Auteur Topic: Theorie: beginletters intro  (gelezen 3919 keer)

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Theorie: beginletters intro
« Gepost op: 22-02-2007, 12:14:27 »
Volgens mij is dit al een keertje eerder geprobeerd en ik weet niet wat het resultaat was, maar ik denk dat ik misschien iets heb gevonden in de introfilmpjes. (Als dit er totaal niets mee te maken heeft: mijn excuses voor dit topic dan  ::schaam:: )

In het filmpje van Inge zie je, voordat de naam Inge Iepenburg onder het plaatje verschijnt de lettercombinaties: ASDL KJFH ASDL
In het filmpje van Eva zie je: ASDL KJFH ASDL KGJK
Bij Renate is de lettercombinatie: IWDEIUHS
En bij Paul is het: ERIWUERRIUHS

Met de lettercombinaties van Renate en Paul kun je allebei het woord HUIS vormen, dus dat zou betekenen dat deze kandidaten niet de mol zijn. Eva heeft een langere combinatie dan Inge. Wat dit verder heeft te betekenen weet ik niet, het zou bijvoorbeeld kunnen staan voor K Ga Je Krijgen, in dit geval zou Eva dan de winnares zijn.

Hopelijk kunnen jullie er wat mee ^^
xx Mathijs
Kennis is macht.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Theorie: beginletters intro
« Reactie #1 Gepost op: 22-02-2007, 12:22:32 »
Zijn dat die zwemmende letters onderin het beeld?

Als dat laatste zo is, kan ik je uit de droom helpen. Daar zit al seizoenen lang niets in verstopt.

Maar waarom excuses maken als het niets is? Het is JOU opgevallen, en theoretisch zou het best iets kunnen zijn. Ware het niet dat ze dit ieder seizoen zo hebben gedaan, en er ook vaak mensen zijn geweest die zich een ongeluk hebben gezocht naar de mogelijke betekenis ervan.

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: beginletters intro
« Reactie #2 Gepost op: 22-02-2007, 12:28:47 »
Hmm dat is een beetje jammer dan :P
Maar toch leuk geprobeerd. En 't sluit aan bij m'n tunnelvisie :P
Kennis is macht.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Theorie: beginletters intro
« Reactie #3 Gepost op: 22-02-2007, 12:48:16 »
Zijn dat die zwemmende letters onderin het beeld?

Als dat laatste zo is, kan ik je uit de droom helpen. Daar zit al seizoenen lang niets in verstopt.


Dat is niet helemaal waar. In serie 3 hebben de makers er een geintje (geen hint dus) in verstopt. In sommige reeksen was 'raymondrules' en in andere 'robertisok' te lezen. Raymond Leijdekkers en Robert van Spanje verzorgden toen de online montage. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Theorie: beginletters intro
« Reactie #4 Gepost op: 22-02-2007, 12:54:35 »
Toch een beetje waar dus, maar geen verwijzing naar de mol.......

Was een van die mensen niet de latere bobdemol? In dat laatste geval zou het toch een beetje kunnen kloppen.

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: beginletters intro
« Reactie #5 Gepost op: 22-02-2007, 13:49:42 »
Ik geloof niet dat we hier iets uit kunnen halen. En als het toch zo zou zijn krijgt mathijs een snoepje van me op de fandag :p

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie: beginletters intro
« Reactie #6 Gepost op: 22-02-2007, 14:32:36 »
Moet je eerst even m'n ouders overtuigen dat ik mag, maar dat terzijde =/
Kennis is macht.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Theorie: beginletters intro
« Reactie #7 Gepost op: 22-02-2007, 19:49:21 »
Dat is niet helemaal waar. In serie 3 hebben de makers er een geintje (geen hint dus) in verstopt. In sommige reeksen was 'raymondrules' en in andere 'robertisok' te lezen. Raymond Leijdekkers en Robert van Spanje verzorgden toen de online montage. :)


Zat er niet ook "gmol" in, een verwijzing naar George?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you