Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 93647 keer)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 3
« Reactie #280 Gepost op: 25-01-2007, 16:09:05 »
Heb het ook gehoord. Kende het nummer wel, maar kan niet op de titel/artiest komen  >:D >:D

--> Money doesn't matter van Prince --> zal slaan op bieden op sleutel van Karel?

Uiteraard kan ie niet zeggen als ie eruit gaat of niet. Riskeert aardige boete dan
« Laatst bewerkt op: 25-01-2007, 16:16:25 door molmark »
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #281 Gepost op: 25-01-2007, 16:16:15 »
Heb het ook gehoord. Kende het nummer wel, maar kan niet op de titel/artiest komen  >:D >:D

Uiteraard kan ie niet zeggen als ie eruit gaat of niet. Riskeert aardige boete dan.

nee dat snap ik  :P

kan ik nu niet tegen dat ik niet weet wie dat dat was die dat liedje zong ::hypocriet::

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Aflevering 3
« Reactie #282 Gepost op: 25-01-2007, 16:17:04 »
nee dat snap ik  :P

kan ik nu niet tegen dat ik niet weet wie dat dat was die dat liedje zong ::hypocriet::

Money don't matter tonight van Prince
Met dank aan Limone!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #283 Gepost op: 25-01-2007, 17:07:47 »
Money don't matter tonight van Prince
Met dank aan Limone!

::hypocriet:: Wie is de eerste die dit als hint ziet?

Dagenlang al volg ik dit topic zonder zelf een post erin te gooien, dus bij deze dan... Qua tempelopdracht zakte mijn Renate-verdachtheid wat, al kan zo'n mol natuurlijk niet elke opdracht overduidelijk verdacht zijn. Nadja en Inge vond ik ook heel verdacht, en die redenen zijn al honderd keer eerder in dit topic genoemd. Dan hebben we nog Eva - mijn broertje en ik waren het er over eens dat het wel érg logisch is dat rechttoe naar de tempel in zo'n 'puzzel' waarschijnlijk verkeerd is. Eva was dus ook verdacht. Dat Dick het zo góed deed, kan ook verdacht zijn...

Goed dan, daarna de 'opdracht' van de computerschermpjes... Er is vast wel een rede dat het op deze manier is gedaan. Waarom zouden ze bij WidM zonder echte rede iemand in het spel willen houden? In het verleden is het ook wel eens gebeurd dat mensen in het spel konden blijven, maar dan toch nog onder andere omstandigheden dan deze... Het spel is pas net begonnen en dit vond ik een beetje een weggevertje. Ik weet het eigenlijk niet precies, maar ik vind het toch een beetje... raar. Waarom net nu?

Dan de treinopdracht... Verdacht is zo'n beetje iedereen met deze opdracht. Renate en Alex (toch?) schreven de verkeerde namen op, maar als je naar het dagboek van de mol kijkt, hoeft dit niet meteen te betekenen dat die twee ook meteen het meest verdacht zijn.

Ik heb al zin in vanavond! ::jaja::

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #284 Gepost op: 25-01-2007, 17:14:34 »
De aflevering nogeens goed doorgenomen en er valt me iets op.
Als Menno de route gaat lopen bij de tempelopdracht, staat er op een gegeven moment een bordje.
Dit bordje zie je na de ontvangst van de 600,00 en als hij linksaf het trappetje opgaat.
Dit bordje is niet in beeld als Dick de route loopt en na de 600,00 het trappetje oploopt.
Vind ik zeer opvallend.
Wie kan ontcijferen wat er op dat bordje staat ?

Offline Amanda

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #285 Gepost op: 25-01-2007, 18:18:44 »
Wat me nu opvalt..als Dick door dat veld loopt bij die tempels..
Dan zegt hij, er staat nu een man tussen 2 zuilen met een envelop in zijn zak. maar mijn gevoel zegt dat ik er niet naartoe moet.
menno: ja dat zou op zich kunnen want we moeten nog veel geld verzamelen. Dus je zou best die kant op kunnen gaan
dick: nee ik doe het niet, ik besluit om rechtdoor te lopen
menno: *begint over totaal wat anders te praten over hoe het parcours er uit zien en hoe hij nu ten opzichte van de tempel staat...*

Vreemd..
menno wilde dus eigelijk dat dick fout liep..

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #286 Gepost op: 25-01-2007, 18:55:06 »
Er is vast wel een rede dat het op deze manier is gedaan. Waarom zouden ze bij WidM zonder echte rede iemand in het spel willen houden? In het verleden is het ook wel eens gebeurd dat mensen in het spel konden blijven, maar dan toch nog onder andere omstandigheden dan deze... Het spel is pas net begonnen en dit vond ik een beetje een weggevertje. Ik weet het eigenlijk niet precies, maar ik vind het toch een beetje... raar. Waarom net nu?

Ik betwijfel eigenlijk dat je daar zoveel achter moet zoeken. Er moet iemand ooit een keer in het spel blijven, anders hebben ze, met dit aantal afleveringen, uiteindelijk te weinig mensen in de finale. Waarom net nu? Misschien waren de tickets voor de nachttrein zo duur dat ze het zonde vonden gelijk iemand naar huis te sturen  ;)
Waarom dook Richard ineens op in aflevering 4? Waarom was Gijs ineens een Mystery Guest? Daar waren toch niet echt duidelijke redenen voor aan te wijzen?

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Aflevering 3
« Reactie #287 Gepost op: 25-01-2007, 19:19:44 »
Waarom was Gijs ineens een Mystery Guest? Daar waren toch niet echt duidelijke redenen voor aan te wijzen?

In het jaar van Gijs was Roeland Fernhout (klopt de naam... :-[?) afgevallen doordat hij ziek was...maar verder ben ik `t met je eens hoor. Ze doen meestal zoiets met een kandidaat.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #288 Gepost op: 25-01-2007, 19:31:44 »
In het jaar van Gijs was Roeland Fernhout (klopt de naam... :-[?) afgevallen doordat hij ziek was...maar verder ben ik `t met je eens hoor. Ze doen meestal zoiets met een kandidaat.

Klopt ja, dat is waar ook! (Roeland Fernhout is de naam inderdaad). Maar hebben ze dat echt ingelast, omdat Roeland afgevallen was? Oh ja, dat moet natuurlijk wel! In die serie viel de eerste aflevering al niemand af.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #289 Gepost op: 25-01-2007, 19:33:25 »
Klopt ja, dat is waar ook! (Roeland Fernhout is de naam inderdaad). Maar hebben ze dat echt ingelast, omdat Roeland afgevallen was? Oh ja, dat moet natuurlijk wel! In die serie viel de eerste aflevering al niemand af.
Zou kunnen, maar Gijs was de eerste afvaller en die had theoretisch gezien dan al in het vliegtuig naar Nederland moeten zitten.
Of Roeland had al eerder problemen met zijn gezondheid en dat ze misschien Gijs achter de hand hebben gehouden om zijn plaats in te nemen.
The sun came up and reality set in.