Auteur Topic: [Presentator] Pieter Jan Hagens  (gelezen 34588 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #20 Gepost op: 2-01-2008, 21:10:58 »
Pieter Jan Hagens is morgenavond te gast in het leuke programma De Wereld draait door. Ra ra, waar zal het gesprek over gaan? ;D

Missers ? :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2008, 10:40:29 »
Citaat
Presentator Pieter Jan Hagens en de kandidaten Edo Brunner en Dennis Weening over het geheim van ‘Wie is de Mol?’

Van Nieuwkerk kennende zal het waarschijnlijk weer voor een groot deel gaan over de clausule in het contract dat kandidaten van Wie is de Mol moeten tekenen.....

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #22 Gepost op: 3-01-2008, 14:23:08 »
Voor zover ik hem gezien heb, vind ik hem niet zo leuk. Of niet zo leuk... gewoon Karel niet. Die vond ik namelijk super!
Laten we jabberen.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #23 Gepost op: 3-01-2008, 14:37:26 »
maar weten jullie nog dat angela groothuizen wegging en karel voor haar in de plaats kwam?
grote topics met 'ik mis angela' als ik het goed heb.
misschien moeten we gewoon een paar afleveringen wennen. met karel is het ook goedgekomen.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #24 Gepost op: 3-01-2008, 14:44:52 »
maar weten jullie nog dat angela groothuizen wegging en karel voor haar in de plaats kwam?
grote topics met 'ik mis angela' als ik het goed heb.
misschien moeten we gewoon een paar afleveringen wennen. met karel is het ook goedgekomen.

En zo is het maar net ::ok:: ::ok:: ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #25 Gepost op: 3-01-2008, 22:12:33 »
Ik vond PJ goed als presentator. ::bravo::
Niet overdreven aanwezig. Het spel draait toch om de kandidaten. ::jaja::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #26 Gepost op: 3-01-2008, 22:32:58 »
Hij zit er zo lekker outdoor bij...dat past wel bij het Mexicaanse landschap.
Tell me what your telescope says

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #27 Gepost op: 3-01-2008, 23:14:26 »
PJ viel me toch nog mee (hé dat rijmt  ;)). Karel (& Angela in latere seizoenen) vind ik toch nog beter, maar Pieter Jan was in ieder geval niet zo slecht bezig als in Die is de mol. Hoewel bij Karel sommige teksten er toch een stuk natuurlijker en mooier uitkwamen. De 'tussentijdse analyse' van Pieter Jan was vrij hakkelend en weinig inspirerend, terwijl Karel altijd vol passie vertelde dat hij wéér niet wist waar die mol nu gebleven was   ;D.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #28 Gepost op: 3-01-2008, 23:15:40 »
Pieter Jan deed het zeker goed, en ook mooi op z'n eigen manier. ::ok::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #29 Gepost op: 3-01-2008, 23:16:55 »
Inderdaad het viel me erg mee. Hij viel me in elk geval zeker niet tegen.  ::ok::

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #30 Gepost op: 3-01-2008, 23:17:18 »
Pieter Jan Hagens deed het goed. Maar vooral de aflevering zelf werd weer heel goed in beeld gebracht zoals steeds. ::ok::
Het is wennen maar na enkele afleveringen denken we hem niet meer weg. ;)

Offline Enigma

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #31 Gepost op: 3-01-2008, 23:43:55 »
Inderdaad, na het stoppen van Angela was de verontwaardiging niet van de lucht, maar eerlijk gezegd vind ik dat Karel het nog beter deed dan Angela.
Van mij had hij niet weg gehoeven, sterker nog, wat mij betreft was hij de vaste WIDM presentator gebleven.

Maar goed, ik denk dat het met Pieter-Jan ook wel goed gaat komen.
Ik heb er alle vertrouwen in dat hij een waardige opvolger zal zijn.
De eerste aflevering was iig niet slecht.
Everything you know is wrong!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2008, 00:22:59 »
Mwah ik vind dat ie de mol wel heel makkelijk weggeeft hoor, in deze 1e aflevering wist ie nog niet dat Joris het was maar in Die is de mol wel, hij had er bijna een aanwijsstok bij ::rofl::. Karel kon altijd zo goed gladgestreken blijven en niks weggeven en met Angela had ik ook nooit problemen. Maar goed, we zijn net begonnen inderdaad dus hij krijgt nog genoeg kansen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2008, 00:44:39 »
Geen hoed, geen bretels, maar wel een roze overhemd :)

Pieter Jan deed het niet slecht, maar hij heeft nog geen indruk op mij gemaakt. Hij zei gewoon zijn tekstje op, en dat hadden tien anderen ook voor hem in de plaats kunnen doen. Ik hoop dat we nog betere dingen van hem te zien zullen krijgen de komende weken.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #34 Gepost op: 4-01-2008, 09:10:05 »
Hij was gister podgast bij de Schiffers.fm Podcast.
Erg leuk stukje, hij zei o.a. dat hij de eerste aflevering erg zenuwachtig was - dus ik denk dat het nog beter wordt, maar vond hem het wel goed doen.
Mis Angela en Karel wel, maar miste vorig jaar Angela en Karel was ook erg goed. Dus we wennen hier zo aan ;)
(Mocht hij meelezen - zelfde grote voorliefde voor zangeressen met een tikje schuurpapier in de stem, probeer Beth Hart eens!)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2008, 09:57:03 »
Hij was gister podgast bij de Schiffers.fm Podcast.
Erg leuk stukje, hij zei o.a. dat hij de eerste aflevering erg zenuwachtig was - dus ik denk dat het nog beter wordt, maar vond hem het wel goed doen.

Ik vond PJ ook prima presenteren. Mooi hoe hij kwam aanrijden in die wagen. ;D

Die podcast kan je trouwens hier downloaden.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #36 Gepost op: 4-01-2008, 11:11:16 »
Ik vind hem wel goed presenteren..
maar mis karel wel.. het wordt wel ff wennen.. :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #37 Gepost op: 4-01-2008, 11:52:35 »
Tot nu toe doet Pieter Jan het prima, iets mysterieuzer zal leuk zijn! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #38 Gepost op: 4-01-2008, 13:44:55 »
Ondanks mijn eerdere scepsis over PJ Hagens, moet ik zeggen dat hij de eerste aflevering prima doorgekomen is.

De eerste seizoenen werden gepresenteerd door Angela. Zij was op gegeven moment de moederkloek die de kandidaten op gemak wist te stellen. Angela blijft daarom de moeder der mollen.
Toen later werd aangekondigd dat Karel het stokje over zou nemen, was de verontwaardiging hier op het forum dan ook niet van de lucht. Zelf had ik toen wel vertrouwen in Karel en hij heeft uitstekend van zijn taak gekweten. En met name hoe hij zijn laatste seizoen deed, vol sarcasme, maakt voor mij de beste mol-presentator tot op heden.

En nu Pieter Jan. Toen vorig jaar werd bekend gemaakt dat hij onze Karel zou opvolgen, was ik verbaasd. Had geen vertrouwen in zijn kunde en had dat vorig jaar op het forum ook duidelijk gemaakt.
Van de zomer heb ik Pieter Jan paar keer in actie gezien bij zijn programma's om alvast wat aan hem te wennen. Maar de presentatie van DIDM viel bar tegen. Eerder had ik al geschreven dat dit niet aan Pieter Jan toegeschreven kan worden, de format van dat programma was zo slecht, het was onmogelijk voor Pieter Jan om daar iets van te maken.

Enfin, gisteravond de eerste echte aflevering. Hoewel Pieter Jan vertelde dat hij met name in de eerste aflevering erg zenuwachtig was, kwam dit absoluut niet over op het scherm. Sterker nog: vond Pieter Jan veel ontspannener presenteren dan dat ik van hem gewend was. En rekening houdende met het feit dat hij nog moet groeien in zijn rol: het gaat weer een klasse reeks worden.

Pieter Jan: Toi toi toi

 8)

[edit: Peter is Pieter[/edit]
« Laatst bewerkt op: 4-01-2008, 15:40:46 door Wilm »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Online KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #39 Gepost op: 4-01-2008, 13:48:36 »
Ik blijf het toch vreemd vinden dat hij volgens de AVRO een A-presentator is en Karel een B-presentator, maar goed... ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.