Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 44834 keer)

Offline Roy Stam

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #60 Gepost op: 14-02-2008, 22:19:09 »
Inderdaad ...

overal zat wel geld in ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #61 Gepost op: 14-02-2008, 22:20:34 »
Nee, daar hadden ze de sleutel toch gewoon niet van?

oh dat kan ook, ik bedoel dat ze dat kistje gewoon niet nodig hadden.  :P

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 7
« Reactie #62 Gepost op: 14-02-2008, 22:20:50 »
Oh oeps :P
Laat maar  ::rofl::

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 7
« Reactie #63 Gepost op: 14-02-2008, 22:21:38 »
Die voetbal was vast een achtje.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #64 Gepost op: 14-02-2008, 22:48:32 »
En daarvoor was er geen geel (tenminste had een Kandi het ervover "Geel zie je toch!" maar er was bij geen van de speedbooten wat geels te zien (als sleutel))

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 7
« Reactie #65 Gepost op: 14-02-2008, 22:52:53 »
Ik denk dat het bij de tweede opdracht logischer is dat de mol in de auto zit, dan kan de mol namelijk geld uit de pot halen en ervoor zorgen dat ze de verkeerde pop kapot slaan.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline liset1978

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #66 Gepost op: 14-02-2008, 23:17:27 »
Ik denk dat het bij de tweede opdracht logischer is dat de mol in de auto zit, dan kan de mol namelijk geld uit de pot halen en ervoor zorgen dat ze de verkeerde pop kapot slaan.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, want het is nog makkelijker om een achterlijke g te maken en Dunya de goedzak te overtuigen dat het handig is. Ik had het gewoon in de pop van Regina gestopt omdat zij ook de pot beheert, maar goed zo slim waren ze achteraf ook niet. De mol heeft geluk gehad dat Patrick zichzelf een zeer goede nep-mol vind. Dennis, goed ingeschat!  ::bravo::
Ik stel voor... we halen Monk erbij

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 7
« Reactie #67 Gepost op: 14-02-2008, 23:30:58 »
Ik had het gewoon in de pop van Regina gestopt omdat zij ook de pot beheert, maar goed zo slim waren ze achteraf ook niet.

Dat dacht ik ook toen ze moesten kiezen. Leek mij het meest logische. Wie heeft de pot = geld.... Regina!

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Aflevering 7
« Reactie #68 Gepost op: 14-02-2008, 23:34:16 »
Stel dat de mol in de auto zat en dus een pinata stuk moesten slaan. Hoe heeft de productie de Mol instructie kunnen geven?
Blijft Dennis en Dunya over. Dunya is weg zou Dennis dan toch...?

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #69 Gepost op: 14-02-2008, 23:52:20 »
Stel dat de mol in de auto zat en dus een pinata stuk moesten slaan. Hoe heeft de productie de Mol instructie kunnen geven?
Blijft Dennis en Dunya over. Dunya is weg zou Dennis dan toch...?


Dit lijkt me een behoorlijk waterdichte redenering. En ik lijd niet aan tunnelvisie.  ;D

Offline japjer

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #70 Gepost op: 14-02-2008, 23:59:26 »
Ik zou als mol toch zeker in de auto gaan zitten. In het tweede gedeelte was een kromme beredenering genoeg om het geld te ontlopen, maar als mol zou je helemaal geen mogelijkheid de andere 1500 euro aan te pakken als je niet in de auto zat.


Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #71 Gepost op: 15-02-2008, 00:06:20 »
ik zou als mol juist bij de pinata's gaan zitten. Daar is het makkelijk om de boel te laten mislukken. De kandi's kunnen maar één keer slaan. Overtuig Dunya dat jouw theorie de meest logische is(wat het absoluut niet was!) en dan is het geld weg.
Bij de auto opdracht is dat veel moeilijker. Je kan moeilijk bij elke afslag zeggen dat je links moet waar je rechts moet. Das te duidelijk. Dus af en toe moet je ook een goede beslissing nemen. Daardoor komt er geld in de pot. En dat wil je als mol nou juist niet. Dus de pinata opdracht is makkelijker om daar het geld niet in de pot te laten. Dunya weg; Dennis is de mol  ::tandpastasmiley::
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #72 Gepost op: 15-02-2008, 00:25:10 »
ik zou als mol juist bij de pinata's gaan zitten. Daar is het makkelijk om de boel te laten mislukken. De kandi's kunnen maar één keer slaan. Overtuig Dunya dat jouw theorie de meest logische is(wat het absoluut niet was!) en dan is het geld weg.
Bij de auto opdracht is dat veel moeilijker. Je kan moeilijk bij elke afslag zeggen dat je links moet waar je rechts moet. Das te duidelijk. Dus af en toe moet je ook een goede beslissing nemen. Daardoor komt er geld in de pot. En dat wil je als mol nou juist niet. Dus de pinata opdracht is makkelijker om daar het geld niet in de pot te laten. Dunya weg; Dennis is de mol  ::tandpastasmiley::

Ben ik het mee eens. Het hele links-rechts verhaal wordt wel een beetje overduidelijk als je dat de hele tijd verwisseld. En nu laat je gewoon lekker de andere de fout maken, zo makkelijk was het rijden ook niet, weet maar eens in welke richting Zwitserland/Breda/Cancún liggen :S ;D
Triomf!

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #73 Gepost op: 15-02-2008, 00:30:09 »
Precies, dat gaat zonder hulp van de mol ook wel fout :) hoewel ik twee keer  fout rijden nog helemaal niet zo slecht gedaan vind  ::ok:: Maar goed, dat kon Dennis dan weer niet weten.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #74 Gepost op: 15-02-2008, 00:54:06 »
dit was de sleutelaflevering: de mol is bekend!

door vorige afvallers weten we dat regina en edo niet meer in aanmerking komen als molkandidaat.
patrick of dennis dus (al wekenlang twijfel ik tussen die 2, eerst was ik vrij zeker van patrick maar langzamerhand kwam dennis ook verdacht doen)
na het pinataspel was ik er eigenlijk al uit: dennis die met een heel dom idee afkomt en dunya gaat er natuurlijk in mee (dennis had waarschijnlijk liever gehad dat dunya zelf met een dom idee zou afkomen maar dat deed ze niet).
de opdracht met de auto liep dan weer vrij gesmeerd...
zekerheid kreeg ik via de moltest: dunya ging voor patrick
conclusie: dennis is de mol (heeft me tijdens de eerste afleveringen écht op het verkeerde been gezet!) en dat heeft ie goed gedaan. de productie maakt mijns inziens een fout door uit te zenden op wie dunya stemt, want wegens eliminatie blijft enkel dennis nog over nu

dit was trouwens de allerleukste executie ooit. patrick en vooral regina die helemaal van hun melk zijn, geweldig!

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #75 Gepost op: 15-02-2008, 01:05:13 »
er lijkt me trouwens ook wel wat gefoefeld met de speedbootopdracht.
je gaat me niet vertellen dat dunya in 1 minuut van bij dat kistje tot in de boot raakt (en ik zag geen trapje, en met die golven ... zal niet simpel geweest zijn!)

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #76 Gepost op: 15-02-2008, 01:51:47 »
Voor de speedboot-opdracht hadden ze 30 minuten. Daarvan zijn er maar 10 uitgezonden.
Die 5 minuten die Patrick nodig had om haar weer in de boot te hijsen, zijn helaas bij de montage gesneuveld...  ;)
Goede jacht!

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #77 Gepost op: 15-02-2008, 02:22:02 »
Voor de speedboot-opdracht hadden ze 30 minuten. Daarvan zijn er maar 10 uitgezonden.
Die 5 minuten die Patrick nodig had om haar weer in de boot te hijsen, zijn helaas bij de montage gesneuveld...  ;)
er stond een klokje bij he (maar dat zal dus gewoon random gekozen zijn neem ik aan ;) )

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Aflevering 7
« Reactie #78 Gepost op: 15-02-2008, 08:38:33 »
Die voetbal was vast een achtje.
Misschien zat die in het kistje om de kist te laten drijven.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #79 Gepost op: 15-02-2008, 08:46:42 »
Leuke aflevering! Ik zit nu op Edo als Mol... De vorige paar afleveringen ook al wat voorzichtig in combinatie met Patrick, maar met voorkeur op Edo en nu echt op Edo. Dat Coen er uit vloog terwijl hij op Edo zat, vind ik niet veelzeggend... Hij kan ook gewoon veel vragen fout beantwoord hebben en de anderen die op Edo zijn, switchten al vrij snel naar Patrick. Patrick is duidelijk geen veilige keuze meer.