Auteur Topic: De MFD 2006: 21 mei!  (gelezen 280123 keer)

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #280 Gepost op: 2-05-2006, 11:41:53 »
Je zegt precies wat ik al een poosje dacht, Annemieke!

Groetzels Karin
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #281 Gepost op: 2-05-2006, 22:26:30 »
Daar ben ik het ook mee eens ja
Molloot sinds seizoen 4

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #282 Gepost op: 3-05-2006, 00:44:14 »
Om het eens om een andere manier te bekijken..... (ik zeg ook maar wat hoor, ik gooi maar een balletje op)... maar denk je niet dat we er later heel veel spijt van krijgen als we het niet door hebben laten gaan?
 ???
« Laatst bewerkt op: 3-05-2006, 00:46:05 door Lutek »
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #283 Gepost op: 3-05-2006, 01:35:33 »
Als ik Richard mag quoten (zie zijn site):

Citaat van: Richard Groenendijk
Zoals je wilt spelen we allemaal gewoon door, zenden we gewoon alles nog uit en blijven we in jouw naam de spirit hoog houden, hoe moeilijk dat de komende tijd ook zal zijn. Je zit voor altijd in mijn hart.

Wordt de spirit dan met betrekking tot de MFD niet ook hoog gehouden?
The British are not impressed.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #284 Gepost op: 3-05-2006, 12:14:20 »
Als er nieuws te melden valt, zal iedereen uiteraard op de hoogte gebracht worden.

Citaat
Vergeet niet dat de fans niet alleen voor de kandidaten komen, maar ook voor elkaar!
Mja, met de nadruk op OOK voor elkaar. Dus OOK voor de kandidaten. Hoeveel mensen gaan er komen als het een fandag zonder (ex)kandidaten is, maar enkel met medeforummers?
Ik ben er heel zeker van dat de opkomst dan redelijk mager zal zijn. Er zijn mensen die niet van heinde en verre komen om een andere user te zien.

Feit is ongetwijfeld dat er een pak minder mensen zullen opdagen als er geen kandidaten komen. En dat resulteert dan ook nog eens in een hoop kosten die niet gedekt kunnen worden met de 20 bezoekers die je dan krijgt. (tja het moet nu eenmaal ook van de financiële kant bekeken worden)

Wat Daedalus zegt houdt inderdaad heel veel steek. Maar eerlijk, wie komt er allemaal als er geen kandidaten komen?

En nogmaals: als we meer weten, horen jullie het ook wel. :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #285 Gepost op: 3-05-2006, 17:23:02 »
Ik kom wel al zouden er alleen forummers komen. Maar daarom is er toch ook een inschrijving? In geval van te weinig belangstelling kan je het alsnog niet door laten gaan.
The British are not impressed.

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #286 Gepost op: 3-05-2006, 19:46:39 »
Is er al een inschrijving? Waar kan dat dan? De datum staat bij mij nog steeds gereserveerd voor WIDM-dag...

Persoonlijk hoop ik dat er wel kandidaten komen, want dat is toch altijd wel heel erg leuk... Zij weten helemaal hoe Frederique heeft genoten van WIDM... Maar aan de andere kant, kan ik ook begrijpen dat ze misschien bang zijn met een confrontatie met emoties!!!

BBG
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #287 Gepost op: 3-05-2006, 20:07:28 »
De inschrijving is nog niet van start gegaan...en er is nog geen zekerheid over het doorgaan van de fandag, maar zodra er nieuws is kun je dat meteen hier lezen!

Nog even geduld alsjeblieft :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #288 Gepost op: 4-05-2006, 11:02:34 »
(ik sprak richard gister en die zei: "naar ons weten gaat het gewoon door? waarom zou het niet doorgaan?" dus ik wacht rustig de uitslag af... )
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #289 Gepost op: 4-05-2006, 11:38:25 »
(ik sprak richard gister en die zei: "naar ons weten gaat het gewoon door? waarom zou het niet doorgaan?" dus ik wacht rustig de uitslag af... )

lol
WIDM addicted....

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #290 Gepost op: 4-05-2006, 14:27:03 »
(ik sprak richard gister en die zei: "naar ons weten gaat het gewoon door? waarom zou het niet doorgaan?" dus ik wacht rustig de uitslag af... )
jij bent een kennis van Richard oid?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #291 Gepost op: 4-05-2006, 14:47:39 »
Nee hoor, ik klets altijd met hem na afloop van zijn voorstelling en ik kom hem wel eens tegen bij andermans voorstellingen.
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #292 Gepost op: 4-05-2006, 15:12:59 »
Nee hoor, ik klets altijd met hem na afloop van zijn voorstelling en ik kom hem wel eens tegen bij andermans voorstellingen.
dus hij zei dat de kandidaten in principe wel komen?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #293 Gepost op: 4-05-2006, 15:18:45 »
Hij zei iets in de trant van Naar ons weten gaat het gewoon door! Dus wie-ie daar precies mee bedoelt... Geen idee  ;) Ik neem aan de meeste kandidaten  :P
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #294 Gepost op: 6-05-2006, 16:53:36 »
De datum is dus vooralsnog 21 mei, mits het natuurlijk wordt afgelast.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #295 Gepost op: 6-05-2006, 19:03:30 »
Een speciaal nieuwsbericht voor alle WIDMfans!  ::tandpastasmiley::

Inschrijving MolFanDag van start!

6 mei 2006 - De kogel is door de kerk! De MolFanDag 2006 gaat definitief door! Zoals al eerder bekend werd gemaakt is de MolFanDag dit jaar op zondagmiddag 21 mei in De Observant in Amersfoort. Op het programma staan onder andere weer een quiz en het vragenvuur. Ook wordt er natuurlijk weer een veiling van echte mol-hebbedingen uit serie 6 van WIDM gehouden. De opbrengst daarvan gaat dit jaar naar KWF Kankerbestrijding. Verdere details over het programma worden zo snel mogelijk bekend gemaakt. De organisatie van de MolFanDag doet haar uiterste best om te zorgen dat zoveel mogelijk kandidaten, oud-kandidaten en andere insiders aanwezig zullen zijn. Binnenkort meer duidelijkheid over wie toegezegd heeft te komen. Op onze fandagpagina is inmiddels de inschrijving van start gegaan. Daar vind je ook meer details over de locatie en de wijze van betaling. We hopen jullie allemaal op 21 mei te mogen begroeten in Amersfoort! :)

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #296 Gepost op: 6-05-2006, 19:07:51 »
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb me ingeschreven!!!
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #297 Gepost op: 6-05-2006, 19:13:02 »
Hi-ha! 8)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #298 Gepost op: 6-05-2006, 19:13:48 »
heej han een vraagje, stel dat ik nog even wil wachten tot er meer info bekend is over kandi's etc, zou er dan nog genoeg plek zijn denkje?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De MFD 2006: 21 mei!
« Reactie #299 Gepost op: 6-05-2006, 19:21:44 »
Ik kan natuurlijk niet voorspellen hoe snel 't gaat met de inschrijvingen. Maar we zullen geregeld aangeven hoeveel inschrijvingen we hebben ontvangen.  :)