Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 44832 keer)

Offline PokerMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #40 Gepost op: 14-02-2008, 21:44:49 »
Trouwens hebben julie wel op de inhoud van de 1ste kist gelet,er zat een voetbal in en na mijn mening staat dat voor een Man. Berg beklimmen,schieten,Een Voetbal,auto  rijden volgende week zwemmen en pokeren en meestal springen mannen in deze sporten uit.

In welk jaar leef jij?

Offline Dorian17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #41 Gepost op: 14-02-2008, 21:47:27 »
Volgens mij zaten in die andere kisten ook voetballen, zodat ze bleven drijven ;)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #42 Gepost op: 14-02-2008, 21:48:35 »
In welk jaar leef jij?

pff, dit slaat ook nergens op

ik denk dat pierce wel een punt heeft, een man is het dit jaar zeker, zie mijn opmerking hier links. Verder denk ik dat we verder moeten denken, een bekend voetballer uit Mexico? of een nederlandse voetballer die in mexico is gaan voetballer of trainers? zoiets..


Volgens mij zaten in die andere kisten ook voetballen, zodat ze bleven drijven ;)

Dat is natuurlijk ook wel weer logisch haha ;D

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #43 Gepost op: 14-02-2008, 21:50:48 »
Pardon kijk jij wel naar dezelfde afleveringen als ik? Heb 'm toch echt vandaag meerdere keren zien mollen en dat het een goede mol is bewijsr wel het feit dat al weken lang niemand van de kandidaten maar dan ook niemand Dennis zelfs maar een beetje verdenkt!
Beste Banthum doe nou eindelijk eens je oogkleppen af en en kijk eens eerlijk naar Dennis en zijn molacties in plaats van met zoveel voor ingenomenheid. Hij is het ECHT!!!!!

Nahja, misschien is hij het inderdaad wel... Ik snap het ook wel, maar jah, misschien komt het omdat ik een heel eigen kijk heb op het molzijn :P Misschien is mijn kijk daarop wel heel anders dan gewoon en dat ik het daarom niet zie... Ik vind de molactie-onthullingsaflevering altijd heeeel erg ontfutselend, daar kan ik altijd veel mee. Meestal heb ik dan ook wel een aantal dingen goed...

Welja, waarschijnlijk overtuigen jullie míj pas ná de finale, en ik ben sowieso pas ná de finale overtuigd van Dennis als mol (als hij dat blijkt te zijn)... Geen nano seconde eerder..

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #44 Gepost op: 14-02-2008, 21:51:41 »
Trouwens hebben julie wel op de inhoud van de 1ste kist gelet,er zat een voetbal in en na mijn mening staat dat voor een Man. Ik denk ook dat er patroon zit in de spellen. Berg beklimmen,schieten,Een Voetbal,boot racen,auto  rijden volgende week zwemmen en pokeren en meestal springen mannen in deze sporten uit of vinden mannen het geweldig om te doen.

Dus jij denkt dat de winnaar een man is?
Goede jacht!

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #45 Gepost op: 14-02-2008, 21:53:08 »
Volgens mij zaten in die andere kisten ook voetballen, zodat ze bleven drijven ;)
zonder voetbal drijft het beter! (minder plastic => meer lucht (of ander gas) dat lichter dan water is :)

Offline Iwak

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #46 Gepost op: 14-02-2008, 21:55:34 »
zonder voetbal drijft het beter! (minder plastic => meer lucht (of ander gas) dat lichter dan water is :)

Loopt dan die kist niet vol?

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #47 Gepost op: 14-02-2008, 21:56:15 »
In het dagboek van Dunya staat dat haar cijferslot van de tas ook kapot gemaakt is. Kon dat jatten niet subtieler Patrick ? :o

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #48 Gepost op: 14-02-2008, 21:56:29 »
Dus jij denkt dat de winnaar een man is?
Dat zou dan om de mol moeten gaan he :P Hoe kunnen ze nou bij de voorbereidingen denken, "oh, laten we een mannensport doen, want de winnaar wordt vast een man!" :P
The British are not impressed.

Offline PokerMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #49 Gepost op: 14-02-2008, 21:57:01 »
Dat het een man is prima, ik vind alleen zijn argumentatie waarom het een man moet zijn waardeloos...
Naar mijn mening leef je dan echt nog in het jaar 0 als je denkt dat bv voetbal of pokeren iets mannelijks is.
Zelf ben ik vrouw en ik doe al jaren mee aan pokertoernooien (vandaar ook mijn naam)
Ook heb ik een seizoenskaart van een leuke voetbalclub en ga ik dit jaar het EK Zwemmen bezoeken.
Mjah, zal mijn seizoenskaart dan maar weggooien enzo, want is alleen nog voor mannen weggelegd blijkbaar  :-[

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 7
« Reactie #50 Gepost op: 14-02-2008, 21:59:42 »
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Ninaa

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #51 Gepost op: 14-02-2008, 22:04:34 »
Ik snap dat ze er iets inhadden gedaan zodat 'ie bleef drijven, maar waarom juist een voetbal en niet zo'n luchtkussen?

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 7
« Reactie #52 Gepost op: 14-02-2008, 22:05:54 »
Leuke aflevering, ik kreeg gewoon kriebels van de zenuwen bij het jatten van de topito's door Patrick ;D Geweldig ::ok::!
Wel jammer dat Dunya nu naar huis is, had liever Edo of Dennis zien gaan.

Dennis is de mol die gaat dus niet weg en Edo wordt de winnaar. hij heeft als enige ooit op Dennis gestemd.

Leuke aflevering weer. de makers overtreffen zich steeds weer. die navigatie opdracht, geniaal gewoon. En nog de officiele stem ook. In 1 woord: geniaal!!


WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 7
« Reactie #53 Gepost op: 14-02-2008, 22:10:51 »
Er viel mij iets verdachts op :o
ik kan het alleen niet ergens aan koppelen;

Tijdens de 2e keer speedboot-varen, zag je steeds de bedragen in beeld, waarvan ze de sleutels hadden.

Naast ieder bedrag, stond een slotje. Behalve naast het laagste bedrag (die met de witte achtergrond), daar stond de vingerafdruk van de mol :o

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #54 Gepost op: 14-02-2008, 22:12:00 »
Ja dat zag ik ook bij de sleutel van 250 volgens mij...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #55 Gepost op: 14-02-2008, 22:12:50 »
Ja, omdat dat een nepkistje was.
The British are not impressed.

Offline Dorian17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #56 Gepost op: 14-02-2008, 22:13:57 »
De witte 250 mochten ze denk ik niet pakken, omdat ze die ook niet waren tegengekomen met het zoeken naar het geld in de speedbootjes...

Offline Roy Stam

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #57 Gepost op: 14-02-2008, 22:14:10 »
Daar ben ik het mee eens ::ok::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #58 Gepost op: 14-02-2008, 22:14:26 »
Er viel mij iets verdachts op :o
ik kan het alleen niet ergens aan koppelen;

Tijdens de 2e keer speedboot-varen, zag je steeds de bedragen in beeld, waarvan ze de sleutels hadden.

Naast ieder bedrag, stond een slotje. Behalve naast het laagste bedrag (die met de witte achtergrond), daar stond de vingerafdruk van de mol :o

ja, want daar zat geen geld in.

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Aflevering 7
« Reactie #59 Gepost op: 14-02-2008, 22:18:06 »
ja, want daar zat geen geld in.
Nee, daar hadden ze de sleutel toch gewoon niet van?
I'm not a complete idiot; some parts are missing