Auteur Topic: [Kandidaat] Dunya  (gelezen 33740 keer)

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #60 Gepost op: 28-01-2008, 01:18:42 »
Dunya komt in haar eentje terug in het hotel, sluipt eerst haar kamer (met de wekker) in en zet de tijd een stukje verder terug: tijd verloren.

Ze kan natuurlijk ook naar haar kamer geslopen zijn om de wekker een stukje vóóruit te zetten: extra tijd voor de opdracht.

Goede jacht!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #61 Gepost op: 28-01-2008, 11:04:31 »
Als je de mol bent ga je toch  geen extra tijd maken  ::oink::

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #62 Gepost op: 28-01-2008, 11:39:54 »
Als kandidaat wel, het is ook een argument vóór de stelling: Dunya is de mol NIET.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #63 Gepost op: 28-01-2008, 11:42:47 »
oke,

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #64 Gepost op: 28-01-2008, 18:28:20 »
Maar dat is tegen de regels, en aangezien het allemaal gefilmd wordt zal ze dat niet gedaan hebben :P

Het zou uiteraard tegen de regels zijn. Maar als de mol de wekker achteruit zou zetten, dus minder tijd voor de opdracht, wordt dat gezien als een geniale mollenstreek. Dus mij lijkt dat kandidaten in dit geval ook negatief mogen mollen, dus zorgen dat er meer tijd over blijft voor de opdracht. Denk alleen dat dit niet gebeurd is.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #65 Gepost op: 28-01-2008, 22:28:10 »
Mijn Dunya-tunneltheorie:

Feit: Dunya loopt met Dennis naar buiten om het bandje in de auto te gaan beluisteren. Nadat dit gebeurd is komt ze met het idee Dennis achter te laten om te checken of er nog meer op de andere kant van het bandje staat. Vervolgens zien we haar Dennis verdacht maken bij de rest van de kandidaten ("Ja rustig, hij is gewoon nog even achter gebleven om te luisteren. Alleen.").

Theorie: Dunya moet van Dennis af. Alle kandidaten zitten in de kamer met de foto's. Dunya komt in haar eentje terug in het hotel, sluipt eerst haar kamer (met de wekker) in en zet de tijd een stukje verder terug: tijd verloren. Vervolgens gaat ze naar de andere kandidaten en maakt Dennis verdacht. Alles kost veel tijd.

Even later zien we Dunya goed haar best doen bij de foto. Ze weet dat er toch al te weinig tijd is en zegt vlak voor het einde van de wekker dat de foto's niet goed liggen, maar andersom moeten. Dit is in de uitzending echter zo gemonteerd dat het lijkt alsof ze dat al vrij gauw zegt!

Conclusie: Dunya is de mol, en ik heb een tunnelvisie ;D

Wat dunya ook had kunnen doen, toen ze Dennis achterliet met het bandje is doen alsof ze rende naar de andere kandidaten toe, maar zodra ze uit beeld was heel rustig aan doen, gewoon rustig lopen, totdat ze Coen in de verte zag lopen, dat ze dan weer gaat rennen om niet verdacht te lijken terwijl Dennis verdacht word ;D
en er toch heel wat tijd verloren gaat, want zij had in deze opdracht echt een geniale tussenpositie

maar dit is pure speculatie

ps) je bent niet de enige die in de Dunya tunnelvisie zit 8)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline mike2703

  • Forumlid
dunya
« Reactie #66 Gepost op: 30-01-2008, 16:38:04 »

volgens mij is dunya de mol
ze laat te weinig van zich horen  8) :-\\

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #67 Gepost op: 30-01-2008, 21:59:41 »
Dat zou nou precies een reden kunnen zijn om haar níet te verdenken :P Interpretatie van een molwezen... actief, of inactief?

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #68 Gepost op: 31-01-2008, 00:04:45 »
Op .nl staat een bericht van Roos die denkt dat Dunya de mol is. Dus Dunya verdenkers, opletten morgen..  :)

Dit is haar quote:
ik weet wie de mol is!
na alle speculaties weet ik het echt zeker!
ik heb iets ontdekt en heb alle filmpjes / afleveringen erop nagekeken....
Dunya is de mol, 100 % zeker. als je de vingerafdruk van de mol bekijkt door een roze bakje of roze dun papiertje (klinkt stom, maar het is echt zo!), zie je dunya heel duidelijk in beeld!
bij het filmpje over volgende week (zie link blz 1) kun je het bijvoorbeeld heel goed zien in frame 358 en 366.
zet hem daar even stil en kijk boven de tekst van de mol.. dat is toch duidelijk?


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #69 Gepost op: 31-01-2008, 01:18:12 »
Ownee... Die vingerafdruk is er al sinds serie 2! Iedereen is er al in gezien, van PJH tot Marc-Marie, van Jantien tot Roderick. Het is echt geen hint.
The British are not impressed.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #70 Gepost op: 31-01-2008, 09:24:29 »
Oh nee oh nee, oh God neeee... niet de vingerafdruk  :\'(
Net als de vogelgeluidjes  :\'(

Het is echt geen hint (meer). Echt niet. Echt.
En overigens... Dunya is de mol niet. Ik kan het me niet voorstellen. Deze mol zou wel (voor ons kijkers) heel passief zijn en feitelijk te weinig van zich laten horen/zien.
Wel een hele leuke kandidate!
Laten we jabberen.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #71 Gepost op: 31-01-2008, 09:57:18 »
Als Dunya de mol is vind ik dat heeeeel erg stom, ze is zo'n totale niet mol, 't is gewoon echt onmogelijk.
Dus echt Dunya is NIET de mol punt.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #72 Gepost op: 31-01-2008, 10:16:04 »
Ownee... Die vingerafdruk is er al sinds serie 2! Iedereen is er al in gezien, van PJH tot Marc-Marie, van Jantien tot Roderick. Het is echt geen hint.
B.T.W. ik denk dus niet dat het een hint is... maar Roos op .nl. Ik ben geen Dunya mol verdenker, maar een Dennis mol verdenker...  ;D

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #73 Gepost op: 31-01-2008, 13:05:18 »
B.T.W. ik denk dus niet dat het een hint is... maar Roos op .nl. Ik ben geen Dunya mol verdenker, maar een Dennis mol verdenker...  ;D

Dat je het uberhaupt al meldt dat Roos op de .nl site deze hint heeft gevonden is al erg haha..De vingerafdruk is al vanaf serie 2 inderdaad precies, maar dan ook precies hetzelfde.

stepany

  • Gast
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #74 Gepost op: 31-01-2008, 13:39:07 »
Dat je het uberhaupt al meldt dat Roos op de .nl site deze hint heeft gevonden is al erg haha..De vingerafdruk is al vanaf serie 2 inderdaad precies, maar dan ook precies hetzelfde.

Misschien wisten ze toen al wie nu de mol is ::rofl::

Offline Donnie D

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is Liesje de Mol...???
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #75 Gepost op: 31-01-2008, 17:14:45 »
Dat je het uberhaupt al meldt dat Roos op de .nl site deze hint heeft gevonden is al erg haha..De vingerafdruk is al vanaf serie 2 inderdaad precies, maar dan ook precies hetzelfde.

Ja Lolaa aapje... je moet de Dunya verdenkers toch een beetje hoop geven?  ;) ::rofl::

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #76 Gepost op: 31-01-2008, 18:03:34 »
Ze kan de tijd helemaal niet veranderd hebben, want ze kwam Coen tegen. Coen zou eerder de tijd veranderd kunnen hebben, maar ja, die is er uit.
Of zou Dunya eerst buitenom lopen en de tijd veranderen en dan weer terug om zo Coen tegen het lijf te lopen? Lijkt me sterk.  :(
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #77 Gepost op: 31-01-2008, 18:34:44 »
B.T.W. ik denk dus niet dat het een hint is... maar Roos op .nl. Ik ben geen Dunya mol verdenker, maar een Dennis mol verdenker...  ;D
Heel verstandig ;)
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #78 Gepost op: 31-01-2008, 19:21:18 »
ach, je moet toch wat om een paar ielige dunya hints bij elkaar te schrapen.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dunya
« Reactie #79 Gepost op: 1-02-2008, 10:59:02 »
Dunya is het gewoon niet. No way. Ze is zooo eerlijk.
Anders eet ik mijn hoed op.  8)
Laten we jabberen.