Auteur Topic: Muzikale Hint 2  (gelezen 18944 keer)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #20 Gepost op: 11-01-2008, 15:46:53 »
heb je er enige acht op geslagen wat je deed, lijkt me over t schieten te gaan.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #21 Gepost op: 11-01-2008, 15:47:05 »
Lijkt me het meest toepasselijk op de koffer-opdracht.

Of... "Full Color Guilt" -> Oranje shirt van Edo?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #22 Gepost op: 11-01-2008, 15:49:23 »
Ja, was 1 kandi die schoot en pas later doorhad dat hij twee potten geld omver had geschoten.

"Full Colour" kan duiden op de topitos, met hun kleurige veelzijdigheid.
The British are not impressed.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #23 Gepost op: 11-01-2008, 15:51:32 »
Zojuist was de tweede muzikale hint van dit seizoen te horen bij Schiffers.fm. Hans Schiffers had afvaller Annette van Trigt in de studio voor een gesprek over de mol. Ook zij had een muzikale hint voor ons. Het gaat om het nummer 'Full Color Guilt' van de Amerikaanse hardrockband 'Boy Sets Fire'. Het interview met Annette en de muzikale hint zijn ondertussen ook via onze site te horen...

Schiffers.fm aflevering 2:
Interview met afvaller Annette van Trigt
Muzikale aanwijzing
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #24 Gepost op: 11-01-2008, 15:51:59 »
"did you even notice what you took" vrij vertaald "Heb je zelf wel in de gaten wat je meenam"

Zomaar wat gedachten:
Coen/Patrick: Die hadden in eerste instantie niet in de gaten dat ze raak schoten
Georgina: D'r haardroger in de d'r tas die het aan de andere kant van de plas sowieso niet doet (110V)
Dennis: 4 kilo bagage heb je dan in de gaten wat je meeneemt
Coen: Heeft geen idee meer wat ie mee moet sleuren omdat iedereen iets in zijn koffer/tas duwt
Dunya: Niet geschoten, dus een gemiste kans. Ze ontnam zichzelf een kans op topitos/geld

Iemand die vorige keer jokers heeft meegenomen er er nu niet meer aan gedacht heeft ze in te zetten??



« Laatst bewerkt op: 11-01-2008, 15:54:22 door wwg »

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #25 Gepost op: 11-01-2008, 15:53:06 »
Nou, volgens mij zingen ze gewoon took, precies zoals het vetgedrukte.
De vraag is alleen wie heeft er al dan niet ongemerkt wat "gejat/gepakt/genomen" ?

Of Full color guilt, wat toch het meest op Edo slaat die met een oranje shirt en een rode vlag liep te hannesen.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #26 Gepost op: 11-01-2008, 15:53:12 »
DID YOU
heb jij

EVEN NOTICE
zelf gemerkt

what you took
wat jij nam


HEB JIJ ZELFS GEMERKT WAT JIJ NAM..

Joris? het geld dat mislukte.. De 3000 euries?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #27 Gepost op: 11-01-2008, 15:54:29 »
Als je eenmaal die zin gelezen hebt is het inderdaad wel duidelijk te horen
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2008, 15:55:13 »
DID YOU
heb jij

EVEN NOTICE
zelf gemerkt

what you took
wat jij nam


HEB JIJ ZELFS GEMERKT WAT JIJ NAM..

Joris? het geld dat mislukte.. De 3000 euries?

Dan eerder Georgina, proberen te mollen, en daardoor ongemerkt opdracht weer op juiste spoor zet..
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #29 Gepost op: 11-01-2008, 15:56:36 »
"did you even notice what you took" vrij vertaald "Heb je zelf wel in de gaten wat je meenam"

Zomaar wat gedachten:
Coen/Patrick: Die hadden in eerste instantie niet in de gaten dat ze raak schoten
Georgina: D'r haardroger in de d'r tas die het aan de andere kant van de plas sowieso niet doet (110V)
Dennis: 4 kilo bagage heb je dan in de gaten wat je meeneemt
Coen: Heeft geen idee meer wat ie mee moet sleuren omdat iedereen iets in zijn koffer/tas duwt
Dunya: Niet geschoten, dus een gemiste kans. Ze ontnam zichzelf een kans op topitos/geld

Iemand die vorige keer jokers heeft meegenomen er er nu niet meer aan gedacht heeft ze in te zetten??


dacht ook gelijk aan Georgina. Ik bedoel... een föhn  ::rofl:: Als je haar maar goed zit!
Triomf!

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #30 Gepost op: 11-01-2008, 15:58:07 »
Of Full color guilt, wat toch het meest op Edo slaat die met een oranje shirt en een rode vlag liep te hannesen.

het stukje GUILT klopt mijn inziens alleen niet, de opdracht ging helemaal goed bij Edo en regina dus van guilt (schuld) is geen sprake.

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #31 Gepost op: 11-01-2008, 15:59:36 »
het stukje GUILT klopt mijn inziens alleen niet, de opdracht ging helemaal goed bij Edo en regina dus van guilt (schuld) is geen sprake.


Maar hij kan wel hebben geprobeerd het erg moeilijk te maken voor het andere team... Ik denk dat het kleurverschil heel moeilijk te zien is van zo'n afstand.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #32 Gepost op: 11-01-2008, 16:00:12 »
het stukje GUILT klopt mijn inziens alleen niet, de opdracht ging helemaal goed bij Edo en regina dus van guilt (schuld) is geen sprake.


Niet helemaal, mede door het volgens Dennis en Patrick vage gesein van Edo (met zijn oranje shirt en de kleuren geel en rood) kwamen ze slechts op 'CAB' waar ze maar Taxi van maakten.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #33 Gepost op: 11-01-2008, 16:02:29 »
Slaat denk ik toch op het feit dat er kandi's waren die niet doorhadden in eerste instantie dat ze potten met geld omver hadden gekegeld. Stom van de mol, dat is zijn taak niet! Schuldig dus, de mol is guilty aan het gedeeltelijk slagen van een opdracht.
The British are not impressed.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #34 Gepost op: 11-01-2008, 16:04:43 »
Niet helemaal, mede door het volgens Dennis en Patrick vage gesein van Edo (met zijn oranje shirt en de kleuren geel en rood) kwamen ze slechts op 'CAB' waar ze maar Taxi van maakten.

Da lijkt me meer de schuld van Patrick en Dennis dat ze dat niet snapten dan van Edo. Ze wisten dat ze 4 letters misten en dat er dan CAB kwam. Hoe moeilijk is het dan om tot CASH CAB te komen...
en zo vaag was zijn gesein niet. Het was een kwestie van de armen op de juiste plaats te houden. De kleuren waren eigenlijk helemaal niet belangrijk. Linker arm in een bepaalde positie en rechter arm in bepaalde positie. de kleur was niet belangrijk. Voor hetzelfde geld had ie twee dezelfde kleuren gebruikt. De mouwtjes waren volgens mij alleen om het van grote afstand iets duidelijker te maken.
Het ging om de positie van de armen, absoluut niet om de kleuren.
Op een zwart shirt was het contrast alleen duidelijker geweest. voor de letters maakt de kleur niet uit.
Hij had voor de duidelijkheid ook de vlaggen in zijn handen kunnen houden zoals in de voorbeeld tekeningetjes om het onderscheid tussen lichaam en armen duidelijker te maken.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #35 Gepost op: 11-01-2008, 16:22:43 »
Da lijkt me meer de schuld van Patrick en Dennis dat ze dat niet snapten dan van Edo. Ze wisten dat ze 4 letters misten en dat er dan CAB kwam. Hoe moeilijk is het dan om tot CASH CAB te komen...
en zo vaag was zijn gesein niet.

Nu je het zegt ja, die kleuren maakten eigenlijk helemaal niet uit! ::ok::

En dat brengt me wel op een mooie mogelijke uitleg: de hint slaat dan op Dennis (mijn hoofdverdachte) of Patrick (alhoewel Dennis er expliciet over klaagt) die Edo de schuld gaven dat zijn gesein vaag te zien was door die kleurtjes. 'Full Color Guilt'.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #36 Gepost op: 11-01-2008, 16:24:12 »
Did you even notice what you took....

Joris wordt de winnaar en heeft uiteindelijk geld van zichzelf gestolen?


Full color guilt: lijkt op edo te slaan inderdaad. Dennis en Patrick (en ook Regina) geven de schuld (guilt) aan Edo's oranje shirt, maar het gaat, zoals al gezegd, om de houding van de armen. Ze geven de kleuren de schuld.


Kan iemand vinden hoeveelste nummer het is op het album "Tommorow come today"?

De band heet: Boy sets fire, kunnen we daar nog iets mee? Boy = mol = man?

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #37 Gepost op: 11-01-2008, 16:25:08 »
Did you even notice what you took....

Joris wordt de winnaar en heeft uiteindelijk geld van zichzelf gestolen?

-knip-
Ook het eerste wat ik dacht.
Laten we jabberen.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #38 Gepost op: 11-01-2008, 16:25:50 »
Nu je het zegt ja, die kleuren maakten eigenlijk helemaal niet uit! ::ok::

En dat brengt me wel op een mooie mogelijke uitleg: de hint slaat dan op Dennis (mijn hoofdverdachte) of Patrick (alhoewel Dennis er expliciet over klaagt) die Edo de schuld gaven dat zijn gesein vaag te zien was door die kleurtjes. 'Full Color Guilt'.

Ook regina heeft het in haar biecht over de mouwen van edo met de verschillende kleuren, die legt de schuld dus ook nog bij Edo neer.

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #39 Gepost op: 11-01-2008, 16:28:06 »

Kan iemand vinden hoeveelste nummer het is op het album "Tommorow come today"?

De band heet: Boy sets fire, kunnen we daar nog iets mee? Boy = mol = man?

nummer 3 op het album
« Laatst bewerkt op: 11-01-2008, 19:37:51 door Megan, Reden: link verwijderd »