ik lees af en toe iets van 'Paul kan de mol niet zijn want de mol krijgt nooit een rood scherm', maar opeens schiet me te binnen dat Yvon dat ook kreeg bij de allereerste executie en dat dus eigenlijk geen reden is om hem door te strepen..(of was zij gewoon de laatste die overbleef bij de executie en werd er toen gestopt? want daar ga ik nu toch nog aan twijfelen.. 
Yvon was de laatste die overbleef (bij de 1e executie inderdaad), en omdat iedereen al groen had gehad, zou het logischerwijs zo zijn dat Yvon een rood scherm zou krijgen. Maar ook zij kreeg een groen scherm. (Angela zei toen zoiets als: 'Kom op jongens, jullie denken toch niet echt dat we nu al iemand naar huis sturen, na zo'n lange reis.)
De muzikale hint was toen 'Never say goodbye' -> Yvon zou rood krijgen, maar omdat zij de Mol was, kreeg ze dus ook groen, want: de Mol zegt 'never goodbye' (blijft altijd in het spel).
Wat mij betreft kan dit dus net zo'n soort geintje zijn geweest, dat iedereen groen heeft gekregen. En als Paul de Mol is, zegt hij natuurlijk braaf dat zijn scherm rood was.
Maar ik vraag me dan wel af: hoe was het gegaan als hij niet die 4 boekjes had weten te bemachtigen?