Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 147508 keer)

Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 24-01-2008, 20:31:41 »
Jeej! Here we go!  ::vergroot::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #21 Gepost op: 24-01-2008, 20:38:38 »
Leuk...nou kan ik tot morgen niet op de site en chat komen omdat ik anders weet wie de afvaller is en dat wil ik graag zelf meemaken (op uitzendinggemist)! Maar ik mis het gedoe na de uitzending! Dusz, aan jullie allemaal: veel plezier en tot morgen! ;)
Tell me what your telescope says

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Aflevering 4
« Reactie #22 Gepost op: 24-01-2008, 20:58:01 »
Wat een superopdrachten zitten er in deze aflevering , wat een werk voor de productie, eerst al die foto's en nou dat doolhof met touw (hoe heet die film waar dat ook in zit - Entrapment?)
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #23 Gepost op: 24-01-2008, 21:24:47 »
Wat mij opviel: Bij Joris krijg je niet te zien, of het nou de linkse of rechtse vlam is.
Wanneer PJH met Coen staat te praten is er nog een muziekje in de achtergrond te horen.
En: geen Topo?
Btw: Echt te gek met al die fotos!
« Laatst bewerkt op: 24-01-2008, 21:32:40 door vlees91 »

Offline Junkhead

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #24 Gepost op: 24-01-2008, 21:25:41 »
Ik vond die Joris weer de boel lopen verstieren vandaag. Hij is eigenlijk mijn mol niet maar als je ziet hoe hij de kandidaten ophoudt zonder echt geld binnen te halen voor de groep vind ik het wel verdacht.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #25 Gepost op: 24-01-2008, 21:26:32 »
Wat een schitterende aflevering!!!!!!! ::ok:: Mooie opdrachten.
Compliment vor de makers.
Jammer Coen, maar ik kan weer iemand wegstrepen.

Offline Junkhead

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #26 Gepost op: 24-01-2008, 21:27:49 »
Wat mij opviel: Bij Joris krijg je neit te zien, of het nou de linkse of rechtse vlam is.
Wanneer PJH met Coen staat te praten is er nog een muziekje in de achtergrond te horen.
En: geen Topo?

Nu kan Dennis wel mooi die roze topito van regina vragen/stelen:P Aangezien ze twijfelde aan wie ze hem moest geven coen of dennis.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 4
« Reactie #27 Gepost op: 24-01-2008, 21:29:01 »
WAAAAT EEN OPDACHTEN  ::bravo:: ::bravo::

vooral de eerste! dikke hoera voor de productie!


dennis zat weer lekker te mollen! wat een klungel zo samen met patrick.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #28 Gepost op: 24-01-2008, 21:30:51 »
Complimenten aan de makers:

Wat een schitterende, fantastische opdrachten deze serie!!!!!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #29 Gepost op: 24-01-2008, 21:32:01 »
Inderdaad ontzettend gave aflevering! Wel eentje in het kader van: "doe moeten we zeker nog een keertje terug kijken..."

Dennis is echt zo verdacht. Ik snap overigens niet dat iedereen zo op Edo zit. Edo is dus zeker niet de mol omdat Coen eruit ligt en hij op hem had gestemd. Dunya vind ik ook totaal niet verdacht, Regina heeft ook alleen maar goede dingen gedaan.

Patrick deed vaag met zijn kamer, lekker tijd rekken door niemand binnen te laten. Dennis loopt weg met bandje ook om tijd te rekken....laten dat nu net mijn verdachten zijn! Joris blijft een wannabe mol  ;D

Re: Aflevering 4
« Reactie #30 Gepost op: 24-01-2008, 21:33:19 »
Jezusmina wat was Joris verdacht vandaag! Ik wilde hem niet als mol zien omdat ik hem tot nu toe zo obvious vond, maar vandaag bij de bommen verstierde hij wéér 2(!!) opdrachten en was de boel ontzettend aan het vertragen. Als hij de mol is vind ik het geen subtiele, maar ik kan geloof ik niet meer heen om zijn gesaboteer...
(maar stiekem wil ik nog steeds dat Dennis de mol is  ::ok::)

En het was een toplaflevering! Ik vind dit echt een heel leuk seizoen! Originele opdrachten die multi-interpretabel zijn...heerlijk!
succes met  ::vergroot:: iedereen, ik kijk uit naar de comments in het Alice in Wonderland-topic na deze aflevering  ::tandpastasmiley::

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #31 Gepost op: 24-01-2008, 21:34:05 »
Als mensen nu nog niet zien dat Dennis het is. En hij wordt voor het eerst verdacht! Door Edo en Dunya volgens mij....superaflevering weer! Duidelijke mollenstreken vond ik:

- Dennis die bij het goede antwoord (vrijdag) voorstelt om naar een andere opdracht te gaan. En hij had de walkie talkie uitgezet. Duidelijk te zien in beeld is dat hij het ding weer aanzet. Misschien tunnelvisie, maar het kan bijna niet anders.  ::vergroot::

Joris, speelt z'n eigen spel en wil zichzelf voornamelijk verdacht maken.
Dunya, is te fanatiek en haalt geld binnen
Regina, ook fanatiek en haalt ook geld binnen
Patrick, zou ook de mol kunnen zijn maar ik denk dat hij dingen en niet goed snapt, beetje te zenuwachtig steeds.
Edo, is fanatiek, maar schept ook graag verwarring, toch denk ik dat hij gewoon een kandidaat is.

Die code 1106 moet even worden uitgezocht. EDIT: het is geen geboortedatum van iemand.

Verder is het moeilijk te zien of de linker danwel rechter kaars werd uitgedoofd, maar daar komen we wel uit!


« Laatst bewerkt op: 24-01-2008, 21:52:04 door Lola-aapje »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #32 Gepost op: 24-01-2008, 21:36:01 »
NEEEEEEEEEEEEEE!  :\'( :\'(

Waarom Coen!

(Mag ik trouwens wel even zeggen dat dit waarschijnlijk de beste en leukste aflevering was uit de Molgeschiedenis. :D Wat een opdrachten! ::respect::)

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #33 Gepost op: 24-01-2008, 21:37:46 »
Ik vond Regina en Dunya helemaal niet verdacht en ik denk ook niet dat zij de mol zijn. Regina gaf prinsjesdag door aan Dennis en Patrick (echt dom dat die het niet wisten :P) en Dunya deed dat met die manoeuvreren tussen die touwen goed, maar Joris zei wel dat ze dat ding bewoog waar die speer doorheen moest, maar dat heb ik niet gezien. Voor de rest, wat zei Joris precies voordat die die bom liet ontploffen? En kunnen we iets met de code 1106 van de kluis helemaal aan het begin? En Coen vroeg toch aan de mol of hij bij hem op de kamer sliep? Hij zei dat die er volledig vanuit ging dat die het antwoord goed beantwoordde, dus dat zou betekenen dat Edo (die sliep toch bij Coen?) niet de mol is, als we er van uitgaan dat Coen de waarheid spreekt en de mol de waarheid sprak en Coen daarvan uitging.
Voor de rest echt een super aflevering!
« Laatst bewerkt op: 24-01-2008, 21:42:55 door luckyluuk12 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #34 Gepost op: 24-01-2008, 21:39:21 »
Briljante opdrachten. Prachtaflevering. ::bravo::

En inderdaad, lola-aapje: ik had ook het idee dat Dennis zat te klooien met die porto. Wel heel raar dat zowel Dennis als Patrick niet weten dat prinsjesdag altijd een dinsdag is. Zouden ze toch allebei de Mol zijn? ;)

Offline Prutger

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #35 Gepost op: 24-01-2008, 21:39:35 »
Ben ik nou de enige die niet snapt wanneer de mol bij het antwoorden van de vragen 'ja' of   'nee' bedoelt?

Daarbij: net als met die liftopdracht van vorig jaar vind ik het echt heel zuur dat we dus geen reet met die vragen opschieten  ::ohno::

Maar wat een vette aflevering hehe

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #36 Gepost op: 24-01-2008, 21:40:50 »
Nog iest: er werd twee keer gevraagd, of de Mol een acteur was. maar het waren volgens mij twee verschillende antwoorden die de Mol gaf. Dus een van de twee vraagstellers had dus al eerder het goede gezegd: Maar hoe kom je daar achter. Werd dat gezegd: "Dit water is 16 meter diep!"

Bovendien kan hierbij gebruik gemaakt worden door PJH door te weten wie de Mol is *g*
4e aflevering

@Prutger: Deze keer werd er duidelijk bij gezegd, dat de vraag uitsluitend goed beantwoord word, wanneer de eerste goed is. Wanneer ze dat niet doen, liegen ze en dan houd ik op met kijken :)
btw: Hoe weet Joris, dat de moeder van een medespeler Joods is?
« Laatst bewerkt op: 24-01-2008, 21:43:31 door vlees91 »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #37 Gepost op: 24-01-2008, 21:42:22 »
Wat een fantastische aflevering, met 2 grandioze opdrachten. Welke gek verzint het nou om ruim 3000 foto's op een hotelkamer op te hangen? ::oink:: ;D

Deze aflevering gaat in het rijtje beste-afleveringen-top5, dit was 100% genieten.. Complimenten aan de makers, dit willen we meer zien. En volgende week ook al achtbanen, dit seizoen kan nu al niet meer stuk. 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Re: Aflevering 4
« Reactie #38 Gepost op: 24-01-2008, 21:42:40 »
Als mensen nu nog niet zien dat Dennis het is. En hij wordt voor het eerst verdacht! Door Edo en Dunya volgens mij....superaflevering weer! Duidelijke mollenstreken vond ik:

- Dennis die bij het goede antwoord (vrijdag) voorstelt om naar een andere opdracht te gaan. En hij had de walkie talkie uitgezet. Duidelijk te zien in beeld is dat hij het ding weer aanzet. Misschien tunnelvisie, maar het kan bijna niet anders.  ::vergroot::


Maar het is dan weer heel onmols van Dennis om zelf uit het spel te gaan en Patrick zijn gang te laten gaan! Waarom heeft hij er niet (net als Edo) op aangestuurd om gezamenlijk het spel te verlaten?

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #39 Gepost op: 24-01-2008, 21:43:40 »
Naar welke aflevering heb jij gekeken? Dennis heeft helemaal níks gedaan. Patrick deed alle opdrachten en die heeft Dennis zelf in zijn groepje gekozen. Ik vind ze eigenlijk een goed team dat tenminste geld binnen haalt. Coen en Edo die die som niet uit konden rekenen: Waaaarom pakken ze dat kaartje er niet gewoon uit? Waaaaarom doen ze niks met 'Van Dale' ... Ik wed dat ten minste 1 iemand dat had geweten. En dan gaan ze bij elkaar staan bij de bom ... Coen gaat eruit die Edo als hoofdverdachte had. Edo en Coen zijn niet de mol geweest en dus ongeveer 2 domme kandidaten. Maar goed, dan heeft Edo het wel weer goed gespeeld...

Dunya heeft ook weer goed haar best gedaan, al liet ze wel bijna over haar heen lopen door Joris. Wat een mafkees is dat zeg. "Effe checken wat hier is, wacht nou..." Wat dat betreft is het jammer dat Coen weg is, die kon ten minste spelletjes naar zijn hand zetten. De spelers sturen... En joris geeft de schuld aan Dunya omdat die het draad niet stil zou hebben gehouden... Kom nou, hij praat dat meisje nog een minderwaardigheidscomplex aan. Joris is zo erg de mol :P Ik ga even kijken of dat klopt met de vragen en de kaarsjes. Die vraag van Edo was wel geniaal, alleen weet ik dan weer niet hoe diep dat meer was...

Die foto opdracht... Ik snap nog steeds niet helemaal wat de televisie nou voor rol had... Stonden daar de foto's op die gebruikt moesten worden? Stond daar de volgorde van foto's op? En Patrick dacht gewoon dat hij met die foto's een voordeel had in het spel... Hij had niet door dat het een opdracht was. Toen dat bleek liet hij iedereen wel binnen ... Dennis liep weg omdat hij de recorder nog niet had gezien! Heeft niks met mollen te maken! Patrick en Dennis zijn de mol niet. 100% zeker.

vlees: hij wist het pas in afl. 5 -> uit 'betrouwbare' bron vernomen (hint: check dit forum -> Teun)

Toevoeging: Dennis is de mol NIET: 1) Ik weet ook niet dat Prinsjesdag altijd op een dinsdag is, maar ik weet dan weer wel dat je bij Van Dale altijd eerst vermenigvuldigt en dan pas optelt... Ik weet niet wat jullie belangrijker vinden, mij is het om het even. Je kunt altijd wel iets niet weten, daarom vraag je het elkaar (dom van Coen en Edo dat ze niet tegen Regina zeiden dat het om de Van Dale methode ging!)
2)

Je kon heel goed zien wat de mol antwoorde. Als de linkerkaars bleef brandne, was het antwoord NEE en vice versa: De mol stond tussen de kaarsen in (misschien overtuig ik jullie daar niet van, maar dit was zo en is ook het logischt: zo kan hij bij beide kaarsen): Als de arm dus vanaf links in beeld de kaars rechts uit doet, is het antwoord NEE, omdat de rechterkaars uit wordt gedaan en de linker dus blijft branden (beeld het je even rustig in, en het is logisch). Door dus te kijken vanaf welke kant de kaars wordt uitgedaan kun je zien welke kaars uitgaat. Hierbij ga ik ervan uit dat de camera ALTIJD vanaf de kant van de vragende kandidaat is opgesteld. Die aanname is vrij reëel als je kijkt naar de lichtinval.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2008, 21:50:25 door RJBanthum »