Auteur Topic: Kandidaten WIDM 9 bekend!  (gelezen 163751 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #180 Gepost op: 17-10-2008, 21:14:16 »
Verrassend land inderdaad. Leuk! ::jaja::

Overigens werd het land al eerder bekend gemaakt op het forum van .nl door iemand die daar 1 bericht plaatste. edit: en ook op het forum van Fok, vernam ik net van Bodejos, maar dat was door dezelfde persoon.
« Laatst bewerkt op: 8-11-2008, 11:03:55 door Heinz »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #181 Gepost op: 17-10-2008, 21:42:36 »
sterker nog, op 9 maart werd het land al als wens-lokatie genoemd. door c´lientje.


maar dat is nog geen lokatie dan, he?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #182 Gepost op: 17-10-2008, 21:47:25 »
laat ik het zo zeggen: ik hecht eerder geloof aan een bericht als dit, juist omdat heinz het zegt, eerder dus dan dat een volstrekt onbekende het zegt.

Nu maar eens die Buffie aan de tand voelen, die dit bericht op 18 september naar buiten bracht, en met grote stelligheid de naam van het land noemde.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #183 Gepost op: 18-10-2008, 21:03:24 »
Ik hoop het, dat het klopt. Jordanië is zo'n mooi land!  ::bravo::
Zouden ze dan een paar dagen gedropt worden in Wadi Rum?  ;D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #184 Gepost op: 18-10-2008, 21:09:51 »
Abseilen in Petra, of een paintballgevecht  daar, lijkt me ook erg leuk.

Ik heb al gezegd: als het een willekeurig iemand was die het zei, dat het Jordanie was, dan zou ik zeggen: eerst afwachten.

Maar RN´s eigen huiskat gaat zijn reputatie echt niet op het spel zetten met een gerucht.


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #185 Gepost op: 18-10-2008, 21:12:26 »
ik ben benieuwd of het ook echt klopt :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #186 Gepost op: 18-10-2008, 21:14:46 »
Het grappige is dat ene Buffie op het Avroforum op 18 september met grote stelligheid al over Jordanie sprak. Zonder verder commentaar.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #187 Gepost op: 18-10-2008, 23:17:03 »
Abseilen in Petra, of een paintballgevecht  daar, lijkt me ook erg leuk.

Haha, dat is net echt verantwoord, denk je wel? ;D Lekker zo'n belangrijke opgraving bekliederen met verf. :P

Ik ben voor benieuwd wat ze met de Dode Zee gaan doen, daar moet je bijzondere proeven kunnen bedenken. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #188 Gepost op: 18-10-2008, 23:38:30 »
nooit geweten dat de dode zee daar lag.

Misschien het zout uit het water filteren, of beter andersom: het water laten verdampen, tot je een kilo zout hebt........per gram minder, gaat er 10 euro uit de pot.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #189 Gepost op: 19-10-2008, 11:56:08 »
omg.. Jordanië  ::rofl::
mag ik vragen hoe jullie daarbij komen??

Ik weet niet of ik het leuk moet vinden...
Ik weet niet zoveel van Jordanië behalve dan dat er daar zon wereldwonder staat en de dode zee...
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #190 Gepost op: 19-10-2008, 12:06:24 »
Jerash is ook erg mooi.  :)



En Wadi Rum, zoals Tweety al zei.



Voor de volledigheid ook nog even Petra:

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #191 Gepost op: 19-10-2008, 20:43:16 »
omg.. Jordanië  ::rofl::
mag ik vragen hoe jullie daarbij komen??

RN´s eigen gelaarsde kat (Heinz, die met die pijp) kwam ermee, omdat ie het uit een - naar eigen zeggen -o betrouwbare bron heeft. En het staat op twee andere forums, op 18 september geplaatst door ene Buffie. En het gekke is, hij plaatst dat op beide forums, en laat het daar dan bij.

Op de een of andere manier lijkt dat op de streken die ooit Bob de Mol uithaalde, en die ook aanvankelijk niemand serieus nam.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #192 Gepost op: 19-10-2008, 21:50:55 »
Abseilen in Petra, of een paintballgevecht  daar, lijkt me ook erg leuk.

Zullen de Jordaniërs ook blij mee zijn als een stel Nederlanders een eeuwenoud monument bekladderen met verf voor een realityshow. :P
Nog even niks.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #193 Gepost op: 19-10-2008, 21:53:45 »
een likje verf is tenminste nog eraf te halen, het haalt het echter niet bij wat de taliban  in Afghanistan heeft/hebben uitgevreten met die metershoge beelden die uit de rotsen waren uitgehouwen.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #194 Gepost op: 21-10-2008, 20:45:55 »
Het zou best kunnen, maar ik geloof er nog niet echt in...
Zelf lijkt het me niet eens zo'n heel mooi land voor Wie is de Mol. Bestaat het immers niet 98% uit woestijn  ::)
En ik zou het ook een rare keuze vinden van de redactie...

En de groepsfoto lijkt niet echt opgenomen te zijn in Jordanië, want daar is het aardig warm en de kandidaten hebben spijkerbroeken aan en dikke warme jassen.

Kortom, ik wacht echt nog op meer bewijs!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #195 Gepost op: 21-10-2008, 20:53:19 »
Het zou best kunnen, maar ik geloof er nog niet echt in...
Zelf lijkt het me niet eens zo'n heel mooi land voor Wie is de Mol. Bestaat het immers niet 98% uit woestijn  ::)
En ik zou het ook een rare keuze vinden van de redactie...

En de groepsfoto lijkt niet echt opgenomen te zijn in Jordanië, want daar is het aardig warm en de kandidaten hebben spijkerbroeken aan en dikke warme jassen.

Kortom, ik wacht echt nog op meer bewijs!
Jassen in een woestijn-achtig land zijn helemaal niet zo vreemd hoor. In een woestijn kan het ´s nachts behoorlijk koud zijn vanwege het ontbreken van beschutting.

De foto kan ´s morgens vroeg genomen zijn, voordat het te heet werd om iets te doen. Op grond van het dragen van jassen (nieyt iedereen draagt er een, immers) Jordanie uitsluiten als lokatie, lijkt me te makkelijk geconcludeerd.

Aan de andere kant, ook ik wacht nog op het ultieme bewijs, hoor. Ben toch benieuwd naar hoe Buffie (Avro- en fokforum) eraan komt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #196 Gepost op: 21-10-2008, 21:36:36 »
Ben toch benieuwd naar hoe Buffie (Avro- en fokforum) eraan komt.

Misschien familie van een crewlid ofzo. Er zullen zeker meer mensen zijn die weten waar ze met WIDM geweest zijn..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #197 Gepost op: 21-10-2008, 21:56:19 »
wat ik bedoel: je kunt proberen buffie zelf te benaderen. Gaat ie zich uitgebreid indekken, dan vind ik dat veel minder betrouwbaar dan dat ie volstrekt niet meer reageert.


Een beetje zoals die halve zool, die een paar seizoenen terug bij hoog en bij laag beweerde dat ie persoonlijk had gezien dat Geert Hoes terug zou komen in het spel. Hoe feller hij werd aangevallen, hoe ongeloofwaardiger het verhaal werd. Als je met stelligheid een land noemt, en daar niets aan toevoegt, dan is dat voor mij op een gekke manier een stuk betrouwbaarder dan zoiets tot in detail uit de doeken doen.

Klinkt misschien niet logisch, maar hoort een beetje bij WIDM.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #198 Gepost op: 21-10-2008, 21:59:00 »
Misschien familie van een crewlid ofzo. Er zullen zeker meer mensen zijn die weten waar ze met WIDM geweest zijn..
Of die buffie is degene die het bij Mooi! Weer De Leeuw voor elkaar heeft gekregen dat ze tot de eerste executie met de crew mee mocht lopen ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #199 Gepost op: 21-10-2008, 22:12:24 »

Er zijn daar een hoop mooie locaties voor proeven. ::jaja:: ::ok::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dat eerste, dat is de afgelopen week ergens op tv geweest  ::oink:: Alleen had ik toen nog niet dit bericht gelezen. Damn, anders had het een vette hint kunnen zijn ;)

Maargoed, dat land lijkt me best interessant. Weer eens héél wat anders  ::tandpastasmiley:: Kunnen ze ook weer van die leuke fonetische dingen doen ;) "Geef Kaar-El de hand" "Geef El-Kaar de hand"  ::rofl::