Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 113166 keer)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Aflevering 8
« Reactie #360 Gepost op: 27-02-2007, 16:30:55 »
Ik vond dat ze het juist wel leuk deed. Ze koos steeds vragen en opmerkingen uit waar ik spontaan "ja" of "nee" op zou zeggen. In dit voorbeeld:
"Leuk jurkje heb je aan." "ja, hè?"

Goh, D**N, draag jij regelmatig jurkjes dan??

 ::rofl::
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Aflevering 8
« Reactie #361 Gepost op: 27-02-2007, 17:47:58 »
Goh, D**N, draag jij regelmatig jurkjes dan??

 ::rofl::
Ja.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 8
« Reactie #362 Gepost op: 28-02-2007, 06:45:21 »
Juist wél.. Zolang jij degene bent die de vragen stelt heb je het spel onder controle. Zo gauw de andere ook Ja/Nee vragen terug gaat stellen gaat het mis. Dat blijkt ook wel.
Neen, ik ben het hier niet mee eens.
Stel dat Renate onder het vragensalvo aan het begin van Eva zich had versproken, en ja of neen had gezegd, dan kon Eva zelfs gewoon vertrekken zonder het bordje met torren ooit maar te zien.
Een Mol neemt dergelijk risico als dat van Eva nooit. Zoveel vragen stellen aan renateR
Renate is dus zeker de Mol niet en Eva dus ook niet.
Enkel Inge blijft over, want Paul dat kan gewoon niet meer.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #363 Gepost op: 28-02-2007, 08:06:46 »
In de derde Belgische Mol werd de finale ook met vier gespeeld. Zo speciaal is dat toch niet?
:-\\ Inge viel toch net af voor de finale?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #364 Gepost op: 28-02-2007, 08:16:07 »
Stel dat Renate onder het vragensalvo aan het begin van Eva zich had versproken, en ja of neen had gezegd, dan kon Eva zelfs gewoon vertrekken zonder het bordje met torren ooit maar te zien.
Een Mol neemt dergelijk risico als dat van Eva nooit. Zoveel vragen stellen aan renateR
Renate is dus zeker de Mol niet en Eva dus ook niet.

Maar stel dat Eva de Mol is: dan was het toch niet erg geweest als Renate het spelletje verloren had? Renate had vast geen 2 torren opgegeten, aan haar gezicht te zien. Natuurlijk kwam het beter uit dat Eva verloor, zo kon ze haar heldenactie uitvoeren, maar als ze gewonnen had was dat voor de pot vanuit de Mol gezien vast geen probleem geweest.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 8
« Reactie #365 Gepost op: 28-02-2007, 08:52:03 »
Maar stel dat Eva de Mol is: dan was het toch niet erg geweest als Renate het spelletje verloren had? Renate had vast geen 2 torren opgegeten, aan haar gezicht te zien. Natuurlijk kwam het beter uit dat Eva verloor, zo kon ze haar heldenactie uitvoeren, maar als ze gewonnen had was dat voor de pot vanuit de Mol gezien vast geen probleem geweest.
Als Eva verloren had, dan had ze totaal geen Mol-actie kunnen uitvoeren.
Zeer slecht gespeeld dus.
... and never underestimate the power of a bitchy girl (sorry hoor Renate, ik vind je persoonlijk wel lief). Ik vermoed dat Renate zelfs de enige in het gezelschap is die in staat was de torren op te eten.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #366 Gepost op: 28-02-2007, 10:50:22 »
Er is mj iets opgevallen...

Als Inge in die mollenkamer zit dan kijkt ze naar die mappen...
Dan zegt Renate :"Ze durft het niet".
Dan loopt inge lachend terug naar het bed..
MAAR dan kijkt ze de camera in...
Alsof ze weet dat ze gefilmt wordt  ???
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #367 Gepost op: 28-02-2007, 11:17:45 »
:-\\ Inge viel toch net af voor de finale?

Er werd wel degelijk een finale met vier gespeeld: Marc, Stijn, Inge en Sandra. Ik geloof dat ze bij de executie van de voorlaatste aflevering de keuze kregen om met vier de finale te spelen in ruil voor het geld dat ze die dag verdiend hadden (of iets dergelijks). De groep verkoos om in te gaan op dit voorstel.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #368 Gepost op: 28-02-2007, 11:56:00 »
Was het maar vast morgenavond...zucht :D
Hoewel ik zeker denk te weten dat het Inge is, blijft het toch spannend.
Klopt het dat op 8 maart WIDM moet wijken voor sport? In de gids staat wel gewoon WIDM aangegeven... ???

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #369 Gepost op: 28-02-2007, 11:58:18 »
Was het maar vast morgenavond...zucht :D
Hoewel ik zeker denk te weten dat het Inge is, blijft het toch spannend.
Klopt het dat op 8 maart WIDM moet wijken voor sport? In de gids staat wel gewoon WIDM aangegeven... ???

jah kijk maar bij dat topic van dat widm nie doorgaat op 8 maart...

Staat een plaatje met de gids..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 8
« Reactie #370 Gepost op: 28-02-2007, 19:14:48 »
Als Eva verloren had, dan had ze totaal geen Mol-actie kunnen uitvoeren.
Zeer slecht gespeeld dus.
... and never underestimate the power of a bitchy girl (sorry hoor Renate, ik vind je persoonlijk wel lief). Ik vermoed dat Renate zelfs de enige in het gezelschap is die in staat was de torren op te eten.

Ik zie haar daartoe ook wel in staat.. Eerst met de kleine beginnen, om alvast aan de smaak te wennen (hmmm, zou dat het heerlijke vrouwtje zijn? vlgs mij nam Eva eerst de grootste), en dan in 1 keer door het mannetje veroberen...

 ;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 8
« Reactie #371 Gepost op: 28-02-2007, 19:48:20 »
Dat was de vraag van hoeveel schietschijven er op die buggy zaten, het waren er maar 2, sluit niet uit dat inge de mol is maar die vraag had hij fout beantwoord(hij zei 3)



er zitten wel degelijk 3 schietschijven op de buggy. 2 acherop9 daar mikt alex op) en 1 boven op ( voor eva) dus 3 in totaal

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 8
« Reactie #372 Gepost op: 28-02-2007, 19:52:19 »


er zitten wel degelijk 3 schietschijven op de buggy. 2 acherop9 daar mikt alex op) en 1 boven op ( voor eva) dus 3 in totaal

Precies. En daarmee miste Eva een prima molactie. Als ze direct vanuit vliegtuig met verfbommen op buggy had gemikt, nog raak voor anderen het geld bijeen hadden, dan....

Dat verklaart misschien waarom Inge graag wou vliegen. Was een perfecte molpositie geweest.

Eva deed heel pacifistisch door niet te willen schieten, maar ondertussen wel verfBOMMEN werpen..

Enfin, dit hoorde eigenlijk in een andere aflevering-topic, maar deze is nu zo lekker actueel...


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 8
« Reactie #373 Gepost op: 28-02-2007, 19:55:57 »
dr is ook nog geen 3duizend x gezegd dat er geen 2 maar 3 schietschijven opzitten
dennis for mole !

Offline whiej

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #374 Gepost op: 28-02-2007, 23:17:24 »
ik zat gister 'gotcha' te kijken en daarin werd renate voor de gek gehouden en daarna moest zij een ander voor de gek houden. ze kon echt best goed toneelspelen en ze begon ook zo te huilen... duzz... kunnen die tranen best nep zijn geweest tijdens de abseil opdracht.. hoort eigenlijk niet bij aflevering 8 maar wou ff melden dat ze dus best een goede actrice is

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 8
« Reactie #375 Gepost op: 1-03-2007, 04:58:39 »
Hierbij wil ik duidelijk stellen dat Renate niets, maar dan ook niets, met Gotcha heeft.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 8
« Reactie #376 Gepost op: 1-03-2007, 11:23:32 »
mollentranen, zoals gezegd .... ( oh wacht ff, ze is de mol niet )
nouja, tis zeker een goede actrice !
dennis for mole !

Offline Zaz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #377 Gepost op: 1-03-2007, 13:33:02 »
Heb zin in vanavond....ben alleen bang dat we er niet wijzer van zullen worden!!

 ;)
Wie heeft er op mijn kop gepoept? vraagt de Mol......

Offline willem29

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alex is leuk !
Re: Aflevering 8
« Reactie #378 Gepost op: 1-03-2007, 14:03:40 »
Heb zin in vanavond....ben alleen bang dat we er niet wijzer van zullen worden!!

 ;)

Ik ook Zaz... Ik breng weer een lekker gebakje voor je mee vanavond.

Tot straks ;-)
 ::zwaai::

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Aflevering 8
« Reactie #379 Gepost op: 1-03-2007, 14:04:31 »
Heb zin in vanavond....ben alleen bang dat we er niet wijzer van zullen worden!!

 ;)

Tja...dat denk ik dus ook.... ::)