Naar welke aflevering heb jij gekeken? Dennis heeft helemaal níks gedaan. Patrick deed alle opdrachten en die heeft Dennis zelf in zijn groepje gekozen. Ik vind ze eigenlijk een goed team dat tenminste geld binnen haalt. Coen en Edo die die som niet uit konden rekenen: Waaaarom pakken ze dat kaartje er niet gewoon uit? Waaaaarom doen ze niks met 'Van Dale' ... Ik wed dat ten minste 1 iemand dat had geweten. En dan gaan ze bij elkaar staan bij de bom ... Coen gaat eruit die Edo als hoofdverdachte had. Edo en Coen zijn niet de mol geweest en dus ongeveer 2 domme kandidaten. Maar goed, dan heeft Edo het wel weer goed gespeeld...
Dunya heeft ook weer goed haar best gedaan, al liet ze wel bijna over haar heen lopen door Joris. Wat een mafkees is dat zeg. "Effe checken wat hier is, wacht nou..." Wat dat betreft is het jammer dat Coen weg is, die kon ten minste spelletjes naar zijn hand zetten. De spelers sturen... En joris geeft de schuld aan Dunya omdat die het draad niet stil zou hebben gehouden... Kom nou, hij praat dat meisje nog een minderwaardigheidscomplex aan. Joris is zo erg de mol
Ik ga even kijken of dat klopt met de vragen en de kaarsjes. Die vraag van Edo was wel geniaal, alleen weet ik dan weer niet hoe diep dat meer was...
Die foto opdracht... Ik snap nog steeds niet helemaal wat de televisie nou voor rol had... Stonden daar de foto's op die gebruikt moesten worden? Stond daar de volgorde van foto's op? En Patrick dacht gewoon dat hij met die foto's een voordeel had in het spel... Hij had niet door dat het een opdracht was. Toen dat bleek liet hij iedereen wel binnen ... Dennis liep weg omdat hij de recorder nog niet had gezien! Heeft niks met mollen te maken! Patrick en Dennis zijn de mol niet. 100% zeker.
vlees: hij wist het pas in afl. 5 -> uit 'betrouwbare' bron vernomen (hint: check dit forum -> Teun)
Toevoeging: Dennis is de mol NIET: 1) Ik weet ook niet dat Prinsjesdag altijd op een dinsdag is, maar ik weet dan weer wel dat je bij Van Dale altijd eerst vermenigvuldigt en dan pas optelt... Ik weet niet wat jullie belangrijker vinden, mij is het om het even. Je kunt altijd wel iets niet weten, daarom vraag je het elkaar (dom van Coen en Edo dat ze niet tegen Regina zeiden dat het om de Van Dale methode ging!)
2)
Je kon heel goed zien wat de mol antwoorde. Als de linkerkaars bleef brandne, was het antwoord NEE en vice versa: De mol stond tussen de kaarsen in (misschien overtuig ik jullie daar niet van, maar dit was zo en is ook het logischt: zo kan hij bij beide kaarsen): Als de arm dus vanaf links in beeld de kaars rechts uit doet, is het antwoord NEE, omdat de rechterkaars uit wordt gedaan en de linker dus blijft branden (beeld het je even rustig in, en het is logisch). Door dus te kijken vanaf welke kant de kaars wordt uitgedaan kun je zien welke kaars uitgaat. Hierbij ga ik ervan uit dat de camera ALTIJD vanaf de kant van de vragende kandidaat is opgesteld. Die aanname is vrij reëel als je kijkt naar de lichtinval.