Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 68892 keer)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 6
« Reactie #40 Gepost op: 7-02-2008, 21:26:07 »
ik piestte in mn broek toen ik dennis en patrick samen zag .... net zoals driefm. geweldig.
en oh wat geweldig, joris er uit ! gerechtigheid !!!!
dennis for mole !

Offline Miekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You can win if you want !
Re: Aflevering 6
« Reactie #41 Gepost op: 7-02-2008, 21:26:14 »
Joris eruit  ::oink:: daar ging mijn mol, wie moet ik nu stemmen???
Leuke aflevering verder. Vond het echt een wonder dat de taxi opdracht geslaagd is.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #42 Gepost op: 7-02-2008, 21:26:35 »
argh, mijn reserve mol.

waarom zei dennis, "ik krijg nu toch alleen nog maar groen"?!

Wanneer? Dat heb ik dan gemist  ::oink::

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Aflevering 6
« Reactie #43 Gepost op: 7-02-2008, 21:26:45 »
Wat een ontzettend gave aflevering! Alledrie de opdrachten waren geweldig!
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #44 Gepost op: 7-02-2008, 21:26:51 »
 ::oink:: Ja inderdaad Joris. Had ik niet verwacht
Die opdracht met die taxi's was echt lachen. ::rofl::
Die opdracht met die opdrachten herhalen was ook gaaf. 2x Precies hetzelfde.
Patrick ga ik nu echt heel erg verdenken (help tunnelvisie. :P) Dennis vind ik ook wel verdacht, maar toch minder. Zaten er nog 8en op taxi's of zo, want daar heb ik eigenlijk niet op gelet.

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #45 Gepost op: 7-02-2008, 21:27:10 »
ben niet veel wijzer. het blijft dennis of patrick
het was alweer voor de executie duidelijk wie de afvaller zou zijn, want joris noemde als enige geen verdachte

Offline liset1978

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #46 Gepost op: 7-02-2008, 21:27:29 »
Ik ben echt onder de indruk, wat spannend met die taxi's, echt een super opdracht! ::oink::
Nou ik had Joris er nog niet uitverwacht, vooral omdat ik dacht dat De Mol juist enorm zou mollen als dekmantel, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus dan blijft Patrick over, maar daar wil ik nog niet aan. Ik blijf bij Dennis, heb er nog geen gegronde reden voor, het is een gevoel... ::vergroot::
Ik stel voor... we halen Monk erbij

Offline xD

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #47 Gepost op: 7-02-2008, 21:27:37 »
Jammer dat Joris eruit is! Vond z'n praatje aan het einde wel heel erg....irritant eigenlijk haha, zeker toen hij de pot bijna meenam :D

Maar voor de rest: leuke aflevering, vind ik wel. Je zou inderdaad dom zijn deze week nog Joris te verdenken na z'n rode scherm.

Ga jij maar lekker pruttelen

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #48 Gepost op: 7-02-2008, 21:27:43 »
He jammer, Joris eruit. :( Had liever Patrick eruit gezien.

De afleveringen wijzen nu wel heel erg naar Dennis toe, zou hij dan toch niet de mol zijn?
Nog even niks.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #49 Gepost op: 7-02-2008, 21:28:29 »
Wel grappige opdrachten....Je zult maar twee keer exact dezelfde opdracht krijgen ;D
Mijn mol zit er nog in alleen ik had Joris wel in de finale verwacht. Eerst dacht ik
goh wat slecht gemold twee opdrachten gelukt. Tot die laatste opdracht die nog eventjes
3000 euro uit de pot kostte en zo moelijk was dat ie bijna gedoemd was te mislukken...
Als mol weet je dat natuurlijk. De netto winst was dus toch niet zo groot. Voor mij blijft
het Patrick hoor, wat deed hij vreselijk gemaakt blij toen beide opdrachten gelukt waren >:D

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #50 Gepost op: 7-02-2008, 21:29:01 »
Iedereen blij, Joris eruit :P Boem, in 2 afleveringen helemaal mol af...

Viel me trouwens op dat Dennis een heeeeeele domme fout maakte, maar voor de rest alles prima deed xD Volgens mij wist hij drommels goed dat in 2 de verkeerde opdracht zat :P Maar hij wilde zich volgens mij verdacht maken (of is de mol :-/)...

Patrick, die maakt telkens zulke stomme fouten, en als een kandidaat hem corrigeert, corrigeert hij zichzelf ook weer... Zou ik niet echt een goeie mol vinden, maar hij doet er wel naar :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #51 Gepost op: 7-02-2008, 21:31:57 »
Viel me trouwens op dat Dennis een heeeeeele domme fout maakte, maar voor de rest alles prima deed xD Volgens mij wist hij drommels goed dat in 2 de verkeerde opdracht zat :P Maar hij wilde zich volgens mij verdacht maken (of is de mol :-/)...

Ik denk het laatste. Het was wel opvallend wat hij deed, maar dat mocht ook wel na twee opdrachten die geld opleverden. Even flink toeslaan, ookal maakt het je verdacht. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #52 Gepost op: 7-02-2008, 21:34:21 »
Wanneer? Dat heb ik dan gemist  ::oink::

dat dacht ik te verstaan! toen dennis zo boos was over die topito's. zometeen ff terug luisteren!

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #53 Gepost op: 7-02-2008, 21:34:32 »
Het was wel al bijna van te voren duidelijk dat ze toch allemaal het einde niet zouden halen met de zet-de-opdrachten-op-een-rijtje-quiz :P Ik wist ze trouwens ook niet allemaal...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #54 Gepost op: 7-02-2008, 21:34:56 »
Deze aflevering maakte DENNIS zicht HEEEL verdacht, door envelop 2 te trekken hij wist zeker waar de envelop was van -250 euro.. Tja.. Dan is een mollenactie snel gemaakt.. Mijn mol is Dennis,  :) (Was ie al voor een paar weken)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #55 Gepost op: 7-02-2008, 21:35:07 »
Leuke aflevering weer ::ok::
Ik vind het echt verreweg de beste BN'er serie tot nu toe ::ok::

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 6
« Reactie #56 Gepost op: 7-02-2008, 21:35:12 »
Ik denk het laatste. Het was wel opvallend wat hij deed, maar dat mocht ook wel na twee opdrachten die geld opleverden. Even flink toeslaan, ookal maakt het je verdacht. :)

Ik denk dat edo bij die opdracht juist een mol actie deed, hij pakte eerst de verkeerde zodat de kans dat ze daarna nog een keer de verkeerde zouden pakken groter was.

Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 6
« Reactie #57 Gepost op: 7-02-2008, 21:35:54 »
patrick is mijn mol nu zeker.
kan niet missen!

hoe die reageerde toen edo hem belde..
en als je er dan op gaat letten..
sind shij die handboeien al omhad.. verdacht ik hem wel samne met joris, nu joris eruit ligt.. tja!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Aflevering 6
« Reactie #58 Gepost op: 7-02-2008, 21:36:18 »
Deze aflevering maakte DENNIS zicht HEEEL verdacht, door envelop 2 te trekken hij wist zeker waar de envelop was van -250 euro.. Tja.. Dan is een mollenactie snel gemaakt.. Mijn mol is Dennis,  :) (Was ie al voor een paar weken)
Ik weet niet hoe erg dat een molactie was....

Het kan net zo goed dat ze, volgens jou gedachte, de kaartjes niet omgedraaid hadden...

Omgekeerde psychologie van beide kanten is net zo goed mogelijk
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #59 Gepost op: 7-02-2008, 21:36:30 »
Nou nou mensen, m'n molletje dennis had het niet makkelijk, maar hij heeft er nog wel voor gezorgd dat in de eerste opdracht het bedrag niet vervierdubbeld werd. Ook wist Dennis dat hij in het gokgroepje moest komen om te kunnen mollen.

Verder lukte de opdracht met de taxis netaan (helaas voor de mol). Maar bij de laatste opdracht was het toch wel overduidelijk dat PJH naar links toe liep (de tweede keer) en dat Dennis wist dat hij de tweede enveloppe moest openmaken. 3000 euro eruit, met ook hulp van Edo de eerste trekking  ;)

Joris eruit, nu is het heel wat duidelijker wie wel de mol is. Alhoewel Patrick nog het meest in de buurt komt om wat verwarring te stichten. Dennis is dus de mol (eindelijk eens goed vanaf de eerste aflevering :D). De kandidaten verdenken Dennis (zoals wij dat zien) nauwelijks, dus dat is wel leuk.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2008, 21:40:51 door Lola-aapje »