Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 68890 keer)

Offline Prutger

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #60 Gepost op: 7-02-2008, 21:37:53 »
Ga jij maar lekker pruttelen

Jeeeej! :D

Overigens - die taxi-opdracht was heel leuk, maar wat was dat invoegen op het eind  levensgevaarlijk zeg  ::schaam::

Wat zullen die Mexicanen nu wel niet van ons Hollanders denken :D

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #61 Gepost op: 7-02-2008, 21:39:45 »
Ik denk dat edo bij die opdracht juist een mol actie deed, hij pakte eerst de verkeerde zodat de kans dat ze daarna nog een keer de verkeerde zouden pakken groter was.



Dit vind ik een buitengewone goede, want Edo kon z'n lachen ook niet inhouden toen Dennis nr 2 pakte, en lachte vervolgens toch maar evne hardop zodat het niet erg opviel als een 'gemeen lachje' :P Maar ja misschien betekent het niets...
Overigens is het zo dat 7/10 mensen envelop 1 zou hebben genomen (volgens onderzoeken) omdat je als kiezer verwacht dat de enveloppes van opdracht zijn geswitcht!

Jeeeej! :D

Overigens - die taxi-opdracht was heel leuk, maar wat was dat invoegen op het eind  levensgevaarlijk zeg  ::schaam::

Wat zullen die Mexicanen nu wel niet van ons Hollanders denken :D

Ik denk dat de overheid de bewuste taxi-chauffeurs gaat ontslaan, want er zat nog altijd een mexicaans nummerbord op die taxo's :P Ze zullen wel nooit weten dat er Hollanders in zaten!

Offline Prutger

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #62 Gepost op: 7-02-2008, 21:41:07 »
Ik denk dat de overheid de bewuste taxi-chauffeurs gaat ontslaan, want er zat nog altijd een mexicaans nummerbord op die taxo's :P Ze zullen wel nooit weten dat er Hollanders in zaten!

Ja, hehehe, laten we al het beeldmateriaal naar Mexico sturen :D

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 6
« Reactie #63 Gepost op: 7-02-2008, 21:41:41 »
Zo 1 potentiele mol dr uit. Ik vond m verdacht maar nog niet genoeg als mol.
Leuke aflevering, vooral het taxirijden.
Patrick vink af en toe ook wel irri maar wel weer grappig.
Edo staat toch ook weer hoger op mijn lijstje .
Dennis deed ook verdachte dingen dus moet weer goed nadenken deze week, t word spannend.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #64 Gepost op: 7-02-2008, 21:42:28 »
Ik heb de laatste tijd weinig op het forum gezeten om zo toch zinvol mee te doen maar hoop er toch goed in te rollen maar dat terzijde.

De aflevering was weer sterk, die vragen opdracht was een typische alice in wonderland iets als ik dat mag zeggen...
Joris was voor mij de Mol maar dat is dus vorige week ontkracht..
Ik ben dus erg slecht in dit spel... :-[

En ga nu voor Dunya :)

Dat met die taxi's was erg mooi en mooier dat het slaagde...
die bootjes en vermaak opdracht was leuk vooral toen ze dat van die uil gingen zingen.
Ananas

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #65 Gepost op: 7-02-2008, 21:43:05 »
Geweldige aflevering weer, dit seizoen is weer helemaal TOP! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: Aflevering 6
« Reactie #66 Gepost op: 7-02-2008, 21:46:36 »
Geweldige aflevering weer, dit seizoen is weer helemaal TOP! ::ok::

Helemaal mee eens, deze aflevering was ook echt de leukste aflevering die ik ooit gezien heb!
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #67 Gepost op: 7-02-2008, 21:47:36 »
Ja toen Edo met z'n kop zo heen en weer ging xD Dat was hilarisch, 1 van de weinige keren dat ik hardop lach voor de tv  :-[

Edo is inderdaad wel best verdacht... Hij werkt gigantisch hard, maar doet toch ook wel eens heel subtiel iets fout... Bijna te subtiel om te kwalificeren als 'Verdachtdoenerij'... Maarja, dan heb je nog Dennis en Patrick :P... Ik vind tegenwoordig Patrick nog de beste mol :P (op Joris na, maar die is eruit xD) Dennis goeie 2e en Edo heel dicht daarachter... Regina en Dunya beginnen te laat met verdachte en rare dingen doen (en fouten maken)... Ik blaas mezelf op op het museumplein als een van hun de mol is (spreekwoordelijk! :P voordat ik in een cel wordt gedaan)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #68 Gepost op: 7-02-2008, 21:48:08 »
Ik weet niet hoe erg dat een molactie was....

Het kan net zo goed dat ze, volgens jou gedachte, de kaartjes niet omgedraaid hadden...

Omgekeerde psychologie van beide kanten is net zo goed mogelijk

Het was zowieso een mollenactie om een envelop te pakken. Een mol laat deze kans nooit voor zich voorbij gaan. En dennis was zeker al ingelicht waar de -250 opdracht zat .. (Zie ook milouska memory spel 2x -1000 )
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #69 Gepost op: 7-02-2008, 21:48:27 »
Leuke opdracht van die taxi's. Zouden ze eens moeten proberen op de Champs Elysee.  ::rofl:: Heb je ook zo'n grote rontonde. Was wel spannend op het einde, vooral toen die taxi van Dunya maar niet voor die van Dennis wilde komen. Verder doet Patrick me terugdenken aan Milouska. Ook glashard beweren dat hij géén topito gejat heeft, terwijl dat wel klopt. En vervolgens met een poker face: "Wie zegt dat die topito gestolen is?" zeggen  ::rofl::

En dan die enveloppe's. Heerlijk. Pak enveloppe 1 de eerste keer, enveloppe 2 de 2de keer en beide keren krijg je dezelfde opdracht  ::rofl:: ;D Wel kudo's voor Joris dat ie op al die gondels liedjes heeft gezongen en veel peso's inzamelde. Het was mijn reserve mol, maar ergens ben ik blij dat Joris inderdaad een eigenaardige, fanatieke kandidaat is. :)

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 6
« Reactie #70 Gepost op: 7-02-2008, 21:48:48 »
yeah yeah yeah, wat een geniale aflevering ! geweeeeldig wat een opdrachten, ik zat haast te stuiteren voor de tv met die taxi opdracht ! geeeniaal !
en joris eruit :D mijn dag is goed !!
dennis for mole !

Re: Aflevering 6
« Reactie #71 Gepost op: 7-02-2008, 21:49:59 »
Ik vond het een leuke aflevering, alleen is mijn Molletje naar huis gestuurd ::schaam:: ::schaam::. Nu vind ik toch Dunya heel verdacht, maar ook Edo doet geheimzinnig. Jammer dat we pas weer volgende week kunnen kijken. >:(

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 6
« Reactie #72 Gepost op: 7-02-2008, 21:50:41 »
Weer een top aflevering ::ok::

Joris eruit dus weer een potentiele mol weg. Dennis is de mol. voor 100% zeker. Ik ga dit jaar voor een mannelijke finale want dunya en regina verdenken dennis totaal niet.

dit was de meest hilarische aflevering ooit ;D ;D die bedelopdracht zo lachwekkend en dennis en patrick in de slappe lach ;D ;D

Offline Molbuster

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #73 Gepost op: 7-02-2008, 21:51:02 »
Het woord TAXI dat gevormd moest worden in de Taxi-opdracht, is natuurlijk wel een heel mooie verwijzing naar Edo. Hij presenteerde immers het programma Cash Cab.  ::trots::

Hij blijft mijn mol, al vanaf aflevering 1.

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 6
« Reactie #74 Gepost op: 7-02-2008, 21:52:16 »
Verder doet Patrick me terugdenken aan Milouska. Ook glashard beweren dat hij géén topito gejat heeft, terwijl dat wel klopt. En vervolgens met een poker face: "Wie zegt dat die topito gestolen is?" zeggen  ::rofl::


Het was Peggy die een joker gejat had hoor. Milouska was het slachtoffer!

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 6
« Reactie #75 Gepost op: 7-02-2008, 21:54:22 »
Het woord TAXI dat gevormd moest worden in de Taxi-opdracht, is natuurlijk wel een heel mooie verwijzing naar Edo. Hij presenteerde immers het programma Cash Cab.  ::trots::

Hij blijft mijn mol, al vanaf aflevering 1.

Coen is in aflevering 4 volledig op edo gegaan naar aanleiding van de vraag aan de mol opdracht en vloog eruit. Edo kan onmogelijk de mol zijn! ;)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 6
« Reactie #76 Gepost op: 7-02-2008, 21:55:52 »
lautjuh ging mij smsen : taxi, dat is overduidelijk een hint naar joris.
ik ging terug smsen : en jij bent gek dat je dat voor zoete koek slikt.
en toen ging joris eruit
en gingen lautjuh en ik heeeeeel hard gillen aan de telefoon !
geweldig ! was het maar weer donderdag
dennis for mole !

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Aflevering 6
« Reactie #77 Gepost op: 7-02-2008, 21:56:53 »
lautjuh ging mij smsen : taxi, dat is overduidelijk een hint naar joris.
ik ging terug smsen : en jij bent gek dat je dat voor zoete koek slikt.
en toen ging joris eruit
en gingen lautjuh en ik heeeeeel hard gillen aan de telefoon !
geweldig ! was het maar weer donderdag

Het is nog steeds donderdag hoor...

Maar taxi verwijst misschien wel naar Edo, hoewel als waar is hoe Coen er uit is gegaan, is dat weer onwaarschijnlijk
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Knabbel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #78 Gepost op: 7-02-2008, 21:59:08 »
Was weer een erg leuke aflevering vanavond ;D

Vraag me wel af: als Edo nu in eerste instantie wel de andere (dus voor hun de goede) enveloppe had gepakt, wat zou er dan zijn gebeurd? ???

Neem niet aan dat ze dan ook voor de tweede keer het spel hadden gespeeld!! ;)


Zou een erg korte aflevering zijn geworden dan, of zou de redactie van WIDM dan iets anders achter de hand hebben gehad? ::)


Edo blijft sinds afl. 1 mijn mol >:D

 ::zwaai::

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #79 Gepost op: 7-02-2008, 21:59:32 »
Het woord TAXI dat gevormd moest worden in de Taxi-opdracht, is natuurlijk wel een heel mooie verwijzing naar Edo. Hij presenteerde immers het programma Cash Cab.  ::trots::

Hij blijft mijn mol, al vanaf aflevering 1.

Ten eerste, TAXI leidt meer naar Joris dan naar Edo... Zou vreemd zijn als de programma makers wisten dat Joris er toch uit ging, dus die link niet meer gemaakt zou kunnen wordne, waardoor je automatisch op Edo uitkomt...

Coen is in aflevering 4 volledig op edo gegaan naar aanleiding van de vraag aan de mol opdracht en vloog eruit. Edo kan onmogelijk de mol zijn! ;)

En ten tweede, we weten nooit zeker of Coen wel op Edo is gegaan, misschien kreeg hij antwoord NEE op zijn vraag aan de mol en zijn we gigantisch voor de gek gehouden? Toch ben ik het met je eens dat ik ook denk dat Coen wel vol voor Edo is gegaan, dus dat Edo niet de mol is...

Het was Peggy die een joker gejat had hoor. Milouska was het slachtoffer!

Wow, nu Dennis het slachtoffer is, gaan er dan weer extra mensen denken dat hij de mol dan is? Wel verdacht, maar toch vind ik het logischer als Patrick de mol is :P...