Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 54507 keer)

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #40 Gepost op: 25-01-2007, 21:41:37 »
Wat mij betreft is Dick absoluut NIET de Mol. De Mol biedt natuurlijk uitbundig bij deze opdracht.  ::ok:: voor Dick! Of de Mol molt bij de buggy-opdracht? Nah, de Mol weet toch dat het geld er wel weer uit gaat.


dat dacht ik ook..máár als Dick de mol wel is (waar ik echt niet vanuit ga, maar dat terzijde) dan hoefde hij eigenlijk niet te mollen, hij merkte al snel genoeg dat de pot door de anderen ook wel leegraakte

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #41 Gepost op: 25-01-2007, 21:42:01 »
molboekjes die zomaar rondvliegen, jokers overal, geld wat zomaar uit de pot kan, rode schermen wat niet rood is, nee... wat mij betreft mag het wel ff iets minder allemaal.

Hier ben ik het mee eens. Elke aflevering moet nu spectaculair zijn en dat werkt soms niet. Begrijp me niet verkeerd, ik geniet nog steeds ontzettend van dit prachtige programma, maar de tijd dat WIDM echt mysterieus en spannend was (Schotland bijv.) en een ingelaste executie echt een verrassing was is voorbij.

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 4
« Reactie #42 Gepost op: 25-01-2007, 21:42:37 »
Echt jammer dat Menno weg is.Ik hoop dat Dick wint!! Ik gun het hem echt. echt klasse die man!! Paul of nadja is de mol. howel renate en inge ook verdacht zijn. Alex en Eva zijn het niet denk ik. die hebeb samen lekker liggen roddelen en hebben een pact denk ik.

voor het eerst weet ik het echt niet meer. misschien help de muzikale hint van morgen mij!

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #43 Gepost op: 25-01-2007, 21:43:37 »
ik weet niet zo goed waar ik het moet posten, maar ik vind het wel opvallen dat elke week de vraag de mol is een man/vrouw met vrouw wordt beantwoord. Door wie is niet duidelijk te zien(kan gemonteerd zijn) misschien helpen ze ons toch een beetje
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #44 Gepost op: 25-01-2007, 21:43:56 »
De rol van de mol is duidelijk: het bieden op gang brengen/houden.

Precies, dus ik streep Dick en Paul nu definitief door. De rest kan 't alemaal nog zijn, want iedereen heeft geboden (en 't werd door de manier van monteren niet echt duidelijk wie de prijzen aan 't opdrijven was). Wat iedereen wel of niet gedaan heeft in de afleveringen hiervoor kunnen we allemaal vergeten, want 't blijkt nu dat 't helemaal niet uitmaakte hoeveel geld er in de pot zat. Dus we kunnen eik gewoon helemaal opnieuw beginnen vanaf nu. Dus was ik ga doen is denk ik alle verdachte handelingen tot nu toe uit m'n hoofd zetten en weer helemaal blanco de vijfde aflevering ingaan.  ::jaja::

Offline Your_Conscience

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #45 Gepost op: 25-01-2007, 21:44:36 »
Hmm. Ik vrees dat ik het met Lautjuh eens moet zijn. De veiling was duidelijk over de top.

Voor mij is Renate met stip naar plaats 1 gestegen. Niet alleen deed ze de eerste opdracht perfect, zoveel mogelijk geld ophalen. Ook heb ik het idee dat ze tijdens de veiling het meest de veiling heeft zitten opjagen en uiteindelijk met niets naar huis gaat. Vervolgens beweert ze bij hoog en laag dat ze het belachelijk vindt dat er zoveel geboden is terwijl ze zelf net zo goed hier aan mee heeft gedaan. Kan iemand verifieren of ze daadwerkelijk alleen op de jokers heeft geboden, zoals ze zelf beweerde? Dat ze verder niets verdient maakt haar natuurlijk niks uit, ze heeft ze immers toch niets nodig. Paar shots later stapt iedereen chagarijnig uit de bus behalve Renate, die er duidelijk plezier in heeft.

Ow ja nog een ding, verder viel mij op dat Renate als enige kwaad was over de verloting van de vrijstelling. Door hier enorm op aan te dringen maakt ze zichzelf minder verdacht...  

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #46 Gepost op: 25-01-2007, 21:46:30 »
Beter nu vetrekken dan aan het einde er weer achterkomen dat je er weer naast zat.
Bij de veiling vielen vooral hij,Renate,Inge & Nadja op. Het verbaasde mij dat Renate en Menno niks hadden,omdat het leek Menno vlak voor Inge bood voor de 4 jokers,maar die 4 gingen uit eindelijk naar Eva en ook Renate won niks,want die gingen naar Nadja en dat terwijl ik het idee had dat Renate op alles mee deed en zeker met de 10 jokers. Dick had gewoon voor het hotel kunnen bieden,maar als schijtrechter heeft hij een oog voor overzicht en heeft bewust gekozen om niet mee te bieden omdat hij dat wil behouden. De 3 vond ik wel mollig van hem,ik denk dat hij weet of vermoed dat hij niet bang hoefd te zijn voor Nadja of hij denkt juist dat zij de mol is en als hij die vrijstelling niet kan krijgen of zozeker is dat hij zij de mol is,dan maar de molof hij is het zelf.  Renate was het omgekeerd van Inge,Inge leek er voor te schamen dat ze zoveel bood op de jokers en Renate juist weer niet. Inge werd verraden door te veel antosjamme en dus dat ze rood werd.

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #47 Gepost op: 25-01-2007, 21:47:01 »
Er had best een derde opdracht bijgepast.

Ik vond het juist erg leuk dat je nu wat meer te zien kreeg van de sfeer in de groep. Hoe men met elkaar omgaat buiten de opdrachten om. Daar werd in de vorige afleveringen nauwelijk aandacht aan besteed.

Wederom een bizarre aflevering  ::ok:: Jammer dat Menno eruit is, ik vond hem de leukste kandidaat, ookal verdacht ik hem ook wel als mol.
Nu weet ik het zeker: het is Renate of Alex!!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #48 Gepost op: 25-01-2007, 21:47:40 »
ik ben echt wle een beetje teleurgesteld!

vond de veiling gewoon niet leuk, en het lag voor de hand dat de pot leeg zou gaan!

de mol heeft 3 afleveringen lang NIKS hoeven doen, want die wist vantevoren al dat de pot leeg zou gaan!
die 3 afleveringen hadden er niet hoeven zijn.
de mol heeft niks hoeven doen.
dit past niet bepaald binnen het format, dacht ik zo!

Niet zo negatief joh! Tuurlijk wist de mol niet dat de pot leeg zou gaan...Als er allemaal Dick Jolletjes hadden gestaan had er helemaal geen geld uit de pot gegaan!!! Ik denk dat de mol er baat bij had niet meteen te bieden maar wel zorgen dat he bod steeds hoger wordt!! Snap niet dat je het een teleurstelling vond.Ik hoor wel meer geklaag maar dit is toch gewoon leuk. Maar goed het is misschien ook gewoon een kwestie van smaak.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2007, 22:04:47 door lonneke14 »

Offline wij2

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #49 Gepost op: 25-01-2007, 21:48:39 »
Bij vrienden van een andere forum staat er misschien een soort van lomed op een mouw van paul bij excexutie duss als mss iemand dat goewd kan bekijken ,, alvast bedankt ;D

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 4
« Reactie #50 Gepost op: 25-01-2007, 21:50:38 »
De Mol wist dat deze opdracht stond te gebeuren, vanaf het begin al, dat betekent dat ie zich mss stil heeft gehouden en nu pas écht begint;D

Verder vond ik vooral de kandidaten teleurstellend...behalve Dick. Al hun zuurverdiende geld weg, vooral vanwege die jokers.

Alhoewel ik het idee had dat Karel gewoon net zo lang door was gegaan tot de pot leeg was, misschien had ie nog wel meer items te veilen maar is ie daar niet eens aan toe gekomen!
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #51 Gepost op: 25-01-2007, 21:51:00 »
Bij vrienden van een andere forum staat er misschien een soort van lomed op een mouw van paul bij excexutie duss als mss iemand dat goewd kan bekijken ,, alvast bedankt ;D

Er werd inderdaad een close-up genomen van Nadja, met op de voorgrond een stukje van Paul z'n mouw. Dat viel mij ook al op, wie heeft er een screenshot? :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #52 Gepost op: 25-01-2007, 21:54:15 »
Ik denk toch Dick. Het bedenken van de truc om Nadja de vrijstelling te geven (dus het getal dat zij zegt is het winnende getal) bedenk je niet binnen 20 sec. Daarbij moeten menno en Dick er dan nog samen uitkomen aan wie ze de joker geven. Nee, volgens mij is dat van te voren door de mol bedacht. Ik zat op Menno, NU OP DICK! DICK JOL (rijmt ook op) IS DE MOL!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #53 Gepost op: 25-01-2007, 21:58:04 »
Alhoewel ik het idee had dat Karel gewoon net zo lang door was gegaan tot de pot leeg was, misschien had ie nog wel meer items te veilen maar is ie daar niet eens aan toe gekomen!

Was dan ook gebeurd,maar Karel zij van tevoren dat ze 12.300 euro hadden.
Alleen ging er al 150 & 50 af voordat er ook maar geboden was bij die ene joker,de pot bleef dus gewoon aflopen wat je ook bood. Als er dus niks was geboden,had wel per product minimaal 150-50 afgegaan.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2007, 22:01:05 door Pierce_Brosnan »

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 4
« Reactie #54 Gepost op: 25-01-2007, 21:58:34 »
Er werd inderdaad een close-up genomen van Nadja, met op de voorgrond een stukje van Paul z'n mouw. Dat viel mij ook al op, wie heeft er een screenshot? :)
J - E - M - O - D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #55 Gepost op: 25-01-2007, 21:59:50 »
je mod??

Daar kan ik niet echt een zin van maken,,

En ze zullen van paul niet zo snel een hint maken voor de mensen thuis

tis denk ik vals alarm:P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #56 Gepost op: 25-01-2007, 22:00:35 »
De J omgedraaid geeft de L, dus dit kan best een hint zijn. ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #57 Gepost op: 25-01-2007, 22:01:26 »
Ik denk toch Dick. Het bedenken van de truc om Nadja de vrijstelling te geven (dus het getal dat zij zegt is het winnende getal) bedenk je niet binnen 20 sec. Daarbij moeten menno en Dick er dan nog samen uitkomen aan wie ze de joker geven. Nee, volgens mij is dat van te voren door de mol bedacht. Ik zat op Menno, NU OP DICK! DICK JOL (rijmt ook op) IS DE MOL!

Hoezo? Al is Dick de mol dan kan hij toch nooit weten welk getal nadja gaat zeggen?? Of begrijp ik je redenering verkeerd?

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #58 Gepost op: 25-01-2007, 22:01:53 »
Daarbij moeten menno en Dick er dan nog samen uitkomen aan wie ze de joker geven. Nee, volgens mij is dat van te voren door de mol bedacht. Ik zat op Menno, NU OP DICK! DICK JOL (rijmt ook op) IS DE MOL!

Wat voor baat heeft de mol erbij om een vrijstelling aan Nadja te vergeven???? ???

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #59 Gepost op: 25-01-2007, 22:02:12 »
De J omgedraaid geeft de L, dus dit kan best een hint zijn. ::oink::

En als je tussen die twee letters een O zet :o

Sorry ik moest deze flauwe opmerking ff maken ::)