Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 93653 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 3
« Reactie #60 Gepost op: 18-01-2007, 21:44:30 »
Citaat van: Duikertje1990
Nadja gaat rechtdoor !?!?!?! :o Weer zo'n irritante domme naïve actie

vanuit NEUTRAAL oogpunt?  ;)


Lastige aflevering. De eerste opdracht was erg leuk en is goed utigevoerd, slimme actie om geld te laten liggen. Goed werk van Paul, Dick en Menno. Slecht werk van Nadja en ook wel van Inge. De rest heeft naar mijn idee niet echt iets fout gedaan.

Ik vond het jammer dat Paul zo'n opdracht kreeg. Gelijk de hele groepssfeer weg. Uiteindelijk waren redelijk veel mensen toch coulant met het boekje: Inge en Dick vooral. Paul heeft het niet extreem verziekt en heeft er goed aan gedaan om ook te vertellen wat zijn bedoeling was. Maar zoals Karel zei, hij ligt nu wel zo ongeveer uit de groep. Verder is het hier, vrij letterlijk, uitstel van executie. Ik denk dat ie de volgende keer de groep alsnog moet verlaten wegens het slechte resultaat van zijn test, omdat hij denk ik zo druk is geweest met boekjes jatten dat hij niet de tijd heeft genomen om op molstreken te letten. En hij is Dick een joker verschuldigd...

Verder, waar was dat station dat ze gemist hadden voordat ze bij het eerste station kwamen dat ze opschreven?

Citaat
IDD NIKS BLAUWS GEZIEN
De weerschijning van de lichten op de stations 's nachts in de camera. Is denk ik geen hint.



^^ Ik lees : ben er 11 februari.




Zucht..ik probeer ook een reactie te plaatsen..."Tijdens het plaatsen van uw reactie zijn er 10 andere reacties geplaatst..."
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 3
« Reactie #61 Gepost op: 18-01-2007, 21:45:53 »
de site van WIDM zegt dat paul eruit is:(

en dat stukje 'papier' met die letters..
ik zou dan zeggen 11 februari..
er staat UIT DE GROEP. dus dat de groep not amused is. Nie dat hij uit het spel ligt
Molloot sinds seizoen 4

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 3
« Reactie #62 Gepost op: 18-01-2007, 21:46:47 »
vanuit NEUTRAAL oogpunt?  ;)


Lastige aflevering. De eerste opdracht was erg leuk en is goed utigevoerd, slimme actie om geld te laten liggen. Goed werk van Paul, Dick en Menno. Slecht werk van Nadja en ook wel van Inge. De rest heeft naar mijn idee niet echt iets fout gedaan.

Ik vond het jammer dat Paul zo'n opdracht kreeg. Gelijk de hele groepssfeer weg. Uiteindelijk waren redelijk veel mensen toch coulant met het boekje: Inge en Dick vooral. Paul heeft het niet extreem verziekt en heeft er goed aan gedaan om ook te vertellen wat zijn bedoeling was. Maar zoals Karel zei, hij ligt nu wel zo ongeveer uit de groep. Verder is het hier, vrij letterlijk, uitstel van executie. Ik denk dat ie de volgende keer de groep alsnog moet verlaten wegens het slechte resultaat van zijn test, omdat hij denk ik zo druk is geweest met boekjes jatten dat hij niet de tijd heeft genomen om op molstreken te letten. En hij is Dick een joker verschuldigd...

Verder, waar was dat station dat ze gemist hadden voordat ze bij het eerste station kwamen dat ze opschreven?
De weerschijning van de lichten op de stations 's nachts in de camera. Is denk ik geen hint.



^^ Ik lees : ben er 11 februari.




Zucht..ik probeer ook een reactie te plaatsen..."Tijdens het plaatsen van uw reactie zijn er 10 andere reacties geplaatst..."
Nou ja, dat dan misschien niet  ;) Maar de rest toch wel  :) Heb niks gezegd over wat ik van Paul z;n acties vond.

En irritante melding he, soms moet je 4x op die knop rammen voordat het gepost wordt
Molloot sinds seizoen 4

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 3
« Reactie #63 Gepost op: 18-01-2007, 21:46:59 »
er staat UIT DE GROEP. dus dat de groep not amused is. Nie dat hij uit het spel ligt
Op wieisdemol.nl staat paul in het rood!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #64 Gepost op: 18-01-2007, 21:47:49 »
Op wieisdemol.nl staat paul in het rood!
:o :o :o :o

Offline Rienie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #65 Gepost op: 18-01-2007, 21:47:54 »
jah.. maar waarom maken ze hem dan overal rood? ???

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #66 Gepost op: 18-01-2007, 21:48:46 »
Op TV knipperde hij toch echt :P
The sun came up and reality set in.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 3
« Reactie #67 Gepost op: 18-01-2007, 21:49:14 »
Die eerste opdracht vond ik het onwijs leuk  ::ok::

De tweede eigenlijk ook wel, en ik vind de opdracht van Paul ook wel leuk. Lekker tweedracht zaaien in de groep. Het moet niet té gezellig worden natuurlijk  >:D

Ik heb alleen nog steeds geen idee wie de mol is...  :-\\
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 3
« Reactie #68 Gepost op: 18-01-2007, 21:49:26 »
Tinuzzz waar heb je eigenlijk die hint vandaan?
.nl
Molloot sinds seizoen 4

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 3
« Reactie #69 Gepost op: 18-01-2007, 21:49:40 »
Op TV knipperde hij toch echt :P

Misschien omdat hij er maar tijdelijk nog in zit? Gewoon voor spek en bonen? :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #70 Gepost op: 18-01-2007, 21:50:14 »
ik snapte er in eerste instantie niks van, paul heeft zijn opdracht voltooid en is dus weer terug in het spel.
maar bij de groepsfoto knippert hij. wat dus betekent dat het nog NIET duidelijk is of hij weg is of niet.
zal inderdaad de cliffhanger wel zijn!

voor nu is paul mijn mol niet meer, want als hij de mol is, zou hij die 4 boekjes wel MOETEN jatten en dat is inderdaad, een vrijwel onmogelijke taak.
maar als hij de mol wel is, zouden ze het aanbod van karel niet uit kunnen zenden en dan is hij gewoon 'een kandidaat die boekjes jat'. (ophef alom, maar dan had dat niks te maken met dat aanbod).
en dan zouden ze nog iets anders kunnen verzinnen, waardoor hij alsnog in het spel blijft.

Offline sparkmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ok, at this point, you're abusing sarcasm....
WIDM Pool?!
« Reactie #71 Gepost op: 18-01-2007, 21:50:29 »
Maar uuhhh... wat betekent dit nou voor de WIDM pool?! Ik had gestemd dat Paul eruit ging, maar hij is er niet uit maar hij is er ook niet in. hij, uhm, knippert...
En de molsite zélf vindt wel dat hij eruit is.


Captain, can I have money for a slinky dress?

Offline Vyper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Momfer is de mol!
Re: Aflevering 3
« Reactie #72 Gepost op: 18-01-2007, 21:51:05 »
Paul heeft een rood scherm gehad. Hij is dus niet de Mol.

Offline majornono

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #73 Gepost op: 18-01-2007, 21:51:26 »
ik weet niet wat de kandidaten voor bordje hebben gelezen op dat eerste station, maar het was iig niet de naam van het station.

Hier de timetable:
http://www.railway.co.th/English/Time_HTML.asp

Volgens mij hadden ze de trein van 21:05 uit Ayutthaya. Het eerste station daarna is idd Lopburi

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #74 Gepost op: 18-01-2007, 21:51:49 »
Misschien omdat hij er maar tijdelijk nog in zit? Gewoon voor spek en bonen? :P

Nee,
in zijn dagboekstukje staat, of heeft de mole ven het spel verlaten, om nog meer onrust te zaaien.

maja, ik ga eigelijk toch wel voor paul  ::hypocriet::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #75 Gepost op: 18-01-2007, 21:52:22 »
Paul heeft een rood scherm gehad. Hij is dus niet de Mol.
Dat denk ik inderdaad ook

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #76 Gepost op: 18-01-2007, 21:53:33 »
paul is absoluut niet de mol. Hij had ook niet 4 mollenboekjes kunnen hebben, de mol zal nooit in zo een situatie komen. En er is al een afvallersgesprek met hem gevoerd + het afvallersstukje op de site.

Offline Rienie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #77 Gepost op: 18-01-2007, 21:53:35 »
Paul heeft een rood scherm gehad. Hij is dus niet de Mol.


kunnen ze gemanipuleerd hebben..

Citaat
Mol: Is die opdracht nu gelukt of niet?
Is Paul nu een afvaller? Is Paul voorgoed uit het spel? Of komt hij terug?
Misschien heeft de mol het spel wel even verlaten. Gewoon om even nog meer twijfel te zaaien…

*heeft hoop*

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #78 Gepost op: 18-01-2007, 21:53:48 »
Waarom kan ik dit topic niet bekijken?

Er staat dat ik onvoldoende rechten heb :(

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #79 Gepost op: 18-01-2007, 21:53:54 »
Dat denk ik inderdaad ook

Dat heeft toch niemand gezien? Hij verklaarde het zelf aan Karel en kan dus liegen. Wie weet heeft iedereen wel een groen scherm gehad. Het is handig gemonteerd en dus weer erg lastig....