Dat links en rechts was nog wel te zien, nogmaals: let op het lichtinval en vanwaar de donkere hand komt. Ga er dan vanuit dat de mol tussen de kaarsten in stond en je weet welke kaars uit gaat, en dus het antwoord van de mol.
Wow, geniaal. Ik lees net de post waarin staat dat Patrick iets zei wat helemaal geen mogelijkheid was. Als een kandidaat slim is, geeft hij een antwoord dat helemaal niet als mogelijkheid wordt gegeven (en dus sowieso fout is) zodat hij zéker weet dat de mol liegt! Immers, de mol spreekt alléén de waarheid als je de vraag goed beantwoord, impliceert -> een fout antwoord betekent dat de mol absolúút niet de waarheid spreekt. Zo hoef je nooit te twijfelen over de vraag van PJH, omdat die altijd fout was en de antwoord van de mol dus gelogen is!
Of zou dat niet mogen :-/
Diepte van dat meer d8 ik ook gelijk aan... Is dat nergens gezegd of laten zien? Zal wel niet
... En die schietafstand leek me toch echt wel 9.80 maar dat is inderdaad niet te gokken
Als je kijkt naar het antwoord: Is Edo de mol en je krijgt als antwoord Ja en Coen, die vol voor Edo is gegaan (althans, daar lijkt het erg op) vliegt eruit, dan denk ik dat de afstand toch 9.80 was
EDIT: o wacht, ik haal er 2 door elkaar
ik denk dat ze 150 kilo bij zich hadden*