Auteur Topic: Mol uitgelekt volgens weblog?  (gelezen 123951 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #60 Gepost op: 7-01-2007, 10:36:25 »
Precies, zo opende ik aan het begin van ER: Strijd der Titanen ook een topic met de 'spoiler' dat Douwe gewonnen zou hebben: Friesch Dagblad: 'Douwe Popma wint Titanenstrijd' (bevat spoiler)

Dat was toen een 1 april grap  :P (wel 5 dagen te laat  :-[), waar een paar mensen ook met open ogen intrapten:

Misschien is dit net zoiets?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #61 Gepost op: 7-01-2007, 10:50:37 »
Staat dus wel groot in de Telegraaf!



Hoe stond het er dan in??? Dat het weblog doelloos het bekend had gemaakt?

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #62 Gepost op: 7-01-2007, 10:56:47 »
Staat dus wel groot in de Telegraaf!

Ach en nog geloof ik niet dat ......... de mol is !!!  ::ohno::
Niet echt groot, er staat
'Hij/zij is de mol?'
En dan een foto van diegene dus daarom wist ik het, anders had ik niet verder gelezen...

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #63 Gepost op: 7-01-2007, 10:58:20 »
Hoe stond het er dan in??? Dat het weblog doelloos het bekend had gemaakt?
Dit staat er:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De naam van de kandidaat heb ik weggehaald :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #64 Gepost op: 7-01-2007, 13:14:36 »
mensen die niet willen weten wie het is...

Moeten NIET de telegraaf kopen of erin kijken...
Want Boven het artikel Staat de foto van de kandidaat
Het staat bij die tv gids links boven
Dus kijk er even overheen   ::trots::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #65 Gepost op: 7-01-2007, 13:23:30 »
 Wauw applaus ::jaja:: voor mezelf  ::trots:: heb op geen enkele spoilerknop gedrukt wil het niet weten!!!! En dat wil wat zeggen voor een nieuwsgierig aagje die graag overal het naadje van de kous van weet. Maar ik zie dit toch echt net als een detectieve daar vertellen ze ook niet in het begin wie het heeft gedaan toch!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #66 Gepost op: 7-01-2007, 15:50:57 »
Staat dus wel groot in de Telegraaf!
Ja, er staat wel meer in de Telegraaf. Het is gewoon een veredelde Story, en die plaatst ook maar alles wat los en vast zit. Vooral wat los zit.
The British are not impressed.

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #67 Gepost op: 7-01-2007, 15:52:20 »
Ja, er staat wel meer in de Telegraaf. Het is gewoon een veredelde Story, en die plaatst ook maar alles wat los en vast zit. Vooral wat los zit.

Geluk met dit soort dingen is toch dat je `t pas zeker weet na de laatste uitzending op zich, of `t nou waar is of niet.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #68 Gepost op: 7-01-2007, 16:02:00 »
Hihi las laatst op een ander forum iemand die de telegraaf een rechtse ROEPTOETER   ::rofl::  noemde vond ik wel erg leuk en is bij ons nu DE aanduiding voor deze "krant".
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #69 Gepost op: 7-01-2007, 16:04:04 »
Was dat niet 2 jaar geleden? Met een website waarop stond dat Sander de Heer de Mol was? Heb net even in 't archief gekeken, maar kon niks vinden. Maar volgens mij hadden die mensen toen ook 'uit betrouwbare bron' dat Sander de Mol was.
Nou, onze 'Verraden door de Heer'-site was niet erg serieus bedoeld hoor :D Wel erg leuk dat er heel veel mensen de site toen wel erg serieus namen, terwijl het toch echt heel duidelijke onzin was... ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #70 Gepost op: 7-01-2007, 16:08:26 »
De Telegraaf is een bedrijf dat op grote schaal papier bedrukt en met winst verkoopt. Het verbaast me totaal niet dat de krant van Tokkie Nederland zulke berichten klakkeloos overneemt. Nu maar bidden dat RTL boulevard dit niet overneemt. Zo'n bericht woekert als een carcinoom door de wereld en dan kun je nog zo braaf niet op de spoilers klikken (zoals ik  ::hypocriet::) maar op den duur ontloop je zo'n weblog dus niet. En dat is treurig  ::ohno::.
Woosie down?

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #71 Gepost op: 7-01-2007, 16:11:39 »
De Telegraaf is een bedrijf dat op grote schaal papier bedrukt en met winst verkoopt. Het verbaast me totaal niet dat de krant van Tokkie Nederland zulke berichten klakkeloos overneemt. Nu maar bidden dat RTL boulevard dit niet overneemt. Zo'n bericht woekert als een carcinoom door de wereld en dan kun je nog zo braaf niet op de spoilers klikken (zoals ik  ::hypocriet::) maar op den duur ontloop je zo'n weblog dus niet. En dat is treurig  ::ohno::.

Maar bij Boulevard vinden ze WIDM zelf erg leuk, dus ik denk dat ze wel zullen zeggen dat als je het niet wilt weten je kunt wegzappen. Zo niet, gaan we ze leuk met zijn allen spammen, altijd fun  ::jaja::.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #72 Gepost op: 7-01-2007, 17:27:27 »
Ik denk dat we er wel heel serieus aan moeten denken dat deze WIDM serie verziekt is door een of andere gek die even loopt te lekken. Gelukkig dat ik nog geen naam weet doordat ik mij heb kunnen inhouden alles te lezen en de spoilers te bekijken. Ook de telegraaf niet gelezen. Het enigste wat ik weet is het geslacht van de mol doordat mijn moeder vertelde wat er in de Telegraaf stond. Ze zij, o dat is die man/vrouw. :\'( :\'( :\'( Hoop dat het verzindsels zijn. Het kan ook een uitgelopen gissing zijn.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #73 Gepost op: 7-01-2007, 17:35:35 »
Nee

Die van de winaar was iemand anders dan diegene die op de web log staat

En bedankt! ::ok::

Kan dit tussen de spoiler-tags?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #74 Gepost op: 7-01-2007, 19:28:42 »
Ik zeg tog niet wie het is  ???

Wrom zou het dan tussen een spoiler moeten :S
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

WorldExpress

  • Gast
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #75 Gepost op: 7-01-2007, 19:41:40 »
Ik denk dat we er wel heel serieus aan moeten denken dat deze WIDM serie verziekt is door een of andere gek die even loopt te lekken. Gelukkig dat ik nog geen naam weet doordat ik mij heb kunnen inhouden alles te lezen en de spoilers te bekijken. Ook de telegraaf niet gelezen. Het enigste wat ik weet is het geslacht van de mol doordat mijn moeder vertelde wat er in de Telegraaf stond. Ze zij, o dat is die man/vrouw. :\'( :\'( :\'( Hoop dat het verzindsels zijn. Het kan ook een uitgelopen gissing zijn.
Natuurlijk zijn het verzinsels. Waarom zou een log van dergelijke 'kwaliteit' dát nieuws nou ontvangen? Het is gewoon een zielige publiciteitsstunt.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #76 Gepost op: 7-01-2007, 20:42:21 »
Ik zeg tog niet wie het is  ???

Wrom zou het dan tussen een spoiler moeten :S

Maar ik weet wel wie die ene persoon was die zou moeten winnen, en nu weet ik ook dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #77 Gepost op: 7-01-2007, 21:40:22 »
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet onder bedwang houden ;D
Dus nou weet ik het ook, maar ik geloof het gewoon niet.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #78 Gepost op: 7-01-2007, 22:11:43 »
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet onder bedwang houden ;D
Dus nou weet ik het ook, maar ik geloof het gewoon niet.
Heb ook gekeken. ;D Het maakt het alleen maar spannender. Want is het nu waar of niet? Ik geloof het zelf niet.  8)

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol uitgelekt volgens weblog?
« Reactie #79 Gepost op: 7-01-2007, 22:17:26 »
Ik geloof het ook niet
volgens mij is dit gewoon een grap en heeft diegene gewoon de naam neergezet van degene die na de eerste aflevering er het verdachtst uitkwam. xxxxxxxxxxxxx was niet superverdacht ofzo maar misschien sprong een bepaalde actie van xxxxxxxxxxxxx er gewoon uit voor diegene en heeft hij het daarom maar zo voorgedaan alsof iemand dat gemeld heeft.
Sommige mensen hebben gewoon aandacht nodig, en dat lukt blijkbaar op deze manier.

(alhoewel ik deze persoon nog wel verdenk hoor, ik geloof alleen niet dat hij weet dat xxxxxxxxxxx het is maar het gewoon gokt en doet voorkomen alsof hij het weet)
Triomf!