Auteur Topic: Volgorde test maken afl 1 is volgorde van afvallen-theorie  (gelezen 18010 keer)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgorde test maken afl 1 is volgorde van afvallen-theorie
« Reactie #40 Gepost op: 13-02-2007, 00:40:09 »
De afvallerstheorieën in dit topic voorspelden dat Paul of Eva eruit zou gaan in aflevering 6. Maar we zagen allemaal Dick vertrekken in die aflevering. De theorieën waren dus fout.
Maar ik geef de moed niet op en lanceer gewoon een nieuwe afvallerstheorie! 8)



De theorie is gebaseerd op de volgorde die te zien was in de executie van aflevering 3 waarin Paul buiten beeld een rood scherm kreeg. De volgorde daar was: Nadja, Renate, Menno, Dick, Eva, Alex, Inge en Paul. Opvallend is dat na Menno de persoon drie plaatsen naar rechts afviel (Alex) en meteen daarna de persoon rechts van Menno (Dick) Als dit patroon wordt herhaald dan is Inge de volgende en komen Paul, Nadja en Renate in de finale. Als dit klopt dan hebben we op de Molhunt in Huizen de afvallers van afleveringen 5-9 gezien.

Deze theorie voorspelt dat Inge in aflevering 7 afvalt.
Ik ben benieuwd of deze theorie klopt! :D

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgorde test maken afl 1 is volgorde van afvallen-theorie
« Reactie #41 Gepost op: 13-02-2007, 13:45:34 »
Interessant bedacht, maar wel een beetje vergezocht denk ik. Waarschijnlijk zijn er zo nog wel meer patronen te vinden, waarmee je een ander afvalpatroon zal voorspellen, en daar zal er altijd wel 1 van kloppen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Volgorde test maken afl 1 is volgorde van afvallen-theorie
« Reactie #42 Gepost op: 13-02-2007, 16:00:27 »
De afvallerstheorieën in dit topic voorspelden dat Paul of Eva eruit zou gaan in aflevering 6. Maar we zagen allemaal Dick vertrekken in die aflevering. De theorieën waren dus fout.

Ik dacht dat er ook een was die wel voorspelde dat Dick zou vertrekken, daar was ik als Dickmoller nog negatief over  ::niet-ok::. Dus de 999999 theorie is out? Tja mijn regenboogtheorie  ::regenboog:: klopt ook niet meer nu Dick weg is. Het blijkt allemaal te makkelijk te zijn want Nadja is t gewoon  8) al is m'n stille hoop nog op Paul gevestigd (kans 0,00001%). ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Volgorde test maken afl 1 is volgorde van afvallen-theorie
« Reactie #43 Gepost op: 13-02-2007, 18:53:08 »
... al is m'n stille hoop nog op Paul gevestigd (kans 0,00001%). ::joehoe::

Och, er is nog een vergezochte theorie die naar Paul verwijst hoor... Zie topic over Paul, ergens halverwege pagina 12. (weet niet hoe ik dat hier moet linken)... maar geef de moed nog niet op.

 ::)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgorde test maken afl 1 is volgorde van afvallen-theorie
« Reactie #44 Gepost op: 18-02-2007, 00:54:26 »
Deze theorie voorspelt dat Inge in aflevering 7 afvalt.
::ohno:: Dus ook de afvallerstheorie die ik voor aflevering 7 voorstelde, klopte niet :-\\

Ik heb de moed nog niet helemaal opgegeven en probeer het nog 1 keer. Dit is de laatste kans want na aflevering 8 komt de finale...

De laatste twee afvallers, Dick en Nadja, komen na elkaar in de eerste test:



Als die rijtje zo verder gaat, dan is Inge de volgende afvaller.

Maar in de eerste executie volgen Dick en Nadja ook op elkaar:



Nu ziet het ernaar uit dat Eva er in aflevering 8 uit zal gaan (ik vraag me af waarom Paul hier niet bij staat).

Als we verder zoeken dan komen we het duo Dick en Nadja ook tegen in de test van aflevering 5:



Hoe bestaat het: dit rijtje voorspelt het vertrek van Renate.

En nu komt de belangrijkste stap: we hebben nu theorieën die voor aflevering 8 als afvaller Eva, Inge en Renate voorspellen. Maar alle theorieën die in dit topic werden voorgesteld waren fout. Dus deze theorieën zijn waarschijnlijk ook fout. Omdat er maar vier kandidaten over zijn, kunnen we maar 1 conclusie trekken:
Deze combinatietheorie voorspelt dat Paul in aflevering 8 naar huis wordt gestuurd ::vergroot::

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgorde test maken afl 1 is volgorde van afvallen-theorie
« Reactie #45 Gepost op: 18-02-2007, 12:11:29 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Hou het er maar gewoon op dat Sander de mol is :P

Welnee, Karel is de mol  ::vergroot:: ::pinokkio:: :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Volgorde test maken afl 1 is volgorde van afvallen-theorie
« Reactie #46 Gepost op: 19-02-2007, 01:26:43 »
Dit gaat idd helemaal nergens meer over
Molloot sinds seizoen 4