Auteur Topic: Muzikale Hint 2  (gelezen 18941 keer)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #40 Gepost op: 11-01-2008, 16:49:56 »
nummer 3 op het album

Dank je! Drie FM  ;-)

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #41 Gepost op: 11-01-2008, 16:51:51 »
Dank je! Drie FM  ;-)

EDO = 3 letters ;-)

wie schoot als derde? wiens koffer was de 3de zwaarst? wie zat op de derde plek in het seinen spel?

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #42 Gepost op: 11-01-2008, 17:05:50 »
3 fm: Coen
3 letters: Edo
3e met schieten: Dennis
3e zwaarste koffer: Patrick volgens mij (Coen, 23 kg, Annette 14 kg, Dunya en Georgina 12 kg, Patrick 11 kg)
3e plek seinen spel: Dennis en Patrick :P


erg divers dus :p
Triomf!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #43 Gepost op: 11-01-2008, 17:08:10 »
3 fm: Coen
3 letters: Edo
3e met schieten: Dennis
3e zwaarste koffer: Patrick volgens mij (Coen, 23 kg, Annette 14 kg, Dunya en Georgina 12 kg, Patrick 11 kg)
3e plek seinen spel: Dennis en Patrick :P


erg divers dus :p

Ja dat klopt, maar ik heb al een aantal 3-tjes en 1-tjes gevonden bij Dennis, is dus onderdeel van m'n verzameling  :D

13 = letter M in het alfabet

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #44 Gepost op: 11-01-2008, 17:20:34 »
Did you even notice what you took....
Joris wordt de winnaar en heeft uiteindelijk geld van zichzelf gestolen?
Denk het niet, de muzikale hints slaan echt op de mol.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #45 Gepost op: 11-01-2008, 17:24:47 »
Misschien heeft het wel met de topito dingen of hoe ze ook heten te maken
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline MRDamman

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #46 Gepost op: 11-01-2008, 17:29:09 »
Het betekent de volledige schuld van de kleur
Edo heeft schuld vanwege zijn shirt oranje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #47 Gepost op: 11-01-2008, 17:36:51 »
Denk het niet, de muzikale hints slaan echt op de mol.

Vorig jaar sloeg er eentje (voor een deel, er zat ook een GTST verwijzing naar Inge in) op winnaar Paul. "For the loser now, Will be later to win" :)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #48 Gepost op: 11-01-2008, 18:41:36 »
Vorig jaar sloeg er eentje (voor een deel, er zat ook een GTST verwijzing naar Inge in) op winnaar Paul. "For the loser now, Will be later to win" :)
Oh!  :-X Dan heb ik niets gezegd
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #49 Gepost op: 11-01-2008, 20:20:33 »
"Full color guilt" moet ofwel op de topito's slaan ofwel op iemand die veel kleuren kleren heeft aangetrokken. Ik neig naar de topito's vanwege dat "full", wat kan slaan op het feit dat je een cirkel moet volmaken.
Topito's zijn gewonnen door Annette (3 stuks), Georgina (4) en Coen (4). Dat "did you even notice" kan slaan op Annette die er al uit lag voor ze iets met die topito's kon doen, maar dat zou een beetje flauw zijn. Logischer is dat het slaat op Coen, die in eerste instantie niet doorhad dat hij iets geraakt had.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #50 Gepost op: 11-01-2008, 20:39:25 »
Ik moet ook weer ddenken aan het dagboek van de mol. Blijkbaar zijn er toch wel echt maar 64 topitos verkrijgbaar, 8 van elke kleur. In het dagboek wordt gesteld dat Annettes topitos vanaf heden uit het spel zijn verdwenen. Dus de kleuren die zij had moet je onthouden en dan daar omheen je topitoring vol zien te maken.
Vandaar de tekst: heb je wel gezien wat je hebt? (vrije vertaling van did you even notice what you took)
Let op welke kleuren je hebt, want als je zonder Annettes topitos je ring niet vol krijgt, kan je geen vrijstelling kopen, m.a.w. je hebt dus een schuld.
Full colour guilt dus: schuld van kleuren topitos, je kan geen vrijstelling kopen.
The British are not impressed.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #51 Gepost op: 11-01-2008, 20:54:03 »
@ Daedalus: Maar dan gaat die hele muzikale aanwijzing over die topito's - waar is de aanwijzing over de mol? Of over een kandidaat überhaupt? Een hint over een topito lijkt me niet zo zinnig.

Verder... Heb echt geen flauw idee hoe of wat. Ik ben niet zo goed met die muzikale dingen volgens mij.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2008, 21:00:31 »
Ik doe ook maar eens een gooi van wat mijn 1e ingeving is.
Boy --> Joris
full color --> zijn bonte kledij na de bagageopdracht
did you even notice what you took --> hij zegt 2 flessen kapot geschoten te hebben, waren 1 fles + 1 blik
3e nummer van het album --> 3fm hij raadt coen niet maar zegt dennis

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2008, 21:09:51 »
@ Daedalus: Maar dan gaat die hele muzikale aanwijzing over die topito's - waar is de aanwijzing over de mol? Of over een kandidaat überhaupt? Een hint over een topito lijkt me niet zo zinnig.
Derhalve zouden we kunnen kijken wie wlke topitos heeft. Stel dat de mol een dusdanig setje heeft dat hij nu al weet dat hij er niks aan heeft, kan dat toch een hint naar de mol zijn.
The British are not impressed.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2008, 21:11:54 »
Zo, ik heb er net een kleine mol marathon op zitten ( aflevering 1 en 2 achter elkaar).
Ik verdenk Dennis nogal.
zou het Did you even notice what you took misschien slaan op de foto's die Joris meenam (waar hij Dennis had ipv Coen) ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2008, 21:14:19 »
Zo, ik heb er net een kleine mol marathon op zitten ( aflevering 1 en 2 achter elkaar).
Ik verdenk Dennis nogal.
zou het Did you even notice what you took misschien slaan op de foto's die Joris meenam (waar hij Dennis had ipv Coen) ?

Wat een goede! Dat zou het best weleens kunnen zijn  :D

Offline Mjon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2008, 21:24:16 »
De eerste naar wie ik neigde nadat ik las wat de hint was, was Edo.
Simpelweg door die vlaggen en zijn shirt. zijn nu ook typische 'fire' kleuren..
en volgens mij moet je niet al te ingewikkeld gaan denken bij die hints, was vorig jaar toch ook niet zo?  ???

maarja. de andere theorien klinken ook wel behoorlijk logisch..
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #57 Gepost op: 11-01-2008, 22:18:16 »
Ik vind Did you notice what you even took het meest slaan op Joris:

- schietopdracht: door zijn schot nam ie 2 stuks mee (heb je in de gaten wat je hebt meegenomen >> geen 1 fles/blik maar 2!)
- seinopdracht: door zijn opzettelijke mollenactie, had ie Dennis i.p.v. Coen als laatste foto (Heb je in de gaten wat je hebt meegenomen >> 3000 euro niet in de pot)

Maarja, zoals het betaamt valt ie voor iedereen uit te leggen met genoeg creativiteit :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #58 Gepost op: 12-01-2008, 16:48:12 »
Ja, met de grootste fantasie past alles. Het getal 8 zal er ook wel in terugkomen en de Alice-hints zijn ook te herleiden tot dit nummer. Ik hou me vooral maar bij het registreren van het aantal petoties, dat uit de pot wordt gehaald door de kandidaten. Degene, die dat het beste doet is de mol. Al seizoenen lang. Zo simpel is het spel eigenlijk :)
C'est le Fruit!

Offline Molien

  • Forumlid
Re: Muzikale Hint 2
« Reactie #59 Gepost op: 12-01-2008, 17:56:44 »
Hi!

Ik ga ook wel een beetje Dennis verdeken hoor!
Mol tegen Joris: Did you even notice what you took?? Een foto van mij, de mol!
Maar goed, Joris had natuurlijk nog twee andere foto's meegenomen. Georgina en Edo. Het zou misschien ook op een van die foto's kunnen slaan...

Molien