Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 54000 keer)

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #100 Gepost op: 22-02-2008, 15:36:04 »
Of Dennis, die sliep toch in dezelfde kamer?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 8
« Reactie #101 Gepost op: 22-02-2008, 15:45:28 »
Hoe kunnen ze nu een uur te laat zijn geweest met het stilzetten van de klok?
Ik denk doordat de doppen steeds viezer werden. Je ziet op een gegeven moment dat met een nog halfvolle fles er geen druppel meer uitkomt. Iemand zei nog aan het begin: "Wel steeds de doppen uitspoelen." En later zit Dennis er heel erg op aan te dringen te wachten met de flessen totdat er door een wonder misschien toch een druppel water nog uitkomt.
The British are not impressed.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 8
« Reactie #102 Gepost op: 22-02-2008, 16:06:02 »
De klok stond 's nachts in de hut van Regina en Dennis. Volgens mij heel eenvoudig om die klok even door te laten lopen.
En waarom moest Regina een kleed over de klok leggen ?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 8
« Reactie #103 Gepost op: 22-02-2008, 16:14:30 »


 - Renate kreeg opeens de 'heldere ingeving' met de vlaggetjes. En dat was opzich best nog wel snel.

 ::)

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 8
« Reactie #104 Gepost op: 22-02-2008, 16:14:54 »
De klok stond 's nachts in de hut van Regina en Dennis. Volgens mij heel eenvoudig om die klok even door te laten lopen.
En waarom moest Regina een kleed over de klok leggen ?
om hem niet te horen tikken ;-)

Offline Twinky

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #105 Gepost op: 22-02-2008, 16:36:17 »
Ik hou het nog steeds op Edo als dikke Mol  :D

In de grot zegt hij doodleuk tegen Patrick: ik ben m'n briefje kwijtgeraakt, ik weet het niet meer, zeg jij het maar, Patrick, nou zeg het maar... Om vervolgens Patrick verdacht te maken als die het ook niet meer weet; hetgeen niet onbegrijplijk is in zo'n situatie. Dat is steeds de tactiek van Edo, beetje de onschuldige uithangen en subtiel of minder subtiel de verdenking op een te schuiven.

Eigenlijk valt er gewoon niets zinnigs te beredeneren over dit spel: iedereen haalt (nep-)mollenstreken uit en iedereen doet verdacht en maakt een ander verdacht  ::pinokkio::. Daar kan je toch niets zinnigs meer uit afleiden?

Iedereen verdenkt Patrick maar wie ligt er nu uit... Patrick...?!

Dus laten we dit forum gewoon als tijdverdrijf beschouwen en niet meer dan dat  ::rofl::



Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #106 Gepost op: 22-02-2008, 16:49:04 »
Regina heeft zichzelf toch nu wel vrijwel bekendgemaakt. Ze had haast een badpak aan in die grot terwijl Edo daar met dat halve hemd aan z'n kont aan het rondzwemmen was! Duidelijk gevalletje van voorbereiding.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 8
« Reactie #107 Gepost op: 22-02-2008, 16:49:54 »
Regina heeft zichzelf toch nu wel vrijwel bekendgemaakt. Ze had haast een badpak aan in die grot terwijl Edo daar met dat halve hemd aan z'n kont aan het rondzwemmen was! Duidelijk gevalletje van voorbereiding.

voorbereiding van alle kandidaten, want ze krijgen voor een opdracht begint kledingadvies.

overigens was dat een bikini, hoor.  :P

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 8
« Reactie #108 Gepost op: 22-02-2008, 17:21:21 »
Ik denk doordat de doppen steeds viezer werden. Je ziet op een gegeven moment dat met een nog halfvolle fles er geen druppel meer uitkomt. Iemand zei nog aan het begin: "Wel steeds de doppen uitspoelen." En later zit Dennis er heel erg op aan te dringen te wachten met de flessen totdat er door een wonder misschien toch een druppel water nog uitkomt.

Dat kan wel zo zijn, maar dat gaat om seconden. Dan kan je er aan het einde misschien twintig minuten naast zitten; maar een uur en kwartier moet je toch merken? ???

Zelfs als je helemaal geen klok of iets dergelijks hebt, moet je op gevoel ook nog wel het verschil tussen 3 uur en drie kwartier en vijf uur kunnen merken.  :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 8
« Reactie #109 Gepost op: 22-02-2008, 17:31:35 »
ghehe en dennis en patrick droegen toch ook iets wat in de  verste verte niet op hun gewone boxer leek .... duss :)
dennis is alweer nog steeds en weer opnieuw mijn mol
dennis for mole !

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: Aflevering 8
« Reactie #110 Gepost op: 22-02-2008, 19:09:31 »
Onze mol, Dennis, deed erg zijn best in de grot, hij wist dat er een pokerspel zou komen naderhand (info van prod.team) ...en hij kan pokeren, in ieder geval beter dan de rest, denk ik....toch?

Dus de vrijstelling in het team....dan pokeren en denken te winnen...geen 3000,- euri in de pot...wel een vrijstelling...wint 'ie met pokeren wrs ook van onze koningin Regina...hebbes.

Zo moet, dunkt me, de gedachtegang van het productieteam zijn geweest.

Krijg in ene weer erg zin om nog eens de aflevering te bekijken, was echt erg leuk. Veel actie!
Zucht...bijna afgelopen  ::ohno::
maltho thi afrio lito

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: Aflevering 8
« Reactie #111 Gepost op: 22-02-2008, 20:31:40 »
Wat mij opviel ;
 
 - Renate <-- Regina denk ik   ::hypocriet:: kreeg opeens de 'heldere ingeving' met de vlaggetjes. En dat was opzich best nog wel snel.
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #112 Gepost op: 22-02-2008, 21:14:29 »
Wat mij opviel ;
 
 - Renate <-- Regina denk ik    kreeg opeens de 'heldere ingeving' met de vlaggetjes. En dat was opzich best nog wel snel.

Maar dat was toch Dennis met die ingeving? Hij zei opeens dat er een grot onder de vlaggetjes was en dat daar de kaarten zouden moeten liggen.
Als hij de mol is wil hij natuurlijk de vrijstelling hebben of iig geen 3000 in de pot door het pokeren.
Maar Edo en Regina zouden eigenlijk ook heel goed de mol kunnen zijn. Waarom is Patrick gewoon niet de mol? Dan zou het een stuk makkelijker zijn geweest  :\'(

Offline patroesj

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #113 Gepost op: 22-02-2008, 22:57:38 »
heel lang verdacht ik Patrick voor het zijn van de mol, na de aflevering van gisteren bleek het dus niet kloppend te zijn. Maar ik heb eens goed die aflevering bekeken (ik wist al van te voren dat patrick eruit ging, aangezien ik het later terug keek op internet). Nu is me iets opgevallen... er zijn niet duidelijk mensen die echt mollerig doen... alle 3 buiten patrick doen aardig mee, of juist wel regelmatig vage dingetjes die je aan de mol zouden kunnen denken...

Maar meer dan vorige jaren heb ik het gevoel dat er niet duidelijk 1 iemand de mol is terwijl we nu toch wel al bij de finale aflevering uitkomen... Veel mensen zeggen Dennis is de mol, maar ik vind niet dat hij meer molgedrag heeft vertoond dan edo of regina... vind het eigenlijk wel meevallen met die volgens mensen 'duidelijkheid' dat hij de mol is.

Maar waar ik na die aflevering over begon na te denken... vorige jaren is het al vaak geopperd, en ik weet eerlijk gezegd niet of het al eerder geopperd is dit seizoen (ik heb geen tijd om alles bij te houden en terug te lezen), maar zou het niet kunnen dat er dit jaar 2 mollen zijn? Terugwijzend naar de vele 'dubbel' hints. Het zou wel een aparte finale zijn dan, want dat zou betekenen dat de winnaar al bijvoorbaat bekend is... degene die niet de mol is en tot de finale gekomen is. Maar ik sluit het eigenlijk niet uit.

Offline xD

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #114 Gepost op: 23-02-2008, 05:48:46 »
heel lang verdacht ik Patrick voor het zijn van de mol, na de aflevering van gisteren bleek het dus niet kloppend te zijn. Maar ik heb eens goed die aflevering bekeken (ik wist al van te voren dat patrick eruit ging, aangezien ik het later terug keek op internet). Nu is me iets opgevallen... er zijn niet duidelijk mensen die echt mollerig doen... alle 3 buiten patrick doen aardig mee, of juist wel regelmatig vage dingetjes die je aan de mol zouden kunnen denken...

Maar meer dan vorige jaren heb ik het gevoel dat er niet duidelijk 1 iemand de mol is terwijl we nu toch wel al bij de finale aflevering uitkomen... Veel mensen zeggen Dennis is de mol, maar ik vind niet dat hij meer molgedrag heeft vertoond dan edo of regina... vind het eigenlijk wel meevallen met die volgens mensen 'duidelijkheid' dat hij de mol is.

Maar waar ik na die aflevering over begon na te denken... vorige jaren is het al vaak geopperd, en ik weet eerlijk gezegd niet of het al eerder geopperd is dit seizoen (ik heb geen tijd om alles bij te houden en terug te lezen), maar zou het niet kunnen dat er dit jaar 2 mollen zijn? Terugwijzend naar de vele 'dubbel' hints. Het zou wel een aparte finale zijn dan, want dat zou betekenen dat de winnaar al bijvoorbaat bekend is... degene die niet de mol is en tot de finale gekomen is. Maar ik sluit het eigenlijk niet uit.

En volgend jaar zijn het er tien..

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: Aflevering 8
« Reactie #115 Gepost op: 23-02-2008, 10:23:37 »
Citaat
En volgend jaar zijn het er tien..



 ::rofl:: idd, ik vind dat ook zoon onzin theorie ::ohno:: dan klopt de format van WIDM toch helemaal niet meer..

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #116 Gepost op: 23-02-2008, 11:00:56 »
Een moldagboek wordt gescreend, gescreend en nog eens gescreend, en kan in alle richtingen worden uitgelegd.

Met andere woorden: je hebt er geen fluit aan.
Misschien schrijft de mol het dagboekstuk niet eens zelf.

Offline patroesj

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #117 Gepost op: 23-02-2008, 11:03:35 »


 ::rofl:: idd, ik vind dat ook zoon onzin theorie ::ohno:: dan klopt de format van WIDM toch helemaal niet meer..

Ik vond het andere jaren toen het geopperd werd ook altijd onzin, er waren toen helemaal geen aanwijzingen die erop zouden kunnen wijzen. Maar nu met et dubbel gedoe.

Maar goed we zullen het zien, nu mijn mol weg is, weet ik het iig niet meer.

Offline Mmkk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #118 Gepost op: 23-02-2008, 11:05:40 »
Ik vond het andere jaren toen het geopperd werd ook altijd onzin, er waren toen helemaal geen aanwijzingen die erop zouden kunnen wijzen. Maar nu met et dubbel gedoe.

Maar goed we zullen het zien, nu mijn mol weg is, weet ik het iig niet meer.
Ik denk gewoon dat er maar 1 mol is hoor, hoe wil je anders te test maken en wat zijn dan de goede antwoorden? Je kan de kandidaten moeilijk twee testen laten maken.

Offline Rormo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #119 Gepost op: 23-02-2008, 12:07:09 »
heel lang verdacht ik Patrick voor het zijn van de mol, na de aflevering van gisteren bleek het dus niet kloppend te zijn. Maar ik heb eens goed die aflevering bekeken (ik wist al van te voren dat patrick eruit ging, aangezien ik het later terug keek op internet). Nu is me iets opgevallen... er zijn niet duidelijk mensen die echt mollerig doen... alle 3 buiten patrick doen aardig mee, of juist wel regelmatig vage dingetjes die je aan de mol zouden kunnen denken...

Maar meer dan vorige jaren heb ik het gevoel dat er niet duidelijk 1 iemand de mol is terwijl we nu toch wel al bij de finale aflevering uitkomen... Veel mensen zeggen Dennis is de mol, maar ik vind niet dat hij meer molgedrag heeft vertoond dan edo of regina... vind het eigenlijk wel meevallen met die volgens mensen 'duidelijkheid' dat hij de mol is.

Maar waar ik na die aflevering over begon na te denken... vorige jaren is het al vaak geopperd, en ik weet eerlijk gezegd niet of het al eerder geopperd is dit seizoen (ik heb geen tijd om alles bij te houden en terug te lezen), maar zou het niet kunnen dat er dit jaar 2 mollen zijn? Terugwijzend naar de vele 'dubbel' hints. Het zou wel een aparte finale zijn dan, want dat zou betekenen dat de winnaar al bijvoorbaat bekend is... degene die niet de mol is en tot de finale gekomen is. Maar ik sluit het eigenlijk niet uit.

Eigenlijk zijn Regina, Dennis en Edo alle drie de mol. Patrick heeft gewonnen. Dat weet hij alleen zelf nog niet.

...


Dream on!