Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 67966 keer)

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 17-01-2008, 21:34:44 »
Geweldig  ::bravo::  wat was die maisveld opdracht verschrikkelijk spannend!!!!1
Wat vreselijk dat Georgina eruit is ::bravo:: :\'( echt niet leuk, al was ik even bang dat Edo ging.
Pfffttt veel om over na te denken denk dat ik van mol moet switchen ik ben in verwarring :\'( ???
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 17-01-2008, 21:35:24 »
O nee, krijgen we die 'Yvon-had-een-Mol-logo-op-haar-plaatje-dus-is-ze-de-mol-theorie' weer! Edo had een bordje met het woord mol, dus is hij de Mol.  :-\\

Milouska had een grote M op haar shirt, en die was ook de mol  :-\\
Triomf!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 17-01-2008, 21:35:33 »
Weer een leuke aflevering! Leuke opdrachten :D Inderdaad beetje jammer dat Georgina eruit is, moest toch wel om haar lachen
First you go backwards, but then forwards again

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Patrick is de mol
« Reactie #23 Gepost op: 17-01-2008, 21:36:23 »
Patrick is volgens mij de mol..Een goede toneelspeler die zeer onhandig
probeerde de bomen om te hakken (dat vond Coen ook!), ging rennen terwijl hij rustig moest lopen
en een heel vaag verhaal tegen Dunya hield om zich aan haar vast te ketenen.
Om good will te kweken bereikte hij nog wel de finish maar de buit was een
schamele 500 euro.Hij had beter als afleider voor Coen kunnen dienen...
 Jammer dat Georgina er nu al uit is.... :)
Wel een leuke aflevering al kon ik niet precies bijhouden wie welke topito's
pakte....  ::)
Vergeet niet het alvast aan zijn pols bevestigen van de handboei!
Keep calm and eat chocolates!

Offline pebblesmol

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #24 Gepost op: 17-01-2008, 21:36:51 »
Leuke opdracht in dat maisveld!!

Wie is er handig met screenshots of terugkijken??
Ik zal wel hersenschimmen hebben na al dat kijken naar de Mol maar toen Edo de test aan het doen was leek het net of er een poppetje (van een mol?) op tafel stond. Lijkt me wel heel erg opvallend dus kan het met niet voorstellen maar ik dacht echt wat te zien.

Jammer dat Georgina eruit is, ik vond haar een leuke kandidaat.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #25 Gepost op: 17-01-2008, 21:37:02 »
Ik vond het echt een geweldige aflevering. De opdracht in het maisveld was net een geevolueerde versie van de jagers op de paarden in Argentinië maar wel weer helemaal WIDM ::ok::!

Hopen dat sommigen volgende week op Topitojacht gaan (lees: jatten) ;D !
The sun came up and reality set in.

Offline wielie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #26 Gepost op: 17-01-2008, 21:39:05 »
Volgens mij was dunya als eerste af of vergis ik me ?

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 3
« Reactie #27 Gepost op: 17-01-2008, 21:39:28 »
Volgens mij was dunya als eerste af of vergis ik me ?
Volgens mij ook ja.
The sun came up and reality set in.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 3
« Reactie #28 Gepost op: 17-01-2008, 21:40:20 »
Na deze aflevering MOET ik wel laatste staan in de pool  :P
Ik had zowat alles fout wat maar fout kon   :\'(
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #29 Gepost op: 17-01-2008, 21:41:27 »
Ja Patrick verdenk ik ook. Hij doet echt vage dingen.
Bij het fietsen trekt hij ineens een sprintje, wil veel jokers en zegt later dat hij er toch niks aan heeft, schiet geld maar schrikt er zelf van, doet echt rare dingen bij het uitbeelden, maakt er andere woorden van... Levert geen bagage in, doet die handboei alvast vast en zegt dat hij ook gelijk aan Dunya moet nu.
Wie heeft gezegd dat als je iemand tegenkomt je je ook gelijk aan diegene moet koppelen?
Je kan ook gewoon met zijn allen blijven en op een gegeven moment met zijn allen een zin vormen. Degenen die gelijk vast zijn gaan zitten zijn dus verdacht: Regina, Patrick en Coen ook een beetje, maar die werd meer meegesleurd door Regina.

Op het moment dat Edo de vraag kreeg in de test: "Of de mol gepakt werd in het maisveld" kregen we daarna gelijk een shot van Regina die gepakt werd :P een niet al te subtiele hint misschien?

Triomf!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3
« Reactie #30 Gepost op: 17-01-2008, 21:43:14 »
Leuke aflevering. Maar ik heb me verbaasd over de manier waarop ze de opdracht met de bordjes speelden. Het is toch veel handiger om elkaar eerst te vinden en dan pas te beslissen wat voor zin te vormen?

edit: Mol Thessa was me voor. ;)

Eindelijk eens de afvaller goed voorspeld trouwens. Al vind ik het ook wel jammer dat Georgina er uit is: ze was een leuke enthousiaste kandidaat. ::jaja::

Offline xD

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #31 Gepost op: 17-01-2008, 21:43:54 »
Joris is de mol, weer het standaard aansporen om naar de finish te gaan en voor verwarring zorgen (zoals Yvon dit deed in de links-rechts opdracht). En dat hij zogenaamd de spelregels niet goed wist.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2008, 21:45:30 door xD »

Offline Junkhead

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #32 Gepost op: 17-01-2008, 21:44:11 »
En PJ zei in een interview dat hij pas in aflevering 3 wist wie de mol was. Misschien omdat hij Dennis zag met die Bordjes???¿¿

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 3
« Reactie #33 Gepost op: 17-01-2008, 21:44:24 »
Tijdens deze aflevering kwam ook weer een bekend gitaar deuntje die ik ook wel eens bij Expeditie Robinson heb gehoord, weet iemand van wie dit is?
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline aless039

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
Re: Aflevering 3
« Reactie #34 Gepost op: 17-01-2008, 21:46:21 »
Die Koen was ook heel gehaaid, gewoon die Patrick doorsturen en zelf het geld aan z'n broek hangen en dan gepakt worden,op het laatste moment, natuurlijk... :-\\
erg verdacht! ik ga voor koen.

Offline TheIceman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #35 Gepost op: 17-01-2008, 21:47:55 »
Tijdens deze aflevering kwam ook weer een bekend gitaar deuntje die ik ook wel eens bij Expeditie Robinson heb gehoord, weet iemand van wie dit is?
Ik denk van Hans Zimmer, aangezien die vrijwel alle muziek van Expeditie Robinson doet.

Offline xD

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #36 Gepost op: 17-01-2008, 21:50:49 »
Die Koen was ook heel gehaaid, gewoon die Patrick doorsturen en zelf het geld aan z'n broek hangen en dan gepakt worden,op het laatste moment, natuurlijk... :-\\
erg verdacht! ik ga voor koen.

Patrick werd zonder geld door Edo doorgestuurd als afleidingsmanouvre voor regina.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #37 Gepost op: 17-01-2008, 21:51:54 »

Wie heeft gezegd dat als je iemand tegenkomt je je ook gelijk aan diegene moet koppelen?
Je kan ook gewoon met zijn allen blijven en op een gegeven moment met zijn allen een zin vormen. Degenen die gelijk vast zijn gaan zitten zijn dus verdacht: Regina, Patrick en Coen ook een beetje, maar die werd meer meegesleurd door Regina.


Precies! Hoewel het zo kan zijn dat de regie ons wil laten denken dat Regina Coen meesleurt terwijl het net zo goed kan zijn dat Coen al eerder subtiel zoiets opperde.
Ze zijn de eersten, de mol weet wat de zin moet worden en kan dus meteen aan de gang gaan  de langst mogelijke zin in de war te schoppen. Dat niemand van hen op het idee kwam eerst elkaar te verzamelen voordat er geketend ging worden vind ik op z'n minst vreemd.
Patrick's actie alvast z'n boei om te doen stelt niks voor n.m.m., je kon immers omgekeerd gaan staan indien nodig.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #38 Gepost op: 17-01-2008, 21:52:40 »
Leuke aflevering. Maar ik heb me verbaasd over de manier waarop ze de opdracht met de bordjes speelden. Het is toch veel handiger om elkaar eerst te vinden en dan pas te beslissen wat voor zin te vormen?

Wij hebben de speluitleg niet gehoord, maar 1 van de kandidaten zei wel dat ze direct aan elkaar moesten koppelen als ze elkaar zagen. Vandaar dat de 3 zich ergens gingen verstoppen om eerst te kunnen lezen wat voor bordjes iemand had.
Keep calm and eat chocolates!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #39 Gepost op: 17-01-2008, 21:57:21 »
Dat Patrick alvast dat ding had vastgeketend had idd geen gevolgen gehad, ALS hij niet had gezegd dat hij ook gelijk aan Dunya vastmoest. Dat de handboei er al hing maakt niet uit, maar daarmee schopte hij wel verwarring bij Dunya die daarom maar gewoon eraan ging hangen.

(hoopte stiekem dat Dunya eruit zou gaan...)
Triomf!