Auteur Topic: Inge is de mol!  (gelezen 232764 keer)

Offline Tolax

  • Forumlid
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #860 Gepost op: 10-03-2007, 22:55:16 »
Inge is wel de mol!

Theorie: De programmamakers houden forums etc. goed in de gaten zodat het molgeheim tot het einde bewaart blijft. Toen zij zagen dat de Inge Mol hint was ontdekt (en iedereen nu op Inge zit) hebben de programmamakers Inge naar 3FM gestuurd om ons op een verkeerd spoor te zetten .. Hoe verklaar je anders dat "geef Karel de hand" en "geef elkaar de hand" wordt gebruikt in de afleveringen? Karel weet immers niet wie de mol is .. Inge kan wel zeggen in 3FM dat het verkeerd heeft uitgepakt (weet niet precies hoe het zit) en dat het dus geen mol hint is maar dat is volgens mij enkel en alleen om ons weer op een verkeerd spoor te brengen ..

Inge is echt een goede actrice, dit heb ik gezien toen ik een tijdje GTST volgde totdat Inge uit de serie ging. Dat ze moest huilen bij het Abseilen het was allemaal zo geweldig (MOLLENTRANEN!!) en ze koos voor het aanbod terwijl ieder slim mens weet dat je niet op zo'n aanbod moet ingaan (en Inge is niet dom).

Hoe denken jullie hierover?

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #861 Gepost op: 10-03-2007, 23:34:26 »
Inge is wel de mol!

Theorie: De programmamakers houden forums etc. goed in de gaten zodat het molgeheim tot het einde bewaart blijft. Toen zij zagen dat de Inge Mol hint was ontdekt (en iedereen nu op Inge zit) hebben de programmamakers Inge naar 3FM gestuurd om ons op een verkeerd spoor te zetten .. Hoe verklaar je anders dat "geef Karel de hand" en "geef elkaar de hand" wordt gebruikt in de afleveringen? Karel weet immers niet wie de mol is .. Inge kan wel zeggen in 3FM dat het verkeerd heeft uitgepakt (weet niet precies hoe het zit) en dat het dus geen mol hint is maar dat is volgens mij enkel en alleen om ons weer op een verkeerd spoor te brengen ..

Inge is echt een goede actrice, dit heb ik gezien toen ik een tijdje GTST volgde totdat Inge uit de serie ging. Dat ze moest huilen bij het Abseilen het was allemaal zo geweldig (MOLLENTRANEN!!) en ze koos voor het aanbod terwijl ieder slim mens weet dat je niet op zo'n aanbod moet ingaan (en Inge is niet dom).

Hoe denken jullie hierover?

Uhm, heb ik Inge een tweede keer bij 3FM gemist? Kan heel goed hoor. Maar ik dacht dat het ging om Inge `s ochtends bij Giel die deed alsof ze er niet tot het einde inzat...waardoor een hoop mensen haar afschreven als mol (waaronder ik :D). Alleen was dat toen de serie...nog moest beginnen of echt net begonnen was toch?
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Roonans

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #862 Gepost op: 11-03-2007, 11:19:08 »
Lees even terug vanaf pagina 40.
Inge is deze week bij 3FM geweest.

groetjes Roan.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #863 Gepost op: 11-03-2007, 11:21:15 »
Lees even terug vanaf pagina 40.
Inge is deze week bij 3FM geweest.

groetjes Roan.

Ik kan `t topic niet meer bijhouden  ::rofl::
Dank dank :)

Edit: gelezen  ;D
« Laatst bewerkt op: 11-03-2007, 11:22:58 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #864 Gepost op: 11-03-2007, 11:41:05 »
Nu we het toch over Donald Duck hebben, dit stond in de Duckstadkrant (van 3 week geleden ofzo)



 ::tandpastasmiley::

::rofl:: ::rofl::

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #865 Gepost op: 11-03-2007, 12:47:56 »

En de mollenkenner is uiteraard ene meneer De Graaf

 8)



 ::oink::  ::rofl::, dat had ik nog niet eens gezien, zouden ze dat met opzet doen?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #866 Gepost op: 11-03-2007, 12:50:18 »
::oink::  ::rofl::, dat had ik nog niet eens gezien, zouden ze dat met opzet doen?

jup, ze pakken altijd actueel nieuws en vormen dat en de namen zo om dat het nog wel herkenbaar is, maar niet exact hetzelfde.  :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #867 Gepost op: 11-03-2007, 13:14:38 »
jup, ze pakken altijd actueel nieuws en vormen dat en de namen zo om dat het nog wel herkenbaar is, maar niet exact hetzelfde.  :P

Ik denk dat de naam 'de Graaf' in dit geval toeval is en meer slaat op 'in de grond graven'. Zie ook de voornaam 'Schepke'.

Maar terug on-topic:

Hoe is de zesde muzikale hint "De Olifant Is Grijs" van Gorki ("Als ik wil helpen is er niemand die luistert, naar mijn wijze raad. Ik spreek de waarheid, de olifant is grijs") naar Inge uit te leggen?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #868 Gepost op: 11-03-2007, 15:22:12 »
Hint 6: De Olifant Is Grijs
Als ik wil helpen is er niemand die luistert, naar mijn wijze raad.
Ik spreek de waarheid, de olifant is grijs.


Beetje ingewikkeld, dus ik hoop dat ik het duidelijk genoeg kan uitleggen.
Inge zegt tegen Nadja als zij een foto maakt van Paul: 'Niet doen joh, dat heeft geen zin'. Dit is dus 'wijze raad' om Nadja te 'helpen' bij haar opdracht, nl. van iedereen een foto maken. Als Nadja dit gelukt was, kwam er geen 5000 euro in de pot wat de Mol natuurlijk goed uitkomt.
Als Nadja te opzichtig foto's maakt, valt ze op (is ze een 'roze olifant') en mislukt haar opdracht. M.a.w. Nadja moet 'grijs' zijn ('grijze olifant'; niet opvallend) om haar opdracht te doen slagen en zo het geld uit de pot te houden.

Zie hier Heinz, de uitleg van Iris77.

Ik had het zelf uitgelegd als: "Inge stelt heel vaak dingen voor wanneer er nagedacht word over een bepaalde tactiek/oplossing. Niemand luistert op dat moment naar haar. Bij de "Ken je plaats" opdracht gaan Eva/Paul eigenwijs hun eigen gang, Eva met haar ellelange uitleg, Paul met zijn molboekje en notities over de plaatsen." In dit geval deed Inge volgens mij geen poging een balletje op te werpen. Maar zo waren er meer momenten in de gehele reeks waarbij die situatie zich aanbood.

Maargoed.. kijk maar of je hem overtuigend genoeg vind, de uitleg van Iris77. Hij is te vinden op pagina 17 van dit topic ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #869 Gepost op: 11-03-2007, 15:58:47 »
Om het nog heel even over strips te hebben maar toch ook on-topic te blijven.

Na de eerste aflevering en de HBB filmpjes ben ik m'n kast met stripboeken eens ingedoken om het album uit het filmpje van Sander eens te gaan herlezen.

Agent 327, dossier 12, De vergeten Bom.

Het grappige is dat in dat album veel bekende Nederlanders voorkomen. O.a. Tietjana en Daphne Lekkers.
Het meest opvallende is echter dat de chef van Hendrik IJzerbroot (agent327) een enorme fan blijkt te zijn van de dagelijkse soap 'slechte tijden, klote tijden'.
Verder word Hendrik ook rondgereden in een cabrio (een Smart) door de geweldige Olga Lawina.

Al met al best een handjevol hints die op Inge zouden kunnen slaan.

http://members.lycos.nl/agent327/album_12_sc.html
« Laatst bewerkt op: 11-03-2007, 16:01:12 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #870 Gepost op: 13-03-2007, 08:24:10 »
Nog 2 nachten!!!!!  ::bravo::

stepany

  • Gast
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #871 Gepost op: 13-03-2007, 08:57:19 »
Nog 2 nachten!!!!!  ::bravo::

Godzijdank,alleen komt daarna een leegte! ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #872 Gepost op: 14-03-2007, 17:08:53 »
Nog één nachtje ::rofl:: Twee weken wachten is toch wel lang. Ik weet wie de mol is maar toch blijft het spannend en leuk die laatste aflevering. ::)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #873 Gepost op: 15-03-2007, 13:45:15 »
Ik weet wie de mol is

niet waar, tenzij je een insider bent. je kunt het hooguit denken.
er komen steeds mensen naar mij toe om te vragen wie de mol is, maar moet even in het oog houden dat niets is wat het lijkt.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #874 Gepost op: 15-03-2007, 16:36:57 »
Even in arrogantiemodus  ;D

Vanavond is het zover, en weet iedereen dat Inge de Mol is  :D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #875 Gepost op: 15-03-2007, 16:57:13 »
Nee hoor iedereen valt van zijn stoel want het is toch EVA  ::pinokkio::
 >:D
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline *RIANNE*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #876 Gepost op: 15-03-2007, 17:00:45 »
Even in arrogantiemodus  ;D

Vanavond is het zover, en weet iedereen dat Inge de Mol is  :D

eeuhmm IEDEREEN????
Ik zou heel raar staan te kijken als Inge het was
Ik Hou het bij Paul of Renate ::hypocriet::
& weetje alleen al omdat de halve wereld denkt dat het Inge is zou je al denken dat ze het júist niet is

Offline mollenspeurder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #877 Gepost op: 15-03-2007, 17:02:21 »
Ik weet niet of iemand anders het al is opgevallen, maar als ik kijk naar alle foto's en ik denk aan de tip hand.
Dan dacht ik bij inge in gebarentaal te zien ik ben de mol.
Weet niet zeker hoor dus moet je me het niet kwalijk nemen als ik je op het verkeerde spoor breng.
Jon of Froukje mark my words

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #878 Gepost op: 15-03-2007, 17:04:32 »
Ik weet niet of iemand anders het al is opgevallen, maar als ik kijk naar alle foto's en ik denk aan de tip hand.
Dan dacht ik bij inge in gebarentaal te zien ik ben de mol.
Weet niet zeker hoor dus moet je me het niet kwalijk nemen als ik je op het verkeerde spoor breng.


Haha! Volgens mij zie je spoken. ;) ;D

Offline *RIANNE*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inge is (niet) de mol!
« Reactie #879 Gepost op: 15-03-2007, 17:17:06 »
Over handen gesproken...
Ik denk dat dat tè voor de hand liggend is ::rofl::