Auteur Topic: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.  (gelezen 43876 keer)

Offline Ricardo3941

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #100 Gepost op: 1-03-2007, 14:53:51 »
Ik neem aan dat Mol-productieteam ook dit forum leest. Dus vanavnd wordt de groepsfoto niet getoond/gecensureerd. Of de handenactie nu wel of niet klopt. Als hij klopt, dan volgt de 'L' pas over 2 werken bij de laatste aflevering.

Waarom ik Inge nog steeds verdenk? Omdat ik de andere 3 niet verdenk. In aflopende volgorde:
1. Eva haalt 5000 Euro in de pot met de foto opdracht, dat is ca. 1/3 van de pot. Dit was best te mollen geweest
2. Paul haalt 3000 Euro in de pot, die ook te mollen zou zijn geweest.
3. Renate redt de opdracht met "geef elkaar de hand"

Inge heeft nog geen enkele opdracht 'gered'

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #101 Gepost op: 1-03-2007, 15:33:45 »
ze lezen dit forum niet ( iig zeiden ze op de molhunt van niet )
en dan nog maar een x

eva moest de fotoopdracht redden, en dit was niet te mollen geweest. ( zoals zo mooi beschreven in het dagboek van de mol, lees maar eens )
in de eerste plaats omdat ze daarmee reteverdacht zou worden, en in de 2e plaats zodat ze mooi wast credits kon verdienen. want zoals al zovaak gezegd, ook de mol wint geld voor de pot, om het daarna weer eruit te halen
dennis for mole !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #102 Gepost op: 1-03-2007, 15:58:31 »
Ik neem aan dat Mol-productieteam ook dit forum leest. Dus vanavnd wordt de groepsfoto niet getoond/gecensureerd.


Nou dat denk ik zeker niet. We missen alleen nog de laatste letter dus het bewijs is al geleverd en het valt wel heel erg op als men het nu zou weglaten. Ze gaan echt niet meer editten adhv forums hoor.

Ik ben het wel eens met je lijstje

1. Eva haalt 5000 Euro in de pot met de foto opdracht, dat is ca. 1/3 van de pot.

Dit was easy te mollen geweest. Echt de mol's worst nightmare dus je kan Eva meteen doorhalen als mol.

2. Paul haalt 3000 Euro in de pot, die ook te mollen zou zijn geweest.

Klopt, maar ik heb van hem ook nog helemaal niets molligs gezien, dit itt. de rest.

3. Renate redt de opdracht met "geef elkaar de hand"

Plus ze scoort wel heel erg veel geld de laatste afleveringen, als je dat optelt kom je ook wel op 5000.


Inge is erg knap, die staat nog op 0,0!!! ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #103 Gepost op: 1-03-2007, 16:38:48 »
ze lezen dit forum niet ( iig zeiden ze op de molhunt van niet )
Wat best grappig is, gezien de posts van Anton Jongstra in het topic over de molhunt :P

Ik neem aan dat Mol-productieteam ook dit forum leest. Dus vanavnd wordt de groepsfoto niet getoond/gecensureerd. Of de handenactie nu wel of niet klopt. Als hij klopt, dan volgt de 'L' pas over 2 werken bij de laatste aflevering.
Ik denk niet dat het zo makkelijk is om een bestaande montage te gaan herbewerken alleen om een hint weg te halen. Bovendien: als we geen groepsfoto zien weten we toch ook genoeg? :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #104 Gepost op: 1-03-2007, 16:41:28 »
tsja, ik weet niet wie die anton jongstra is :p ... ik hoorde karel en jp zeggen dat ze het forum niet lazen . mja jp is de coach van de kandidaten en karel presentator, niet de mensen van het productie team .. dus je hebt ongetwijfeld gelijk :)
dennis for mole !

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #105 Gepost op: 1-03-2007, 17:20:03 »
ik heb net toch maar even op internet opgezocht hoe je de letter L uitbeeld in gebarentaal
En hij moet zoals ik dacht... gewoon de letter L maken met duim en wijsvinger..
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #106 Gepost op: 1-03-2007, 19:23:00 »
ik heb net toch maar even op internet opgezocht hoe je de letter L uitbeeld in gebarentaal
En hij moet zoals ik dacht... gewoon de letter L maken met duim en wijsvinger..

En hoe maak je de P?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #107 Gepost op: 1-03-2007, 19:52:02 »
The British are not impressed.

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #108 Gepost op: 1-03-2007, 23:35:58 »
Wat is dat met Cora Bora en de Titanic  ??? ???
Mollen in Japan...

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #109 Gepost op: 1-03-2007, 23:38:52 »
Wat is dat met Cora Bora en de Titanic  ??? ???

hahaha nou vooral Dopey en de Titanic..maar misschien moet je haar daar niet meer aan herinneren ;) Had in ieder geval met de Mol 4(?) te maken, die met Elise..en hints die iets met de Titanic te maken zouden hebben, zodat de hele geschiedenis, bouw, passagierslijst van het schip werden opgezocht om daar iets uit te halen..wat dus niet zo bleek te zijn.. ::rofl::

Offline zoë nicky

  • Forumlid
  • ik heb een steen verlegd, in een rivier op aarde
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #110 Gepost op: 1-03-2007, 23:54:45 »
tsja , vind het niet erg als inge de mol blijkt te zijn. is ze het niet ? ook prima, ik vind wel dat wij niet zoveel moeten zeiken, mocht ze het wel zijn :) wij willen dat ze er meer hints in stoppen ( hebben we vorig jaar wel aangegeven ) en dan doen ze dat, is het nog niet goed !
anyway, ik ben tevreden

Helemaal mee eens!  ::jaja:: ::bravo::

Maar ook ik zou helemaal in een deuk liggen als Inge dit gewoon als kandidaat zelf heeft lopen verzinnen, thuis op de bank!

Offline Mrieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Luv Joe
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #111 Gepost op: 2-03-2007, 18:21:12 »
Wat voor iets zal ze over 2 weken uitbeelden???

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #112 Gepost op: 2-03-2007, 18:44:08 »
Niks, haar taak zit er dan al op.
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #113 Gepost op: 2-03-2007, 20:33:29 »
Wat voor iets zal ze over 2 weken uitbeelden???

Ik denk: "niet"


 ::oink::

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #114 Gepost op: 2-03-2007, 22:10:33 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #115 Gepost op: 2-03-2007, 23:00:20 »
Wat voor iets zal ze over 2 weken uitbeelden???

Een vraagteken,... denk daar maar eens over na.

En ook hierover.

Aan het begin van de laatste aflevering zitten ze met z'n vieren aan tafel te eten.

Ze vragen zich af wat er gaat gebeuren de volgende dag, met de test en de finale.
Op een gegeven moment hoor je Inge zeggen:
"want Niets is wat het lijkt,...."

Vervolgens zegt Renate heel plagend en cynisch:

"Ach nee,....."

en maakt vervolgens een heel erg nadrukkelijk handgebaar, zie screenshot.

Met een beetje fantasie kan je hieruit concluderen dat:

A) Renate Inge doorgeeft met haar handgebaren.

B) De handgebaren zitten al vanaf het begin in de serie en zijn er bewust ingestopt, dit betekent dus dat ze vele groepsfoto's hebben moeten maken waarin iedereen telkens met het juiste gebaar op de foto staat.

C) Inge heeft al in een eerder stadium aan de groep gezegd deze grap te gaan uithalen (en maar zien hoever ze dan komt).

Dat het een grap is van Inge is ook nog steeds niet helemaal uitgesloten vind ik, hoewel wel bijna hoor (maar we moeten nog twee weken).
In 2003 deed Inge mee aan Bobo's in the bush. Van 1 van haar medekandidaten, Peggy Jane, is bekend dat ze de gebarentaal beheerst. Het is niet ondenkbaar dat Inge tijdens het contact daar met Peggy op het idee is gekomen.

 
edit: kleinere foto.
 
« Laatst bewerkt op: 2-03-2007, 23:03:27 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #116 Gepost op: 2-03-2007, 23:03:21 »
Een hele duidelijke L

 ::vergroot::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #117 Gepost op: 3-03-2007, 02:16:47 »
De eerste echt duidelijke hint, dat vond ik het abseilen. Zij zet 2500 euro in om 10.000 te kunnen winnen, maar het resultaat is dat ook die 2500 euro, die zonder verdere aktie in de knip waren, eveneens verloren zijn gegaan. Dus een mollenactie ter waarde van 10.000 euro. Niet mis in 1 aflevering.

Hooguit een mollenactie van 2500 euro want Inge heeft geen 10.000 uit de pot verspeeld.
Plus, ze kon nooit 100% zeker zijn dat Alex echt niet zo gaan, kijk naar Eva die ging uiteindelijk ook, in dat geval was het een juist erg slechte "mollenstreek" geweest.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #118 Gepost op: 3-03-2007, 08:54:42 »
Hooguit een mollenactie van 2500 euro want Inge heeft geen 10.000 uit de pot verspeeld.
Plus, ze kon nooit 100% zeker zijn dat Alex echt niet zo gaan, kijk naar Eva die ging uiteindelijk ook, in dat geval was het een juist erg slechte "mollenstreek" geweest.

Ik denk dat Inge hier onderschat wordt. Wat zij heeft gedaan is psychologisch erg knap geweest. Van Liesbeth hoorden we later dat Renate al in een vroeg stadium had aangegeven niets met hoge gebouwen en springen of bungelen te zullen doen. Dit moet Inge geweten hebben. Bovendien zag ze (met haar 49 jaar levenservaring) dat Alex echt heel erg bang was. Om er definitief zeker van te zijn dat Alex en Renate niet zullen gaan zegt ze met bevende stem deze woorden: "Het is helemaal niet eng. Je bent je op geen enkele manier bewust van de hoogte". Ze legt heel sterk de nadruk op die laatste woorden; ENG en HOOGTE, die nagalmen in de oren van diegenen die "elkaar vonden in angstige treurnis". Neen, Inge heeft de pot bij deze 10.000 euro gekost door de touwtjes helemaal in handen te hebben tijdens die opdracht. Châpeau.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2007, 08:58:59 door Michmol »
Woosie down?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het kan ook anders,.. Inge is NIET de mol.
« Reactie #119 Gepost op: 3-03-2007, 10:54:53 »

Inge is erg knap, die staat nog op 0,0!!! ::bravo::
Ik kom op aantoonbaar -15000. Plus het bedrag dat ze heeft gespeneerd aan het bieden op Paul.


Iedereen telt de abseil-opdracht als 2500 euro. Maar dat is niet waar. Want er stond op dat moment weliswaar 2500 euro. Niets doen, dat zou 2500 euro opleveren. Het verviervoudigen zou 10.000 op kunnen leveren. Was de opdracht geslaagd, dan waren die 10.000 in de knip, nu helemaal niets. Inge ging de uitdaging aan.