het feit dat ze alleen is, een geen vaste partner heeft...

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 2-02-2007, 15:20:47 »
Erg goed gevonden... Maar ik denk dat One van U2 dan weer slaat op het feit dat ze alleen is, een geen vaste partner heeft...

ik denk het niet. De muzikale aanwijzingen slaan op de opdrachten en niet op het prive leven van de mol.

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #156 Gepost op: 2-02-2007, 20:13:37 »
Ik twijfelde na het zien van de aflevering gisteren zeer hevig of Inge dan wel de mol is. Ze was zo fanatiek met de tonnen ophalen... zeer onmols. Maar nu lees ik dit stuk in het dagboek op wieisdemol.nl:

"En dan die vaten! Jammer dat die opdracht enigszins gelukt is, maar ik moet zeggen dat ik ze wel wat geld gun inmiddels."

En dat is dus wat ze doet. Bovendien neemt ze ook, koste wat kost, het vat met het ? mee... waarvan we nog steeds niet weten wat dat betekent, toch?

Bij alles wat ze doet heb ik hetzelfde gevoel als bij Milouska vorig jaar. Ze is oprecht, maar alleen maar zoals ze in het spel staat. Ik bedoel dus dat ze zich een rol heeft aangemeten. Inge is dus nu 100% zeker mijn mol.

Maar van een ding lig ik wakker. Nadja. Het zal toch niet echt zo zijn dat, omdat Milouska vorig jaar zo'n moeilijk te raden mol was, ze dit jaar het een stuk makkelijker hebben gemaakt? Alsjeblieft niet!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #157 Gepost op: 2-02-2007, 21:39:00 »
Waarom zou je als mol koste wat kost een verdubbelaar meenemen? Met daaraan nog een cryptische hint ook.
The British are not impressed.

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #158 Gepost op: 3-02-2007, 11:05:37 »
Omdat ze het team wel geld gunde, na die veiling van vorige week.

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #159 Gepost op: 3-02-2007, 14:45:20 »
Als je als mol zo te werk gaat vind ik dat raar. De mol moet ervoor zorgen dat de opdrachten mislukken of iig dat er zo min mogelijk geld in de pot komt. Dan gaat ze niet die ? ton meenemen omdat ze het anders zo 'zielig' vindt.