Auteur Topic: Dick is niet de mol!  (gelezen 87811 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #160 Gepost op: 19-01-2007, 12:50:54 »
En 3000 euro is dan ook zo veel niet, na de afgelopen 2 nederlagen.
Overigens wel frappant: hij foetert Alex wel uit omdat hij de pot (zogenaamd in zijn eentje) 12.500 euro heeft gekost, maar zegt even later dat extra geld in de pot hem niet uitmaakt, omdat je het eerst nog moet zien te winnen (oid).
The British are not impressed.

Offline LozegtDickismol

  • Forumlid
  • Dick 'kan niet zo goed kaartlezen' ;)
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #161 Gepost op: 20-01-2007, 19:43:47 »
En 3000 euro is dan ook zo veel niet, na de afgelopen 2 nederlagen.
Overigens wel frappant: hij foetert Alex wel uit omdat hij de pot (zogenaamd in zijn eentje) 12.500 euro heeft gekost, maar zegt even later dat extra geld in de pot hem niet uitmaakt, omdat je het eerst nog moet zien te winnen (oid).

Helemaal mee eens. Dit was zo'n opdracht die je als mol moet laten schieten omdat je weet dat alle kandidaten meeluisteren en er nog 2 na je lopen om je te checken. Veel beter is het in een control center o.i.d. de boel te versjteren >:D. Ik moet wel zeggen dat de regie er alles aan doet Dick uit de wind te houden. Toch kwam ook nu weer voldoende naar buiten.  ::vergroot::

Naar de boeddha toe was hij wel bewust vaag, je ziet hem op het eind bijv. zeggen dat hij links gaat terwijl hij rechtuit loopt en hij vermeldt niet dat hij een heel stuk om het gebouw heen heeft gelopen waardoor Menno totaal verkeerd aantekeningen maakte op de kaart. Dick wist toch zeker ook hoe die kaart er tot dan toe uitzag! Hij kon dat makkelijk zeggen en duidelijk maken. Maar meer risico dan dit heeft Dick niet genomen wetend dat hij werd afgeluisterd. Hij hoopte ten overstaan van de afvallers nog wel dat Menno en Paul niet zouden snappen dat ook de eennalaatste de poet kon pakken, blijkbaar had hij dat zo geprobeerd te communiceren. ::trots::

De regie was wel aan het monteren zeg... ze hebben Dick's loop speciaal erg lang gemaakt door de Menno imitaties in te monteren. Als je echter goed terugkijkt zie je dat Inge helemaal niet verder komt, Alex komt wel een eind, Renate ook. Grappig ook dat Dick op het punt waar Alex uitviel serieus zegt "ik denk dat ik daar niet moet inlopen". Nee nogal wiedes ;).

Tja, de treinopdracht, hij deed weer zoals al de hele serie: niets wanneer het toch al fout gaat. Zie Yvon maar eens terug in de afleveringen dat er nog veel kandi's rondlopen. Maar weer bleek dat Dick gewoon geen toneel kan spelen. De stoere vent werd opeens heel zenuwachtig toen Menno hem het vuur aan de schenen legde; alleen de mol maakt het niks uit dat zijn boekje gestolen wordt. De knuffelbeer zei wel heel snel dat het OK was. ::love::

Leuk dat Alex hem in de gaten heeft, daar begon het al mee, hij zei dat hij Dick nietzeggend vond. Meer als grap maar Dick was meteen in zijn wiek geschoten: betrapt! Als mol moet je ook niets zeggen want als je je verspreekt... de enige reactie die Dick kon geven was boosheid terwijl hij het ook als grapje kon opnemen. :P

Trouwens, Sander de Heer zei ook dat Dick de mol is. Als je er middenin zit heb je te veel nonsense om je heen om de mol te kunnen vinden maar zo op tv heeft hij het dit keer wel door denk ik.  :D

Greetz, Lo

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #162 Gepost op: 21-01-2007, 18:35:44 »
En 3000 euro is dan ook zo veel niet, na de afgelopen 2 nederlagen.
Overigens wel frappant: hij foetert Alex wel uit omdat hij de pot (zogenaamd in zijn eentje) 12.500 euro heeft gekost, maar zegt even later dat extra geld in de pot hem niet uitmaakt, omdat je het eerst nog moet zien te winnen (oid).


hmzzzz waar heb ik dit meer gehoord? ik heb een deja vu

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #163 Gepost op: 21-01-2007, 20:28:08 »
Ik vind Dick bovenal een top kandidaat. kan me elke week weer vermaken om zijn Haagse uitspraken. Maar de mol? Ik vraag me af of hij die rol goed zou kunnen spelen. Ik denk het niet, heb er althans niet zo'n gevoel bij.

Mocht ie straks toch de mol zijn: sjappoo, sjappoo, sjappoo  Maar ik heb hem al afgeschreven.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #164 Gepost op: 21-01-2007, 22:59:07 »
Afgeschreven heb ik hem zeker niet, maar ik vind het inderdaad wel onwaarschijnlijk dat Dick het is

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #165 Gepost op: 22-01-2007, 21:06:45 »
Ik denk ook niet dat Dick de mol is, maar zou het wel leuk vinden als het zo is. Hij staat in ieder geval laag in m'n verdachtenlijstje.
First you go backwards, but then forwards again

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #166 Gepost op: 22-01-2007, 22:47:53 »
Vlg mij zou Dick er best een leuk showtje van kunnen maken en mensen goed om te tuin kunnen leiden door zijn manier van doen. Dat is de reden dat ik hem nog niet heb afgeschreven.
Laten we jabberen.

Offline LozegtDickismol

  • Forumlid
  • Dick 'kan niet zo goed kaartlezen' ;)
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #167 Gepost op: 22-01-2007, 22:59:41 »
Hij is de mol :), maar wel leuk dat niet iedereen dat nog ziet, anders was de serie toch veel minder leuk  ::rofl::
Greetz, Lo

Offline pitta

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #168 Gepost op: 23-01-2007, 00:00:53 »
Zelfde redenering als bij Renate: Waarom zou hij als hij de mol is de goede route hebben gegeven aan Menno en Paul?Hij had makkelijk ergens verkeerd kunnen lopen, hij heeft namelijk nog een behoorlijk stuk afgelegd met veel richtingskeuzes. Dan was de kans op het slagen van de opdracht wel heel klein geworden.

(Als Nadja nou nog achter hem aan had moeten lopen, dan had hij de gok nog kunnen wagen natuurlijk ;))

Offline blomke

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #169 Gepost op: 23-01-2007, 12:37:46 »
Op het witte planbord waarop de route wordt ingetekend van de doolhof, staat rechts onderaan een olijk uit het water opspringende vis. Verwijst misschien naar Dick zijn grote hobby: vissen. Zet zich ook in voor de "the fishing dutchman" volgens zijn site.

« Laatst bewerkt op: 23-01-2007, 12:59:09 door blomke »

Offline LozegtDickismol

  • Forumlid
  • Dick 'kan niet zo goed kaartlezen' ;)
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #170 Gepost op: 23-01-2007, 14:07:13 »
Leuk gevonden  ::trots::, hij was inderdaad flink aan het inkleuren en -tekenen terwijl Menno vooral met de paden bezig was... 't wachten is het liedje "Vissen" uit 't Schaep met de 5 Pooten ;)::rofl::
Greetz, Lo

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #171 Gepost op: 23-01-2007, 18:47:58 »
Dick is nu op radio 3FM!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #172 Gepost op: 23-01-2007, 18:52:35 »
Dick gaat weer fluiten :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #173 Gepost op: 25-01-2007, 00:47:25 »
Dick gaat weer fluiten :)

Vogeltjestheorie?

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #174 Gepost op: 25-01-2007, 21:28:23 »
Tijdens de veiling dacht ik eerst van 'Dick kan ik dus wegstrepen als Mol, want anders zou hij echt wel bieden', maar toen kwam eigenlijk het besef dat hij dat helemaal niet hoefde, de rest bood al druk genoeg om de hele pot er doorheen te jagen, en hierdoor wekte hij dus weer minder argwaan.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #175 Gepost op: 25-01-2007, 21:33:56 »
Volgens mij zat hij zich ECHT op te vreten. Tis de Mol niet  :)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #176 Gepost op: 25-01-2007, 21:42:37 »
De mol had nu een kans om anoniem de pot leeg te trekken..
Dus als mol zou ik vaak mijn hand opsteken.
Niemand ziet je tog..
Dus ik denk dat ik dick kan doorkrassen
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #177 Gepost op: 25-01-2007, 21:45:50 »
Volgens mij zat hij zich ECHT op te vreten. Tis de Mol niet  :)
Inderdaad ja, hij baalde echt zo.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #178 Gepost op: 25-01-2007, 21:47:36 »
Naar aanleiding van de veiling kun je Dick wegstrepen als Mol


Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #179 Gepost op: 25-01-2007, 22:02:08 »
Daar ben ik het dus niet mee eens. Als hij nou wel de mol is, en van te voren weet dat de pot toch wel zal slinken, waarom moet je dan ook bieden? Kun je achteraf altijd zeggen dat je nergens op geboden hebt, verdenkt niemand jou en doe je je werk als mol goed! En ik kan ook wel boos spelen als ik dat zou willen hoor! Ik streep hem dus NIET weg en denk met meer zekerheid dat hij best wel eens de mol kan zijn.
I got that tunnel vision going through my  head