Auteur Topic: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM  (gelezen 43691 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #160 Gepost op: 25-03-2008, 20:27:56 »
We verwijten je niks hoor ;).
Het is (van mijn kant iig) als grapje bedoelt ;)
Maar ik zal er voortaan mee op houden. Had niet door dat je het echt zat was ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #161 Gepost op: 25-03-2008, 20:39:29 »
Ik heb het vragenvuur maar half meegemaakt natuurlijk, maar volgens mij zat de grap niet zozeer in het feit dat er veel vragen van annebeth bij zaten, maar dat het antwoord op de eerste door annebeth gestelde vraag was "Ja, het is allemaal waar, we hebben ook expres op die dag een maansverduistering laten plaatsvinden".
The British are not impressed.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #162 Gepost op: 25-03-2008, 20:41:25 »
@Vieffan: gelukkig maar :) Op zich ben ik het niet zat als het als grapje bedoeld is, maar ik kreeg echt het idee dat mensen het niet leuk vonden van mij uit.

@Deadalus: ja, daar moest ik ook super om lachen  ::rofl:: Maar je moet toegeven, die maansverduistering was wel mooi meegenomen ;)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #163 Gepost op: 25-03-2008, 21:00:57 »
@Vieffan: gelukkig maar :) Op zich ben ik het niet zat als het als grapje bedoeld is, maar ik kreeg echt het idee dat mensen het niet leuk vonden van mij uit.

Ik vond het niet erg hoor dat al jou vragen erbij zaten :o . Vind het juist hilarisch :P  ::rofl::  Der zaten veel goeie vragen bij  ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #164 Gepost op: 25-03-2008, 23:49:41 »
Fijn :)
(Behalve dan die kistvraag, want die had ik gepost voor aflevering 10, waarin het antwoord al werd gegeven ;))

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #165 Gepost op: 26-03-2008, 11:07:42 »
::diepe diepe zucht:: nog 1 keer dan maar: Het ging om de vragen en niet om wie ze stelde. Volgend jaar zullen we het regeltje waar iemand zijn nick in kan vullen achterwege laten. Wat een gez**k om niks  ::niet-ok::

Zullen we het hier nou weer over de inzamelactie voor Yvonisdemol hebben ?
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #166 Gepost op: 26-03-2008, 14:24:54 »
Goed idee!!
Yvonisdemol, heb je inmiddels bijna alles binnen? Lijkt me wel een grappig gezicht op je rekeningafschrift!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #167 Gepost op: 26-03-2008, 16:58:00 »
Sinds mijn bericht van 19 maart met de lijst is alleen Sprien nog binnengekomen. Verder geen andere overboeking van 1 euro. Maar het maakt niet uit, ik heb mijn verzameling oude computerspelletjes grotendeels verkocht en heb daar zelf 40 euro voor gevangen. Dus m.a.w. meerdere betalingen zijn ook niet meer nodig om binnen te komen ;) En Annebeth, je had wel je nickname vermeldt hoor! :)

Wat mij betreft kan het topic dicht. @Vieffan: je zegt dat je naam niet voor komt in de lijst die ik postte op 19 maart. Sindsdien is er geen andere betaling binnengekomen met 1 euro behalve die van Sprien. Dus als ik nog straks 1 euro betalingen binnen krijg stuur ik ze linea recta retour afzender. Het verschil is namelijk al opgelost. Maar ik waardeer je gebaar wel, daar niet van. Het is alleen niet meer nodig. Vandaar.

Lijst met binnengekomen betalingen:

Duikertje
Stephany
Kabouter
the Shagster
>>Tommie<<
Heinz
Seraphina
Vveerraak
Mirtjee
Nîcky
Sneakiej
Bodejos
Annebeth
Sprien

En verder een aantal zonder vermelding van een nickname op het forum hier. Dus dat wordt voor mij lastig te achterhalen met een achternaam.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Elke andere betaling die toch nog binnen sijpelt met als kenmerk: 1 euro en met een vermelding naar dit topic of mijn nickname of naar dit forum zal ik retour afzender sturen. Dus nogmaals: hartstikke bedankt allemaal dat jullie bereid waren mee te helpen, in het bijzonder the shagster en firesphere!  ::bravo:: ::ok:: En onthoud: je ontloopt een traktatie en korting op de volgende MFD als je niet aanwezig bent  ::jaja::  ::vergroot::

En verder kan dit topic dus dicht, anders krijg je alleen maar een vermeerdering van soortgelijke berichten de laatste pagina  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 26-03-2008, 17:05:53 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #168 Gepost op: 26-03-2008, 17:05:54 »
we moeten toch ergens over door blijven gaan nu WIDM niet meer is  :D :\'(

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #169 Gepost op: 26-03-2008, 17:09:29 »
we moeten toch ergens over door blijven gaan nu WIDM niet meer is  :D :\'(

Das waar. Maar daarom heeft de WIDM crew waarschijnlijk WIDM Junior bedacht. Als zoethouderje voor de molfanaten. Of niet natuurlijk, moet je Teun op de MFD volgend jaar maar weer vragen  ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #170 Gepost op: 26-03-2008, 20:01:46 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Heb je rekening nummer ff onherkenbaar gemaakt ;). Maar dit staat er bij mijn afschriften. Als het goed is moet het dus gewoon aankomen :).
En ik sta erop dat je mijn euro houd ::jaja::
 

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #171 Gepost op: 26-03-2008, 20:35:30 »
Heb je rekening nummer ff onherkenbaar gemaakt ;). Maar dit staat er bij mijn afschriften. Als het goed is moet het dus gewoon aankomen :).
En ik sta erop dat je mijn euro houd ::jaja::

Dan moeten jullie dit maar even via pm verder afhandelen ::) Topic gaat nu op slot :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.