Auteur Topic: Muzikale hint 5  (gelezen 15929 keer)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #40 Gepost op: 3-02-2008, 17:56:01 »
Dit nummer is van de band Golden Earring.
Op het avro forum heeft iemand ontdekt dat earring een anagram is voor Regina R(omeijn).

Dat kan geen toeval zijn toch? Maar het hoeft niet per se te betekenen dat ze de mol s, eerder dat ze misschien de winnar is, volgens mij. Als je de tekst opvat als: ik heb altijd geweten dat er een mol (liar) nodig was om te overleven (winnen). It's gonna happen in the future (het einde dus,wanneer iemand wint)

Ja en 'Golden' omdat ze blond haar heeft! En Earring (oorbel) omdat ze een vrouw en die dragen doorgaans net iets vaker oorbellen dan mannen.

Regina zal dan inderdaad denk ik de winnares zijn. Goede hint annebeth!
« Laatst bewerkt op: 3-02-2008, 18:02:32 door Lola-aapje »

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #41 Gepost op: 3-02-2008, 17:57:11 »
Wow, die vind ik erg goed gevonden  ::ok::
Laten we jabberen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #42 Gepost op: 4-02-2008, 00:13:06 »
Maar wat ik als 2e goede optie zou vinden is misschien het feit dat om het spel te kunnen winnen, je goed moet liegen (bluffen bij het pokeren volgende week! en diegene die volgende week hierdoor dus wint of de mol of de winnaar is van 2008!!!) ::vergroot::
Maar de muzikale hints slaan op de afgelopen aflevering, niet voor de volgende. Althans, dat zou ik erg flauw vinden, hoe kan je mensen nu een week de hint laten toepassen op wat ze weten terwijl ze het nog niet weten?
The British are not impressed.

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #43 Gepost op: 5-02-2008, 15:48:44 »
Dat klopt niet. Het fragment luidt:

I always knew it would take a liar
In this brave new world to survive
It's gonna happen in the future


Kan dit op Edo slaan: I (Edo) always knew it would take a liar(Joris die liegt over zijn "mol zijn")
In this brave new world to survive (Joris die het tot de finale schopt, misschien zelfs wint)
It's gonna happen in the future (Edo die zijn ultieme molaktie nog moet uitvoeren)

Edo wordt (vooral hier op het forum) totaal afgeschreven als mol, maar ik schrap hem nog niet van mijn lijstje hoor!
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #44 Gepost op: 5-02-2008, 16:50:28 »
Kan dit op Edo slaan: I (Edo) always knew it would take a liar(Joris die liegt over zijn "mol zijn")
In this brave new world to survive (Joris die het tot de finale schopt, misschien zelfs wint)
It's gonna happen in the future (Edo die zijn ultieme molaktie nog moet uitvoeren)

Edo wordt (vooral hier op het forum) totaal afgeschreven als mol, maar ik schrap hem nog niet van mijn lijstje hoor!
en waarom moet dit op Edo slaan ??????
Jouw uitleg kan op iedereen op Joris na slaan
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #45 Gepost op: 5-02-2008, 17:22:53 »
Tunnelvisie ;D
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #46 Gepost op: 7-02-2008, 21:57:33 »
Woah, de oplossing is wel gegeven denk ik zo:
Citaat
I always knew it would take a liar, in this brave new world to survive”. De albumhoes van de cd ‘Cut’ waar ‘Future’ op staat bestaat uit donkere lucht en een ruitenboer! In de introfilmpjes van WIDM zie je Joris grijpen naar een hartenboer. Hier is Joris de mol níet, omdat de kaart doormidden is geknipt. “It’s gonna happen in the future, it didn’t happen in the past”: Joris is er deze aflevering nog niet uitgegaan, maar volgende aflevering wel? 
En het antwoord daarop was dus volmondig ja. Goed werk (H)(Y)
Kennis is macht.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #47 Gepost op: 7-02-2008, 22:00:59 »
Ik denk ook dat dit een aanwijzing is dat Joris niet de mol is. Hij kreeg een rood scherm:  I always knew it would take a liar in this brave new world to survive, hij loog dus -test foutief maken- om door te kunnen. Toen zei hij 'dat is de laatste keer dat ik die zie'. Ik denk dat hij het had moeten afkloppen; het gaat namelijk in de 'future' wel degelijk gebeuren; It's gonna happen in the future.

Ik denk ook dat de redactie ons deze hint wil geven om ons van Joris af te halen.

Goed gezien toen al!

Ja en 'Golden' omdat ze blond haar heeft! En Earring (oorbel) omdat ze een vrouw en die dragen doorgaans net iets vaker oorbellen dan mannen.

Regina zal dan inderdaad denk ik de winnares zijn. Goede hint annebeth!

Hopelijk komt die van mij nu ook uit, heb de pool erop veranderd!  ;)

Nu had Dennis een shirt met creature erop, muzikale hint 6: What's that coming over the hill, is it a monster? is it monster?  ;)
« Laatst bewerkt op: 7-02-2008, 23:03:22 door Lola-aapje »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #48 Gepost op: 7-02-2008, 22:08:24 »
Ik denk vast iets met "Double or nothing".
The British are not impressed.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #49 Gepost op: 20-02-2008, 12:14:28 »
Achteraf lijkt deze hint me duidelijk:
"I allways knew it would take a liar, in this brave world to survive. It's gonna happen in the future."

Dit gaat over Patrick: hij heeft meerdere keren gelogen en mede daardoor als eerste een Topito weten te veroveren. Twee afleveringen na deze hint 'overleeft' hij :)
Ja toch?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #50 Gepost op: 20-02-2008, 12:55:29 »
Dit gaat over Patrick: hij heeft meerdere keren gelogen

Regina heeft ook al een paar keer gelogen. Eén keer dat ze haar jokers in had geleverd, terwijl ze er later nog gewoon 3 had. En ook over de vrijstelling die ze gekocht had :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #51 Gepost op: 20-02-2008, 13:21:13 »
Wie liegt er niet als kandidaat?  ::oink::

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Muzikale hint 5
« Reactie #52 Gepost op: 20-02-2008, 13:48:37 »
Regina heeft ook al een paar keer gelogen. Eén keer dat ze haar jokers in had geleverd, terwijl ze er later nog gewoon 3 had. En ook over de vrijstelling die ze gekocht had :)

Dat is waar, maar dat was niet in de toekomst en de vrijstelling raakte ze weer kwijt.
@Kabouter, ja, iedereen liegt wel ongeveer inderdaad, maar niet om rechtstreeks te overleven (wat Patrick wel heeft gedaan) :)