Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 44833 keer)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 14-02-2008, 21:28:35 »
Ja, eindelijk iets goed in de pool! Dunya naar huis  ::zwaai::

Dennis is en blijft de mol, genoeg mollenacties gezien..

een G vormen? ipv een rondje met 1 losse pop erin? ja, superduidelijk hoor Dennis.

Lekker crossen met de speedboot, kistje pakken en weer loslaten in het water...

Regina heeft mazzel gehad door misschien wel juist op Dunya te gaan, omdat zij samen met Dennis in het eerste groepje zat. (toch 1 van de vragen goed dus) Dunya vulde vol in op patrick, kan verdraait zijn in de montage, maar ik denk dat we patrick ook wel kunnen uitsluiten als mol. Leuke aflevering weer, maar ik zit toch al te hopen op de finale! Dennis heeft heel goed gemold. Niemand verdenkt hem tot afl 7, misschien vanaf nu eindelijk eens of gaan patrick en regina beide op edo  ;) haha..ik ben benieuwd.


Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 14-02-2008, 21:28:55 »
 Daaag Dunya!!! en ja hoor hij is het DENNIS is 100% zeker de mol. Heb m goed in aktie gezien.
Leuke afl.
Vond de Executie spannend, zat samen met dochterlief echt te roepen , niet Edo niet Edo niet Edo.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 14-02-2008, 21:31:47 »
Leuke Aflevering!!
Mijn mollen zijn nu iets anders geworden. Dennis En Edo. jammer dat Dunya weg is. Had haar de finale best gegund. En we gaan met een goeg gevulde pot de volgende aflevering in!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 14-02-2008, 21:31:53 »
Jammer dat Dunya er uit is! Patrick die smiegt! Maar ja, zo is het spel.
Vond het weer een leuke aflevering.

Offline Spillie78

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 14-02-2008, 21:33:29 »
Vond toch in de uitzending opvallend dat op het moment dat Patrick zijn vragen ging invullen er gesproken werd over de mol en dat die niet naar huis gaat....net als Patrick dus.

Blijf op Patrick ook al heb ik last van tunnelvisie :) ;D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 14-02-2008, 21:33:49 »
Ik ben wel in verwarring nu. Wat deed mijn mol goed zijn best en eigenlijk niet echt mollerig, behalve het stelen van topito's dan. Ik vond deze keer Dennis erg verdacht in alle opdrachten eigenlijk wel. Kan Patrick nog wel de mol zijn nu Dunya eruit is gevlogen?  Ik zit er echt enorm naast als het Patrick niet is... :\'(Na het zien van deze aflevering neig ik toch meer naar Dennis...Overlopen naar het Denniskamp dan maar? ???

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 14-02-2008, 21:34:33 »
En we gaan met een goeg gevulde pot de volgende aflevering in!

Vraag me nu al af of ze al dat geld volgende week mogen vergokken met pokeren  ;D

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 7
« Reactie #27 Gepost op: 14-02-2008, 21:34:49 »
Leuke aflevering, ik kreeg gewoon kriebels van de zenuwen bij het jatten van de topito's door Patrick ;D Geweldig ::ok::!
Wel jammer dat Dunya nu naar huis is, had liever Edo of Dennis zien gaan.
The sun came up and reality set in.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #28 Gepost op: 14-02-2008, 21:34:57 »
super opdrachten weer!
helemaal WIDM-like!  ::ok::

dennis was weer lekker verdacht bezig vandaag.
weer dat mollogo dubbel tijdens de biecht en zowaar, dunya noemt haar mol  :o en ze vliegt er uit.
dat gebeurt bijna nooit!

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #29 Gepost op: 14-02-2008, 21:35:29 »
ach hou toch op met je Dennis xD Hij is helemaal de mol niet! Al die tijd is het gewoon Regina geweest! Nee ik weet het niet meer... Dennis zou het best kunnen zijn, maar ik vind hem geen goede mol. Heb hem weer niet echt gezien. Al zijn potentiele molacties hangen zoooooo erg van de anderen af. Ik vind dat deze groep trouwens nooit echt nadenkt over een tactiek, of over hoe ze de opdracht gaan aanpakken. Ze beginnen gelijk met raden naar oplossingen, in plaats van eerst logisch nadenken.

Patrick, inderdaad... Die kan het ook bijna niet meer zijn :-\\ en dan nog Edo, die had ik na Coen al afgeschreven :P... Dan hou ik alleen nog Regina over :O

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #30 Gepost op: 14-02-2008, 21:36:48 »
Wel jammer dat Dunya nu naar huis is, had liever Edo of Dennis zien gaan.

Dennis dat kan niet hè, da's de mol  >:D

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #31 Gepost op: 14-02-2008, 21:37:40 »
Een leuke aflevering ::tandpastasmiley::
Dennis is nog steeds mijn mol

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #32 Gepost op: 14-02-2008, 21:38:59 »
Die TomTom was geweldig, en de rest van de opdrachten ook. Patrick zal zich wel een klein beetje schuldig voelen denk ik, maar er moet toch iemand de eerste met een Topo zijn.

Leuke aflevering weer, jammer dat Dunya eruit is maar mijn Mol vanaf aflevering zit er nog in --> DENNIS! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Dorian17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #33 Gepost op: 14-02-2008, 21:39:07 »
Edo had de landkaart op zn t-shirt, in die auto..  ::) En ze waren nog wel zo moeilijk aan t doen wat waar lag  ::jaja::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 7
« Reactie #34 Gepost op: 14-02-2008, 21:40:13 »
fantastische aflevering
vind het geweldig dat patrick die topito's had gestolen ::ok::
ik vind dat gewoon bij het spel horen,
als ik mee had gedaan zou ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #35 Gepost op: 14-02-2008, 21:42:14 »
Allemaal scheinheilig doen of ze Dunya of Patrick zitten.
Maar ik zag het wel hoor,ze zijn allemaal voor Edo gegaan en dan inderdaad die opmerking van Edo over die topito's. Edo is de mol,Regina of Patrick wint en Dennis verliest. Edo zij volgens mij ook iets wat ie niet had mogen zeggen,want Patrick keek hem opeens heel raar aan en Regina moest ook lachen. Volgende week moet Dennis weg,als hij niet de mol is. Dat vertrekt Patrick misschien inderdaad omdat Regina langer op Edo zit als het klopt,want vandaag werd opeens Dunya bij haar genoemd. Want Dennis was zo stom met die poppen,had die pop meteen in Dunya of Dennis gedaan of desnoods Joris of Regina. Ook vind het verwacht dat het Dennis weinig lijkt te doen dat Patrick het heeft.

Regina is het niet,oke ze is een beetje een type om de 1ste te zijn die het zou verknallen,maar ze lijkt het toch wel goed te doen. Trouwens hebben julie wel op de inhoud van de 1ste kist gelet,er zat een voetbal in en na mijn mening staat dat voor een Man. Ik denk ook dat er patroon zit in de spellen. Berg beklimmen,schieten,Een Voetbal,boot racen,auto  rijden volgende week zwemmen en pokeren en meestal springen mannen in deze sporten uit of vinden mannen het geweldig om te doen.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2008, 21:44:31 door Pierce_Brosnan »

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #36 Gepost op: 14-02-2008, 21:42:47 »
Edo had de landkaart op zn t-shirt, in die auto..  ::) En ze waren nog wel zo moeilijk aan t doen wat waar lag  ::jaja::
Edo zijn t-shirt was rood-wit. De ballonnen die hij uit de pop haalt waren ook rood en wit.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 7
« Reactie #37 Gepost op: 14-02-2008, 21:43:17 »
ach hou toch op met je Dennis xD Hij is helemaal de mol niet! Al die tijd is het gewoon Regina geweest! Nee ik weet het niet meer... Dennis zou het best kunnen zijn, maar ik vind hem geen goede mol. Heb hem weer niet echt gezien. Al zijn potentiele molacties hangen zoooooo erg van de anderen af. Ik vind dat deze groep trouwens nooit echt nadenkt over een tactiek, of over hoe ze de opdracht gaan aanpakken. Ze beginnen gelijk met raden naar oplossingen, in plaats van eerst logisch nadenken.

Patrick, inderdaad... Die kan het ook bijna niet meer zijn :-\\ en dan nog Edo, die had ik na Coen al afgeschreven :P... Dan hou ik alleen nog Regina over :O

Pardon kijk jij wel naar dezelfde afleveringen als ik? Heb 'm toch echt vandaag meerdere keren zien mollen en dat het een goede mol is bewijsr wel het feit dat al weken lang niemand van de kandidaten maar dan ook niemand Dennis zelfs maar een beetje verdenkt!
Beste Banthum doe nou eindelijk eens je oogkleppen af en en kijk eens eerlijk naar Dennis en zijn molacties in plaats van met zoveel voor ingenomenheid. Hij is het ECHT!!!!!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Spillie78

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #38 Gepost op: 14-02-2008, 21:43:35 »
Edo had de landkaart op zn t-shirt, in die auto..  ::) En ze waren nog wel zo moeilijk aan t doen wat waar lag  ::jaja::

Ja dat viel me ook al op, maar hij had wel gelijk met zijn hek...volgens mij maakte hij niet de fouten, of hij liet het allemaal gewoon toe.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #39 Gepost op: 14-02-2008, 21:44:07 »
Foei toch, beetje van Dunya topito's stelen. Volgende week vliegt hij eruit, mark my words. Zoals Edo zei: "Als jij die topo nu niet had, had jij er uitgevlogen" En dat zal gebeuren ook, volgende week  :D
Kan, maar hij zou er uit gegaan zijn, omdat hij op Dunya zat. Nu weet hij dat zij de mol niet is, dus kan hij zich gaan heroriënteren.
The British are not impressed.